mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6567 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281 ... 329  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2013, 21:20 
Cytuj  
Alick napisał(a):
Wbiłem platynę w D3 w 12 dni grając od 22:00 do 2:00, bo rano do roboty a po powrocie trzeba z dzieciakiem posiedzieć.
Na początku zajebiście. Loot leci jak z rękawa, same legendarki i to dla mojego WD. Po wbiciu 60 lvl wydropiłem set Zunimassy, Soja, Skorna, Sygnetów Leoryka to miałem ze cztery. I gra się skończyła, bo co było robić? Epenis się nie powiekszał, a bicie MP6 dla paragonów...po co?
Coś czuję, że podobnie będzie z dodatkiem na PC. Przejdziemy i wywalimy grę z dysku.

Ja przez moje 150h gry nie widziałem ani jednego zielonego przedmiotu...

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2013, 22:11 
Cytuj  
Kabra przecież to troll bait był oczywisty :D. Jutro coś o tym napisze na poważnie trochę więcej o co mi chodziło ;).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 10:23 
Cytuj  
No to polygon pojechał nieźle - 10/10 dla D3 na xkloca - http://www.polygon.com/2012/10/5/345516 ... te_4509405


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 10:29 
Cytuj  
Kurde, to oni musieli niezły drop rate zrobić dla konsol - a niby PC ma ten sam system dropów.. Jak się czyta te recenzje ps3/xbox to gościom co chwila coś lepszego leci.. Nie kumam, kit wciskają czy rzeczywiście to jakieś preludium do Loot 2.0 ?


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 10:30 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
No to polygon pogrążył się nieźle - 10/10 dla D3 na xkloca


Fix'd.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 10:37 
Cytuj  
Sam bym tej grze na konsoli dał 9/10 jeśli to tak wygląda jak wygląda i grałbym pierwszy raz.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 10:42 
Cytuj  
Ja bym dal z dobroci 6/10. :lol:

Swoja droga nie dziwie sie wysokim ocenom wersji konsolowej, ta gra idealnie sie wpisuje w konsolowy target.


Z drugiej strony glorifikacja kiczu, plytkosci, brainless rozrywki, instant gratiofication, zaczyna troche przerazac (i nie mowie tylko o D3 tylko ogolnie). W komentarzach ludzie pisza ze story jest 'dark' i ogolnie dobre... no kurwa... ile taki kolezka w zyciu ksiazek przeczytal? jedna? 'jak zawiazac buty nie lamiac sobie rak?"

Przeczytalem calosc.. smutna jest ta recenzja. Dokladnie to slowo sie nasuwa... smutna. NIe dziwie sie ze gry na konsolach sa jakie sa.

BTW.
Cytuj:
And everywhere Blizzard has eliminated one thing, they've seemingly added two. For example, loot has always been Diablo's deepest rabbit hole, and Blizzard has added an even more complicated system of tunnels to get lost in. The new crafting system makes the pickup of even the most minorly enchanted bauble useful as a raw resource in the creation of more.


hehe...

no i to jest napisane tylko po przejsciu normala jedna klasa i koles sie nawet nie kryje z tym za bardzo. Do tego jest sporo klamstw, ktore wynikaja z tego ze on mysli ze wyzsze poziomy trudnosci sa inne niz normal (maja nowy content).

Pomijajac zerowa merytoryke i ogromny casualizm to tak jak mowie - taka gloryfikacja kiczu (i to dotyczy calosci pop kultury a w grach jest ostatnio BARDZO WIDOCZNE w ocenach gier w mainstreamowych mediach) mnie mocno smuci.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 19 wrz 2013, 10:56 przez Kabraxis, łącznie edytowano 2 razy
****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 10:50 
Cytuj  
Mam uzbierane tyle atack speed % monkiem, że nie ogarniam co się dzieje na ekranie. Odczucia sią nieziemksie. Jakby w to grać z padem + wibracje to miazga. Teraz ceny tak spadły, że moża wymiatacza zrobić za 10-15 mln i do liczac głownie na bronie bo bracerki, glove i amu craftuje się teraz lepsze niż moża kupić na ah.


_________________
PSN_id: Adhoc8810

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 12:03 
Cytuj  
Nom itm teraz kosztuja grosze, to co kiedys kosztowalo 50-100mln, teraz chodzi po 1-2mln. Jak sobie podliczylem, to itm jakie mialem na barbie kosztowaly mnie ~620mln, a teraz zrobilem sobie dwa upgrady mojego szajsu za lacznie 7mln. Crafcic to sie chyba nie oplaca, bo ja na to wydalem kupe kasy i nic nie dostalem, szkoda czasu. Przed wyjsciem dodatku to wszystko chyba bedzie po 5k golda ;p

btw. fabula w d3 to gowno, jak ktos daje 10/10 to jest niepowazny.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 12:12 
Cytuj  
czyli system jak w wow, tam każdy większy patch robił reset wartości itemów, a dodoatek tym bardziej, spadek wartości i inflacja to norma w w wow, d2 i zdobywanie golda tez było zabawne


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 12:15 
Cytuj  
Nie do końca. Dziwne to jest ale przedmioty legacy mają całkiem sporą cene. Niektóre części immortal kinga sprzedałem drożej niż kiedyś kupiłem. Nie wiem kto to skupuje ale się sprzedaje.
Także jeśli macie stare sety możecie je wystawić za pare milionów i szybko się ubrać pod aktualny patch.


_________________
PSN_id: Adhoc8810

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 12:19 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
Kurde, to oni musieli niezły drop rate zrobić dla konsol - a niby PC ma ten sam system dropów.. Jak się czyta te recenzje ps3/xbox to gościom co chwila coś lepszego leci.. Nie kumam, kit wciskają czy rzeczywiście to jakieś preludium do Loot 2.0 ?


Ja Ci napiszę tak - gram od dnia premiery na PC do dnia dzisiejszego, ale nadmienię, że gram mało, ok. 100h - dopiero niedawno zrobiłem 60lvl, nie dotarłem jeszcze do ostatniego poziomu trudności (jestem w przedostatnim, Piekło bodajże). Do dnia dzisiejszego nie wypadł mi ani JEDEN przedmiot legendarny. Mało tego, jeżeli chodzi o zółte przedmioty - gram barbkiem, jak wypadł mi jakieś miecz, to z reguły z jakimś absurdalnym statem +70 do intelektu, +5 do siły. I tak podobnie z innymi przedmiotami. Nie będę ukrywał, że większość moich przedmiotów kupiłem na AH (za kasę z gry, nie real). Z usług rzemieślnika przestałem korzystać bodajże na 25 poziomie, nie opłacało się na to kasy wydawać, bo przedmioty, które robił też były dla mnie jakieś takie głupie. A teraz wersja konsolowa. Dużo nie pograłem, jakieś 10h. W chwili obecnej mam 3 przedmioty legendarne, zółte przedmioty jak wypadają to w głównej mierze mają podstawowy stat przeznaczony dla postaci, którą gram, czyli w tym przypadku jest to siła, bo też gram barbkiem. A szkolenie rzemieślnika to czysta przyjemność :) Na moje nikt kitu nie wciska. Jest zdecydowanie lepiej.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 12:23 
Cytuj  
Oczywiście, że jest lepiej. Loot na PC zrobiony jest w taki sposób, by sztucznie wymusić korzystanie z AH.

Na konsoli takie zagranie (gdzie nie ma domu aukcyjnego) byłoby strzałem w stopę, kolano i głowę. Gra na poziomach wyższych niż normal byłaby katorgą.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 12:39 
Cytuj  
Nie no na konsoli to w tydzien do mp10 mozna dojsc jak sie duzo gra, itm leca i sa o wiele lepsze niz na pc. No ale na pc juz ~rok temu bylo lepiej, ja na runa mam 1-3legendary... i wszystko laduje u kowala. Na poczatku w d3 to rzeczywiscie legedny widzialo sie tylko na ah, pozniej poprawili dropa i jest ok (jezeli chodzi o drop legend). Tylko co z tego jak zawsze na ah bedzie lepszy.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 12:58 
Cytuj  
'mainstat'... :roll:

Jedna z najglupszych decyzji designerskich w D3. Dlatego itemizcja tak czy siak bedzie ssala.. bo nie wazne ile proc'ow i affixow najebia i jak mocno podkreca drop rate... i tak zbieranie gearu bedzie sie sprowadzalo do WoW'owwego wertykalnego w 100% schematu +10 Stamina co item i pakowania w 'mainstat' do bolu plus Vit i all res. W MMO to sie sprawdza... w HNS nie bardzo. Zero kombinowania, zero decyzji.. wzystko +/-, gorsze/lepsze.

Inna sprawa - tylko chujowa mechanika mainstatu blokuje w D3 sytuacje aby dokladnie te same itemy byly BiS dla kazdej klasy i 99% 'buildow'... no lol jak ta gra jest plytka. Srsly... paradoksalnie ktos musial wlozyc sporo pracy aby opracowac taki brainless system.

Ciekawe czy tutaj cos wymysla. Watpie.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 13:50 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
'mainstat'... :roll:

Jedna z najglupszych decyzji designerskich w D3. Dlatego itemizcja tak czy siak bedzie ssala.. bo nie wazne ile proc'ow i affixow najebia i jak mocno podkreca drop rate... i tak zbieranie gearu bedzie sie sprowadzalo do WoW'owwego wertykalnego w 100% schematu +10 Stamina co item i pakowania w 'mainstat' do bolu plus Vit i all res. W MMO to sie sprawdza... w HNS nie bardzo. Zero kombinowania, zero decyzji.. wzystko +/-, gorsze/lepsze.

Inna sprawa - tylko chujowa mechanika mainstatu blokuje w D3 sytuacje aby dokladnie te same itemy byly BiS dla kazdej klasy i 99% 'buildow'... no lol jak ta gra jest plytka. Srsly... paradoksalnie ktos musial wlozyc sporo pracy aby opracowac taki brainless system.

Ciekawe czy tutaj cos wymysla. Watpie.


A co jest w tym złego? W każdej grze h&s każda klasa ma jakąś główną (nieraz parę i więcej) statystykę. Jaki jest sens pakowania w siłę grając magiem albo jaki jest sens pakowania w intelekt dla barbarzyńcy? :o


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 13:52 
Cytuj  
@Kabra

Może inne pytanie - pokaż mi grę, HnS, gdzie nie pakujesz w jakiś wybrany mainstat... nawet w Twoim ukochanym PoE jest zawsze cos 'main'.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 14:01 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
(nieraz parę i więcej)



Slowo klucz. Jesli mialbym wybierac inne to bylyby to 'wybor; i 'customizacja'. Jesli nie ogarniacie dlaczego mechanika mainstatu i zaleznosci dmg/mainstat jest chujowa i plytka to zaslugujecie na D3 takie jakie macie.

I nie shadorku - w PoE w 95% buildow nie 'pakuje sie w mainstat' (itemkami), od ktorego dps rosnie wykladniczo czy na zasadzie jakies prostackiej formuly 100 mainstatu = 100% dmg more (tak jest chyba w D3). Nie wypowiadaj sie o czyms o czym nie masz zielonego pojecia. Tak samo w D2 i np w TQ czy GD. Tylko w D3 tak jest, no i w WoW.

Serio ogarnijcie sie. Ta gra mechanicznie jest tragicznie plytka - min dzieki mechanice mainstatu.

Cytuj:
Jaki jest sens pakowania w siłę grając magiem albo jaki jest sens pakowania w intelekt dla barbarzyńcy? :o

Wymagania itemkow, balans buildow i w/w itemkow (nie tylko na zasadzie 'najeb lvl 50 to mozesz magiem ubrac 50kilowy 2h topor... where is your 'jaki jest sens' now?), statystyki poboczne, pare innych i najwazniejsze... "BO MOGE, BO ISTNIEJE PRAWDZIWIA CUSTOMIZACJA I GRA MNIE NIE TRAKTUJE JAK DEBILA/WOW PLAYERA".
heh kurwa... nowoczesne 'rpg'. D1 chyba by wam mozg rozjebalo jak byscie musiali uzyc WOJOWNIKIEM czaru i zeby to zrobic podpakowac wczesniej INT zeby moc przeczytac booka i miec mane na spella - o matko! gdzie tu sens? sodoma i gomora.. mozg rozjebany. "Pszeciesz wojownik nie mosze ladowac w intelekt!!!11111" TM - tobialex.

/ja pierdole generacja debili. Nie dziwne ze teraz ME i jakies inne slashery sie nazywa RPG jak takich graczy mamy lol.

Nie rozsmieszjacie mnie wiecej plz.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 19 wrz 2013, 14:13 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 14:11 
Cytuj  
Przeczytaj jeszcze raz mojego posta, ze zrozumieniem, potem zedytuj swojego posta i przepros ze twoj mozdzek nie ogarnal slowa pisanego.

Potem ty sie ogarnij, to ze ktos ma inne zdanie niz twoje nie znaczy, ze jest gorszy czy sie nie zna. mnie twoje wypociny po prostu smiesza i rzadko wchodze z toba w dyskusje... bo po prostu z toba nie ma dyskusji.

I dodam twoje slawetne - wypowiadam sie bo lubie, taka idea forum, nie pasuje to wypierdalaj i nie czytaj.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 14:15 
Cytuj  
No we PoE nie ma main stat bo w zależności od buildu różne itemki się zbiera. Wybór jest tylko pozorny bo i tak klepie się top buildi i nikt poza nie, nie wychodzi. Na dodatek są takie smieszne hydbrydy jak marauder z łukiem, wiedźma pod totemy itd. Tak się troche przypopomijają ruskie kadzridze do pagasusa 1000 w 1 a tak naprawde 3 gry na krzyż.


_________________
PSN_id: Adhoc8810

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6567 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281 ... 329  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.