MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Grim Dawn
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=42792
Strona 28 z 44

Autor:  zaboleq [ 22 gru 2015, 12:31 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

@tiomor
No może i D3 ma lepsze animacje ale end-game dla mnie w d3 jest mega ujowy tak samo jak itemizacja. Masz seta to potem farmisz bron jak ci wypadnie o 2% lepsza no i farma GR po to aby gemy lvlować i tyle. Gdyby nie ta Diablo w tytule to mało kto by się zainteresował. Gdyby ta itemizacja w D3 była chociaż trochę lepsiejsza...

@Tomu
No mi się summony i ogólnie Okultysta zajebiście podoba. Jestem ciekaw co dodadzą legendarki i empowered epiki. Kolejne 25 pkt w Devotion też da sporo możliwości.

Autor:  tiomor [ 22 gru 2015, 12:45 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Nie nie nie, nie chodzi mi o grafikę, end game, itemizacje czy cokolwiek. Po prostu nie mogę znaleźć buildu, którym mi się będzie naprawdę fajnie grało :p. Barb i mnich to tylko przykład był.

Autor:  zaboleq [ 22 gru 2015, 12:56 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Hmm a czytałeś sekcje o Buildach? Tam jest całe kompedium i jest opisane kilkadziesiąt buildów:)

Autor:  yabaddi [ 22 gru 2015, 15:32 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

tiomor napisał(a):
Nie nie nie, nie chodzi mi o grafikę, end game, itemizacje czy cokolwiek. Po prostu nie mogę znaleźć buildu, którym mi się będzie naprawdę fajnie grało :p. Barb i mnich to tylko przykład był.


A ja chyba wiem o co chodzi :) W GD postacie maja inny feeling niz w D3 - szczegolnie widac to w przypadku klas walczacych wrecz. W Diablo, ze tak powiem, "czuc pierdolniecie" :D Jest bezposredni zwiazek miedzy wyprowadzonym atakiem a przelozeniem na efekt, nie wiem moze to kwestia animacji, po czesci mechaniki gry ale cos jest na rzeczy.

Autor:  Piszpan [ 23 gru 2015, 10:24 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

yabaddi napisał(a):
tiomor napisał(a):
Nie nie nie, nie chodzi mi o grafikę, end game, itemizacje czy cokolwiek. Po prostu nie mogę znaleźć buildu, którym mi się będzie naprawdę fajnie grało :p. Barb i mnich to tylko przykład był.


A ja chyba wiem o co chodzi :) W GD postacie maja inny feeling niz w D3 - szczegolnie widac to w przypadku klas walczacych wrecz. W Diablo, ze tak powiem, "czuc pierdolniecie" :D Jest bezposredni zwiazek miedzy wyprowadzonym atakiem a przelozeniem na efekt, nie wiem moze to kwestia animacji, po czesci mechaniki gry ale cos jest na rzeczy.


jesli chodzi o animacje to gd jest niestety na szarym koncu, podobnie wlasnie z feelingiem walki. jesli gra mialaby byc na tydzien to d3 bije na glowe gd jesli na 2 tyg to juz gd wygrywa :)

Autor:  zaboleq [ 23 gru 2015, 11:21 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Pytanie o lore. Skad się wzieli Chcthonianie? Przybyli z innego wymiary tylko po to aby zniszczyć ludzi zanim Aetherials zawładną wszystkimi czy jak to jest?

Autor:  tomugeen [ 23 gru 2015, 13:04 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Tam jest jakieś lore? :F

Autor:  ShadorVD [ 23 gru 2015, 13:30 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Wczoraj kupiłem Grim Dawn, na razie dupy nie urywa - tzn. poziom trudności jest banalnie prosty. Shaman i jego muszki zmiatają wszystko w momencie kiedy te muchony siądą na przeciwniku.

Co do Lore to jest go całkiem sporo, książki, opisy frakcji, opisy questów itp.

Autor:  yabaddi [ 23 gru 2015, 13:43 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Shador, wlacz Veterana bo inaczej jest faktycznie za prosto.

Co do lore to jakies tam jest, spadaja ksiazki i skrypty i cos tam mozna sie dowiedziec ale prawde mowiac dla mnie osobiscie jest to najmniej istotny element gry i prawie nigdy na niego nie zwracam uwagi :P

Autor:  zaboleq [ 23 gru 2015, 13:47 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

@Tomu
Bardziej z tym lore się zbłaźnić nie mogłeś :D. Lore jest zajebiste imo i wtedy wiele rzeczy staje się jasnych a sama gra jest ciekawsza. DS bez lore jest taki se dla mnie ;).

@Shador
Szaman jest hmm dość mocno OP w porównaniu do innych klas imo. Na początku przez dwa akty idzie jak przecinak, potem się robi trochę trudniej ale niezbyt. W III akcie jest trochę wyzwania ale raczej na veteranie. Trudno dopiero będzie na wyższych poziomach trudności bo takie było założenie. Grasz z włączonym veteranem?

Ogólnie to Trash ma być prosty, dopiero bossowie coś tam mogą zrobić. My nawet jak gramy OP składem we 3 to giniemy bo moby walą po pół hp albo się o reflecta zabijesz albo padasz bo nie masz resów ;).

Autor:  yabaddi [ 23 gru 2015, 14:35 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

No wlasnie, skoro juz mowa o graniu razem to cos ostatnio cisza.. Odeszla wam juz ochota na GD?

Autor:  tiomor [ 23 gru 2015, 15:08 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

A nie wiem, nikt sie nie odzywał. Skonczylismy fabułe w sumie:D

ja i tak dopiero w poniedzialek bede;p

Autor:  zaboleq [ 23 gru 2015, 15:16 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Ja też jestem za tym aby wrócić po świętach jak już będzie B29 ;).
Do tego czasu może na moim ujowym lapku dociągnę electro shamana castera albo okultyste. Teraz to święta czas przerwy od komputera ;).

Autor:  yabaddi [ 23 gru 2015, 18:52 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Ha, wykrakaliśmy chcąc nie chcąc :D Build 29 is live! :lol:

Autor:  tomugeen [ 23 gru 2015, 18:56 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Eeeee... myślałem ze bedzie po świetach ;/

Patchnotes http://www.grimdawn.com/forums/showthre ... post295381

Cytuj:
After extensive deliberation and observation of the Community, we have decided that the best course of action for the longterm health and balance of the game is to remove Completion Bonuses from Components. The ramifications of this change are significant: Components now stack up to 1000, freeing up storage space previously taken up by countless variations of the same Components; Crafting no longer requires you to place items in the UI. Crafting materials are now automatically grabbed from your inventory, personal stash and transfer stash, in that order; With the discrepancy of Completion Bonuses removed, we can more accurately account for player power and balance the game accordingly; We can add more Components in future content without feeling like they are going to take up obscene amounts of player storage. Many Components have been buffed in light of this change.


PLus taki, ze sie stackuja i mnij burdelu. Minus - wiadomo, mnie RNG w loocie. Mozna sobie ladnie było tymi komponentami resy dociągać czy +% stat dodać.

Autor:  tomugeen [ 23 gru 2015, 19:36 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Ok, skonczone, lecimy elite ;]

Wypadla recepta na pierwszy legendary item. Na elite nie ma juz podzialu na veteran.

Edit: jeszcze 3 legendary, przelecialem 2 questy A1. Kapliczki maja inne wymagania niz na normalu i mobki od razu sa bardziej zróżnicowane w start zonie. No i bija mocniej, trzeba bedzie resy podnieść, bo random spell dmg zabiera hp.

Autor:  zaboleq [ 23 gru 2015, 21:47 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Jak tomu "ostatnie starcie" w A4? Byłem w tym roguelike dungu nowym:)?

BTW mają być też sety legendarek o ile dobrze zrozumiałem?

Autor:  tomugeen [ 23 gru 2015, 22:24 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

zaboleq napisał(a):
Jak tomu "ostatnie starcie" w A4?


Było, tyle o nim mozna powiedzieć.
Tyle ze ja mam build taki ze unikam dmg, a totemy, wicherki i proce załatwiaja sprawe. W sumie nie wiedzialem do konca, co mnie dmgowało, nawet resów nie miałem na chaos (a pewnie trzeba) i zjechalem nagle do zera.

W sumie to bardzo podobne do last bossa w PoE - demonowato-glutowate coś, plamy chaosu na ziemii, macki z ziemii i czerwone projectile. I tak samo za cholere nie widać co sie dzieje.

Do tego drugiego roguelike zajrze, ale był mostek do niego do naprawy za 40 srcapów. A chwile wcześniej nagle na drodze stoi jakiś kowal, nie wiedzialem czym sie rozni to zmarnowalem scrapy na niego, wiec nie przelazłem ;]]]

EDIT: Kapliczki na 2 poziomie trudności sa gdzie indziej (albo ich mniej) z pierszych 4 znalazlem tylko 1. No i -30 resisty. Mam -30 na poison i kazdy hit z poisonem zjada mnie prawie do zera. Trzeba gear przebudować.

Autor:  Deshroom [ 23 gru 2015, 23:50 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Sporo zmieniło się wizualnie moim zdaniem w tym ostatnim paczu. Ładnie wygląda.

Autor:  yabaddi [ 24 gru 2015, 09:10 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Ech, nie wyrobilem sie.. Lecialem nowa postacia "od zera" i dotarlem tylko do fort Ikon (46 lvl). Chcialem sprawdzic przekrojowo co sie zmienilo i stad obsuwa. No nic, skoncze po swietach.

Z nowych doswiadczen musze stwierdzic, ze Conjurer moze byc totalnie przegiety. Dzieki wyfarmionemu wczesniej sprzetowi biegalo ze mna stado minionow (5 stalych, 2 czasowe ze skilli oraz od 1 do 5 pojawiajacych sie on hit/ enemy death). Z bonusem total minion damage +600% wszystko pada on sight (bossy zyja 2 sekundy albo i mniej). Jestem bardzo ciekaw nowej klasy Nekromancera bo widze duzy potencjal w takiej specjalizacji.

Do rozwalkowania mam temat minion damage bo w zaleznosci od miniona moze sie on inaczej skalowac. Poniewaz miniony maja wlasny atack speed podejzewam ze w obliczenich uwzgledniany jest goly weapon damage a nie dps postaci (choc widzialem tez posty sugerujace zaleznosc od skill bonusow). Tak czy siak, jest co robic :D

Kto gry nie ma ten niech bierze, za 15 euro to niezla gratka.

Strona 28 z 44 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team