MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Grim Dawn https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=42792 |
Strona 5 z 44 |
Autor: | yabaddi [ 21 maja 2013, 08:45 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Z racji, że już nie mogę wyedytować poprzedniego posta.. Znalazłem kolejny niebieski itemek ale najciekawsze jest to, że w jego opisie jest spoiler dotyczący kolejnej (nieujawnionej jeszcze) profesji
Spoiler:
|
Autor: | raggnarok [ 21 maja 2013, 10:18 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Zaden to spoiler, bo o ile Arcanisty jakos oficjalnie nie oglosili, to wiadomo ze bedzie jedna z 2 ostatnich klas |
Autor: | Piszpan [ 21 maja 2013, 10:24 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
pogralem i fajnie rzeczywiscie. muza zajebista wrazenia z combatu itd. gra dosyc latwa ale to poziom normal (nie szlo u mnie przelaczyc) pogralem lucznikiem i mi sie w sumie podobaja skille i ich rozwoj, gorzej z rozdawaniem statow tu jakby ktos nie mial pomyslu. combat spoko gra chodzi na full detalach dobrze. pytanie czy to bedzie jednak tez gra w stylu przejdz i zapomnij czy jednak farmienie itemkow i byc moze jakies pvp? |
Autor: | Alick [ 21 maja 2013, 12:44 ] |
Tytuł: | Re: Odp: [GD] Grim Dawn |
Na bank poziomy trudności odblokują się z kolejnym przejściem gry. Farma itemów plus mody zmieniające wszystko :gra na lata. btw, polecam TQ z modem Soulvizier. To taki mega ulepszony Underlord. Poziom trudności na normalu wymiata. W Titana gram od lat z przerwami więc GD też pochłonie te kilkaset godzin. |
Autor: | yabaddi [ 21 maja 2013, 13:29 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
raggnarok napisał(a): Zaden to spoiler, bo o ile Arcanisty jakos oficjalnie nie oglosili, to wiadomo ze bedzie jedna z 2 ostatnich klas No ja tego nie wiedziałem, ale za to wiem jak jest ze spoilerami - lepiej ludzi nie wkurzać A wiadomo co będzie tą 2 klasą o której wspomniałeś? |
Autor: | Piszpan [ 21 maja 2013, 13:42 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
pogralem sobie lucznikiem i byl spoko teraz magiem i juz gorzej mysle nad takim lucznikiem z petami od maga. a jak soldier? |
Autor: | Kabraxis [ 21 maja 2013, 14:31 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
yabaddi napisał(a): raggnarok napisał(a): Zaden to spoiler, bo o ile Arcanisty jakos oficjalnie nie oglosili, to wiadomo ze bedzie jedna z 2 ostatnich klas No ja tego nie wiedziałem, ale za to wiem jak jest ze spoilerami - lepiej ludzi nie wkurzać A wiadomo co będzie tą 2 klasą o której wspomniałeś? Nightblade. Cytuj: Na bank poziomy trudności odblokują się z kolejnym przejściem gry. Farma itemów plus mody zmieniające wszystko :gra na lata. btw, polecam TQ z modem Soulvizier. To taki mega ulepszony Underlord. Poziom trudności na normalu wymiata. W Titana gram od lat z przerwami więc GD też pochłonie te kilkaset godzin. Ja mam zainstalowanego Soulviziera a na to jeszcze Diablo2Immortal. Gra jest MOCARNA. A piszpanowi chyba chodzi o to czy to bedzie gra ala PoE czy D3 z zamknieta ekenomia i serwerami - tutaj odpowiedz brzmi 'nie'. PS. Mnie martwi brak synergii miedzy drzewkami., niby mozna laczyc ale od razu widac ze one sa zrobione na zasadzie 'kazdy sobie'. W TQIT bylo w uj synergii bo bylo w uj passive'ow to sie bralo main drzewko i passive z drugiego i powstawaly hiper kombinacje. Tutaj tego (narazie przynajmniej) nie ma. Skilli tez malo (po 5-6?) to wyjdzie 25 aktywnych na cala gre?. Drzewka sa do wymiany i rozbudowy. |
Autor: | Targaryen [ 21 maja 2013, 15:52 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Taka mała kompilacja znalezionego unique stuffu
Spoiler:
|
Autor: | Piszpan [ 21 maja 2013, 16:40 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
fajne te itemki. btw. szuakm tej uczennicy i szukam i za uja nie moge znalezc jej w miescie, nawet w tej piwnicy pod klapa. |
Autor: | TobiAlex [ 21 maja 2013, 17:09 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Rozumiem, że kupiliście ten pakiet za $50 ? |
Autor: | Alick [ 21 maja 2013, 17:11 ] |
Tytuł: | Re: Odp: [GD] Grim Dawn |
Oki, mają ode mnie 50$. Demo GD odpaliłem po dwóch godzinach TQ, dlatego dostałem obuchem przez łeb. Żałuję, że na kickstarterze tak se im poszło... w porównaniu z innymi crapami, które zebrały po kilka baniek i od roku nawet nowego screena nie puścili. |
