MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 264 z 343

Autor:  vilhelm [ 8 mar 2016, 15:48 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Nom opcja Public sprzedaży z zakładek to jest win dla ekonomii.
Do tej pory używałem Procurment-a który co prawda sam postował na forum i wszystko wklejał z wyznaczonego stasha, ale teraz nawet tego nie trzeba robić. Po prostu wrzucam do odpowiedniego stasha i juz wszystko ląduje na poe.xyz
Wielki plus, że naprawdę masa ludzi zaczęła tradować.
Czasem nie ma jak zrobić mapy bo ciągle lecą PM jeden za drugim, bo i kupujących zrobiło sie więcej ;d

Autor:  Piszpan [ 8 mar 2016, 16:27 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

wczesniej byl aquisition i zreszta dalej jest ktory robil dokladnie to samo co public stashe a nawet wiecej.

Autor:  vilhelm [ 8 mar 2016, 16:47 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Piszpan napisał(a):
wczesniej byl aquisition i zreszta dalej jest ktory robil dokladnie to samo co public stashe a nawet wiecej.

Nie musimy zmieniać tematu rozmowy na Aquisition vs Procurement, bo procurment i tak wygrywa :P

Kwestia tego, że wcześniej trzeba było ściągać konfigurować 3rd party programy itp.

Teraz jest to proste jak dymanie i handel kwitnie :-)

Autor:  szwejos [ 8 mar 2016, 17:16 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

No z tymi zakładkami wygoda, ja zrobiłem 10 z rożnymi cenami i tylko ładuje do wora, sprzedaż idzie aż miło.

A z innej beczki Siege ballista mega Op skill, w porównaniu do Flame Totemów: zwykle skipowałem swoim marauderem 93 lvl tego bossa pająka na mapce "Jungle valley" tymczasem scion na Siege daje rade tam sporo łatwiej. Ballista jakieś 4 razy szybciej czyści tą mała komorę z bossem, pająki zwykle nie zdąża nawet zaatakować :)

http://i.imgur.com/ur4zooE.jpg

Autor:  Piszpan [ 8 mar 2016, 21:52 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

vilhelm napisał(a):
Piszpan napisał(a):
wczesniej byl aquisition i zreszta dalej jest ktory robil dokladnie to samo co public stashe a nawet wiecej.

Nie musimy zmieniać tematu rozmowy na Aquisition vs Procurement, bo procurment i tak wygrywa :P

Kwestia tego, że wcześniej trzeba było ściągać konfigurować 3rd party programy itp.

Teraz jest to proste jak dymanie i handel kwitnie :-)


no wlasnie zle myslisz bo w aquistion mogles ustawic jak chcesz nazwe stasha i nie musiales jak w procurmencie wysylac samemu na forum posta, wystarczylo raz ustawic stashe i zapomniec. a item po wrzuceniu do stasha sam sie uploadowal na forum. nie mowiac juz ze aqui to sie ladowal w sekunde a procurment duzo dluzej i czesto lapal crashe. no mi w public stashach brakuje tego zebym mogl stasha nazwac jak chcem.

Autor:  vilhelm [ 9 mar 2016, 10:32 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Każdy używa to co lubi.

No w końcu 65lvl jestem na Mercilles, labiryny normal i cruel za mną.
Lab na curelu ma już trudniejsze pułapeczki, ale wczoraj w sumie był łatwy layout gdzie dużo można było ominąć ^^
Teraz cały dzień trade aby się ubrać sensownie xD

Autor:  Turbot [ 9 mar 2016, 10:47 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

vilhelm napisał(a):
Każdy używa to co lubi.

No w końcu 65lvl jestem na Mercilles, labiryny normal i cruel za mną.
Lab na curelu ma już trudniejsze pułapeczki, ale wczoraj w sumie był łatwy layout gdzie dużo można było ominąć ^^
Teraz cały dzień trade aby się ubrać sensownie xD


Ja na 58 robilem Lairynt Na cruelu i najwiecej problemów łucznikiem miałem w walce z tym Gargulcem- przedbosem bo bił mocno phy a cały czas go kitowałem bo miałem mało już flaszek i ganiał mnie niemiłosiernie. Bardzo się przydawał na rekawicach word of reflection i immortal call z cwdt gdzie po hicie raz na 10 sek tworzył mojego klona.

Pułapki były bardzo łatwe - 3 razy miałem strzałki gdzie przelatywałem je z blink arrow. No i ostania walka z bossem była trudna - ale miałem kołowrotki + lawa

Autor:  Piszpan [ 9 mar 2016, 10:53 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Male podsumowanie:

1. Zajebista liga, ceny uniqow to jakas masakra:) drillneck 5c itd. headhunter 15 exa. jedynie maly niesmak bo podobnie jak zrobili ze gemy mozna kupic u vendora to drop gema to juz nie drop no i podobnie teraz dropnie ci tki drillneck kiedys myslales oh ah jestem zarobiony a teraz meh.

2. labirynt to porazka jakas. izaro te fazy itd sa spoko, walka jakas tez nie wymagajaca i do ogarniecia ale kurwa trapy? serio? ok nie jestem kurwa orlem gierek arcadowych typu mario bros gdzie zle skoczysz spadasz w dol i powtarzasz od poczatku poziom. to jest jednak hns, gear, twoj lvl, twoj build, itd. powinny decydowac a nie kuzwa skakanie miedzy trapami. jeszcze bym zrozumial zeby to bylo jakos podzielone idziesz robisz trapy masz rewarda a nie chcesz trapow biejsz izaro i dostajesz tylko pkt ascedancy bez enchantow i skrzynek. rozumiem ejszcze na standardzie mozna kuzwa do bolu przechodzic dany layout az sobie wyryjesz w pamieci uklad pulapek i bedziesz mial "dreszczyk" ale na hc glupi freez lag zle staniesz zle klikniesz cokolwiek i jestes dead. twoj gear lvl build nie maja praktycznie znaczenia. not fun for me .

