MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Grim Dawn
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=42792
Strona 29 z 44

Autor:  tomugeen [ 24 gru 2015, 10:25 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

yabaddi napisał(a):
Z nowych doswiadczen musze stwierdzic, ze Conjurer moze byc totalnie przegiety. Dzieki wyfarmionemu wczesniej sprzetowi biegalo ze mna stado minionow (5 stalych, 2 czasowe ze skilli oraz od 1 do 5 pojawiajacych sie on hit/ enemy death). Z bonusem total minion damage +600% wszystko pada on sight (bossy zyja 2 sekundy albo i mniej). Jestem bardzo ciekaw nowej klasy Nekromancera bo widze duzy potencjal w takiej specjalizacji.


Też sie nie wyrobilem z summonerem, tez dobiłem do Ikon, ale troche mniejsze staty. Mysle zeby go dociagnąć, bo shamanem obecnym w A3 elite to cieżko sie już idzie.
Za malo defence albo offence, bo zbieram troche hitów zanim moby padna i jak coś mnie szarżuje to sie ciepło robi. W A4 będzie cięzko, bleedy mimo 51 resa zjadaja mnie mocno (o poisona juz pisałem). Regen mam tylko z totema ktory działa jak bije moby koło mnie, ale nie chce zeby moby były koło mnie ;] Czyli może lepiej jeśli szaman odpocznie a summoner pociągnie temat i nazbiera gear - miało być odwrotnie.

Jaki znowu nekromanta? Gief!


Btw, pamiętasz ta tarcze z acid retaliation do seta? Wypadła mi hi lvl wersja. Legendary set.

Autor:  yabaddi [ 24 gru 2015, 11:01 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Ta, przerobili ok 250 low lvl items na wersje reforged dropujace pow. 50 lvla. Fajnie ale ja ich lubie za to ze zostawili legacy items z poprzednich buildow ;)

Autor:  Zaratul [ 24 gru 2015, 14:13 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

http://www.pcgamer.com/grim-dawn-is-now ... r-february

Grim Dawn jeśli chodzi o content jest kompletny,premiera w lutym.Dwa miesiące devsi poświęcą na ostateczny szlif i balansowanie gry.

Autor:  zaboleq [ 25 gru 2015, 10:36 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

No mi chodzi lepiej i jakby coś z shaderami zmienili bo jest ładniej rzeczywiście. Może w 4k odpale;p.
Kurde zaraz sprobuje na lapku sluzbowym odpalic, ciekawe jak bedzie chodzic :D. Dociagne moze shaman castera do fort ikon tak jak mam inną postać. Okultyste tez by wypadało.

Summonera muszą znerfić bo to przeginka:D. Ciekawe jak na Elite i Legendary sobie będzie radzić...

Myślę, że w poniedziałek możma coś zagrać jak chcecie tylko nie idzcie dalej niż Fort Ikon.

Mam nadzieję, że GD sprzeda się dobrze bo kolesie naprawdę na to zasługują.

Autor:  tiomor [ 25 gru 2015, 12:51 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Jezu, ja dopiero w niedziele wieczorem sprawdzę :(

Ta mapa na południe od Devil Crossing została dodana?

Autor:  zaboleq [ 25 gru 2015, 23:36 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Nie no idzie sie coraz bardziej na północ. Kurde na lapku nie mam sejvów damn!!

Autor:  tiomor [ 26 gru 2015, 11:15 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Hm... czyli raczej mapę jeszcze rozbudują jakimś dodatkiem. Przeciez pod Devil Crossing masz miejsca na cały akt czy dwa (te zielone pole na mapie http://i40.tinypic.com/w8u8ub.png)

No i z DC prowadzi tam popusty most.

Autor:  tomugeen [ 28 gru 2015, 18:02 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Przelazłem dzisiaj elite, troche biegiem, bez devotion, punktów od 60lvl nie rozdalem, bo nie mam na co itd. Dingnałem 70 pod koniec aktu 4 i zmienilo to troche gearu + dowalilem na wszystko chaos rez i ostatni boss robil bardzo malo dmg, bardziej addy bolały.

