MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Diablo 3 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=26214 |
Strona 34 z 329 |
Autor: | RufeN [ 17 kwi 2012, 21:37 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): to jest dzial dostepny dla wszystkich? jesli tak to czemu w zakladce "gildie" ?
zeby za duzo whine'u nie bylo od purystow forumowych |
Autor: | Razoth [ 17 kwi 2012, 21:42 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): to jest dzial dostepny dla wszystkich? jesli tak to czemu w zakladce "gildie" ?
Bo trzeba nam nowych rozwiązań! |
Autor: | tomugeen [ 17 kwi 2012, 22:02 ] |
Tytuł: | |
Piszpan napisał(a): moze mi ktos powiedziec ogolnie te marki itd przyda mi sie to do czegos w grze skoro nawet jeszcze nie mam gry kupionej?
Mark of valor - robisz sobie banerek pozniej dostepny. Alementy bannerkow odblkowujesz za achievementy rozne. Sa widoczne ingame w miescie, aby gracze z party mogli do ciebie sie telepornac. Najzwyklejsze popierdolki kosmetyczne ;] PS. pozwolilem sobie wywalic posta z newsow. Tam trzymamy samo ino zeby latwo odnalezc w razie czego a nie przekopywac sie tutaj. |
Autor: | Razoth [ 17 kwi 2012, 22:05 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): PS. pozwolilem sobie wywalic posta z newsow. Tam trzymamy samo ino zeby latwo odnalezc w razie czego a nie przekopywac sie tutaj. Omg nazi moderator, zakładać petycję panowie! |
Autor: | Dana [ 17 kwi 2012, 22:47 ] |
Tytuł: | |
Cze chłopaki, jak dadzą ruleset bez rmah to kupię |
Autor: | raggnarok [ 17 kwi 2012, 23:30 ] |
Tytuł: | |
Jest. Hardcore |
Autor: | Wyrheln [ 17 kwi 2012, 23:39 ] |
Tytuł: | |
Wracając do wcześniejszej dyskusji o klasach w pierwszym dodatku obstawiam: deth knight - trochę palladyna, trochę necromanty. Jak ktoś wyżej wspomniał brakuje postaci wykorzystującej tarczę. Poza tym jest dosyć charakterystyczny dla gier blizzarda i mniej więcej wpasowuje się w klimat gry. druid - na zmiany form. bdw. wie ktoś jak odpalić teraz betę? Ściągam pełną wersję gry, na stronie blizza jest natomiast informacja o zakończeniu bety. Więc nie wiem czy się spóźniłem czy ma jeszcze czas na grę do pierwszego Maja (data wyłącznie serwerów)? |
Autor: | Wyrheln [ 17 kwi 2012, 23:47 ] |
Tytuł: | |
Dzięki, kupiłem grę i widzę info z przed pięciu godzin o końcu bety. Dobrze wiedzieć że jeszcze załapię się na trochę gry. |
Autor: | tomugeen [ 17 kwi 2012, 23:55 ] |
Tytuł: | |
Wyrheln napisał(a): Dzięki, kupiłem grę i widzę info z przed pięciu godzin o końcu bety. Dobrze wiedzieć że jeszcze załapię się na trochę gry.
Preorder nie daje dostepu do bety jesli na to miales nadzieje. |
Autor: | Wyrheln [ 18 kwi 2012, 00:11 ] |
Tytuł: | |
Wziąłem roczną subskrypcję na WoW'a, z tego co wyczytałem upoważnia mnie do bety D3, ale klient pełnej wersji nie pozwala mi się podłączyć pod betę. Jest jakaś stronka z klientem do bety? P.S. ehh, ok już doczytałem, muszę dostać zaproszenie do bety. |
Autor: | Postal [ 18 kwi 2012, 06:35 ] |
Tytuł: | |
nie daje ci dostepu do d3 a do mopa |
Autor: | Kaczy [ 18 kwi 2012, 07:11 ] |
Tytuł: | |
A na czym dokladnie bedzie polegalo kompletowanie tych setow?To trzeba bedzie liczyc na drop jakis itemow z Tieru?Czy bedzie to tak ze wyglada postaci bedzie sie zmienial z lvl?Czy tak jak w WoWie ze dani bosowie beda dropic jakies tam czesci czy tokeny dla klas i je bedzie sie wymieniac u wedki na itemy z tierow? |
Autor: | tomugeen [ 18 kwi 2012, 07:14 ] |
Tytuł: | |
Chodzi o tiery graficzne, czyli wyglad setów na danym levelu. Zakładamy ze ostatnie 3 to wyglad itemkow w engame. O samych setach (greeny z d2 dajace bonusy za X czescu) niewiele wiadomo, raz mialy byc, raz nie, od czasu znikniecia statów unique, ktore podobno byly tymczasowe blizz nas nie uraczył szczegółami. Chyba ze cos przeoczyłem. |
Autor: | yabaddi [ 18 kwi 2012, 20:14 ] |
Tytuł: | Re: Diablo 3 - Dyskusja Ogólna |
Niezła jazda z tym patchem 17 - po jego wejściu online wiele osób, które nie miały oflagowanego konta (tzn. z dostępem do beta testu) do bety D3 mogło się logować. W tej chwili serwery są wyłączone i Blizz coś przy nich dłubie - heh, na te 3 tygodnie mogli ludziom dać open betę, a sobie serwery potestować pod obciążeniem. |
