MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 23 z 343

Autor:  iniside [ 10 gru 2011, 12:29 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
iniside napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Nie przesadzaj, ze takie PoE jest skomplikowane, bo wcale tak nie jest.

Dla przecietnego gracza, ta gra jest rownie trudna, co wymowienie slow "geometria analityczna" ;p.


Tylko dlatego, ze w grze brak jakiegokolwiek tutoriala, opisu poszczegolnych funkcji etc. Niby co w tej grze jest takiego zlozonego? I nie przywolujcie drzewka passive, bo jest roznica miedzy rozbudowanym, a slabo obsjasionym/zaprojektowym ficzersem, ktorym jest obecnie to drzewko.

Ilosc kombinacji skili. Drzewko passivow tez. Tam w nim nie ma czego objasiać, przecietny zjadacz chleba widzi coś co zajmuje kilka ekranów i pasuje.

Uwierz, większść ludzi nawet nie wie co to jest ikona na pulpicie, a ty tu wymagasz zeby rozgryzli gre w setkami kombinacji skilli, passivow i itemkow.

I pls. nie mow mi ze sobie nie wyobrazasz, ze ktos moze nie wiedziec co to jest ikona na pulpicie, bo ja tez sobie niewyobrazalem, dopoki nie zobaczylem ;p.

Autor:  sula [ 10 gru 2011, 13:04 ]
Tytuł: 

Przypomniała mi się klientka z liceum, która na pytanie na informatyce "co to jest internet?" odpowiedziała: "no, na komluterze się klika na taką niebieską ikone i jest internet" :/

Autor:  Atherius [ 10 gru 2011, 14:09 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
No jesli skill tree w PoE nie jest rozdudowane to ja juz nie wiem co jest.... pewnie brak drzewek w Diablo 3. :P No i system support gemow jest rozbudowany bardziej niz cokolwiek co widzialem w HnS.

Pozatym drzewko passive wcale nie jest zle zaprojektowane i przypuszczalnei z malymi zmianami i dodaniem paru rzeczy (wiecej keystones) zostanie juz takie jakie jest atm do premiery.
Jedyne co jest do zmiany to poprostu balans bo niektore sciezki sa za mocne i "must have" dla wlasciwie kazdego buildu no ale mamy bete co nie?

Zrobcie pare postaci do max lvla to moze bedziemy mogli pogadac o drzewku i o tym czy jest zle zaprojektowane bo grajac jedna postacia do 30lvla to nawet tego drzewka nie liznales (zreszta pisalem juz o idiotyzmie proszenia o revamp po zagraniu jedna postacia).


Sorry, ale argument w stylu 'nie pograles do max lvl. to sie nie wypowiadaj' jest najdurniejszy pod sloncem. Gra ma sprawiac frajde/byc zbalansowana przez wszystkie lvl, a nie na jakims mitycznym, max lvl... Tak sie gier nie projektuje.


Dokładnie. To co mamy się przemęczyć do max lvl, żeby czerpać przyjemność ? Co to mmo ? :>

Autor:  Sobtainer [ 10 gru 2011, 14:13 ]
Tytuł: 

Ok, pogralem jakies 4h Marauderem, poprobowalem kilka skilli, porozdawalem talenty i niestety ta gra do mnie nie przemawia. Nie bede sie rozpisywal dlaczego bo to sensu nie ma i tak Ci co sa za ta gre mnie zbluzgaja :) jak to zrobie.
Ja sobie odpuszczam.

Kto chce moje konto, pisac pm, uprzedzam tylko ze na pewno go nie dam komus z 10 postami.

Autor:  Kabraxis [ 10 gru 2011, 14:41 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
No jesli skill tree w PoE nie jest rozdudowane to ja juz nie wiem co jest.... pewnie brak drzewek w Diablo 3. :P No i system support gemow jest rozbudowany bardziej niz cokolwiek co widzialem w HnS.

Pozatym drzewko passive wcale nie jest zle zaprojektowane i przypuszczalnei z malymi zmianami i dodaniem paru rzeczy (wiecej keystones) zostanie juz takie jakie jest atm do premiery.
Jedyne co jest do zmiany to poprostu balans bo niektore sciezki sa za mocne i "must have" dla wlasciwie kazdego buildu no ale mamy bete co nie?

Zrobcie pare postaci do max lvla to moze bedziemy mogli pogadac o drzewku i o tym czy jest zle zaprojektowane bo grajac jedna postacia do 30lvla to nawet tego drzewka nie liznales (zreszta pisalem juz o idiotyzmie proszenia o revamp po zagraniu jedna postacia).


