mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6567 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 329  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 22:39 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Musze pomarudzic:
us.battle.net/d3/en/forum/topic/4496519846?page=1#18
I przy okazji zgodzic sie z kabraxisem. Smierdzi mi to podejsciem z post-Vanilla WoWa strasznie w tym inferno.

Zakładają ze ludzie nie przejda inferno na szybko bo: ( jak dla mnie jest kilka odpowiedzi i kazda to zly znak)

- Nie beda potrafili - NIE, sa gracze ktorzy sa zajebisci w gry i wiedza wszystko, a jak cos musza poprawic zeby przejsc bossa to zajmie im to 2-3 proby no chyba ze:

- Trzeba poznac mechaniki bossów/area i walki nie sa dynamiczne i taktyczne tylko postepowanie schematami jak wowie "w 10 sekundzie biegnij do swiatełka, a potem trzymaj sie z boku bossa i tak 15 razy", ale to tez ci zajebisci opanuja, wiec moze problemem bedzie:

- Randomness - packi nieubijalne, boss instakillujacy "bo tak" itd, ale z tym zajebisty gracz tez sobie poradzi, jesli ma czas i za kazdym razem zrobi wszystko dobrze to po X próbach uda sie, bo gwiazdy uloza sie odpowiednio, wtedy bariera okazac sie moze:

- Gear Check - No to juz przesada by była. Dziwne by bylo gdyby ILvl rósł tam tak drastycznie, ze walki zamieniałyby sie w DPS/Tank check i nie da sie w zaden logiczny sposób zoptymalizowac gry tak zeby załóżmy 15% lepsze staty po wielokrotnym wyciaganiu najlepszych itemow z juz odkrytej czesci wplynelo na udane ubicie bossa. No bo znow, ten zajebisty gracz outperformuje bardziej niz roznica gearu i da rade, a jak ma czas i jeszcze kase to najlepszy gear na danym "tierze/ilvl" zdobedzie w ciagu 1 dnia (albo kupi). Chociaz byloby to blizzlike - tylko gra nie moze byc tak item based bo z taka inflacja kloci sie z randomowoscia lootu i polityka obrotu na AH. Nadal jednak inferno jest do przejscia, pozostaje tylko:

- Impossible encounter a potem nerfy (WowlikeO.o) - bedziesz płakał, zgrzytał, rozdrapywał mousepada ale bossa nie przejdziesz. Dodatkowo mobki beda sie respawnowac a dojscie do niego z checkpointu zajmie godzine, chyba ze ktos zginie po drodze ;]
Nerfbat! Po miesiacu nagle okaze sie ze jest zabijalny dla tych pr0 koxów z admantytowymi mieczami i calym bogactwem AH, mimo ze sa wymaxowani od paru tygodni i robia wszystko tak samo. Po kolejnym miesiacu przecietny gracz bez zmiany w skillu, buildzie i itemach nagle zdola go zabic, a po trzech kazda fajtłapa z "nobrain mode" wybranym w opcjach.
OMFG patchnotes "fixed bug causing Lord of Cockblocks to spawn 14x more minions than intended"
To jedyna mozliwosc prawdziwego zatrzymania najtwardszych twardzieli ktorzy maja skilla, czas i pieniadze przed ukonczeniem inferno calkiem szybko.



Jezeli mialoby to tak wygladac to tylko modlic sie o PvP szybko i robic alty, bawic sie buildami i ubierac na AH, farmiac to co latwe z MF liczac na zajebisty drop. A przeciskac przez inferno od świeta.



PS. Ostatnia mozliwosc jest taka, ze to tylko marketing i bedzie jak zwykle.


Na pewno nie bedzie nie do przejscia bo tak sie najzwyklej w swiecie nia da zrobic. Tyle ze super pro graczy na dobra sprawe jest niski odsetek, ja sie do nich nie zaliczam i w dodatku malo mnie obchodzi czy dla nich content bedzie wymagajacy czy nie. Pozatym beda jeszcze hardmode acziwmenty, tryb hardcore.

Osobiscie bede gral hardcore wiec nie spodziewam sie wogole dojsc do inferno, d2 ledwo na normalu zmeczylem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 22:40 
Cytuj  
Za bardzo imho traktujesz D3 jak WoWa w tym teoretyzowaniu :) Nie do konca tez rozumiem na co ostatecznie marudzisz? 8) Poprosze skrocona wersje, tomu :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 22:58 
Cytuj  
Marudzenie z załozenia zakłada zameczenie innych iloscia słow.