Autor: | wodny [ 18 kwi 2012, 20:31 ] |
Tytuł: | Re: Diablo 3 - Dyskusja Ogólna |
Znowu wipe! No ja pierdziu. Chciałem dobić kilkoma klasami do 13 levelu i chyba nic z tego. |
Autor: | koci [ 18 kwi 2012, 20:34 ] |
Tytuł: | Re: Diablo 3 - Dyskusja Ogólna |
yabaddi napisał(a): Niezła jazda z tym patchem 17 - po jego wejściu online wiele osób, które nie miały oflagowanego konta (tzn. z dostępem do beta testu) do bety D3 mogło się logować. W tej chwili serwery są wyłączone i Blizz coś przy nich dłubie - heh, na te 3 tygodnie mogli ludziom dać open betę, a sobie serwery potestować pod obciążeniem. No dało sie pograc okolo 2h z samego rana - pozniej maintance |
Autor: | Keii [ 19 kwi 2012, 00:49 ] |
Tytuł: | Re: Diablo 3 - Dyskusja Ogólna |
Tak z ciekawości - po maintenance naprawili "buga" z otwartą betą? |
Autor: | Madas [ 19 kwi 2012, 05:10 ] |
Tytuł: | Re: Diablo 3 - Dyskusja Ogólna |
Naprawili. |
Autor: | yabaddi [ 19 kwi 2012, 20:02 ] |
Tytuł: | Re: Diablo 3 - Dyskusja Ogólna |
Coś się nie mogę połączyć z serwerem bety, jakiś error 3003 mi wywala.. |
Autor: | tomugeen [ 19 kwi 2012, 21:11 ] |
Tytuł: | Re: Diablo 3 - Dyskusja Ogólna |
Musze pomarudzic: us.battle.net/d3/en/forum/topic/4496519846?page=1#18 I przy okazji zgodzic sie z kabraxisem. Smierdzi mi to podejsciem z post-Vanilla WoWa strasznie w tym inferno. Zakładają ze ludzie nie przejda inferno na szybko bo: ( jak dla mnie jest kilka odpowiedzi i kazda to zly znak) - Nie beda potrafili - NIE, sa gracze ktorzy sa zajebisci w gry i wiedza wszystko, a jak cos musza poprawic zeby przejsc bossa to zajmie im to 2-3 proby no chyba ze: - Trzeba poznac mechaniki bossów/area i walki nie sa dynamiczne i taktyczne tylko postepowanie schematami jak wowie "w 10 sekundzie biegnij do swiatełka, a potem trzymaj sie z boku bossa i tak 15 razy", ale to tez ci zajebisci opanuja, wiec moze problemem bedzie: - Randomness - packi nieubijalne, boss instakillujacy "bo tak" itd, ale z tym zajebisty gracz tez sobie poradzi, jesli ma czas i za kazdym razem zrobi wszystko dobrze to po X próbach uda sie, bo gwiazdy uloza sie odpowiednio, wtedy bariera okazac sie moze: - Gear Check - No to juz przesada by była. Dziwne by bylo gdyby ILvl rósł tam tak drastycznie, ze walki zamieniałyby sie w DPS/Tank check i nie da sie w zaden logiczny sposób zoptymalizowac gry tak zeby załóżmy 15% lepsze staty po wielokrotnym wyciaganiu najlepszych itemow z juz odkrytej czesci wplynelo na udane ubicie bossa. No bo znow, ten zajebisty gracz outperformuje bardziej niz roznica gearu i da rade, a jak ma czas i jeszcze kase to najlepszy gear na danym "tierze/ilvl" zdobedzie w ciagu 1 dnia (albo kupi). Chociaz byloby to blizzlike - tylko gra nie moze byc tak item based bo z taka inflacja kloci sie z randomowoscia lootu i polityka obrotu na AH. Nadal jednak inferno jest do przejscia, pozostaje tylko: - Impossible encounter a potem nerfy (WowlikeO.o) - bedziesz płakał, zgrzytał, rozdrapywał mousepada ale bossa nie przejdziesz. Dodatkowo mobki beda sie respawnowac a dojscie do niego z checkpointu zajmie godzine, chyba ze ktos zginie po drodze ;] Nerfbat! Po miesiacu nagle okaze sie ze jest zabijalny dla tych pr0 koxów z admantytowymi mieczami i calym bogactwem AH, mimo ze sa wymaxowani od paru tygodni i robia wszystko tak samo. Po kolejnym miesiacu przecietny gracz bez zmiany w skillu, buildzie i itemach nagle zdola go zabic, a po trzech kazda fajtłapa z "nobrain mode" wybranym w opcjach. OMFG patchnotes "fixed bug causing Lord of Cockblocks to spawn 14x more minions than intended" To jedyna mozliwosc prawdziwego zatrzymania najtwardszych twardzieli ktorzy maja skilla, czas i pieniadze przed ukonczeniem inferno calkiem szybko. Jezeli mialoby to tak wygladac to tylko modlic sie o PvP szybko i robic alty, bawic sie buildami i ubierac na AH, farmiac to co latwe z MF liczac na zajebisty drop. A przeciskac przez inferno od świeta. PS. Ostatnia mozliwosc jest taka, ze to tylko marketing i bedzie jak zwykle. |
Strona 34 z 329 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |