mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 gru 2011, 12:29 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
iniside napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Nie przesadzaj, ze takie PoE jest skomplikowane, bo wcale tak nie jest.

Dla przecietnego gracza, ta gra jest rownie trudna, co wymowienie slow "geometria analityczna" ;p.


Tylko dlatego, ze w grze brak jakiegokolwiek tutoriala, opisu poszczegolnych funkcji etc. Niby co w tej grze jest takiego zlozonego? I nie przywolujcie drzewka passive, bo jest roznica miedzy rozbudowanym, a slabo obsjasionym/zaprojektowym ficzersem, ktorym jest obecnie to drzewko.

Ilosc kombinacji skili. Drzewko passivow tez. Tam w nim nie ma czego objasiać, przecietny zjadacz chleba widzi coś co zajmuje kilka ekranów i pasuje.

Uwierz, większść ludzi nawet nie wie co to jest ikona na pulpicie, a ty tu wymagasz zeby rozgryzli gre w setkami kombinacji skilli, passivow i itemkow.

I pls. nie mow mi ze sobie nie wyobrazasz, ze ktos moze nie wiedziec co to jest ikona na pulpicie, bo ja tez sobie niewyobrazalem, dopoki nie zobaczylem ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 10 gru 2011, 13:04 
Cytuj  
Przypomniała mi się klientka z liceum, która na pytanie na informatyce "co to jest internet?" odpowiedziała: "no, na komluterze się klika na taką niebieską ikone i jest internet" :/

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 10 gru 2011, 14:09 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
No jesli skill tree w PoE nie jest rozdudowane to ja juz nie wiem co jest.... pewnie brak drzewek w Diablo 3. :P No i system support gemow jest rozbudowany bardziej niz cokolwiek co widzialem w HnS.

Pozatym drzewko passive wcale nie jest zle zaprojektowane i przypuszczalnei z malymi zmianami i dodaniem paru rzeczy (wiecej keystones) zostanie juz takie jakie jest atm do premiery.
Jedyne co jest do zmiany to poprostu balans bo niektore sciezki sa za mocne i "must have" dla wlasciwie kazdego buildu no ale mamy bete co nie?

Zrobcie pare postaci do max lvla to moze bedziemy mogli pogadac o drzewku i o tym czy jest zle zaprojektowane bo grajac jedna postacia do 30lvla to nawet tego drzewka nie liznales (zreszta pisalem juz o idiotyzmie proszenia o revamp po zagraniu jedna postacia).


Sorry, ale argument w stylu 'nie pograles do max lvl. to sie nie wypowiadaj' jest najdurniejszy pod sloncem. Gra ma sprawiac frajde/byc zbalansowana przez wszystkie lvl, a nie na jakims mitycznym, max lvl... Tak sie gier nie projektuje.


Dokładnie. To co mamy się przemęczyć do max lvl, żeby czerpać przyjemność ? Co to mmo ? :>


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 gru 2011, 14:13 
Cytuj  
Ok, pogralem jakies 4h Marauderem, poprobowalem kilka skilli, porozdawalem talenty i niestety ta gra do mnie nie przemawia. Nie bede sie rozpisywal dlaczego bo to sensu nie ma i tak Ci co sa za ta gre mnie zbluzgaja :) jak to zrobie.
Ja sobie odpuszczam.

Kto chce moje konto, pisac pm, uprzedzam tylko ze na pewno go nie dam komus z 10 postami.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 gru 2011, 14:41 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
No jesli skill tree w PoE nie jest rozdudowane to ja juz nie wiem co jest.... pewnie brak drzewek w Diablo 3. :P No i system support gemow jest rozbudowany bardziej niz cokolwiek co widzialem w HnS.

Pozatym drzewko passive wcale nie jest zle zaprojektowane i przypuszczalnei z malymi zmianami i dodaniem paru rzeczy (wiecej keystones) zostanie juz takie jakie jest atm do premiery.
Jedyne co jest do zmiany to poprostu balans bo niektore sciezki sa za mocne i "must have" dla wlasciwie kazdego buildu no ale mamy bete co nie?

Zrobcie pare postaci do max lvla to moze bedziemy mogli pogadac o drzewku i o tym czy jest zle zaprojektowane bo grajac jedna postacia do 30lvla to nawet tego drzewka nie liznales (zreszta pisalem juz o idiotyzmie proszenia o revamp po zagraniu jedna postacia).


Sorry, ale argument w stylu 'nie pograles do max lvl. to sie nie wypowiadaj' jest najdurniejszy pod sloncem. Gra ma sprawiac frajde/byc zbalansowana przez wszystkie lvl, a nie na jakims mitycznym, max lvl... Tak sie gier nie projektuje.


Dokładnie. To co mamy się przemęczyć do max lvl, żeby czerpać przyjemność ? Co to mmo ? :>


Chodzi o to zeby nie narzekac na drzewko i nie pisac ze potrzebuje revampu jak sie go wogole nie poznalo.
Nic nie pisalem o czerpaniu przyjemnosci z gry i tymbardziej nic o filozofii ala WoW ze "zycie zaczyna sie po 60lvlu".
Pisalem za to ze smiesznym jest wyciagac tak daleko idace wnioski jak "drzewko potrzebuje revempu" i "drzewko jest zle zaprojektowane" po pograniu pare godzin do 20lvla.
Aby krytykowac i proponowac zmieny do tak rozbudowanych mechanik TRZEBA JE DOGLEBNIE POZNAC bo wygladalo to jak narzekanie na cala klase Maga w dowolnym MMO i zadanie revampu bo mi sie Fireball Lvl1 nie podoba.
I tak oczywiscie ze argument "nie pograles do max lvl wiec sie nie wypowiadaj" absolutnie tu pasuje bo nie wypowiadasz sie na jakis trywialny temat ktory mozna ogarnac po 30 minutach grania ale na temat drzewka skilli dotyczacego wszystkich 6 klas etc...

Poprostu nie wyskakujcie z pro nastawieniem "ja wszystko wiem i gralem w UO siedzac tylem do ekranu i widze ze to, tamto i sramto jest zjebane i potrzebuje revampu" zeby 5 linijek dalej napisac ze gralo sie do 15lvl co zajmuje ~1h.

Na serio musze tlumaczyc moje posty? Ludzie czytajcie kurwa ze zrozumieniem i w kontekscie a nie to co chcecie widziec.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 10 gru 2011, 15:56 
Cytuj  
Dla mnie drzewko prezentuje się dość ciekawie.
Pooglądałem go sobie na początku, obrałem jakąś drogę rozwoju i co lvl nie cieszyłem się, jak to ktoś wcześniej pisał, z +10 inta, ale właśnie z tego, że jestem bliżej mojego upatrzonego skilla. Doszedłem do wybuchu minionów, teraz dodałem sobie kolejnego zombiaka i one same robią już masakre ;)

Jaki jest maksymalny lvl? Ile aktów?
Jestem w połowie drugiego, i mam chyba 30 lvl.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 gru 2011, 15:57 
Cytuj  
Konto poszło juz, nie pisac.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 gru 2011, 17:48 
Cytuj  
D3jviD napisał(a):
Dla mnie drzewko prezentuje się dość ciekawie.
Pooglądałem go sobie na początku, obrałem jakąś drogę rozwoju i co lvl nie cieszyłem się, jak to ktoś wcześniej pisał, z +10 inta, ale właśnie z tego, że jestem bliżej mojego upatrzonego skilla. Doszedłem do wybuchu minionów, teraz dodałem sobie kolejnego zombiaka i one same robią już masakre ;)

Jaki jest maksymalny lvl? Ile aktów?
Jestem w połowie drugiego, i mam chyba 30 lvl.


Aktow jest dwa, trzeci w drodze. W drugim nawet jeszcze nie ma Bossa koncowego a ostatnie mapy maja mobki z nazwa "Placeholder Skeleton". :) Poziomow trudnosci jest 4 (Normal, Cruel, Ruthless, Merciless) plus Endgame mapki zwane Maelstrom Of Chaos (Atm 20 pieter dungeonu totalnie randomowego).

Max lvl 100 ale max lvl mobkow i max itemlvl atm to 60. W becie sa ludzie z levelami 70-80+ ale zwazywszy na to jak idzie exp na mobkach 15 lvli nizszych niz twoj lvl to nie maja oni zycia. :)

Moze jest to lekki letdown ale jak juz wielokrotnie tutaj bylo wspominane gra nie jest nawet w polowie skonczona, przynajmniej jesli chodzi o content jako taki (mobki, questy, mapki, itemki). Reszta tez bedzie jeszcze poprawiana i rozwijana zreszta.

Jesli ktos chce testowac (bo tutaj to naparwde jest betTEST a nie jak ostatnio to modne freetrial przed premiera) to niech uderza a jak ktos chce poprostu pograc to proponuje poczekac na wersje 1.0 (luty-marzec imho - na pewno nie wczesniej).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 11 gru 2011, 15:55 
Cytuj  
pogralem troche templairem ale jakos to nie to lucznikiem juz lepiej ale ciagle czegos brakuje sprobuje jeszcze chyba warkiem. Gra ogolnie ok ale jakos tak sie czuje ze to pseudo diablo ale to bardzo subiektywne odczucie.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 gru 2011, 19:27 
Cytuj  
Wziąłem tego templara i jedno pytanie mam - to nie jest jako taki czysty mag tak? Chodzę w cięzkim armorze z młotkiem i bije mobki. Mam tam jakieś 3 spelle z tych kryształów.


Kolejne pytanie - jak zdobywamy nowe umiejętności? Raz za questa dostałem możliwości wyboru kamienia, który jest jakby skillem. Niestety nie dropneło mi to do tej pory z mooba więc mam tylko 2 skille (wybuch moba i taki slad ognia na ziemi). Inne się dostaje za kolejne questy czy jak?? Bo drzewko passive skilli nie dodaje nowych umiejętności rozumiem?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2011, 19:31 
Cytuj  
Muszą ci dropnąć. Możesz też kupić od graczy.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 11 gru 2011, 19:32 
Cytuj  
Co kilka questow dostajesz mozliwosc wyboru gema + dropuja, z tego co zauwazylem to powyzej 15lvl zaczynaja dropic czesciej.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 11 gru 2011, 20:46 
Cytuj  
zabole popatrz czy masz q zrobione i czy u npc nie masz opcji reward do wybrania. kamieni leci od groma. mi templair akurat nie przypadl do gustu. musisz mu wziasc nova jesli chcesz magia lub sweep jesli warkiem imo dwa poki co najlepsze aoe jakie widzialem.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 11 gru 2011, 21:08 
Cytuj  
Templar to taki cross pomiędzy wojem i magiem, zresztą chyba można go sobie rozwijać różnie, bardziej melee albo bardziej w czary.

Czysty caster to wiedźma.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 11 gru 2011, 21:34 
Cytuj  
Kluczyk tylko można dostać via losowanie?


_________________
LaMoon#2988

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 gru 2011, 21:42 
Cytuj  
sula napisał(a):
Templar to taki cross pomiędzy wojem i magiem, zresztą chyba można go sobie rozwijać różnie, bardziej melee albo bardziej w czary.

Czysty caster to wiedźma.


A ta nova to gdzie jest? To jakis skill z pasywnych czy jak??

Mam niby nadal jakis quest na odnalezienie skrzyni z lekarstwami ale niestety nie wiem gdzie ta lokacja jest (tam chyba zaczynalem ale nie mogę teraz przez te drzwi z obozu wyjsc - są zamknięte i mogę tylko iść do dalszych lokacji.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 69
Dołączył(a): 28.01.2011
Offline
PostNapisane: 11 gru 2011, 23:07 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
A ta nova to gdzie jest? To jakis skill z pasywnych czy jak??

Skill Stone za quest lub z dropa

Cytuj:
Mam niby nadal jakis quest na odnalezienie skrzyni z lekarstwami ale niestety nie wiem gdzie ta lokacja jest (tam chyba zaczynalem ale nie mogę teraz przez te drzwi z obozu wyjsc - są zamknięte i mogę tylko iść do dalszych lokacji.


Znajdziesz w Tidal Island, wejscie z Terraces. Bedzie tam rare brzydal z ktorego dropnie Medicine Chest.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 gru 2011, 23:20 
Cytuj  
http://i.imgur.com/t9RfV.png

Mapa swiata gry z zaznaczonymi questami i nie tylko.

**

Posty: 316
Dołączył(a): 21.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 gru 2011, 08:47 
Cytuj  
takie pytanie natury technicznej - na jaka dluga rozgrywke pozwala aktualnie udostepniony obszar - (chodzi mi o jego zwiedzenie)


_________________
gole babki i czekoladki

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 gru 2011, 08:55 
Cytuj  
Zwiedzenie wzystkiego raz? MAX 10h z obszarami pobocznymi i jak bedziesz zabijal all mobki i "rysowal" cala mape.

Pewnie mniej nawet.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.