MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=26214
Strona 25 z 329

Autor:  Sobtainer [ 9 kwi 2012, 11:45 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
No zobaczymy, oceniam to co widze. O itemizacje boje sie najbardziej w D3, jak ja zjebia tego typu nudnym podejsciem, to ta gra dlugo nie pozyje..


daj sobie spokoj tak? juz tutaj widac kto jest wielkim prorokiem, juz mowi ze lagi beda na bn, wiec jeszcze jednego nam nie potrzeba :)

Autor:  Razoth [ 9 kwi 2012, 11:52 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
To jest zwykly common rare itemek, ogarnij sie.


A tak wyglądają przykładowe "zwykłe common rare itemki" (low level w dodatku) z mojej czarodziejki:

Obrazek

Widzisz różnicę?

Raggnarok ma uzasadnione obawy, ten zestaw co wkleił Sobtainer wygląda jak jakieś staty itemów z WoW'a - nie z Diablo. Taka prawda.

Autor:  Kabraxis [ 9 kwi 2012, 11:52 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
raggnarok napisał(a):
No zobaczymy, oceniam to co widze. O itemizacje boje sie najbardziej w D3, jak ja zjebia tego typu nudnym podejsciem, to ta gra dlugo nie pozyje..


daj sobie spokoj tak? juz tutaj widac kto jest wielkim prorokiem, juz mowi ze lagi beda na bn, wiec jeszcze jednego nam nie potrzeba :)


Lagi sa na BN juz teraz. I to mocne. Plus DC co godzinke jak maja gorszy dzien. A podobno miala byc jakas cudowna technologia grania bez lagu. :P
Bylo o tym glosno swojego czasu i nawet na tym forum sie jarali ludzie tym.


BTW Itemizacja jak w WoW. W kolko 4 podstawowe staty i 3 inne affixy. Bedzie sie farmic tak samo wygladajace statwise itemy do zarzygania a potem jak w WoW wydadza patcha ktory wprowadzi itemki lepsze o 3%.
Eh..... ale zajebista ta gra bedzie. :)
Potwierdza sie tylko moja teoria ze Blizzard po prostu inaczej nie potrafi i doslownie kazdy element w tej grze bedzie na maxa czerpal z WoW.

Zreszta o czym my tu mowimy - juz raz unikaty pokazali i byly tak chujowe ze je w dwa dni szybko zdjeli po dkulajac ogon i przepraszajac. Widac nauka poszla w las.

A jesli poprawia unikaty i zostawia takie rare jak na tym obrazku to kkthxbye z zasada ze rare maja byc najlepszymi itemkami w grze bo znowu sie bedzie chodzic w predefined dla kazdej klasy secie unikatow.


PS. Typowy rare item na medium/highlvl z Diablo 2: No rzeczywiscie - zero roznicy: hahaha

Obrazek

Ta gra bedzie marnymi popluczynami po D2 bo jest zrobiona dla dzieciakow. Smutne.

Autor:  Kaban [ 9 kwi 2012, 12:13 ]
Tytuł: 

Ale czym Ty się przejmujesz, przecież i tak nie będziesz w to grał.
Poza tym to już zaczyna być popierdolone, takie wróżenie z niczego. Pokazane jest parę itemów i już jesteście w stanie stwierdzić że nie będzie więcej statów, czy o co chodzi?

Prorok.

Autor:  koci [ 9 kwi 2012, 12:40 ]
Tytuł: 

Kabraxis z tego co pamietam to miales juz nie pisac tutaj :)

Autor:  wodny [ 9 kwi 2012, 12:43 ]
Tytuł: 

Po co komentować grę, której nie ma zamiaru się kupić? Ja wybrałem "GW2" i dlatego jakoś nie widzę sensu w komentowaniu "D3". Niektórym widocznie się nudzi. :)

Autor:  Sobtainer [ 9 kwi 2012, 12:44 ]
Tytuł: 

kabraxis nie kupi gry :< chyba

Kabraxis napisał(a):
Sobtainer napisał(a):
kabra, 99% tego forum bedzie grac w dniu premiery, jak Ty to chcesz rozwiazac? mam rozumiec ze nie kupujesz tak? nie spiracisz tego bo nie ma szans przez kilka lat, wiec Ty serio w to poe bedziesz gral po premierze d3?


