mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 22 sie 2014, 13:31 
Cytuj  
Problem w tym ze fun z killowania w tym typie gry jest najwazniejszy


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 sie 2014, 13:57 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
ech no dobra, d3 jest lepsze od poe w jednym w funie jaki sie ma z killowania mobkow i to tyle z cala reszta poe zostawia daleko d3 w tyle. i tyle.


No super ale o to w hns chodzi.
D3 mogę te moby killować i mi się nie nudzi, w PoE dostaję odruchów wymiotnych.
Just saying.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2014, 14:02 
Cytuj  
No ja mam odwrotnie. W D3 po paru godzinach każdego powrotu chce mi się rzygać i wyłączam. W PoE jednak świat i mechanika starczają na dłużej, a mobki też się bije przyjemnie. Z tym, że ogólnie h&s nudzą szybko.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2014, 14:34 
Cytuj  
Pobudka na plaży w PoE jest na każdej postaci troche jak wyjście z obozowiska w D2 na kazdym nowym charze.
+ fakt ze kojarzy sie zarówno nowym początkiem jak i pokonaniem poprzedniego poziomu trudności.

Fajne uczucie w kazdym razie, jest to samo co zawsze w starting zone, a jednak powraca pamieć wszystkich poprzednich. Może to dla grania HC tak zawsze było.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2014, 14:42 
Cytuj  
Nyx napisał(a):
Problem w tym ze fun z killowania w tym typie gry jest najwazniejszy


No właśnie.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 22 sie 2014, 16:40 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Piszpan napisał(a):
ech no dobra, d3 jest lepsze od poe w jednym w funie jaki sie ma z killowania mobkow i to tyle z cala reszta poe zostawia daleko d3 w tyle. i tyle.


No super ale o to w hns chodzi.
D3 mogę te moby killować i mi się nie nudzi, w PoE dostaję odruchów wymiotnych.
Just saying.

Kabra by ci teraz pierdolnal referat na temat roznic pomiedzy hns a slasherem.
Just saying;)


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2014, 16:54 
Cytuj  
Jakoś nie tęsknię. Zresztą mareczek z psem nadrabiaja forumowymi mądrościami.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2014, 16:56 
Cytuj  
Fun z lania mobów:

"Diabolo Czy">"Ścieżka Wygnańca">"Bohaterowie Marvela"


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2014, 17:04 
Cytuj  
To dla mnie PoE jednak lepsze. Głównie dlatego, ze czuc kazdy projectile i jego następstwa (fork, explosion, etc). W D3 na poczatku fajnie, ale potem juz czuło sie ze to graficzne wodotryski, malo co mialo hitscana tylko widomo było czy trafiło w momencie wylotu pocisku, nie jego trafienia.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 22 sie 2014, 17:22 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Jakoś nie tęsknię. Zresztą mareczek z psem nadrabiaja forumowymi mądrościami.


Znów zaczynasz pyskować?


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2014, 19:09 
Cytuj  
Uderz w stół a pies zaszczeka.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2014, 19:34 
Cytuj  
Ja tam w sumie od dwóch dodatków mam ten sam schemat. Hardcore Ranger. I wałkuję to do oporu zmieniając tylko gemy i nieco drzewko + skille które wybieram.

Teraz np. uderzyłem w coś takiego: [url="http://www.pathofexile.com/passive-skill-tree/AAAAAgIBAdEFtRXwGf4bATBxOkJLeF5Fjb-S85smoSKiQKfUr-vEotQj3BXdqOjW9Pj5Y_rr_sg="]LaseczkaStrzaleczka[/url] chyba pierwszy raz mam zamiar pójść w full Evasion + Dodge.

Skille na 25 to Lightning Arrow, Split Arrow + Added Cold Damage, Burning Arrow i Rain of Arrows - czyli właściwie nic specjalnego a masa frajdy.

Wypadł mi ostatnio kołczan który zmniejsza zasięg curses ale za to jak kogos zabiję to curse przeskakuje na przeciwnika i zastanawiam się nad dodaniem np. projectile weakness ew. critical weakness (ale do tego musialbym nieco zainwestowac w krytyki w drzewku).

