MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=26214
Strona 32 z 329

Autor:  raggnarok [ 15 kwi 2012, 19:31 ]
Tytuł: 

Co do klas postaci to jakby znowu dali to samo w DII to by ludzie psioczyli, ze ciagle to samo, bla bla bla. Nikomu nie dogodzisz :) Anyway, Blizz jasno powiedzial, ze chcial po prostu zaoferowac graczom cos nowego. Moze w dodatku powroci jakas klasa z DII. Swoja droga ciekawe czy dostaniemy wtedy 1 czy 2 nowe klasy...

Autor:  Razoth [ 15 kwi 2012, 19:33 ]
Tytuł: 

Ja bym strzelał, że w dodatku będzie jakiś shape-shifter.

Autor:  raggnarok [ 15 kwi 2012, 19:38 ]
Tytuł: 

Shapeshiftera bedzie imho im ciezko zrobic z tym systemem skilli - musieli by rozdzielic w jakis spsob umiejetnosci na postac czlowieka i na te 'cos' w co moze sie zamienic. Nie jestem pewien czy daliby rade zbalansowac to wszystko w odpowiedni sposob. Na bank dostaniemy cos Palapodobnego, a na 99% raczej na pewno zadnego Intelligence hero, skoro juz sa w grze dwie takie klasy.

Autor:  Razoth [ 15 kwi 2012, 19:41 ]
Tytuł: 

Pala nie dostaniemy, bo już jest Monk, który jest hybrydą Paladyna i Asasyna. :)

Autor:  Highlander [ 15 kwi 2012, 19:45 ]
Tytuł: 

a doctor ma przywolancow wiec nekro tez juz ni bedzie ;p

Autor:  zaboleq [ 15 kwi 2012, 20:41 ]
Tytuł: 

No Wizard koleś w sumie słabo wygląda dlatego jakbym już grał to babką. Reszta klas w miarę spoko. A co do nowych klas to druid na bank by się przydał a czy jeszcze kolejna klasa to ni wim.

Autor:  Razoth [ 15 kwi 2012, 20:46 ]
Tytuł: 

Też myślałem o druidzie, pasowałby. Szkoda, że nie ma co liczyć na Asskę.

Autor:  simo [ 15 kwi 2012, 20:57 ]
Tytuł: 

Dla mnie sety jak najbardziej w klimacie. Wiadomo, ze beda takie, ktore podobaja sie bardziej, mniej i w ogole. Barb super, a Demon Hunter jak zywcem wyjety Witch Hunter z Warhammera. To mi sie podoba :)

Wstrzymalbym sie tez z ostatecznymi ocenami, bo czytalem gdzies stanowisko Blizza, ze itemy jakie dotychczas gdziekolwiek zaprezentowali to maly wycinek z calej gry.

Autor:  exodus [ 15 kwi 2012, 21:19 ]
Tytuł: 

Nikt "natywnie" nie uzywa shieldow. Imo zeby to zrekompensowac w expansion wymysla klase ktora dual wielduje tarcze. Po wygladzie high endowych setow mozna tez zaryzykowac stwierdzenie ze chca przeniesc akcje gry z sanctuary do starozytnej korei (w dodatku).

Autor:  Havok [ 15 kwi 2012, 21:21 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Tzn może chodziło o stopień przebajerowania niektórych setów a nie o konkretne podobieństwo, ale ja tam nie wiem.

Wizard w każdym razie to imo najgorszy trade-off za poprzednią klasę w grze, gdzie Witch Doctor (hehe, cze Havok) jest najlepszym za nekromantę.

Oczywiście, że chodziło o podobieństwo stylu. Te z D3 mają jeszcze więcej kolców jeszcze większe naramienniki i wyglądają jeszcze dziwniej. Wolałbym te z MU. Poważnie są bardziej stonowane i w lepszym guście (pomijając ofk moja sympatię do azjatyckiej grafiki).
WD ... no nie podoba mi się, wole klasyczne fantasy ale nie będę się sprzeczał. Może więcej klas pojawi się w dodatku, zobaczymy.
Na razie widzę jeden plus D3. Gra raczej z czasem nie stanieje więc jeśli zdecyduje się kupić to być może uda się ją opchnąć nie tracąc za wiele ;p.

Autor:  zaboleq [ 15 kwi 2012, 21:41 ]
Tytuł: 

Porównywanie setów z MU do D3 - bezcenne. Jeszcze brakuje porównaniu fabuły do T/T2 ;). Serio, nie ma co porównywać setów z MU do D3 bo w "podobnym stylu" to może jest jakaś tam niewielka część a to w sumie mozna poprawić za pomocą farb. Oczywiście kolców nie poprawisz ale co tam.

Autor:  yabaddi [ 16 kwi 2012, 06:54 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Najgorsze beda ostatnie kilka dni :>


Ja sobie robię przerwę od bety na te 30 dni - jak nadejdzie dzień premiery to trzeba będzie przejść początek raz jeszcze (choć i tak mocno zmieniony, więc nudy nie będzie).

Na diablo.incgamers.com wrzucili cytat Kaivaxa, mówiący o rare dropach:
Cytuj:
The possibility of a boss (or anything, really) dropping magic gear or rare gear when you kill him remains intact on kills subsequent to your first. The probability may change, but it does not change to a probibility of zero.

To be clear: On your first kill of a boss in normal difficulty, you are guaranteed a random rare and a class rare, as well as some blues and other stuff. All other kills on all difficulties result in standard drop probabilities. You have a decent chance of getting a rare or two every time you kill a boss.

Do tego jeszcze buff za spotkane wcześniej elitki.. Hm, może nie będzie tak źle z tym dropem ;)

Autor:  Postal [ 16 kwi 2012, 17:54 ]
Tytuł: 

wyszedl monk trailer
http://www.youtube.com/watch?v=iVPakGBUKEQ

na oko srednio

Autor:  raggnarok [ 16 kwi 2012, 18:07 ]
Tytuł: 

Ten trailer udowadnia, ze te filmiki sa z naprawde starej wersji gry (imho z wersji co najmniej sprzed 6 miesiecy) i najpewniej byly szykowane na premiere planowana przed koncem 2011 roku. To z kolei w miare uspokoja moje obawy dotyczace itemizacji pokazanej w trailerze Barbarzyncy.

A sam filmik faktycznie sredni. Bazujac na nim to w porownaniu do Barba Monk wyglada jak miekka pipka :D

Autor:  ShadeKnight [ 16 kwi 2012, 18:13 ]
Tytuł: 

Postal napisał(a):
wyszedl monk trailer
http://www.youtube.com/watch?v=iVPakGBUKEQ

na oko srednio
Mi się akurat ten filmik podobał bardziej niż ten z barbarzyńcy. Ma jakiś taki klimat. W sumie te D3 może nie będzie takie złe, może nawet lepsze niż PoE. :wink:

Autor:  zaboleq [ 16 kwi 2012, 18:56 ]
Tytuł: 

Mi Filmik Monka podoba się zajebiście. Albo będę grał nim albo DH. Barbów pewnie będzie w uj biegało to nie chce być koeljnym z setki:P.

Autor:  Madas [ 16 kwi 2012, 19:17 ]
Tytuł: 

Jakis czas temu Bashiok z blizza zrobil ankiete na forum, jaka klasa bedzie kto gral i wyszlo cos takiego:

25% Wizard
24% Barbarian
18% Monk
17% Demon Hunter
16% Witch Doctor

Osobiscie dobiore klase pod team 4 osobowy do gry ze znajomymi, ale mozna sie chyba spodziewac, ze najwiecej warte beda przedmioty dla klas z czolowki.

Autor:  tomugeen [ 16 kwi 2012, 21:10 ]
Tytuł: 

Pogralem troche DH spodobala mi sie kontrola klasy nad walka. Nie mozna wpasc i robic AoE (na poczatku przynajmniej) ale mozna dziabać i ustawiać moby tak zeby byly niegrozne. Fun.
Zabicie SK na 7lvl trwalo 2-3 razy dluzej niz Wizzardka czy Monkiem, ale ani razu nie bylem ponizej 50% hp.
Ciesze sie, bo wreszcie cos czym lepiej gralo mi sie niz wizzardka, wezme na release DH i nie bede musial wygladac jak postać z Aiona w endgame ;]
bede jak postac z aiona w KAPTURZE!

Autor:  Razoth [ 16 kwi 2012, 21:15 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
w KAPTURZE!


Kaptur masz tylko w 4 setach na 15!

Autor:  wodny [ 16 kwi 2012, 21:37 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
tomugeen napisał(a):
w KAPTURZE!


Kaptur masz tylko w 4 setach na 15!

A kaptur i ten szal miały być znakami rozpoznawczymi tej klasy. :D

Moje wrażenia klasowe:
Barbarian - największe zaskoczenie. Zaskoczenie pozytywne. Jeden cios i przeciwnicy latają jak szmacianki. Czuć niesamowitą moc w tej klasie. Jednak klasy walczące w zwarciu dostarczają dużo lepszych wrażeń niż tej walczące na odległość.

Wizard - napalałem się i chyba trochę niepotrzebnie. Lekko się zawiodłem. Trochę wieje nudą. Może na wyższych poziomach z większą ilością umiejętności robi się ciekawiej. Wizarda uznałbym za najmniej lubianą przeze mnie klasę. Miał być czarodziej-cwaniak a jest taki wypierdas. Z dużego granatu mała rozpierducha.

Monk - moc. Szybkość, siła, zwinność. Święty wojownik to mój numer 1. Zdecydowanie. Człowiek-Błyskawica.

Witch Doctor - klimatyczny szaman. Z klas czarujących to mój faworyt. Jakoś bardziej odpowiada mi gra szamanem i opcje, które posiada na polu walki. Grasp of the Dead jest mega.

Demon Hunter - klasa zagadka. Trochę nie podoba mi się kolejność, w której odblokowywane są umiejętności. Jakoś nie wydaje mi się by te 3 umiejętności związane z dyscypliną były potrzebne tak szybko. Brakuje tej klasie siły, ale dość łatwo można zdejmować wrogów z bezpiecznej odległości.

Strona 32 z 329 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team