mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6567 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 329  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 15:26 
Cytuj  
Dostały w zamian kosmiczne battlesuity od ryżojadów ;]


Hmmm, CE juz nie mozna kupic? myslalem ze blizz bedzie lasy na kase i na stronie kupi sie digital-CE. Ja chce skrzydełka! ;[


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 16:41 
Cytuj  
roball napisał(a):
Chyba sold out w polsce. Gram ma miec pozniej jeszcze podobno dostawe jakas wiec pilnuj ich.

chuje-muje, wszedzie wyprzedane a Ci extra dostawe dostana? rzuca po prostu zwroty (zawsze ktos nie odbierze paczki/zwroci), to samo czasem robi z kolekcjonerkami roznymi Ultima chociazby.


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

**
Avatar użytkownika

Posty: 328
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 16:58 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Glebia w HnS? Pojebalo cie? Przeciez tu chodzi o latajace zombie i "pierdolniecie'. LOL
Dlatego w D2 ludzie 10 lat graja.


Ja w Diablo 2 nie grałem 10 lat, łącznie pograłem może z rok. Mimo to uważam że jest jedną z najlepszych gier wszechczasów. Dlaczego? na pewno nie za statystyki i kustomizację postaci, bo w to się prawie w ogóle nie bawiłem. Dla mnie liczył się bardziej klimat, różnorodność lokacji i przeciwników, przyjemną sieczkę itd... Spoko, nie jestem wyjadaczem HnS, pewnie gówno wiem o tym gatunku, ale mam na to wyjebane, bo granie w niego daje mi mnóstwo frajdy. Wdg. mnie celem gier komputerowych jest danie graczowi dużo frajdy i możliwość miłego spędzenia czasu. Diablo 3 faktycznie jest uproszczone w stosunku do Diablo 2, ale mam to gdzieś bo nadal jest mega miodną grą która sprawia mi mnóstwo funu.


_________________
http://www.twitch.tv/spikemoon
BattleTag: SpikeMoon#2924

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 18:28 
Cytuj  
Ze wszystkich klas imo barb>all, ewentualnie monk. Ranged imo za miala rozpierducha i za malo krwi.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 18:31 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Pytanie dlaczego nie pokazali tych itemow z wieksza iloscia statow, tylko jakies bland popierdolki rodem z WoWa.


Tia, dla pewnosci zeby nie być goloslownym odpalilem kilka mid-lvl hero z d2 i popatrzylem na itemki. Duzo tam unique (bo akurat nastawilem sie na fun fun fun buildy np. pod full crushing blow a attack speed), ale nawet czysto randomowe itemki zebrane na czas levelowania mialy w sobie troche on strunck/on hit efektów, +do drzewka skilli na ktorym sie koncentrowalem, i inne specjalne staty ktorymi chcialem odrobic sobie braki wynikajace ze specjalizowanych unique.
Czyli pelen przegląd przez rarity, jednak celowość w tym i balans.

Co nie podoba mi sie w zaprezentowanych dotychczas itemach (i calym podejsciu do itemizacji - nie jest to wrozenie bo komentuje to co faktycznie podali, co mowi o ich całej filozofii), to "tierowość" gearu i skupienie się w nim na base statsach.
Nestor jakis czas temu (po raz kolejny^^) bronił automatycznego przydzielania statsów, co powoduje tez odejscie od stat req na rzecz samego lvl req w itemach. No i ma racje - dla mnie oba podejscia sa dobre, kwestia implementacji tego z cały system.
Niestesty to co blizz pokazał ma wade ktorej obawiam sie od dawna (kiedys sie rozpisywałem dlaczego). Jesli polowa lub wiecej modów na itemach to base stats, to dla mnie jest to mocne splycenie systemu. Powoduje, ze w wiekszosci przykłądowo zestaw gearu na 30lvl ma w sumie +X base stats i +Y dmg a po przesiadce na 35lvl gear mamy np. +X*120% base stats i +Y*130% dmg gdy dodatkowe ("ciekawe") wplywaja na siłe postaci, a co najważniejsze sposób gry w duzo mniejszym stopniu.

