MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 292 z 343

Autor:  tomugeen [ 1 gru 2016, 00:10 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

2h Axe Ancestral Brotem, na luzie sam sobie poradzisz z itemkami do tego. W tym buildzie jest o bleedach, ale spokojnie craftujac axe zajdziesz daleko https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1716684

Autor:  EloNis [ 1 gru 2016, 01:10 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Ja chyba zrobię pod Poison Shield Charge, crit, bino, CI

Autor:  yabaddi [ 1 gru 2016, 08:11 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

tomugeen napisał(a):
2h Axe Ancestral Brotem, na luzie sam sobie poradzisz z itemkami do tego. W tym buildzie jest o bleedach, ale spokojnie craftujac axe zajdziesz daleko https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1716684


No tak właśnie myślałem żeby ten build wziąć bo już wcześniej Szwejos go polecał. A co do craftowania to coś czuję, że i tym razem będziemy mieć "gorącą linię" :p

Autor:  Turbot [ 1 gru 2016, 09:16 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Ciekawe jak bedzie szło summonerowi co bedzie mial builda na golemy.

Gem co daje dodatkowego golema i dodatkowo jeszcze jednego jak masz 3 primodial jewels


Golemancer
https://www.youtube.com/watch?v=nrBakQUxEDM

Autor:  Piszpan [ 1 gru 2016, 09:22 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

za maly dps imho.

btw. :

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1716360/page/1

zajebisty kurwa program. w koncu.

wklejasz skille, linkuejsz, robisz drzewko, widzisz ile ci dany punkcik da dpsu, widzisz ile masz z itemow dpsu czy hp czy resa. wykurwiste:

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1716360/page/1

no i moj super uber survi build bedzie mial 13k es (w srednich itemach) i jakies 260k dps 400k dps per hit :P dla mnie styka.

Autor:  zaboleq [ 1 gru 2016, 10:16 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Dwa razy to samo wkleiłeś Piszpan więc nie wiadomo o jakim buildzie mówisz ;).

Golem build pure fun i nawet niezły clear speed. T15 bossów ubił, Guardianów ubił, breacha zrobił. Niestety na lig startera się nie nadaje.

Autor:  Bahamut [ 1 gru 2016, 13:41 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Golemancer zajebista sprawa ale prismatic jewel jest tak rzadki że ten jewel do golemów będzie min. 1000 chaosów kosztował, chyba że coś zmienią.

Autor:  Piszpan [ 1 gru 2016, 13:43 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

cena bino znowu bedzie w okolicach paru exow, to dla tych co planuja go w buildzie ;/

Autor:  Turbot [ 1 gru 2016, 13:50 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Bahamut napisał(a):
Golemancer zajebista sprawa ale prismatic jewel jest tak rzadki że ten jewel do golemów będzie min. 1000 chaosów kosztował, chyba że coś zmienią.



Cena jest taka jaki jest popyt. Może mało ludzi bedzie robić ten build

Autor:  Pwael [ 1 gru 2016, 13:53 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

No nic wychodzi na to ze pojde za tłumem w BF CI assasin z claw/dagger - bedzie drogo :)

Autor:  szwejos [ 1 gru 2016, 15:41 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Bahamut napisał(a):
Golemancer zajebista sprawa ale prismatic jewel jest tak rzadki że ten jewel do golemów będzie min. 1000 chaosów kosztował, chyba że coś zmienią.


Ale tak serio? przecież na tym video od ZiggyD widać jak je spamuje co cooldown na bossach bo zdychają mu super szybko. Golemy są do dupy maja ciągle tak około 3x za mało HP i ich przeżywalność nawet z tymi nowymi jewelami jest gówniana. GGG zamiast tworzyć słabe jewele dla nich powinno dorobić gemy z life regen i jakimś mocnym defem dla nich tak by były z 5-10 razy bardzie wytrzymałe. Zajmowanie soketów na jewele przez te to co zaproponowali to jest lipa.

Ogólnie od długiego czasu marzy mi sie jakis regen dla nich by na chociaż na packach nie wskrzeszać co 1 min. O ciężkich mobach typu beyond czy bossach nawet nie myślę, wtedy kiedy golem jest najbardziej potrzebny by wesprzeć dps to wyparowuje w 0,0001 sekundy. Golemy są zjebane i źle wykonane przez GGG.

Autor:  tomugeen [ 1 gru 2016, 15:52 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Spamuje zeby wybuchaly, poszedl w ofensywny setup (might - o to chodzi zeby nowe byly caly czas). Na pewno mozna zrobic tak zeby nie padaly co 5 sekund (harmony - 6% regen na sec, albo armor i aury dla auramancera) . Po to sie build pod nie robi.

A bez builda to wiadomo, na strzala sa, ja od dawna mam je po prostu na CWDT, darmowy buff za jeden gem slot i tyle.
To tak jakbys chcial zabijac bossy bear trapem i bez pakowania miliona pkt sie dziwil ze nic ci nie daje w zupelnie nietrapowym buildzie.

Autor:  szwejos [ 1 gru 2016, 15:55 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

No wiem ale zupełnie mi się ta mechanika nie podoba. Męczący crap i bez leecha w dodatku :har:

Autor:  Turbot [ 1 gru 2016, 16:03 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

szwejos napisał(a):
Bahamut napisał(a):
Golemancer zajebista sprawa ale prismatic jewel jest tak rzadki że ten jewel do golemów będzie min. 1000 chaosów kosztował, chyba że coś zmienią.


Ale tak serio? przecież na tym video od ZiggyD widać jak je spamuje co cooldown na bossach bo zdychają mu super szybko. Golemy są do dupy maja ciągle tak około 3x za mało HP i ich przeżywalność nawet z tymi nowymi jewelami jest gówniana. GGG zamiast tworzyć słabe jewele dla nich powinno dorobić gemy z life regen i jakimś mocnym defem dla nich tak by były z 5-10 razy bardzie wytrzymałe. Zajmowanie soketów na jewele przez te to co zaproponowali to jest lipa.

Ogólnie od długiego czasu marzy mi sie jakis regen dla nich by na chociaż na packach nie wskrzeszać co 1 min. O ciężkich mobach typu beyond czy bossach nawet nie myślę, wtedy kiedy golem jest najbardziej potrzebny by wesprzeć dps to wyparowuje w 0,0001 sekundy. Golemy są zjebane i źle wykonane przez GGG.


Ty ogarniasz te buildy ?
Spamuje ze ma gema ze przez 8 sek po summonie mają zwiekszony dmg o 37% (a ma 3 takie jewele) i zostawiaja jak giną pole aoe 10% maxhp/sec

Autor:  szwejos [ 1 gru 2016, 16:16 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Dla mnie ta mechanika z aoe to jak dorabianie ideologii do chujowych golemów. GGG: nie potrafimy zrobić porządnych minonów to damy ludziom aoe dmg gdy zdychają nich się cieszą :wtf:

Autor:  zaboleq [ 1 gru 2016, 16:21 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Dlaczego golem ma tankować taką uber atziri albo innych hh bossów skoro:

1)masz ich kilka(+ inne miniony)
2)na flameblasta spada praktycznie każda postać a golem ma nie padać
3)robią mocny dps + degen przy zgonie

Z podniesionymi resami golemów + ele resist gemem + nodami + jewelami to golemy i tak dostały zajebistego boosta w porównaniu do tego co było w 2.4. On poszedł w ofensywny build a te golemy i tak sporo tam przyjmują na klatę. Przypierdalasz się na siłe chyba.

Autor:  szwejos [ 1 gru 2016, 16:31 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

zaboleq napisał(a):
. Przypierdalasz się na siłe chyba.


No może trochę tak. Ale na sam dźwięk słowa "golem" mam alergie :D

Autor:  tomugeen [ 1 gru 2016, 16:32 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

szwejos napisał(a):
Dla mnie ta mechanika z aoe to jak dorabianie ideologii do chujowych golemów. GGG: nie potrafimy zrobić porządnych minonów to damy ludziom aoe dmg gdy zdychają nich się cieszą :wtf:


Przeciez napisalem, ze drugi jewel daje wlasnie regen, robisz sobie +8% hp sec i jedziesz. I zupelnie ziggiemu nie zdychaly ;]


AMASZ!
Obrazek

Autor:  Piszpan [ 1 gru 2016, 16:40 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

ok moj uber build (link dziala z path of building tylko bo na nowym drzewku)

Spoiler:


flameblast totem x2 by Kaax :)

kolo 13k es z vaal discipline 17k (na srendich itemach)
per totem
135k dps
250k ignite dps
192k average hit

wymaga 45 many

co fajne za kazdego zabitego mobka odstajemy jakies 600-700 es
co 2 sek odnawia nam sie 4,5k esa na sekunde (te 2 sek mozna jeszcze zmniejszyc)
generalnie mozna stac w trapach tankowac robiac niesamowity dmg
mamy 2 cursy czyli albo jeszcze zwiekszamy dmg albo robimy sie defensywnie enfeble i temporal chain, mozliwosci masa bede gral to potestuje co najlepsze.
mamy 5 flaszek utlity, onslaught, na cryty, i 3 defowe mozna sobie tez to pozamieniac pod demg czy def.
bedzie rzez :)

aha staty sa z conc effect bez bedzie jakies 30% mniej, dochodza tez uniqi bo uzywam jedynie 1 jewela defowego (tani jak barszcz), czyli praktycznie build selfound, mozemy zdjac o 30% es i jeszcze o 30% dps bo takie wyniki dopiero po kilku dniach tygodniu grania. smialo mozna jakis gem zastapic rarity. masa mozliwosci. user friendly, itd. bla bla :)

ocultyste wzialem bo ten recharge esa nawet jak dmg dostajesz mnie bardzo przekonal. kazdy uniq bardzo zwiekszy nam dpsa, ba odpalenie flaszki albo wrzucenie flamabilty tak samo. mozna pojsc wiecej w dpsa, mozna pojsc wiecej w esa. jedyny problem to dobicie tak 68 lvl. zajmie dluzej (bez carowania) ale pozniej z gorki.

Autor:  Turbot [ 1 gru 2016, 16:47 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Kaaka ty jeszcze 3 razy zmienisz. Da sie wrzucic scoring ray pod totem ?

Strona 292 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team