Bez wygearowania sie nie ma co biegać na ultimate. Pierwsza hero krewetka mnie zjadła poisonem ;]. 5 resistów mam na minusie, trzeba posiedziec troche na elite, devotion dorwać i gear farmić. No i pewnie mieć ringi/belt z resistami na zmiane w zależności jakie mobki sie bije.
Ale to pewnie w ramach wyzwania tylko, loot cały mozna zebrać na Elite i tam sobie farmic do max lvl. Bonus z Ultimate to w sumie tylko devotion i satysfakcja.

Autor:  yabaddi [ 28 gru 2015, 20:05 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

No ja właśnie sobie Elite spokojnie robię, odkrywam powoli mapkę i zbieram kapliczki pod devotion set dla Conjurer'a. Prawdę mówiąc nie wiem za bardzo o co chodziło z tym poison'em bo generalnie nie dostrzegam różnic między normal veteran, a elite - wszystko pada na mój widok właściwie, chyba nawet ani razu nie musiałem ożywiać swoich minionów. Zbieram sobie te nowe fioletowe legendarki i muszę powiedzieć, że poza nieco lepszą stroną graficzną to jak na razie nie trafiłem na nic wartego uwagi (zebrałem na razie z 12-13). Mam nadzieję, że Ultimate jakoś wpłynie na poziom trudności bo do tej pory to jednak rozczarowanie.

Boss końcowy z 4 aktu jakoś nie przekonuje swoją rozłożystą postacią, miałem nadzieję na coś bardziej pasującego do schematu Cthon'ów.. Czy on rzuca coś sam z siebie czy loot leci tylko z tych 2 cache'y przed nim? Bańki-pinniaty nie zauważyłem..

Autor:  Oyci3C [ 28 gru 2015, 20:08 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Zamierzam sobie pobiegać w morzu.
Jakiś ciekawy build bo nie bardzo mam ochotę rozkiminiać grę od podstaw bynajmniej na początku?

Autor:  yabaddi [ 28 gru 2015, 20:10 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Oyci3C napisał(a):
Zamierzam sobie pobiegać w morzu.
Jakiś ciekawy build bo nie bardzo mam ochotę rozkiminiać grę od podstaw bynajmniej na początku?


Trochę tego jest, sprecyzuj może co Cię bawi to będzie można coś doradzić. Caster, melas, ranged, mix?

Autor:  tomugeen [ 28 gru 2015, 20:25 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

No brak loot piniaty to troche rozczarowujace zakonczenie (dostaje sie w miescie epixa a to nie to samo). Ja do ultimate dobieglem shamanem casterem, troche glass cannon, wiec zbieram wszystko czego nie zdodguje. Wtedy kaszy bleed/poison bardzo boli przy braku life regena - w walce z trashem regeneruje sie totemem, ale jak zabije wroga i mam poisona to sie nie healuje, bo nie mam na czym ;]

Summonerem pewnie bym nie zauwazyl roznicy w trudnosci ;], ale -50% resów jednak czuc na ultimate jeśli nie masz nikogo do zbierania dmg za ciebie. 6k hp, średnie resy i jedno wdepniecie w poisona albo melee hit z bleedem od bossa zjezdza 60% hp. Mam 3 sec invula i nullification (purge buffów/debuffów) ale myśle nad wzieciem tego devotion z dającego invula przy 30%hp, chroni przed przypadkowym 2-hitnięciem.
Pewnie wina braku itemów/devotion i niedopracowania builda, bo podobnie mialem w a4 na 40lvl po przebiegnieciu normala. Potem podfarmilem i biegalem sobie w mobki na luzie, teraz mam deja vu, musze isc i czyscic metodycznie, no ale nie padly mi zadne nowe itemki poza czapka. Chyba 2 itemki mam 30lvl na 70lvl postaci ;]

Za to dla occultista poleciało troche fioletu, wiec bedzie ubrany.

Autor:  Oyci3C [ 28 gru 2015, 20:41 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

yabaddi napisał(a):
Oyci3C napisał(a):
Zamierzam sobie pobiegać w morzu.
Jakiś ciekawy build bo nie bardzo mam ochotę rozkiminiać grę od podstaw bynajmniej na początku?


Trochę tego jest, sprecyzuj może co Cię bawi to będzie można coś doradzić. Caster, melas, ranged, mix?

Jakiś fajny ranged.

Tomu skończ fantazjować i pierdolić tylko do rzeczy bo ładnie zapytałem.

Autor:  tomugeen [ 28 gru 2015, 20:44 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Ale ja tam nie wiem, pierwsza postać dopiero wylevelowalem do 70. Long-timerów pytaj, fu.

Autor:  yabaddi [ 29 gru 2015, 06:57 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Oyci3C napisał(a):
Jakiś fajny ranged.


Generalnie w tym temacie main ranged class to Demolitionist - teraz pytanie z czym to pożenić. Opcji jest kilka i zależą głównie od tego w jakie obrażenia idziemy. Demolitionist to przede wszystkim Fire/Lightning (plus zależne DOTy czyli Burn/Electrocute ale na nich nie ma co bazować). Dobrą kombinacją jest Arcanist bo ma buffy do Elemental damage (fire, cold, lightning), można też dobrać w parę z Shamanem i pójść w sctricte Lightning (i na dodatek wziąć peta do tankowania). Unikałbym kombinacji z Soldierem, Nightblade'em. Można pobawić się ewentualnie z Ocultist i pójść w pety ale to wymaga zmiany main damage na Chaos. No i jak ranged to lepiej dual wield pistoletów lub pistolet i offhand bo trudno o dobrą 2h strzelbą (choć są oczywiście wyjątki, niemniej rzadkie).

Autor:  zaboleq [ 29 gru 2015, 08:24 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

DualWield pistol i maxowanie fire Strike.
Proszę Ojcze:
http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=25684

Tylko to trochę nudne w sumie bo praktycznie nic nie castujesz chyba ale za to build całkiem mocny.

Autor:  Oyci3C [ 29 gru 2015, 13:06 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Dzieki.
A cos mniej nudnego?
Ranged + pet do tankowania mi sie podoba.

Autor:  ShadorVD [ 29 gru 2015, 13:44 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

@up

O, o... taki typ gry też by mi się podobał.

Autor:  Oyci3C [ 29 gru 2015, 14:00 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Chodzi mi dokladnie o to:

Cytuj:
można też dobrać w parę z Shamanem i pójść w sctricte Lightning (i na dodatek wziąć peta do tankowania).


Gdzieś znajdę jakiś build pod to czy zlać i po prostu in game klikać sobie drzewko.

Coś takiego znalazłem: http://www.grimdawn.com/forums/showthre ... t=summoner

Autor:  yabaddi [ 29 gru 2015, 14:12 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Oyci3C napisał(a):
Chodzi mi dokladnie o to:

Cytuj:
można też dobrać w parę z Shamanem i pójść w sctricte Lightning (i na dodatek wziąć peta do tankowania).


Gdzieś znajdę jakiś build pod to czy zlać i po prostu in game klikać sobie drzewko.

Coś takiego znalazłem: http://www.grimdawn.com/forums/showthre ... t=summoner


No ale ten to jest stricte summoner, tutaj pety leją a ty przemykasz chyłkiem z tyłu. Myślałem, że chodzi o typowego RNG dpsa..

Ja bym pokombinował sam, wszelkie gotowe buildy są dla mnie śmiertelnie nudne :P Z resztą, w GD większość frajdy to budowanie własnego builda.

Strona 29 z 44 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team