Autor: | zaboleq [ 21 maja 2013, 22:47 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Piszpan napisał(a): fajne te itemki. btw. szuakm tej uczennicy i szukam i za uja nie moge znalezc jej w miescie, nawet w tej piwnicy pod klapa. Alpha, deal with it . |
Autor: | EloNis [ 22 maja 2013, 00:02 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
ona jest w jednej z podziemnych korytarzy w Burrwitch Estates czy jakoś tak. musisz szukać drzwi w podłogach albo wejść do piwnic (takich drzwiczek pod ścianami domów). |
Autor: | yabaddi [ 22 maja 2013, 05:22 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Natrafił ktoś z was na informację jak długo ma potrwać alfa? Prawdę mówiąc to chętnie już bym dorwał się do beta testu, może dodadzą w nim 2 brakujące klasy Zrobiłem dla odmiany soldiera (z petem leczącym od okultysty i obrazeniami chaos) - niby ok, ale jakoś bez rewelacji. Stricte Okultysta dużo bardziej przypadł mi do gustu. Muszę jeszcze tego "sapera" obadać.. A, na południowy wschód od Burrowitch jest region, w którym spotkać można Zealotów - niedaleko od tych ich "inkwizycyjnych" obozów jest wejście podziemne do Depraved Sanctuary - chyba najwyższy poziomem rejon alfy, moby mają 27/28 lvl (wchodziłem na 23). Niezły sprzęt tam się sypie |
Autor: | Deshroom [ 22 maja 2013, 08:49 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
też kupiłem |
Autor: | yabaddi [ 22 maja 2013, 12:43 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Heh, zauważyłem jakiś czas temu, że w save'ach jest osobny folder/plik do obsługi shared stash'a. Osobno zaś zapisywane jest inventory postaci.. Jak komuś brak gotówki albo składników to .. można się pobawić |
Autor: | Piszpan [ 22 maja 2013, 15:56 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
yabaddi napisał(a): Natrafił ktoś z was na informację jak długo ma potrwać alfa? Prawdę mówiąc to chętnie już bym dorwał się do beta testu, może dodadzą w nim 2 brakujące klasy Zrobiłem dla odmiany soldiera (z petem leczącym od okultysty i obrazeniami chaos) - niby ok, ale jakoś bez rewelacji. Stricte Okultysta dużo bardziej przypadł mi do gustu. Muszę jeszcze tego "sapera" obadać.. A, na południowy wschód od Burrowitch jest region, w którym spotkać można Zealotów - niedaleko od tych ich "inkwizycyjnych" obozów jest wejście podziemne do Depraved Sanctuary - chyba najwyższy poziomem rejon alfy, moby mają 27/28 lvl (wchodziłem na 23). Niezły sprzęt tam się sypie mozesz dokladniej okreslic gdzie to jest? szukalem dzis w dol i lewo od burrowig village ale za uja nie moglem znalezc. |
Autor: | Deshroom [ 22 maja 2013, 16:36 ] |
Tytuł: | Re: Odp: [GD] Grim Dawn |
czy po wyborze klasy jest wybór specjalizacji? smuggler to spec? gralem tylko godzinę. wiem że w tq były dual klasy |
Autor: | Targaryen [ 22 maja 2013, 16:41 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Piszpan napisał(a): mozesz dokladniej okreslic gdzie to jest? szukalem dzis w dol i lewo od burrowig village ale za uja nie moglem znalezc. Teleportujesz się do Burrwitch outskirts i biegniesz na wschód (jeden kawałek murka przy drodze można rozwalić żeby było szybciej). Jeżeli otworzysz mapę to zauważysz taką małą ścieżkę dokładnie nad Flooded Passage Entrance- tamtędy dojdziesz do 3 campów summonerów i do wejścia do podziemi (za pierwszym razem po drodze miałem 3 różnych championów, później juz ich jakoś mniej generowało ale za to w samych podziemiach czasem generuje 2 niezłych unique badassów level 28. |
Autor: | Piszpan [ 22 maja 2013, 18:18 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Targaryen napisał(a): Piszpan napisał(a): mozesz dokladniej okreslic gdzie to jest? szukalem dzis w dol i lewo od burrowig village ale za uja nie moglem znalezc. Teleportujesz się do Burrwitch outskirts i biegniesz na wschód (jeden kawałek murka przy drodze można rozwalić żeby było szybciej). Jeżeli otworzysz mapę to zauważysz taką małą ścieżkę dokładnie nad Flooded Passage Entrance- tamtędy dojdziesz do 3 campów summonerów i do wejścia do podziemi (za pierwszym razem po drodze miałem 3 różnych championów, później juz ich jakoś mniej generowało ale za to w samych podziemiach czasem generuje 2 niezłych unique badassów level 28. chyba to znalazlem po dordze jakies fajne czampy wilkolaki jeszcze byly sumonery tez fajne ale na koniec mialem takie drzwi w skale ale nie dalo sie kliknac;/ 19 lvl mam. |
Strona 5 z 44 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |