Razoth napisał(a):
tomugeen napisał(a):
w KAPTURZE!
Kaptur masz tylko w 4 setach na 15!
A kaptur i ten szal miały być znakami rozpoznawczymi tej klasy.
Moje wrażenia klasowe:
Barbarian - największe zaskoczenie. Zaskoczenie pozytywne. Jeden cios i przeciwnicy latają jak szmacianki. Czuć niesamowitą moc w tej klasie. Jednak klasy walczące w zwarciu dostarczają dużo lepszych wrażeń niż tej walczące na odległość.
Wizard - napalałem się i chyba trochę niepotrzebnie. Lekko się zawiodłem. Trochę wieje nudą. Może na wyższych poziomach z większą ilością umiejętności robi się ciekawiej. Wizarda uznałbym za najmniej lubianą przeze mnie klasę. Miał być czarodziej-cwaniak a jest taki wypierdas. Z dużego granatu mała rozpierducha.
Monk - moc. Szybkość, siła, zwinność. Święty wojownik to mój numer 1. Zdecydowanie. Człowiek-Błyskawica.
Witch Doctor - klimatyczny szaman. Z klas czarujących to mój faworyt. Jakoś bardziej odpowiada mi gra szamanem i opcje, które posiada na polu walki. Grasp of the Dead jest mega.
Demon Hunter - klasa zagadka. Trochę nie podoba mi się kolejność, w której odblokowywane są umiejętności. Jakoś nie wydaje mi się by te 3 umiejętności związane z dyscypliną były potrzebne tak szybko. Brakuje tej klasie siły, ale dość łatwo można zdejmować wrogów z bezpiecznej odległości.