Sorry, ale argument w stylu 'nie pograles do max lvl. to sie nie wypowiadaj' jest najdurniejszy pod sloncem. Gra ma sprawiac frajde/byc zbalansowana przez wszystkie lvl, a nie na jakims mitycznym, max lvl... Tak sie gier nie projektuje.


Dokładnie. To co mamy się przemęczyć do max lvl, żeby czerpać przyjemność ? Co to mmo ? :>


Chodzi o to zeby nie narzekac na drzewko i nie pisac ze potrzebuje revampu jak sie go wogole nie poznalo.
Nic nie pisalem o czerpaniu przyjemnosci z gry i tymbardziej nic o filozofii ala WoW ze "zycie zaczyna sie po 60lvlu".
Pisalem za to ze smiesznym jest wyciagac tak daleko idace wnioski jak "drzewko potrzebuje revempu" i "drzewko jest zle zaprojektowane" po pograniu pare godzin do 20lvla.
Aby krytykowac i proponowac zmieny do tak rozbudowanych mechanik TRZEBA JE DOGLEBNIE POZNAC bo wygladalo to jak narzekanie na cala klase Maga w dowolnym MMO i zadanie revampu bo mi sie Fireball Lvl1 nie podoba.
I tak oczywiscie ze argument "nie pograles do max lvl wiec sie nie wypowiadaj" absolutnie tu pasuje bo nie wypowiadasz sie na jakis trywialny temat ktory mozna ogarnac po 30 minutach grania ale na temat drzewka skilli dotyczacego wszystkich 6 klas etc...

Poprostu nie wyskakujcie z pro nastawieniem "ja wszystko wiem i gralem w UO siedzac tylem do ekranu i widze ze to, tamto i sramto jest zjebane i potrzebuje revampu" zeby 5 linijek dalej napisac ze gralo sie do 15lvl co zajmuje ~1h.

Na serio musze tlumaczyc moje posty? Ludzie czytajcie kurwa ze zrozumieniem i w kontekscie a nie to co chcecie widziec.

Autor:  D3jviD [ 10 gru 2011, 15:56 ]
Tytuł: 

Dla mnie drzewko prezentuje się dość ciekawie.
Pooglądałem go sobie na początku, obrałem jakąś drogę rozwoju i co lvl nie cieszyłem się, jak to ktoś wcześniej pisał, z +10 inta, ale właśnie z tego, że jestem bliżej mojego upatrzonego skilla. Doszedłem do wybuchu minionów, teraz dodałem sobie kolejnego zombiaka i one same robią już masakre ;)

Jaki jest maksymalny lvl? Ile aktów?
Jestem w połowie drugiego, i mam chyba 30 lvl.

Autor:  Sobtainer [ 10 gru 2011, 15:57 ]
Tytuł: 

Konto poszło juz, nie pisac.

Autor:  Kabraxis [ 10 gru 2011, 17:48 ]
Tytuł: 

D3jviD napisał(a):
Dla mnie drzewko prezentuje się dość ciekawie.
Pooglądałem go sobie na początku, obrałem jakąś drogę rozwoju i co lvl nie cieszyłem się, jak to ktoś wcześniej pisał, z +10 inta, ale właśnie z tego, że jestem bliżej mojego upatrzonego skilla. Doszedłem do wybuchu minionów, teraz dodałem sobie kolejnego zombiaka i one same robią już masakre ;)

Jaki jest maksymalny lvl? Ile aktów?
Jestem w połowie drugiego, i mam chyba 30 lvl.


Aktow jest dwa, trzeci w drodze. W drugim nawet jeszcze nie ma Bossa koncowego a ostatnie mapy maja mobki z nazwa "Placeholder Skeleton". :) Poziomow trudnosci jest 4 (Normal, Cruel, Ruthless, Merciless) plus Endgame mapki zwane Maelstrom Of Chaos (Atm 20 pieter dungeonu totalnie randomowego).

Max lvl 100 ale max lvl mobkow i max itemlvl atm to 60. W becie sa ludzie z levelami 70-80+ ale zwazywszy na to jak idzie exp na mobkach 15 lvli nizszych niz twoj lvl to nie maja oni zycia. :)

Moze jest to lekki letdown ale jak juz wielokrotnie tutaj bylo wspominane gra nie jest nawet w polowie skonczona, przynajmniej jesli chodzi o content jako taki (mobki, questy, mapki, itemki). Reszta tez bedzie jeszcze poprawiana i rozwijana zreszta.

Jesli ktos chce testowac (bo tutaj to naparwde jest betTEST a nie jak ostatnio to modne freetrial przed premiera) to niech uderza a jak ktos chce poprostu pograc to proponuje poczekac na wersje 1.0 (luty-marzec imho - na pewno nie wczesniej).

Autor:  Piszpan [ 11 gru 2011, 15:55 ]
Tytuł: 

pogralem troche templairem ale jakos to nie to lucznikiem juz lepiej ale ciagle czegos brakuje sprobuje jeszcze chyba warkiem. Gra ogolnie ok ale jakos tak sie czuje ze to pseudo diablo ale to bardzo subiektywne odczucie.

Autor:  zaboleq [ 11 gru 2011, 19:27 ]
Tytuł: 

Wziąłem tego templara i jedno pytanie mam - to nie jest jako taki czysty mag tak? Chodzę w cięzkim armorze z młotkiem i bije mobki. Mam tam jakieś 3 spelle z tych kryształów.


Kolejne pytanie - jak zdobywamy nowe umiejętności? Raz za questa dostałem możliwości wyboru kamienia, który jest jakby skillem. Niestety nie dropneło mi to do tej pory z mooba więc mam tylko 2 skille (wybuch moba i taki slad ognia na ziemi). Inne się dostaje za kolejne questy czy jak?? Bo drzewko passive skilli nie dodaje nowych umiejętności rozumiem?

Autor:  iniside [ 11 gru 2011, 19:31 ]
Tytuł: 

Muszą ci dropnąć. Możesz też kupić od graczy.

Autor:  Ravushimo [ 11 gru 2011, 19:32 ]
Tytuł: 

Co kilka questow dostajesz mozliwosc wyboru gema + dropuja, z tego co zauwazylem to powyzej 15lvl zaczynaja dropic czesciej.

Autor:  Piszpan [ 11 gru 2011, 20:46 ]
Tytuł: 

zabole popatrz czy masz q zrobione i czy u npc nie masz opcji reward do wybrania. kamieni leci od groma. mi templair akurat nie przypadl do gustu. musisz mu wziasc nova jesli chcesz magia lub sweep jesli warkiem imo dwa poki co najlepsze aoe jakie widzialem.

Autor:  sula [ 11 gru 2011, 21:08 ]
Tytuł: 

Templar to taki cross pomiędzy wojem i magiem, zresztą chyba można go sobie rozwijać różnie, bardziej melee albo bardziej w czary.

Czysty caster to wiedźma.

Autor:  lamoon [ 11 gru 2011, 21:34 ]
Tytuł: 

Kluczyk tylko można dostać via losowanie?

Autor:  zaboleq [ 11 gru 2011, 21:42 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Templar to taki cross pomiędzy wojem i magiem, zresztą chyba można go sobie rozwijać różnie, bardziej melee albo bardziej w czary.

Czysty caster to wiedźma.


A ta nova to gdzie jest? To jakis skill z pasywnych czy jak??

Mam niby nadal jakis quest na odnalezienie skrzyni z lekarstwami ale niestety nie wiem gdzie ta lokacja jest (tam chyba zaczynalem ale nie mogę teraz przez te drzwi z obozu wyjsc - są zamknięte i mogę tylko iść do dalszych lokacji.

Autor:  Eaikon [ 11 gru 2011, 23:07 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
A ta nova to gdzie jest? To jakis skill z pasywnych czy jak??

Skill Stone za quest lub z dropa

Cytuj:
Mam niby nadal jakis quest na odnalezienie skrzyni z lekarstwami ale niestety nie wiem gdzie ta lokacja jest (tam chyba zaczynalem ale nie mogę teraz przez te drzwi z obozu wyjsc - są zamknięte i mogę tylko iść do dalszych lokacji.


Znajdziesz w Tidal Island, wejscie z Terraces. Bedzie tam rare brzydal z ktorego dropnie Medicine Chest.

Autor:  Kabraxis [ 11 gru 2011, 23:20 ]
Tytuł: 

http://i.imgur.com/t9RfV.png

Mapa swiata gry z zaznaczonymi questami i nie tylko.

Autor:  naro [ 12 gru 2011, 08:47 ]
Tytuł: 

takie pytanie natury technicznej - na jaka dluga rozgrywke pozwala aktualnie udostepniony obszar - (chodzi mi o jego zwiedzenie)

Autor:  Kabraxis [ 12 gru 2011, 08:55 ]
Tytuł: 

Zwiedzenie wzystkiego raz? MAX 10h z obszarami pobocznymi i jak bedziesz zabijal all mobki i "rysowal" cala mape.

Pewnie mniej nawet.

Strona 23 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team