mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6567 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 329  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 19:19 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Nie panikuj i czekaj do 21.


Zaraz po tamtym poście udało mi się zalogować i dociągnąłem barba do 9 lvl'a. Teraz serwer wyłączyli i już mi się nie chce czekać aż go podniosą. W gruncie rzeczy to chciałem tylko test zrobić jak gra działa z osobną kartą grafiki dedykowaną pod physx (bo główna jest od amd i w takim układzie normalnie fizykę liczy cpu co dość mocno go obciąża).


_________________
For the pony!

**

Posty: 275
Dołączył(a): 30.04.2008
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 19:45 
Cytuj  
Mam zainstalowanego US clienta do bety...będę mógł grać na EU serwerach?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 19:47 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Nie panikuj i czekaj do 21.


Zaraz po tamtym poście udało mi się zalogować i dociągnąłem barba do 9 lvl'a. Teraz serwer wyłączyli i już mi się nie chce czekać aż go podniosą. W gruncie rzeczy to chciałem tylko test zrobić jak gra działa z osobną kartą grafiki dedykowaną pod physx (bo główna jest od amd i w takim układzie normalnie fizykę liczy cpu co dość mocno go obciąża).


d3 wykorzystuje physx?

btw. W sc2 fizyka jest chyba od blizzarda, bo zadnych znaczkow typu havok, physx nie widzialem, a jeszcze maja ja ulepszyc w hots.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 19:52 
Cytuj  
Dobre pytanie. Nigdzie nie ma że PHYSX jest używany, wydaje mi się że to jakiś ich patent dotyczący tego jest wbudowany w engine. Pamiętajmy, że PHYSX ogromnie wpieprza zasoby komputera, a znając Blizzard nie pakowaliby się w takie coś.
NO a fizyka, kto by mówił źle o tej grze jak na razie jest na bardzo wysokim poziomie. Destruction jest dosłownie wszystkiego.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 19:57 
Cytuj  
W opcjach jest info ze fizyka zjada cpu, nie ma nic o gpu. Takze to pewnie ich autorska tech taka sama jak w sc2.

Physx wpieprza zasoby kompa bo tak nvidia chce, kiedys czyt art ze tak samo jak blokuja dzialanie physx na kartach amd to zamulaja na cpu - coby ich karty mogly blyszczesc. W sumie to zrozumiale, kupili aegie i jest to jeden z "+" reklmaujacy ich produkty i ciagnacy sprzedz, z drugiej strony kilka gier na krzyz wykorzystuje to sensownie (co prawda nie znam takowej, ale zakladam ze sa :) )

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 20:02 
Cytuj  
W Mafii 2 do dzisiaj PhysX rozpierdala, jest to niesamowity skok realizmu jednak.

**
Avatar użytkownika

Posty: 399
Dołączył(a): 16.11.2006
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 20:05 
Cytuj  
21:05, a zalogowac sie nadal nie mozna. Jakos mnie to nie dziwi :)


_________________
Pawson#2704

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 20:06 
Cytuj  
Mozna jakoś zresetować wybór języka, bo jak głupi zmieniłem język na polski na ekranie logowania do gry i teraz mi błąd wyrzuca przy każdej próbie uruchomienia.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 20:07 
Cytuj  
Morgul napisał(a):
W opcjach jest info ze fizyka zjada cpu, nie ma nic o gpu. Takze to pewnie ich autorska tech taka sama jak w sc2.

Physx wpieprza zasoby kompa bo tak nvidia chce, kiedys czyt art ze tak samo jak blokuja dzialanie physx na kartach amd to zamulaja na cpu - coby ich karty mogly blyszczesc. W sumie to zrozumiale, kupili aegie i jest to jeden z "+" reklmaujacy ich produkty i ciagnacy sprzedz, z drugiej strony kilka gier na krzyz wykorzystuje to sensownie (co prawda nie znam takowej, ale zakladam ze sa :) )

Havok.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 20:09 
Cytuj  
Yep, na wiki też jest napisane że HAVOC.

EDIT:
Jednak nie.

"Diablo III (Havok was initially used but later replaced by a custom engine)". Więc aktualnie mamy wersję by Blizzard.


Ostatnio edytowano 20 kwi 2012, 20:10 przez Sobtainer, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 20:10 
Cytuj  
No to zadne wypasione karty graf sie nie przydadza, havok to chyba intela jest teraz z tego co pamietam.

edit: w sumie na jedno wychodzi

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 20:16 
Cytuj  
Zalozylem, ze uzyli tego samego co w SC2. Ale Diablo 3 to juz dawno sie przestałem interesować ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 20:18 
Cytuj  
wrzuccie plz link do tego moda/programiku,dzieki ktoremu d3 wygladalo lepiej.


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 20:20 
Cytuj  
No dzisiaj znajomy mi powiedział fajne zdanie po zagraniu w diabła. "Kurwa dla kogo ta gra ma niby być? dla dzieci?". Także każdy to inaczej odbiera. Jedno jest pewne, zrobi zajebisty zament marketingowy, a co dalej się będzie dziać po premierze to nawet najstarsi Indianie nie wiedzą.

A tak na marginesie, słyszeliście o plotach że ukryli jedną klasę i się dowiemy o niej dopiero po premierze? :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 399
Dołączył(a): 16.11.2006
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 20:20 
Cytuj  
RufeN napisał(a):
wrzuccie plz link do tego moda/programiku,dzieki ktoremu d3 wygladalo lepiej.


O to to to! Zaboleq kiedys chyba wrzucal link. Tylko cholera znalesc nie moge.


_________________
Pawson#2704

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 20:21 
Cytuj  
http://www.ggmania.com/?smsid=32393 to chyba to, mialem w ulubionych ale nie jestem pewnien

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 20:21 
Cytuj  
RufeN napisał(a):
wrzuccie plz link do tego moda/programiku,dzieki ktoremu d3 wygladalo lepiej.


Prosiem--> http://darkd3.com/

Ja grałem na Sharpness OFF i na maksymalnej ciemności. Sharpness trochę psuł efekt textur, tak samo jak wysoki sharpness w monitorach LCD, przerost formy nad treścią taki.

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 20:25 
Cytuj  
Próbując zalogować się do open bety macie zaznaczone serwery EU, czy US?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1797
Dołączył(a): 16.01.2007
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 20:26 
Cytuj  
Coś czuje ,że dzisiaj nie pogramy sobie =.=

EDIT:
O co chodzi raz mi wyskakuje komunikat ,że serwery zawalone a teraz wywaliło ,że nie mam licencji na diablo oO ? WTF


Ostatnio edytowano 20 kwi 2012, 20:31 przez Gleader, łącznie edytowano 1 raz
****
Avatar użytkownika

Posty: 1116
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 20:26 
Cytuj  
US ale coś czuję że do późnej nocy to nic z tego nie będzie.


_________________
whiteman#2717

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6567 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 329  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.