LOL a czemu mam nie grac? D3 jest dla mnie gra slaba. Tak bede gral w PoE nawet po premierze D3. LOL

Autor:  Kabraxis [ 9 kwi 2012, 12:46 ]
Tytuł: 

hahah nie ma jak odpowiedziec to zaczynaja sie wjazdy personalne. :)

Chlopcy skomentujcie moze itemizacje jak widzielismy do tej pory w D3... podoba wam sie design jak w WoW? Sobtainer bedziesz farmil itemki z +100 stamina?

/lol


Sobtainer powazne pytanie - skonczyles jakakolwiek szkole w swoim zyciu? Bo czytanie sprawia ci problem jak widze. Zwlaszcza w kontekscie ize zrozumieniem.

haha ninja edit widze. :) masz szczescie.

Autor:  raggnarok [ 9 kwi 2012, 12:47 ]
Tytuł: 

Kaban napisał(a):
Ale czym Ty się przejmujesz, przecież i tak nie będziesz w to grał.
Poza tym to już zaczyna być popierdolone, takie wróżenie z niczego. Pokazane jest parę itemów i już jesteście w stanie stwierdzić że nie będzie więcej statów, czy o co chodzi?

Prorok.


Pytanie dlaczego nie pokazali tych itemow z wieksza iloscia statow, tylko jakies bland popierdolki rodem z WoWa.

Autor:  Sobtainer [ 9 kwi 2012, 12:47 ]
Tytuł: 

@kabra

bendem a ty bedziesz liczyl w excelu o ile go umiesz w ogole swoj dipies

about ninja edit:
teraz tak patrze, zmeczony wczoraj bylem i z komorki czytalem te twoje wypociny ;p

Autor:  Kabraxis [ 9 kwi 2012, 13:04 ]
Tytuł: 

Z komorki? no nie pierdol? Serio? Geeezzzzz... zajebiscie stary.

A bedziesz wolal itemy z +100 stamina czy z + 100 strendz? Czy pierdolisz i kupisz sobie wszystko day 1 w item shopie?

hahah ale ta gra to zart jest. Playerbase zreszta zapowiada sie rownie soczyscie. :) Typowe dziecko batllenetu. :)
Mozg przeorany PRem, z czytaniem problemy, ech... sobciu. Ogarnij ze sie ty chlopie.

Autor:  Frost [ 9 kwi 2012, 13:05 ]
Tytuł: 

no ale zobaczcie, ze niektore staty z d2 nie maja prawa bytu w d3, jak np +skills, stamina i pare innych

Autor:  Kabraxis [ 9 kwi 2012, 13:13 ]
Tytuł: 

No to pasowalo by dac za to cos nowego nie? Tymczasem masz usuniete wlasciwie all co bylo w D2 a to co zostalo uproszcone do granic mozliwosci.

A w zamian co jest? tbh to nic choc zaraz nam zabolek wypisze te tony fajnych rzeczy.

Nawet runy i areny usuneli lol. A animacje fatality na graczach byly tylko na potrzeby pierszego pokazu - zal.pl

Autor:  Lolwut [ 9 kwi 2012, 13:17 ]
Tytuł: 

rozumiemy, gra będzie mega chujowa i w ogóle FAIL JAK SKURWYSYN, tylko
po co to wszystko? :wtf:

Autor:  Targaryen [ 9 kwi 2012, 13:32 ]
Tytuł: 

Malkontentom polecam prześledzić historię co i kiedy zostało dodane do D2 a potem porównywać. Poza tym owszem sporo rzeczy zostało uproszczone ale przy okazji w końcu nie ma tej bzdury, że te same butelki many pozwalają barbarianowi na rozkręcanie się oraz na rzucanie czarów czarodziejce. :]

Fatale na graczach były fajne ale z punktu gry nie miały większego sensu. O właśnie gigantyczny centaur rozdarł mi kumpla na pół, a nvm town portal i już wrócił...

Autor:  Kaban [ 9 kwi 2012, 13:39 ]
Tytuł: 

Ogólnie jest tendencja żeby cały czas porównywać Diablo 3 do innych gier.
I ciągłe narzekanie że tego nie ma i tamtego nie ma. A prawda jest taka że gra sama w sobie da ogromną ilość funu i zapewne wszyscy będą świetnie się bawić i nie srać w majty jak to mogło inaczej wyglądać.

Wszyscy oprócz Kabraxisa dla którego choćby ziemia miała pierdolnąć na 3 części to Diablo pozostanie chujowe.

Jakoś wodny napisał swoje 3 grosze, woli GW2 i super. Wyraził swoje zdanie bez zbędnego toczenia piany z pyska. Można? Można.

Autor:  tomugeen [ 9 kwi 2012, 13:40 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Pytanie dlaczego nie pokazali tych itemow z wieksza iloscia statow, tylko jakies bland popierdolki rodem z WoWa.


Tia, dla pewnosci zeby nie być goloslownym odpalilem kilka mid-lvl hero z d2 i popatrzylem na itemki. Duzo tam unique (bo akurat nastawilem sie na fun fun fun buildy np. pod full crushing blow a attack speed), ale nawet czysto randomowe itemki zebrane na czas levelowania mialy w sobie troche on strunck/on hit efektów, +do drzewka skilli na ktorym sie koncentrowalem, i inne specjalne staty ktorymi chcialem odrobic sobie braki wynikajace ze specjalizowanych unique.
Czyli pelen przegląd przez rarity, jednak celowość w tym i balans.

Co nie podoba mi sie w zaprezentowanych dotychczas itemach (i calym podejsciu do itemizacji - nie jest to wrozenie bo komentuje to co faktycznie podali, co mowi o ich całej filozofii), to "tierowość" gearu i skupienie się w nim na base statsach.
Nestor jakis czas temu (po raz kolejny^^) bronił automatycznego przydzielania statsów, co powoduje tez odejscie od stat req na rzecz samego lvl req w itemach. No i ma racje - dla mnie oba podejscia sa dobre, kwestia implementacji tego z cały system.
Niestesty to co blizz pokazał ma wade ktorej obawiam sie od dawna (kiedys sie rozpisywałem dlaczego). Jesli polowa lub wiecej modów na itemach to base stats, to dla mnie jest to mocne splycenie systemu. Powoduje, ze w wiekszosci przykłądowo zestaw gearu na 30lvl ma w sumie +X base stats i +Y dmg a po przesiadce na 35lvl gear mamy np. +X*120% base stats i +Y*130% dmg gdy dodatkowe ("ciekawe") wplywaja na siłe postaci, a co najważniejsze sposób gry w duzo mniejszym stopniu.

Jezeli ktos gral dluzej w d2 i przkroczyl etap "przechodzenia" gry a zajął się budowniem postaci to pewnie pamieta jak dobiera sie gear.
Myk polegał na tym, zeby w zaleznosci od przeznaczenia lub pomyslu skupić sie na kilku unikalnych modach (nie zabijcie mnie za porownanie, ale to jakby odpowiedniki keystones w PoE), pakować w staty które to boostuja lub rekompensują drugą stronę medalu a jednocześnie starać sie miec w ekwipunku kilka waznych modów ktore się nie stackowały (czyli mieć je dokładnie raz na rare itemach).

