MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 39 z 343

Autor:  Morgul [ 14 kwi 2012, 12:35 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
Niektóre tereny są dużo mniejsze niż przedtem. Chociaż to w sumie na plus. Przedtem były jakieś dużo i tyle. Teraz jest zdecydowanie lepiej pod tym względem. :)


Dla mnie w 2 akcie sa nadal zdecydowanie za duze, ten od razu po lewej albo to cross roads po prawej. Ja tam kurwicy dostawalem szukajac wp. Pierwszy akt jest idelny, chociaz podziemia(nie jaskinie) moglyby byc wieksze. Btw jakis czas temu wbilem 41lvl - maurader z tym skillem co daje 100% chance to hit(szybko go mozna wbic) i bronia 2h jest totalna imba, albo po prostu to taki koks w ogole.(nie gralem innymi klasami) Idzie jak przecinak, zginac mozna jak juz w polsnie ganiasz sie z kilkunastoma mobami albo jestes afk... imo nawet torchlight bylo trudniejsze ;p

btw. tylko ja mam takiego pecha ze nic nie leci dla mojej klasy? znajduje rary dla innych ale dla mauradera to samo gowno. Wszystko co nosze robie sam tymi kamykami. Dla mnie to jakas pomylka, bo przez cala gre mialem 0 funu ze znajdowania itm - przez te 41lvl. Nic nie wypadlo co bym mogl zalozyc. Poza tym nie kumam czemu na wyzszych lvl leca niskolevelowe smieci - wtf?

Autor:  Timoty [ 18 kwi 2012, 21:51 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Podrzucił by ktoś kluczyk do PoE?

Autor:  Kabraxis [ 19 kwi 2012, 14:57 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Nowa porcja newsow dla zainteresowanych. Jako ze do D3 macie juz swoj dzial ktorego ja nie troluje i obiecuje nie trolowac prosilbym zabolki i inne takie o nie trolowanie tutaj - thx.

Raczej nieciekawy wywaid z co-founderem GGG: http://www.toptiertactics.com/2012/04/p ... -weissman/

Duzo bardzej ciekawy wywiad/Q&A z CEO GGG, duzo ciekawego info itp..:
http://youtu.be/dr7LLFcsMkM

W skrocie dla tych, ktorzy nie chca sie przebijac przez 1h20min wywiadu rzeczy ktore zapamietalem a ktore powinny wpasc do gry przed Open Beta czyli na moje oko przed lipcem:

- nowe support gemy np - Trap (zmienia spell/ability w trapa) czy Totem (zmienia spelle/ability w Totemy rzucajace te spelle - jak np Hydra z Diablo jebie Fireballe z tym ze tutaj bedzie sobie mozna przerobic w totemy np aury czy klatwy)
- ofc caly czas nowe skille aktywne
- szosta klasa "very soon"
- Act 3 (najdluzszy w grze z wiekszym main hubem) - "soon"
- dodanie wiecej bossow (np na koniec Act2) i zmiany do walk z bossami aby byly ciekawsze i bardziej wymagajace
- redesign AI mobow (kazdy mob otrzymuje swoje "gatunkowe" typy zachowan)
- skille i spelle dla wiekszosci mobow - koniec z meele swarm :)
- nowe umiejetnosci i affixy dla mobkow/championow/rarek i superuniques - np. "Explode on Death" itp...
- weapon swap. minimapa, trade system, etc... "soon"
- 0.9.9 teoretycznie pod koniec Kwietnia (praktyczne liczcie na klasyczna 2 tygodniowa obsuwe)

Wiecej tego bylo ele atm nie pamietam bo sluchalem wczoraj i pisze z pamieci.

Z ciekawszych innych wiesci wczoraj na Alpha testowali Cutthroat League, ktora zostanie niedlugo udostepniona.
Dla niewiedzacych - jest to tryb gry z full open PvP (oprocz party) gdzie pojemnosc instancji jest zwiekszona do 12 (z 6 czyli dwie pelne druzyny moga sie napierdalac) a instancje mapek sa otwarte dla kazdego kto zechce ci wejsc "poprzeszkadzac". Kazdy jest "hostile" by default.
Po smierci w PvP dropuje sie cale EQ i backpack (bez skillgemow i flaskow) i dostaje sie exp penatly, natomiast osoba ktora cie ubila zyskuje tyle expa ile denat stracil.

Nie wiem jak to sie sprawdzi, zasady pewnie jeszcze sie zmienia bo wydaja sie nieco az zbyt mocne ale zapowiada sie kupa funu w tym trybie.

Autor:  Ravushimo [ 19 kwi 2012, 15:02 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Jak ma sie wbijac do czyjejs instancji w Cutthroat? Bedzie jakies menu graczy czy jak?

Autor:  Lód [ 21 kwi 2012, 12:43 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Kabraxis napisał(a):
Z ciekawszych innych wiesci wczoraj na Alpha testowali Cutthroat League, ktora zostanie niedlugo udostepniona.
Dla niewiedzacych - jest to tryb gry z full open PvP (oprocz party) gdzie pojemnosc instancji jest zwiekszona do 12 (z 6 czyli dwie pelne druzyny moga sie napierdalac) a instancje mapek sa otwarte dla kazdego kto zechce ci wejsc "poprzeszkadzac". Kazdy jest "hostile" by default.
Po smierci w PvP dropuje sie cale EQ i backpack (bez skillgemow i flaskow) i dostaje sie exp penatly, natomiast osoba ktora cie ubila zyskuje tyle expa ile denat stracil.


A wiadomo, czy bedzie poza ta liga z quasi full-lootem jakies PVP?

Autor:  Kabraxis [ 21 kwi 2012, 12:51 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

http://www.pathofexile.com/news/2011-08 ... -diary-pvp

Turnieje, arenki itp...

PS. dlaczego "quasi" ful loot? To jest full loot - dropujesz wszystko co masz przy sobie oprocz gemow bo to sa twoje skille - troche bez sensu by bylo jakby one tes wypadaly. :)


BTW. Pierwszy publiczny event cutthroat: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/28654

Autor:  Lód [ 21 kwi 2012, 13:14 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Kabraxis napisał(a):
PS. dlaczego "quasi" ful loot? To jest full loot - dropujesz wszystko co masz przy sobie oprocz gemow bo to sa twoje skille - troche bez sensu by bylo jakby one tes wypadaly. :)


Wiem, tylko by sie znalazl zaraz jakis purysta od jakiegos DF zeby mnie zwyzywac, ze to nie jest full loot. :wink:

Anyway, zbalansowanie tego wszystkiego bedzie udreka biorac pod uwage jaka swobode daje drzewko rozwoju.

Autor:  iniside [ 22 kwi 2012, 10:04 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Lód napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
PS. dlaczego "quasi" ful loot? To jest full loot - dropujesz wszystko co masz przy sobie oprocz gemow bo to sa twoje skille - troche bez sensu by bylo jakby one tes wypadaly. :)


Wiem, tylko by sie znalazl zaraz jakis purysta od jakiegos DF zeby mnie zwyzywac, ze to nie jest full loot. :wink:

Anyway, zbalansowanie tego wszystkiego bedzie udreka biorac pod uwage jaka swobode daje drzewko rozwoju.

A kto ci powiedzial ze wogole beda probowac to balansować. Kiedy robisz gre ze swodobnym rozwojem postaci, to z gory zakladasz, ze nie bedzie zadnego pvp balansu poza zergiem.

Autor:  Lód [ 22 kwi 2012, 12:11 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Dlatego, ze beda areny? Skad to cudaczne przeswiadczenie, ze devow balans nie interesuje?

Autor:  iniside [ 22 kwi 2012, 12:21 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Lód napisał(a):
Dlatego, ze beda areny? Skad to cudaczne przeswiadczenie, ze devow balans nie interesuje?

Stad, ze kazdy kto jest w stanie uzywac wiecej jak pol mozgu, zdaje sobie sprawe ze tego nie da sie zbalansować.

Autor:  Lód [ 22 kwi 2012, 13:10 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Raczej kazdy, kto ma chociaz uncje mozgu zdaje sobie sprawe, ze w grze, w ktorej bedzie arenowe PVP, zbalansowanie jest bardzo istotne. I powtarzanie jak papuga o tym wolnym rozwoju nic nie zmienia. :wink:

Autor:  iniside [ 22 kwi 2012, 13:11 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Lód napisał(a):
Raczej kazdy, kto ma chociaz uncje mozgu zdaje sobie sprawe, ze w grze, w ktorej bedzie arenowe PVP, zbalansowanie jest bardzo istotne. I powtarzanie jak papuga o tym wolnym rozwoju nic nie zmienia. :wink:

Nie przyszlo ci do glowy, ze te areny sa dodane 4 fun ?

No ale jak chcesz wierzyć, że będą tracić czas i środku na balansowanie rzeczy której i tak sie nie da zrobić to droga wolna..

Autor:  Lód [ 22 kwi 2012, 13:15 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Czego sie nie da zrobic? Przeanalizowac kombinacje buildow, na ktore nie ma zadnej sensownej kontry i zrobic z tym porzadek? Wtf.

Autor:  iniside [ 22 kwi 2012, 13:41 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Lód napisał(a):
Czego sie nie da zrobic? Przeanalizowac kombinacje buildow, na ktore nie ma zadnej sensownej kontry i zrobic z tym porzadek? Wtf.

Ty chyba nigdy nie probowales balansować gry.
Pomyslaes kiedy takie buildy sie pokaza ?
Pomyslales, ze znerfienie takich buildow moze boostnac inne, albo oslabic inne jeszcze bardziej ?
Srsly. Im bardziej otwarty system (a PoE zalicza sie do tych bardziej otwartych), tym mniejszy sens balansowania czego kolwiek.
Chcesz balans, projektujesz mechnike od poczatku z mysla, ze beda rozne ograniczenia w rozwoju postaci. w PoE tego praktycznie nie ma.

Autor:  Kabraxis [ 22 kwi 2012, 13:53 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Nie bylo, nie ma i nie bedzie balansu w tej grze. Bo tak jak mowi iniside jest to praktycznie niemozliwe do wykonania.

Pozatym:

w grze, w ktorej bedzie arenowe PVP, zbalansowanie jest bardzo istotne.

Jest w pizdziec gier, ktore pojazuja ze to bzdura. Min. WoW, zapowiediane a niedoszle PvP w Diablo3 czy caly gatunek MOBA jak dlugi i szeroki.
Balans to byl w Quake jak kazdy mial to samo i chodzilo tylko o to zeby nakierowac celownik na ta druga kupke pikseli i nacisnac fire. W grach bardziej rozbudowanych mityczny balans jest niemozliwy do osiagniecia i jesli devsi beda sie na tym skupiec przez dluzszy czas to osigna tylko to co osiagneli np w WoW.... czyli balansu dalej zero a co patch to wiekszy placz na forach i hustawka bazsensownych nerfow i buffow o wartosciach rzedu +/- 50% dmg. O zjebaniu funu z PvE poprzez zmiany w PvP juz nie wspomne nawet.

Mam nadzieje ze GGG nie popelni bledu uganiajac sie za nieosiagalnym balansem bo wiekszxosc developrow juz teraz madrzeje i ma to w dupie (ofc z zachowaniem zdrowego rozsadku bo jak cos jest broken to to znefric trzeba).

Autor:  wodny [ 26 kwi 2012, 10:27 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

"In short - wil the game at last be something more that midless and noskill chopping through hundreds of generic bandits and skeletons?"

By Kabra. Znalezione na oficjalnym forum PoE. :D

Autor:  Kabraxis [ 26 kwi 2012, 12:57 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

No i ? Mam tam gorsze posty tbh? Poszukaj sobie moich postow o respecu czy randomowosci craftingu - to zbledniesz i nie nadazysz tutaj postowac.

Min dzieki takiej krytyce gra zmienia sie na lepsza a ja dostalem od kolezki z Alphy odpowiedz mimo obowiazujacego go NDA.

Rozumiem ze jestes zly ze community PoE olalo twoj 'zajebisty' pomysl na drzewka rozwoju ale srsly.....

Tutaj zreszta sie uwydatnia roznica miedzy takim GGG a Blizzardem - napisz post z rantem na forum PoE to dostaniesz odpowiedz od devsa albo moderatora z wyjasnieniami i zapewnieniami co zrobia aby gra ci sie mogla bardzej podobac a od Blizzarda dostaniesz bana za "negative feedback" bo rozdaja takie na lewo i prawo.

Autor:  ShadeKnight [ 26 kwi 2012, 16:18 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Kabraxis napisał(a):
Rozumiem ze jestes zly ze community PoE olalo twoj 'zajebisty' pomysl na drzewka rozwoju ale srsly.....
IMO pomysł był raczej do bani. Jak ktoś nie ogarnia drzewka to zawsze może grać w Torchlight 2 czy inny Drakensang Online.

Autor:  wodny [ 27 kwi 2012, 05:19 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Oczywiście, że ten system był do bani. Może nie w całości, ale nie wiem jak system wymyślony w kilka godzin nagle miałby zbawić grę. Nie znam się na tworzeniu gier. Nudziło mi się to powymyślałem. Kilka pomysłów chętnie bym zobaczył w grze.

Ja na razie daruję sobie granie w "PoE". Poczekam do kolejnej łatki. W sumie otwarta beta to już będzie coś znacznie lepszego niż to. W końcu będzie 6 klasa i 3 akt. Teraz jedynie 1 akt daje radę. 2 jest niedokończony. Brakuje kilku dodatkowych questów i jakiegoś bossa na koniec.

Autor:  Mark24 [ 30 kwi 2012, 19:57 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Kabraxis napisał(a):
Nie bylo, nie ma i nie bedzie balansu w tej grze. Bo tak jak mowi iniside jest to praktycznie niemozliwe do wykonania.

Pozatym:

w grze, w ktorej bedzie arenowe PVP, zbalansowanie jest bardzo istotne.

Jest w pizdziec gier, ktore pojazuja ze to bzdura. Min. WoW, zapowiediane a niedoszle PvP w Diablo3 czy caly gatunek MOBA jak dlugi i szeroki.
Balans to byl w Quake jak kazdy mial to samo i chodzilo tylko o to zeby nakierowac celownik na ta druga kupke pikseli i nacisnac fire. W grach bardziej rozbudowanych mityczny balans jest niemozliwy do osiagniecia i jesli devsi beda sie na tym skupiec przez dluzszy czas to osigna tylko to co osiagneli np w WoW.... czyli balansu dalej zero a co patch to wiekszy placz na forach i hustawka bazsensownych nerfow i buffow o wartosciach rzedu +/- 50% dmg. O zjebaniu funu z PvE poprzez zmiany w PvP juz nie wspomne nawet.

Mam nadzieje ze GGG nie popelni bledu uganiajac sie za nieosiagalnym balansem bo wiekszxosc developrow juz teraz madrzeje i ma to w dupie (ofc z zachowaniem zdrowego rozsadku bo jak cos jest broken to to znefric trzeba).



masz rację ale tylko w przypadku gdy balans rozpatrujemy zero-jedynkowo. Jest balanas w 100% <-> nie ma balansu.

Na szczęście jest wiele gier w których jako taki balans jest, może nie genialny, może nie 100% ale wystarczający by odrobiną skilla, chłodnego umysłu, własnej invencji przechylić szalę na swoją korzyść. I m.in. taki balans występował w WoWie na którego tak srasz przy każdej nadażającej się okazji - że aż mnie dziw bierze, że ci jeszcze dupa nie odpadła.

Jeżeli twórcy darują sobie balans całkowicie to równie dobrze mogą darować te areny. Na chuj one potrzebne, jak balansu nie będzie i z góry wiadomo kto przegra a kto wygra?

Strona 39 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team