1. Wywaliłem Shadowa. Ja pierdykam. Rozumiem, że gra musi dawać wyzwanie, ale w więzieniu padał jak mucha. Kilka ciosów mocniejszego przeciwnika i wąchał kwiatki od spodu.
2. Pułapki są fajnie rozwiązane. Podoba mi się ten sposób "produkcji" nowych. Można je rzucić prosto w przeciwnika przez co od razu się aktywują.
3. Ci nekromanci i kabaliści to jakaś istna masakra. Jak się zbierze 2 takich to nagle w ciasnych pomieszczeniach robi się bardziej tłoczno niż w autobusach w godzinach rannych i popołudniowych.
4. Poziom trudności bym lekko obniżył mimo wszystko.
5. Elitarni przeciwnicy są nie w kij dmuchał. Czasami wystarczą 2-3 ciosy i nas nie ma. To akurat mi się podoba. Tylko klasy walczące wręcz mają lekko przerąbane.
6. Lekko przyspieszona rozgrywka albo mi się wydaje. Gra zrobiła się bardziej dynamiczna. Tutaj akurat szybkość dobrze współgra z poziomem trudności.
7. Cieszy to, że nawet zwykłe mobki mają fajne umiejętności i nie są armatnim mięsem na 2 strzały max.
8. Są nowe questy i zmienione lokacje jak Fetid Pool.
9. Grafika naprawdę na plus. Jest trochę sterylnie jak w "Doom 3", ale mimo wszystko ma to swój urok.
10. Chętnie zobaczyłbym animowane kule życia i many.
11. Muzyka również na plus. Potrafi wpaść w ucho.
12. Chętnie zobaczyłbym jeszcze większe urozmaicenie umiejętności. Chodzi mi o to by niektóre umiejętności miały jakieś naprawdę unikalne właściwości. Przydałyby się również jakieś umiejętności typowo sytuacyjne.
13. System Gemów to jedno z najlepszych rozwiązań z jakimi miałem do czynienia. Wymaga jeszcze poprawek, ale jest z pewnością lepszy niż drzewko umiejętności aktywnych.
14. Drzewko umiejętności pasywnych nadal przeraża. Chyba trzeba się będzie po prostu do niego przyzwyczaić, bo z tego co widzę będą je ulepszać a nie upraszczać.
Ogólnie - nic tylko grać. Polecam każdemu. Nie jestem fanem wojny "D3" kontra "PoE". Każda gra znajdzie swojego odbiorcę. Ja z całego serca życzę twórcom "PoE" sukcesu. To naprawdę przednia zabawa typu siecz i rąb. Niby tyle gier w tym gatunku wyszło a tylko kilka jest godnych uwagi. Jeszcze dużo roboty przed GGG, ale idą w dobrym kierunku i to im się chwali. Bardzo przyjemnie być świadkiem tych wszystkich zmian.