Dobrym przykładem były buty, które chyba najczesciej rare itemkiem właśnie były - typowym uzupełniaczem postaci, wieksze wartośc niz unique/set mialy wlasnie rare jeśli ktoś trafił na triple rez + run speed + MF + cos uzytecznego dla danej klasy (nawet stat).


PS. Serio nie rozumiem naskakiwania na osoby ktore widac ze graly mocno w poprzednie cześci i maja zamiar grać dalej, ale podnoszą istotne kwestie dotyczące mechaniki w porownaniu do tej która znaja na wylot. Prawda jest taka ze chcemy zeby to bylo jak SC i SC2 - więcej tego samego w tym aspekcie sameh mechaniki.


PS2. dla mnie nawet przy tych SSJ barbarianach i setach z power rangers i wszystkich innych wadach gra pozostaje pewnie w top5 gier ostatnich lat. Hah nawet kusi mnie CE, dla artbooka i przede wszystkim flexowania glowing angelic wings ingame z roballem ;]
Kwestia tylko czy jesienią nawet nie grając regularnie znajde jeszce coś co mnie będzie ciagnęło.

TL;DR - Inferno bedzie musiało byc ZAJEBISTE, zeby zatrzymać mnie przy grze jesli polowanie na itemy nie bedzia miało tej głębii na która liczę.

Autor:  Kabraxis [ 9 kwi 2012, 13:46 ]
Tytuł: 

Glebia w HnS? Pojebalo cie? Przeciez tu chodzi o latajace zombie i "pierdolniecie'. LOL
Dlatego w D2 ludzie 10 lat graja.

Ogolnie tracisz czas tutaj tomu.. twoj post to jak tlumaczenie fizyki kwantowej stadzie krow.


Cytuj:
Co nie podoba mi sie w zaprezentowanych dotychczas itemach (i calym podejsciu do itemizacji - nie jest to wrozenie bo komentuje to co faktycznie podali, co mowi o ich całej filozofii), to "tierowość" gearu i skupienie się w nim na base statsach.
Nestor jakis czas temu (po raz kolejny^^) bronił automatycznego przydzielania statsów, co powoduje tez odejscie od stat req na rzecz samego lvl req w itemach. No i ma racje - dla mnie oba podejscia sa dobre, kwestia implementacji tego z cały system.
Niestesty to co blizz pokazał ma wade ktorej obawiam sie od dawna (kiedys sie rozpisywałem dlaczego). Jesli polowa lub wiecej modów na itemach to base stats, to dla mnie jest to mocne splycenie systemu. Powoduje, ze w wiekszosci przykłądowo zestaw gearu na 30lvl ma w sumie +X base stats i +Y dmg a po przesiadce na 35lvl gear mamy np. +X*120% base stats i +Y*130% dmg gdy dodatkowe ("ciekawe") wplywaja na siłe postaci, a co najważniejsze sposób gry w duzo mniejszym stopniu.


Welcome World Of Warcraft.
Onie poprostu nie maja wizji i umiejetnosci na cokolwiek innego.
Deal with it.
Do tego powyzej doloz idiotyczny pomysl ze psychical dmg broni wplywa na dmg spelli i mamy zajebista mechanike jak z ksiazki "poczytaj mi mamo". Niestety.

BTW. Ktos wyzej pisal ze mana dla barba i sorc to byl idiotyzm i suepr ze blizzard tozmienil ale to ze fireball ma wieksze obrazenia jak trzymam z rece zelazna laske a nie drewniana to juz nie jest idiotyzm?

I to podbno PoE nie ma pomyslu na mechanike i wogole... ROTFL.

Autor:  iniside [ 9 kwi 2012, 14:19 ]
Tytuł: 

Dlaczego niby zelazna laska ma byc gorsza od drewnianej ? Runy tak samo da sie wyryć na kazdej.

Autor:  Atherius [ 9 kwi 2012, 15:19 ]
Tytuł: 

W sumie czarownice nie mogą biegać w zbrojach płytowych to nie jest tak źle..

Strona 25 z 329 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team