W skrócie: blizzard pisze wszedzie gdzie moze, ze przejscie Inferno zajmie miesiace (nawet hardcoreowcom, a jak juz to exploitem). Moim zdaniem jedyna mozliwosc zeby bylo to prawda oznacza features gry ktore uwazam za szkodliwe.

A potem rozpisalem tok rozumowania i przeszkody jaki niby mialyby zapobiec przejsciu inferno przez _kogokolwiek_ przez długi czas.


No heloooł, nawet byli tacy ktorzy na jednym odpaleniu konsoli dark souls przeszli od poczatku do konca.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 23:03 
Cytuj  
no hardcorow nigdy nie brakuje - pamietam typa, ktory DSa calego przeszedl na speedzie w niecale poltorej godziny ;d w d3 pewnie nie da sie robic takich jaj,ale wiadomo,ze ludzie cos wykminia by sobie zycie ulatwic.


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 23:42 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Marudzenie z załozenia zakłada zameczenie innych iloscia słow.

W skrócie: blizzard pisze wszedzie gdzie moze, ze przejscie Inferno zajmie miesiace (nawet hardcoreowcom, a jak juz to exploitem). Moim zdaniem jedyna mozliwosc zeby bylo to prawda oznacza features gry ktore uwazam za szkodliwe.

A potem rozpisalem tok rozumowania i przeszkody jaki niby mialyby zapobiec przejsciu inferno przez _kogokolwiek_ przez długi czas.


No heloooł, nawet byli tacy ktorzy na jednym odpaleniu konsoli dark souls przeszli od poczatku do konca.


Nie, zle zrozumiales. Biashock napisal, ze normalnemu graczowi zajmie to do kilku miesiecy, ale beda tez pewnie tacy, ktorzy znajda cheese metody/exploity, ktore pozwola im to zrobic o wiele szybciej i ktore Blizz bedzie jak najszybciej usuwal.
Co do powodow dlaczego Inferno bedzie takie trudne, well, twoje spekulacje moga byc prawda, ale moga sie tez nie sprawdzic, musimy poczekac, bo tak naprawde cala rozgrywka w D3 od Nightmare w gore pozostaje jedna wielka niewiadoma:)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 06:08 
Cytuj  
Blizz powiedział, że na inferno przejście gry zajmie kilka miesięcy? Opipieli? Jak oni to widzą? Że każdy mobek będzie Ciebie brał na hita niezależnie od gearu :)


_________________
LaMoon#2988

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 06:28 
Cytuj  
otwarta beta w ten weekend, startuje w piatek :)



We're pleased to announce the @Diablo III open beta weekend! Join us in Sanctuary Friday, April 20 - Monday, April 23: ow.ly/aoXZ4


_________________
Obrazek

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 06:58 
Cytuj  
Dla mnie to całe Inferno to po prostu szajs. Serwowanie tego samego dania po raz 4. Dużo bardziej pikantnego i trudniejszego do przełknięcia. Poszli po prostu po najmniejszej linii oporu. Zwiększenie poziomu trudności do niebywałych wartości to żaden genialny pomysł. Pewnie i tak poleje się tona łez ze strony narzekających i zamiast Inferno będzie Infernuś. Mogli się bardziej postarać. MMO trochę popsuło ludziom w głowach i teraz każdy chce endgame wszędzie. Nawet w wyścigach. To dobrze i źle. Dobrze, bo fajnie jest mieć co robić po nabiciu max levelu. Źle, bo twórcy czasem nie przykładają się do takiego pomysłu i wychodzi coś niewartego większej uwagi.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 07:10 
Cytuj  
Open beta D3 w weekend.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 07:25 
Cytuj  
Czas odinstalować betkę ;p od siebie mogę tylko dodać, że się bardzo dużo zmieniło od samego początku. Na wejściu pamiętam, był totalnie przeskalowany dps od tego który jest teraz. Widać, że nie tylko polepszyli dps i w miarę go wypośrodkowali w czasie gry, ale też cały gameplay, interface, hp trashy, dodali wiele efektów elit, tego w ogóle nie było na początku.
Zjebali z systemem talentów trochę, nie podoba mi się ten który jest teraz, wolałbym coś w deseń drzewa i możliwości większego wyboru. Wypadają Ci 2x1h dla Barba, to jedziesz talentami w fury, a tak będziesz miał postać która ma to wszystko, wystarczy że zrzucisz na pasek odpowiedni skill pod wpn. Do dupy takie coś, nie będzie fajnej zabawy z tym.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 07:40 
Cytuj  
Keii napisał(a):

na oczy padło? załóż okulary i popatrz na dwa posty wyżej


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 07:43 
Cytuj  
jesli dobrze licze, to bedzie od 21 czasu polskiego dostepna ta open beta?


