MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 267 z 343

Autor:  szwejos [ 18 mar 2016, 02:51 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Dziś wbiłem 90 lvl, jak dla mnie to zdecydowanie najlepsza liga jaka wyszła do tej pory. Po Labiryncie mapy wydaja się być jakieś takie prostackie i nudne. Handel dzięki łatwemu wystawianiu kwitnie, sprzęt dopieściłem, i ogólnie jestem wyjątkowo zadowolony ze swojego biuldu dla siege ballista. Niesamowita mobilność, zasięg i efektywność grania. Flame totemarz stary pójdzie całkiem w odstawkę.

Autor:  Turbot [ 18 mar 2016, 08:43 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Ja sie przerobiłem z championa pod chin-sola (point blank) pod earthquake i mimo ze signle target nie czuję różnicy (na łuku miałem nawet troche większy z trapem pod puncture, który łądnie wykrawawiał biegających bossów i rarki) to teraz paki tak do map 6 mam na 1 strzał (prawie cały ekran) a 7+ na dwa.

Reflecta psy nie moge robić i jednak build pod melee jest w walce z bossami bardzo ryzykowny, czesto dostaje strzały za 1/2 lub 3/4 hp. Dozbroję się jeszcze bo wszystkie moje itemy nie są warte nawet exa.

Autor:  tomugeen [ 18 mar 2016, 10:43 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Ja dalej śmigam blade vortexem, 86lvl, czasem juz brak instant dps (jak trzeba na bossa wiecej to rozkrece wiecej bv) no ale biegam z 4linkiem ciagle, 5 czy 6 sie jakoś nie moge dorobić. Dość duzo AoE, lifesteal i mana steal z warlords marka. Wcześniej biegalem z assasins mark też, ale teraz herald of ash. Bo charge generuje sobie inaczej.
I teraz myk, build zmienił mi się gdy wziąłem na merci druga subklase Berserker/Raider. To drugie daje 10% na frenzy po zabiciu i onslaught przy full frenzy charges. Nie jest to duzo, wiec zeby utrzymać ciagle na full trzeba ciągle zabijać. + endurance charge z Warlords mark + power charge z drugiego utility BV on crit (wystarczy raz na 10-15 sec castnąć zeby je full utrzymać).
Przez to ze najlepiej i najszybciej działa gdy się non stop zabija, biegam i non stop zabijam, bez opierdalania. Fun fun fun.

Tez chyba najfajniejsza liga so far. Dodatkowo ominałem poprzednia, wiec jakby zmian i nowych skilli dla mnie jest wiecej. Dobije 90 i zobacze co mi sie dalej chce. Az sie chce skonczyc builda.
Chociaż czuje, ze w nastepnej zostanie ofc labirynt, ale Perandusa sie pozbeda bo on nie ma jak zostać gdyby miał być rzadziej.

No i miałem szczęscie do labiryntu. Na papcie udało mi sie wrzucić 0.5 life/mana leech 4sec po killu, gdzie BV jest spellem i jedyne źródło leecha to Berserker (ascendancy) i Warlords mark, ale boli na curse immune i papcie ratują na reflect czy curse immune mobach, bo mana mi nie spada poza cięzkimi sytuacjami, a gram z Mind over Matter.
Na czapke +25% dmg z herald of ash, niby nic ale zawsze coś mi się trafiło. Dorobie sie drugiej podobnej i będę polował na 25% BV (a potem vaalem zepsuje^^).
Pozostaje jeszcze pytanie co z uber labiryntem, powinien być jeszcze jeden poziom z 40% enchantami na czapke.

Autor:  vilhelm [ 18 mar 2016, 10:52 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

tomugeen napisał(a):
I teraz myk, build zmienił mi się gdy wziąłem na merci druga subklase Berserker/Raider.


Raider jest bez sensu. Slayer na blade vortex to masakryczna dopałka do survi i dps-u.
tomugeen napisał(a):
I teraz myk, build zmienił mi się gdy wziąłem na merci druga subklase Berserker/Raider. To drugie daje 10% na frenzy po zabiciu i onslaught przy full frenzy charges. Nie jest to duzo, wiec zeby utrzymać ciagle na full trzeba ciągle zabijać. + endurance charge z Warlords mark + power charge z drugiego utility BV on crit (wystarczy raz na 10-15 sec castnąć zeby je full utrzymać).

CWDT+BW+PCoC+Increased Duration
I masz non stop full Power Charge
Frenzy charge można olać bo nie dają takiego kopa jak Slayer.

Zresztą zobacz https://www.pathofexile.com/account/vie ... characters postać Per_Vilhelm - zabijała Atrizi zanim padła.... na degen od Torry ;p


Teraz robię cyklon, ale wkurwia, że zatrzymuje go na każdym kamieniu...

Autor:  Turbot [ 18 mar 2016, 11:16 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

A ty Vil nie chcesz z nami w gildi pobiegać, gra teraz aktywnie 7 osób, codziennie o 21 odpalamy po kolei wszystkie daily, wymieniamy sie sprzetem ?

Autor:  tomugeen [ 18 mar 2016, 11:34 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

vilhelm napisał(a):
tomugeen napisał(a):
I teraz myk, build zmienił mi się gdy wziąłem na merci druga subklase Berserker/Raider.


Raider jest bez sensu. Slayer na blade vortex to masakryczna dopałka do survi i dps-u.


Z tooltipa rozumiałem, ze jak Mam Vaal Pack, czyli leech wchodzi instant to nie działa ten IAS buff Slayera. Moze sprawdze
Reszta to kwestia preferencji, jakoś nie ma poza berserkerem idealnej subklasy dla BV imho. No i siedze sobie radosnie na SC, wiec też sie mniej martwie;]

Autor:  vilhelm [ 18 mar 2016, 13:30 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

pieniek82 napisał(a):
A ty Vil nie chcesz z nami w gildi pobiegać, gra teraz aktywnie 7 osób, codziennie o 21 odpalamy po kolei wszystkie daily, wymieniamy sie sprzetem ?

Nom my tez mamy ekipę 5-7 osób która gra HC, bank gildiowy z unique-ami do koksu :-) Z daily znany patent ;P
Tak więc zawsze można połączyć siły.

tomugeen napisał(a):
Z tooltipa rozumiałem, ze jak Mam Vaal Pack, czyli leech wchodzi instant to nie działa ten IAS buff Slayera. Moze sprawdze
Reszta to kwestia preferencji, jakoś nie ma poza berserkerem idealnej subklasy dla BV imho. No i siedze sobie radosnie na SC, wiec też sie mniej martwie;]

Vaal Pack podstawa na reflect.

Slayer
30% increased Damage against Rare and Unique Enemies
10% of Overkill Damage is Leeched as Life
Always Stun Enemies that are on Full Life
15% increased Attack and Cast Speed while Leeching

Te 30% Damage increased to mega boost na zabijanie - mody z dual bossami to pryszcz
10% of Overkill Damage is Leeched as Life - z tego co zaobserwowałem to trzymało mnie na 100% HP dzięki temu od czasu wzięcia Slayer-a
Always Stun Enemies that are on Full Life - no to jest mistrz bo po wejściu Whirlwing baldes w packa z nakręonym Vorteksem nawet moby nie mają kiedy dmg Ci zadać
15% increased Attack and Cast Speed while Leeching - wg mnie działa cały czas ale specjalnych testów nie robiłem

Autor:  Vences [ 18 mar 2016, 14:34 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

https://www.pathofexile.com/account/vie ... characters Ja nadal gram sobie na luzie. Zbieram currency na wymianę TR na jakiś porządny chest. Nie lubię handlu (hack and sash > trade and slash) w tej grze, więc ograniczam to do minimum.

Autor:  szwejos [ 18 mar 2016, 15:46 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

@Vences musisz odblokować w opcjach na stronie by było widać twoje postacie, ich bildy i sprzęt.

Autor:  Vences [ 18 mar 2016, 16:08 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Done. Nawet nie wiedziałem, że mam to oznaczone jako priv.

Autor:  yabaddi [ 18 mar 2016, 17:18 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Gram jakoś drugi tydzień w tą nową ligę POE i mam jeden problem, czasami z niewiadomych przyczyn mam freeza postaci w grze i w chwilę potem gra wychodzi mi do logowania i nie mogę się na nowo zalogować dopóki nie zrestartuję całego klienta. Też tak macie czy to tylko u mnie POE wariuje? Nie jest to częste, mniej więcej raz dziennie ale wkurza bo wczoraj np wydarzyło się zaraz po tym jak otworzyłem chesta Perandusa... :/

Autor:  szwejos [ 18 mar 2016, 17:42 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Ciekawe ile masz hp Vences bo patrząc po sprzęcie przerażenie mnie ogarnia :] Widać że nie lubisz handlu. Dobrze że chociaż w drzewku nie pkt nie skąpiłeś.
Moja postać ma 5240 hp w tej chwili, jeżeli teoretycznie bym dobił do 100 lvl mogę mieć wtedy ponad 6k. No i jak jewele wymienię może nawet więcej.

Hibikieleven

https://www.pathofexile.com/account/vie ... characters

Zobacz sobie ile life mógłbyś mieć na każdym itemku, a to nie jest wcale maks wypas :)

Autor:  Vences [ 18 mar 2016, 17:58 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

@ yabaddi Takiego czegoś akurat nie mam, ale mam inne problemy związane z performance:

1. Spajki przy spawnie mobów podczas otwierania boxów, chestów itp.
2. Przy ustawieniu textur a high wywala mi grę przy alt-tab. Zmiana na medium rozwiązuje ten problem.
3. Memory leaki. Już nie takie, jak ze 2 lata temu, ale nadal są.

@ szwejos Wiem. Mam tylko 3669 HP/822 ES oraz resy 75/75/75/-60. Dobrze, że golem i totem mi tankują.

Autor:  raggnarok [ 18 mar 2016, 18:19 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Ripnalem jak debil przedwczoraj. Na 67 lvl, przed wejsciem do Piety w 3 akcie. Wyczyscilem lokacje i nie chcialem zeby sie insta zresetowala, cos tam robilem z 10min obok komputera zerkajac caly na monitor i nic sie nie dzialo. No to wyszedlem na 3min z pokoju, wrocilem i kurwa dead. Ujebaly mnie jakies mobki, ktore sie nagle pojawily obok *sigh*

Wracam do builda 2H Melee. Crit staff ice crash marauder, chociaz Reavem gralo mi sie bardzo fajnie.

Autor:  Vences [ 18 mar 2016, 19:20 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Nie jestem pewien, czy przypadkiem nie spawnują się jakieś mobki gdy jesteś afk. W identyczny sposób padł jakiś pros z Diablo, który chciał spróbować PoE.

Autor:  tomugeen [ 18 mar 2016, 19:25 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Kungen z Wowa, coś tam postreamował i padł ostatnio. Ale było blisko.
Pewnie nie jeden pros z diablo (pros z diablo??) tez tak padł. Też pewnie tak padłem na jakiejś lowbie postaci.

Autor:  EloNis [ 19 mar 2016, 02:06 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

nie spawnują się zadne mobki, ale mogą sobie przyjsc z drugiego konca mapy. jesli chcecie afkowac na mapie to sprawdzcie czy na pewno macie 0 monsters remain na mapce, inaczej jest to raczej ryzykowny deal :D

PS. tak, jestem tego pewien. nie raz zdarzało mi się afkować na mapie po kilkadziesiąt minut i jak było 0 monsters remain to nic sie nie dzialo

Autor:  tomugeen [ 19 mar 2016, 02:08 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

/remaining jakby ktos nie wiedział ;]

Autor:  szwejos [ 19 mar 2016, 10:54 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Z ciekawostek, na sc perandus jest kanał na którym ludzie sobie pomagają w daily i pomagają przy robieniu achi. Trzeba wpisać /global 820
Bardzo fajnie się tam robi daily w rotacji, party zbiera sie na 6 osób i po kolei danego mastera odpala.
Często trzeba zalinkowac item dekoracyjny by potwierdzić że ma się faktycznie ten poziom danego mastera np : LFM Zana 6 link sofa bed. Działa to wyśmienicie i exp masterów szybko leci.

Mam już 22 challenge zrobione za 12 fajne footprinty są, na 24 jakiś bajer na broń.

Autor:  szwejos [ 19 mar 2016, 11:49 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Dodatkowy plus że gdy się robi te daily dla Voriciego to na totemach są w większości bardzo trudno lub prawie nie wykonalne, a tak ktoś inny ciężka robotę odwala.

Strona 267 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team