Autor:  vilhelm [ 9 mar 2016, 11:15 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Piszpan napisał(a):
Male podsumowanie:
(...) ale na hc glupi freez lag zle staniesz zle klikniesz cokolwiek i jestes dead. twoj gear lvl build nie maja praktycznie znaczenia. not fun for me .


Tak jak na mapkach ;-) lag, złe kliknięcie i padasz.

W labirynci Gear jak najbardziej ma znaczenie: pasek na mocniejsze flaszki, buty na speed 30%, flaszki z większą ilością charge ratują życie jak się noga powinie na pile. CWDT + Immortal call wiem, ze sie włącza, ale nie wiem czy działa na pułapki (nie zatrzymywałem się aby sprawdzić ^^ )
Build: movement skille takie jak Whirlwind blades czy lighting warp pozwalają "przelecieć" masę pułapek. Bez DPSu też nie zrobisz Izzaro.

W labiryncie leci masa currency i itemów ze skrzynek na końcu jak masz klucze które zawsze są za przejebanymi trapami.
Musi być trudno.
Zresztą po jego zrobieniu jest masa satysfakcji.

Każda walka z bosem jest/może być zręcznościowa tak jak labirynt. Etup czy Nugen nagrał filmik jak robi Malachai bez dostania nawet jednego punktu dmg kwestia dobrego ruszania ;-)

Autor:  Piszpan [ 9 mar 2016, 11:52 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

no nie bo na mapkach jak masz gear i build to nie zginiesz od laga 1-3 sec albo one hita albo bo zle staniesz. mozesz skrzynki z detonate dead otwierac mozesz facetnakowac atziri. ta gear + skill troche ci dadza ale nie wypotujesz strzalek lub pil tak samo IC tez ci nie pomoze. jedyne co sie liczy to twoja zdolnosc klikania a to juz dla mnie arcade ;/

Autor:  vilhelm [ 9 mar 2016, 12:06 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Piszpan napisał(a):
no nie bo na mapkach jak masz gear i build to nie zginiesz od laga 1-3 sec albo one hita albo bo zle staniesz.

Zalezy jaka mapka i jakie mody. Stań na lagu na shocking ground ;-)

Piszpan napisał(a):
ale nie wypotujesz strzalek lub pil tak samo IC tez ci nie pomoze. jedyne co sie liczy to twoja zdolnosc klikania a to juz dla mnie arcade ;/

Jak nie... ja tam potuje pułapki. Instant poty pomagają jak najbardziej

Autor:  Nyx [ 9 mar 2016, 12:08 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Labirynt jest zajebisty, skonczylo sie bieganie z facerollem;d

Autor:  vilhelm [ 9 mar 2016, 12:31 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Nyx napisał(a):
Labirynt jest zajebisty, skonczylo sie bieganie z facerollem;d

Dokładnie :-)

Autor:  szwejos [ 9 mar 2016, 13:20 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Mi się labirynt bardzo podoba, poziom trudności pułapek i całości jest dobrze wyważony. Izaro na mercilles już wymaga trochę sprzętu. Trzeba tam bardzo uważać na te takie pilary co z ziemi wyłażą i dają mu power charges, ( trzeba je bardzo szybko wyłączać ) . Jak się tego na czas nie zrobi można dostać hita za 4k xD

Autor:  Piszpan [ 9 mar 2016, 14:04 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

niby tak ale zrob postac na 70 HC idz na merc lab i padnij i wtedy mi powiedz ze poziom pulapek jest wywazony :) na SC labirynt jest zajebisty bo dodaje dreszczyku i kombinujesz jak przejsc go za chwile drugi raz. na HC tego nie ma :)

Autor:  vilhelm [ 9 mar 2016, 14:11 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Piszpan napisał(a):
niby tak ale zrob postac na 70 HC idz na merc lab i padnij i wtedy mi powiedz ze poziom pulapek jest wywazony :) na SC labirynt jest zajebisty bo dodaje dreszczyku i kombinujesz jak przejsc go za chwile drugi raz. na HC tego nie ma :)


Są goście co farmią lab na merc dla currency ;-)Na 70 lvlu na lab na merc to niepotrzebne ryzyko ;>
A dreszczyk jest zawsze.

Autor:  szwejos [ 9 mar 2016, 15:26 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

No właśnie na SC ten labirynt to taka minaturka HC, bo jak się padnie na ostatnim bossie to trzeba od nowa :lol:

A tak btw grasz od nowa HC przez pułapki bo widze jakiś Kaaxreborn biega ???

Autor:  Nyx [ 9 mar 2016, 15:27 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Gg wszystkim Glass Cannonom w labiryncie :)

Autor:  tomugeen [ 9 mar 2016, 17:42 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Ale ze co? Pułapki biorą hp/ES procentowo, wiec jak przejedziesz sie po pile z 6k hp albo 2k hp to stracisz tak czy siak połowe. Regen troche daje jak nie ma mobów na których mozna flaszki odbudować (pierwszego robilem z postacią z 0hp regen i zdziwilem sie, ze nie ma regenu w grze bazowego^^).

Na merc jeszcze nie bylem, ale jak ktoś lubi platformowki to czysta frajda przeciez ;]

Autor:  Piszpan [ 9 mar 2016, 18:12 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

tomu slowo hint jak ktos lubi platformowki. ja ich nienawidze. zreszta jesli chodzi o tego typu gry to jestem totalnym noskillem.

Strona 264 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team