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 07:50 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Co do powodow dlaczego Inferno bedzie takie trudne, well, twoje spekulacje moga byc prawda, ale moga sie tez nie sprawdzic

No wlasnie, dlatego sie rozpisalem, chciałem tok rozumowania pokazac.
Nie widze innych opcji jak mogliby 'trudnosc' osiagnac, chyba ze cos pominalem. W tym quote (rozumiem co napisal^^) jest o tym ze jak sie uda to znaczy ze nie bylo to intended, ale w innych łącznie nie pisza o przecietnym graczu, tacy wg nich przechodza normal, mowia wlasnie ze NIKT nie przejdzie przez X miesiecy, co mnie bardzo zastanawia.

I teraz maly cytat, ktory mnie zaskoczył od IRL kumpla ktorego zapytalem o D3:
"On: No czytałem o fabule i pewnie pogram, fajnie opisali świat"
"Ja: a co mnie obchodzi fabuła?"
"On: No w takich grach to jedyne co jest wazne."
"Ja: ??????? <Wielkie oczy>"
"On: Taka gra, gdzie ratujesz ten świat, poznajesz historie, zabijasz na koncu wielkiego bossa, fajne, odpalasz i w tydzien skonczysz"
"Ja: o.O zanim dojdziesz do max lvl, tam sa 4 poziomy trudnosci, na inferno zanim gear zbierzesz i buildy opanujesz to ma zajac miesiace, to gra gdzie mozna grac i wracac przez lata"
"On: Nieeee, po co drugi raz przechodzic na innych poziomach, to rpg przygodowe, przechodzisz raz i nie ma po co wracac"

A potem 3 inne osoby mowiły mniej wiecej to samo ;] Czyli rzeczywiscie to dla nich gra jak AC, Skyrim czy inny Deus Ex -> włączyc, przejsc, wyłączyc, blizz skasował 200zł.



@Sob, tez mysle ze pomimo zmian na minus w samych core mechanikach, w czasie bety gameplay, zwłaszcza combat i przeciwnicy bardzo sa poprawione, lepiej sie gra. Blizz to blizz, wiedza jak zrobic gre zeby dawała fun.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 08:35 
Cytuj  
Nie wiem kurde czy piszesz powaznie czy nie ;p ale jest roznica jak cholera.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 08:44 
Cytuj  
kurde, czy ktoś też ma ten błąd co ja przy próbie połączenia? (error 3003) od przedwczoraj nie mogę się zalogować - login i pass przyjmuje a potem dlugo mysli i w koncu wywala byka. grrr... :evil:


_________________
For the pony!

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 09:46 
Cytuj  
Kurde panikujecie jak zwykle na wyrost. Nikt z was nie grał i nie zobaczył nic ponad to, co blizz chciał pokazać nie licząc exploita z dostaniem się za bramę gdzie okazało się, że nie jest tak mega łatwo biorąc pod uwagę overgeared postacie. Już hell w D2 był trudny dla pewnych postaci i dopiero mając uber gear można było przejść przez niego w miarę spokojnie. Czasami jednak i tak spotkało się bossa co po prostu kopał zad. Skoro inferno jest wyzej od Hell i mają tam lecieć lepsze itemy, to znaczy , że ma być zajebiście trudno. Ktoś myślał, że to będzie spacerek? Ci co chcą to przejdą na normallu i odłożą grę na półkę. Reszta zmeczy night i może hell. A ci najwytrwalsi zmeczą inferno, może w grupie a może solo. Każdy znajdzie coś dla siebie. Na pewno w D3 na random packach nie będzie mechaniki a'la wow. Takie spekulowanie to głupota. Exlploity jakieś pewnie będą bo jak masa ludu zacznie grać to zapewne ktoś coś znajdzie.

Jebany theorycrafting etc.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 10:23 
Cytuj  
To rozumiem, ze siła mobow skaluje sie wraz z liczebnoscia party ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 11:06 
Cytuj  
simo napisał(a):
To rozumiem, ze siła mobow skaluje sie wraz z liczebnoscia party ?


Oczywko, nawet leci odpowiedni komentarz jak ktoś dołącza lub odchodzi z party.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 11:09 
Cytuj  
Ktos dzisiaj chetny pobiegac wspolnie? Ja sie wbijam rowno o 21 (chociaz na 100% padnie login server o 21 :>), jak cos to battletag w sigu :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 11:21 
Cytuj  
postaram sie zebrać i dam znac.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6567 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 329  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.