I tak wlasciwie w kółko. O tyle jest łatwiej, że wszystkie dobre/ciekawe itemy chomikuje w stashu a, że prawie ciągle gram Rangerem/Ranged to levelowanie jest komfortowe bo dziedziczę itemy po poprzedniku :)

Jak na razie mój rekord to coś koło 52 na hardcore - zabity przez drzewo (to które wyłazi z gleby :()


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 23 sie 2014, 08:43 
Cytuj  
Vences napisał(a):
W PoE dobija mnie też brak skalowania mobów z lvl'em postaci, co jest zwłaszcza upierdliwe w 2 akcie:/

Nie mówię, że PoE jest złą grą, bo jest dobrą - ot taka przyzwoita rzemieślnicza robota.


Skalowanie mobów? Że What?
Rzemieślnicza robota? Rzemieślnicze to jest Diablo, ładne, dobrze działa, ale bez duszy, polotu i większego sensu. Tutaj cała mechanika, currency, skille, itemizacja wszystko się łączy w jedną całość. Jeśli chodzi o engine, grafikę animacje to jest właśnie amatorska robota.
Srsly nie wiesz co mówisz :]

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2014, 08:56 
Cytuj  
Ale w sumie grafika tez dostala boosta im dalej tym ladniej. Juz sama lokacja i walka z merveil wyglada po prostu zajebiscie. Przed dominusem lub miejscowka z szarfami to opad szczeny.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 sie 2014, 11:52 
Cytuj  
uzywa ktos procurenta? ladnie mi laduje all a na koniec zawsze blad i dupa. mam w trybie admina itd moze ktos cos wie?


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

**

Posty: 462
Dołączył(a): 22.06.2004
Offline
PostNapisane: 23 sie 2014, 12:07 
Cytuj  
Dam kolejną szansę PoE. Odbiłaem się przy płatnym demie, później pojawiło się Diablo i do 2.1 mam czas, żeby pograć.
Podajcie jakiś dobry build, bo wiem, że jak zacznę szukac i zastanawiać się, to po 2h wywalę z dysku.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 sie 2014, 12:09 
Cytuj  
Podłączę się do Alicka.
Proszę o jakiś build który od początku powoli mashować mosterki bez kombinowania.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2014, 12:12 
Cytuj  
Też bym zagrał, ale jakby dali nieskończonego respeca. Bez tego jakoś sobie nie wyobrażam by ponownie zagrać. Wizja zjebania postaci skutecznie mnie odstrasza.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 sie 2014, 12:40 
Cytuj  
ojciec pograj sobie na hc nowa liga beyond najelpiej w party 2-3 osobowym :) co chwila KURWA MAC! padlem nie bede gral w ta zjebana gre. a po chwili o mam pomysl na nowego builda:P liga ma chyba ze 3 dni a tyle dedow co ludzie z ts zaliczyli to masakra :) to jest caly fun z tej gry imo. wczoraj z shpem zespanowalismy sobie bosa t2 na cruelu bo nam sie nudno robilo i latwo to bilismy go chyba ze 30 min kilka razy ledwo z zyciem sie uszlo.

co do buildow:

1. poszukajcie na stronce/forum EASY/FOR NOOBS/AFFORDABLE serio bez spinki.
2. infernal blow mele ale ranged przyjemne i latwe lub lighting strike.
3. ranged ranger, split arrow, light arrow, explosive arrow, barrrage, rain of arrow i wariacje masa tego z nowych tornado shot jakos tak tez fajne.
4. poswieccie pare h poogldajcie filmiki i cos zjandzcie fajnego.

jak chcesz poczyc mega super speeda na rangerze to frenzy arrow albo quill rain i cokolwiek na sekunde ze 3-4 ataki.

ja poki co 45 lvl (cruel) i bez deda odpukac bo jak padne to serio nie bede w to grac.

twitch nowego skilla tornado wyglda nice;

http://www.twitch.tv/ziggydlive

chcesz wpadnj na ts do wc to pogadamy.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443


Ostatnio edytowano 23 sie 2014, 12:44 przez Piszpan, łącznie edytowano 1 raz
*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 23 sie 2014, 12:42 
Cytuj  
I na tym wlasnie etapi odpada 80% carebearow bo co by chcialo zagrac aehaaehe


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.