Jezeli ktos gral dluzej w d2 i przkroczyl etap "przechodzenia" gry a zajął się budowniem postaci to pewnie pamieta jak dobiera sie gear.
Myk polegał na tym, zeby w zaleznosci od przeznaczenia lub pomyslu skupić sie na kilku unikalnych modach (nie zabijcie mnie za porownanie, ale to jakby odpowiedniki keystones w PoE), pakować w staty które to boostuja lub rekompensują drugą stronę medalu a jednocześnie starać sie miec w ekwipunku kilka waznych modów ktore się nie stackowały (czyli mieć je dokładnie raz na rare itemach).

Dobrym przykładem były buty, które chyba najczesciej rare itemkiem właśnie były - typowym uzupełniaczem postaci, wieksze wartośc niz unique/set mialy wlasnie rare jeśli ktoś trafił na triple rez + run speed + MF + cos uzytecznego dla danej klasy (nawet stat).


PS. Serio nie rozumiem naskakiwania na osoby ktore widac ze graly mocno w poprzednie cześci i maja zamiar grać dalej, ale podnoszą istotne kwestie dotyczące mechaniki w porownaniu do tej która znaja na wylot. Prawda jest taka ze chcemy zeby to bylo jak SC i SC2 - więcej tego samego w tym aspekcie sameh mechaniki.


PS2. dla mnie nawet przy tych SSJ barbarianach i setach z power rangers i wszystkich innych wadach gra pozostaje pewnie w top5 gier ostatnich lat. Hah nawet kusi mnie CE, dla artbooka i przede wszystkim flexowania glowing angelic wings ingame z roballem ;]
Kwestia tylko czy jesienią nawet nie grając regularnie znajde jeszce coś co mnie będzie ciagnęło.

TL;DR - Inferno bedzie musiało byc ZAJEBISTE, zeby zatrzymać mnie przy grze jesli polowanie na itemy nie bedzia miało tej głębii na która liczę.


Tomu obecnie jest powiedziane, że itemy im wyższy lvl mają będą dawały więcej affixów. Dodatkowo uniqe/legendary itemy będą miały najwięcej affixów i będą mogły modyfikować umiejętności. Blizz dodatkowo zapowiedział zmiany w unique/legendary itemach oraz itemach setowych tak, że będą to również itemy pod konkretną klasę postaci (chodzi o jewele i bronie i pewnie o resztę itemów też). Jeśli yellow item ma mieć prócz bonus statsów dodatkowe 6 affixów to jest to jak najbardziej spoko. To całe chance on hit w D2 było przydatne tylko czasami i robiło zamieszanie na ekranie i bez tego core build mógł się spokojnie obejść. Oczywiście barb np cieszył się z bul khatosa a z reavena też mogło skorzystać sporo postaci. Teraz część statów z itemów została przeniesiona na skille z racji tego, że mamy aktywnie używać 6 skilli i mam do tego runy.

Dodatkowo już od jakiegoś czasu staty itemów na stronie blizza są utajnione i niech to świadczy o tym, że blizz cały czas to dopracowuje i na tą chwilę jedynie na czym bazują gracze to itemy z blizzconu z 2011 roku bo te na stronie są nieaktualne od uj czasu.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 19:03 
Cytuj  
Geeeez, ogarnij sie. Nie cytuj mojego wall of text, bo sie przestraszyc mozna - zwlaszcza ze nawet sie bezposrednio nie odniosłes do tego. To raz.

Dwa -> odbijam piłeczke i stwierdzam ze wlasnie zajmujesz sie prorokowaniem o ktore byly zarzuty. Oparles cala wypowiedz na wierze w to ze bedzie tak jakbyś chciał a nie na tym, co blizzard pokazał dotychczas.
Fakt ze "utajnili" wczesniej pokazane na stronie unique, sugeruje raczej ze nie poszlo im za pierwszym razem - nie magicznego asa w rekawie.

To ze ilosc affixów zwieksza sie z levelami nie znacy, ze wzgledem 40+ itemow na 60 bedziesz mial stats i jeszcze +6 bonusów. To za duzo i nie wiem skad taki wniosek. Zacznij zwyczajnie czytac wypowiedzi blizzarda, na ta chwile wychodzi z tego coś jak rozmowa z kobietą: do prostego zdania (nie złożoneg), jednej informacji, dorabiasz sobie kilka zdań ukrytego znaczenia ;]


Anyway, jeszcze jedna rzecz mi sie skojarzyła. Na cholere w D3 sockety. Zostały NAJNUDNIEJSZE na świecie gemy które mozna w skrócie podzielić na DMG/HP/MF/EXP.
Bo do takiego skarlałęgo stopnia zredukowali zewnetrzne ingerencje w gear i postać (po wywaleniu talismanów, skill run jako itemow, enchantów i częsci gemów).
No bo jaka tu logika zostaje. Trafią się sloty, to grajac np barbem wtykam Str jak mi brakuje dmg. Jak chce hp to vit, jak mi starcza do MF, a w czasie levelingu +xp.
Blizza pls, odrobinke finezji mogi zostawić dla graczy.



EDIT:
Co bym nie narzekał, gdzieś tam wierzę, ze w dzień premiery okaże się ze system modów na itemach jest bardzo bogaty, w pracy bede drukował listę affixów wyciegnietą z plików MPQ i udawał ze to jakieś ważne dokumenty.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 19:58 
Cytuj  
Dlaczego blizz zdecydował się na wycofanie talizmanów i run jako items? Głównie przez to, że już w D2 talizmany szybko stawały się istnym good mode. Skillery, torche, anhi, stackowanie resistów. I zamiast robić się trudniej to dość szybko stawałeś się bogiem. 2-3 taxy hell i już miałeś core build dla hammera. Potem tylko stackowanie więcej tego samego. Dawałeś na switchu CTA i z mega boostem do hp/mp/staminy moby mogły Ci possać. Dlatego na początku blizz wydzielił oddzielny equi dla talizmanów. Szybko jednak okazało się, że to nigdzie nie prowadziło bo te same staty można było dać w itemach np albo w runach. Ostatecznie to samo spotkało runy jako itemy. Tutaj można tylko zgadywać czy ten system wypalił czy też nie. Być może rzeczywiście nie działał tak jak powinien. Moim zdaniem było za dużo farmy i nie dawało to takiej swobody - nie masz "tej" runy to sorry ale posysasz. Możesz kupić na rmah za $ ale czemu mamy Cię do tego zmuszać? Mi ta zmiana nie przeszkadza drastycznie bo po prostu nie testowałem tego systemu na późniejszym etapie gry.

Tomu jest niemalże pewne,że będzie jakiś czas po premierze dodatek albo DLC (raczej dodatek) i pewnie tam te systemy wrócą. Nie wiadomo czy nie wrócą też w formie pacza. Przypomnij sobie jakie D2 było skomplikowane w dniu premiery - nie było ani run ani talizmanów a synergie pojawiły się w 1.10 . Dodatkowo dopiero z LoD pojawiły się mnóstwo nowych itemów. Nie wiem dlaczego blizz miałby wszystko dać nam w podstawce skoro ich efekt nie zadowalał. Poza tym, nie wszystko od razu - na pewno by im się to nie opłacało.

Co do prorokowania to póki co każdy prorokuje z tym, że blizz w sumie słucha graczy i ten cały feedback jest brany pod uwagę. Dlaczego w takim razie nie mogę liczyć na to, że itemy zostaną całkowicie przerobione jeśli chodzi o affixy? Liczba unikatów nie jest nieskończona a affixy na blue/rare nigdy nie kopały po jajach nawet w d2. Zdarzały się wyjątki ale bez przesady.

To, że poprawiają staty najważniejszych itemów w grze jest jak najbardziej na plus. To nie magiczny as w rekąwie i ja nigdzie tak nie pisałem. Wiadomo jednak, że nie zrobili tego by wszystko bardziej zjebać i uprościć tylko dlatego, że dostali konkretny feedback i cały czas nad tym pracują. Zobaczymy jak to będzie ingame wyglądało jak już taki item podniesiemy z ziemi.

Co do affixów to źle się wyraziłem. Blizz pisał, że na rare itemach ilość affixów może wynosić 6, czasami 4 a czasami 5 - zależy od typu itemu. Dla Legendary/unique na pewno nie będzie to mniej. Same Crafty na low lvl miały często 3 random affixy. Im wyżej tym więcej co jest chyba logiczne.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2012, 08:00 
Cytuj  
Double Post- na keye pl Diabolo 3 na 165 zl - nice.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2012, 09:38 
Cytuj  
W tej grze przeszkadza mi jedno. Po co zbierac te itemy, przechodzic dalej, rozwijac postac jak nie bede mogl grac PvP ? Ma byc cos pozniej, ok. Ale z tego co czytalem to tez bedzie to bardziej dodatek do PvE, kilka arenek i tyle.

Innymi slowy jaka mam miec motywacje do rozwoju w grze ? Mam zabic Diablo zeby dostac fajne itemy i moc nastepnym razem szybciej zabic Diablo (i inne KOMPUTEROWE moby) ? :lol:

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2012, 09:49 
Cytuj  
simo napisał(a):
W tej grze przeszkadza mi jedno. Po co zbierac te itemy, przechodzic dalej, rozwijac postac jak nie bede mogl grac PvP ? Ma byc cos pozniej, ok. Ale z tego co czytalem to tez bedzie to bardziej dodatek do PvE, kilka arenek i tyle.


Diablo zawsze było gra PvE z bonusem w postaci PvP, którego zasady i tak zbudowało sobie community.
Jesli nie bedzie trzeba czekac dłuzej niz 2-3 miesiace to ok, pewnie chca zrobic to w zamknietej formie.
Jak dla mnie wystarczy dać ludziom miejsce do bicia sie, chat i poradzą sobie, a przy okazji jakies community bawiace sie w to bardziej znbuduje sie wokół.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2012, 09:57 
Cytuj  
diablo wciagalo bo ma mechanike podobna do hazardu w postaci totolotka , wlaczasz gre z mysla : dzis cos trafie i probojesz trafic


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2012, 10:36 
Cytuj  
dadza proste arenki jakies laddery moze gildie i ludzie beda grac latami. Do tego masz ah z real kasa do tego mozesz modyfikowac itemki. Jakby jeszcze wprowadzili jakas open mape pvp z super itemkami to juz wogole masakra :)


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2012, 10:41 
Cytuj  
Patch numer 16 już jest. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2012, 12:33 
Cytuj  
Ale mam podjarkę. Pograłem chwilę z Sobem w party. Potem dołączyłem do innego gracza. Pani Monk daje radę. Nie grałem trochę czasu i już doszło kilka zmian na przykład w runach. Biegało się i rozwalało bardzo sympatycznie. Zasrany Diabeł Kusiciel. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2012, 12:36 
Cytuj  
o wlasnie ktos chetny pobiegac razem wieczorkiem?

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2012, 12:37 
Cytuj  
Wieczorkiem czyli o której?


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2012, 12:43 
Cytuj  
Ja chetnie kolo 19.00-20.00


_________________
Sathorn#2230

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2012, 12:51 
Cytuj  
po 20.30 do 23 :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2012, 12:54 
Cytuj  
no dobra, to najpierw pośpię a potem pogram :)


_________________
Sathorn#2230

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2012, 13:02 
Cytuj  
Jest gdzieś jeszcze CE do zamówienia w Polsce? :P


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6567 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 329  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.