MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 44 z 343

Autor:  iniside [ 20 lip 2012, 13:32 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Kabraxis napisał(a):
czegokolwiek moze z wyjatkiem cinematicow.

Nie prawda. Cinematici juz od AFAIr czasów WoTLK zlecaja zewnętrznym firmą ;p.

Cytuj:
Czuć cały combat, poszczególne skille, czytelność itp.

LOLMAO. Tyle moge napisać. Faktycznie czuć kombat i skile jak kazdy skill ma jedną z dwóch animacji. lol.

Autor:  Atherius [ 20 lip 2012, 13:41 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Tyle, że możesz "odczytać" jakiego skilla używa przeciwnik już podczas castowania.
Wowa nie bronie, nie gram, ale wszystkie większe produkcje miałem przyjemność testować i mam porównanie.
Zresztą inside idź się wymądrzać gdzie indziej, bo masz pojęcie o temacie jak ja o mongolskim balecie. ;>

Autor:  raggnarok [ 20 lip 2012, 13:54 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Kabraxis nie rozumie, ze art style polegajacy na efektownosci spelli nie rowna sie jakosci samych animacji i czucia combatu, dla niego to jedno i to samo i jedno nie moze istniec bez drugiego, co jest oczywiscie nie prawda. No ale tez pamietajcie, ze PoE robi ekipa 15 ludzi, nie ma bata zeby pod tym wzgledem ta gra byla tak dopracowana jak D3.
Dla mnie duzo na dynamice i ogolnym feelingu zyskaloby PoE gdyby zrezygnowali z takiej dziwnej kamery, bo ona jest prawie pionowa i strasznie blisko postaci, no ale rozumiem, ze tworcy maja swoja wizje gry.

Autor:  Razoth [ 20 lip 2012, 14:03 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Spokojnie, wyjdzie Grim Dawn i zarówno D3 jak i PoE klękną do miecza pana, aczkolwiek przyjdzie nam na to jeszcze trochę poczekać.

Autor:  sula [ 20 lip 2012, 14:31 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Atherius napisał(a):

Fabuła i świat to może być albo w rpg tak piszesz a nie h&s, którym ma być poe. KoA jest zajebistą grą z zajebistym combatem, tylko devsi zapomnieli zrobić z tego mmo zamiast grę sp.. bo wiadomo, że questy w stylu idź przynieś, zabij się szybko nudzą.

Problemem KoA był też zajebiście generic świat i styl grafiki oraz feelingu świata.
Combat był dobry przez pierwszych 10 leveli, potem postać stawała się powoli OP nawet na najwyższym poziomie trudności. Przy 20 levelu już się było pół-bogiem w tej grze i wtedy ten combat był mega-słaby bo nie było żadnego wyzwania.
Tym bardziej, że nowych rodzajów wrogów doszło bardzo mało, te same typy wrogów nie dostały też nowych rodzajów ataków ani choćby ich przyśpieszenia.
Nie mówiąc o tym, że gra się nie mogła zdecydować czym być: trochę chciała być rpg-iem z prawdziwego zdarzenia co jednak wychodziło mega słabo, trochę action slahsero-rpg-iem w stylu Darksiders a trochę jakimś dziwnym mmo single player.
Chcieli dobrze, ale gra im wyszła słaba.
Tzn. pierwsze parę godzin gry to był mega-fun, ale później rzucała się w oczy straszna prostota czy wręcz jej prymitywizm, sztampowość i KICZ świata i fabuły, mała różnorodność oraz totalnie zjebany poziom trudności a raczej jego brak od 20 levelu co zabijało fun z combatu.
Pierwsze 5 godzin = 7,5/10
Reszta = max 5/10.

Przez to KoA jest grą po prostu słabą. Nie wiem gdzie ta zajebistość niby.

TES-y niby mają z combatem też problem trochę podobny ale a) combat overhaule i ogólnie modowalność na pozomie nie osiągalnym dla więszości gier b) świat, jego otwartość, wielkość, itd trochę to nadrabia

Autor:  Szamotula [ 20 lip 2012, 14:40 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Smiech na sali no.
Troche offtop, ale w/e - dawno nie bylem tak napalony na zadna gre jak na GW2(dzisiaj to siedzie i czekam na ta bete jak kiedys sie czekalo za gwiazdka i prezentami), ale jak widze inside'a wskakujacego wszedzie gdzie tylko sie da broniac rzeczy, ktore same obronic sie nie moga to zaczynam zyczyc grze zeby zaliczyla mega faila co by fanboje dostali owna.
Zreszta to samo tyczy sie PoE - czekam na ta gre i imo jest o lata swietlne lepsza od d3, ale kurwa zycze jej faila co by kabra zamknal morde raz na zawsze.

Inside broni zjebanego plywania podczas ruchu w GW2(juz w gw1 na to byl whine, a troche lat od tego czasu minelo), ktory jest zjebany chocby nie wiadomo jak mega wykurwista sama gra w sobie byla(i jest)

Kabra powie wszystko byle tylko naskoczyc na Blizzard(kurwa trust me or not, ale jedyna gra, ktora ma animacje i plynnosc przechodzenia z ataku do movementu zblizone do poziomu WoWa to darmowe ruskie Allods Online, potem nie ma dlugo nic i pojawia sie GW2).
Combat chujowy i slamazarny? Nie, ta gra nie jest dla Ciebie! Grafika zjebana, a niektore lokacje wygladaja jak przeklejone w paincie? Nie! Spierdalaj do cukierkowatego d3 lolz.


Czy dla was naprawde wasza wymarzona gra musi miec wszystko wyjebiste no matter what? Tak trudno sie pogodzic, ze gra ma slabsze strony, ktorych nie da sie obronic? Lepiej robic z siebie debila przed kilkunastoma osobami, bo to przeciez internetz

Autor:  Gokulo [ 20 lip 2012, 14:47 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Gg, zyczyc grom faila tylko dlatego, ze nie lubisz dwoch osob i ich opinii. Kazda gra ma swoich fanboyow i haterow, deal it with.

Autor:  Kabraxis [ 20 lip 2012, 15:10 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

A zreszta chuj tam, niewarto. :) Mielem odp ale wykasowalem. Nie chce mi sie gadac z takim szamotula. Poprostu nie. :)

Whatever. Jarajcie sie animacjami dalej lol. Zycze duzo fajnych gier z zajebista animacja jak WoW i D3. Sam miod. Animacje sa przeciez najwazniejsze i robia dobra gre - common fact.


Pogadamy zreszta jak POE WYJDZIE bo narazie to jest BETA. Nie DEMO tylko BETA. Tak za 2 miechy mysle.

Autor:  Szamotula [ 20 lip 2012, 15:35 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

u mad?

Autor:  Kabraxis [ 20 lip 2012, 16:18 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

:evil:

Autor:  iniside [ 20 lip 2012, 16:22 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Jeden i drugi. Najpierw przeczytajcie co dokładnie zacytowałem a potem możecie mi mówić, że nie mam racji.
Pozatym w GW2 nie ma żadnego pływania przy strafowaniu. Jest animacja biegania w bok. A co jest w WoW ? Postać sie cała odwraca i biegnie w bok. No to faktycznie w tak doskonałym przypadku nie ma problemu z blendowaniem animacji, bo nie za bardzo jest co blendować..
Bo mam kurwo wrażenie, że wy wogóle nie czytacie tego co ktoś pisze tylko patrzycie na avatar względnie czasem czytacie nicka i odrazu odpisujecie.

Autor:  Kabraxis [ 20 lip 2012, 16:31 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

iniside napisał(a):
Pozatym w GW2 nie ma żadnego pływania przy strafowaniu. Jest animacja biegania w bok. A co jest w WoW ? Postać sie cała odwraca i biegnie w bok. No to faktycznie w tak doskonałym przypadku nie ma problemu z blendowaniem animacji, bo nie za bardzo jest co blendować..


No przeciez ja pisalem ze nie sztuka jest 'dopracowac' cos co jest plytkie i ilosciowo nieporownywalne nawet z innymi grami.

PS. A kurwa.. sry to bylo w tym co wykasowalem. :)

Tak czy siak masz racje. i dotyczy to i sytuacji PoE-D3 i GW2-WoW.

Autor:  raggnarok [ 20 lip 2012, 16:55 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Path of Exile - End-Game Dungeons

Autor:  Kabraxis [ 20 lip 2012, 17:03 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Wszytcy ci ludzie w komentarzach narzekajacy na animacje i combat... 8)

Autor:  Arturnik [ 20 lip 2012, 17:58 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Moze ludziom to nie robi, mnie osobiscie przeszkadza strasznie i glownie to odpycha mnie od Path of Exile, a jesli to znaczy ze nie znam sie / nie wiem co to prawdziwy h&s / lubie kiczowaty i efekciarski combat, no to trudno, ale nie rozumiem jak mozna sie meczyc z ta walka zeby sobie jakies itemy pozbierac czy build przetestowac :<

Autor:  iniside [ 20 lip 2012, 18:11 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Arturnik napisał(a):
Moze ludziom to nie robi, mnie osobiscie przeszkadza strasznie i glownie to odpycha mnie od Path of Exile, a jesli to znaczy ze nie znam sie / nie wiem co to prawdziwy h&s / lubie kiczowaty i efekciarski combat, no to trudno, ale nie rozumiem jak mozna sie meczyc z ta walka zeby sobie jakies itemy pozbierac czy build przetestowac :<

Ja tam wogole tego nie zauwazalam. I uczciwie mowie ze nie wiem o co ludzią w tym przypadku chodzi.

Autor:  Kabraxis [ 20 lip 2012, 18:18 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Oprocz tego ze gra jest daleka od "meczenia sie z combatem" bo to jest duuuza hiperbola to sam sobie odpowiedziales i to wielokrotnie.

"meczylem sie' z D2LOD, 'meczylem sie' z TQ to "pomecze sie" i w PoE.

Srsly skonczie kurwa z tym D3 i jego zajebsitym combatem gdzie nie da sie nawet atakow unikac bo hitboxy sa na pol ekranu i detekcja uderzen jest gorsza niz w Pacmanie. Taki to zajebsity HnSowy combat ma D3. No ale grunt ze sie swieci i ta pare animacji na klase jest plynne. Ladnie wygladajace plytkie gowno wciaz jest plytkim gownem. Akurat dla ignorantow jakich widze tu jest nostwo bo jeden wiekszy znawca od drugiego animacji i robienia combatu w HnSach (pro hint: combat w D3 to wlasciwie przeciwienstwo skillowego, fajnego HnS combatu - ze wzgledu na brak mechaniki a tam gdzie ona jest na chujowa mechanike - ot... taki God Of War z itemami - jak zapowiedziany Darksiders 2). JEsli mam ogladac takie gowno jak w D3 to ja juz wole sie 'meczyc' z animacjami w PoE.

I god bless ze w koncu powstaje gra ktora ma inne priorytety i wie co jest wazne. Tylko zeby jeszcze przestali sluchac ludzi beczacych ze w grze fabuly nie ma (bo ja o zgrozo przeczytac trzeba) bo teraz kurwa musza nagrywac 2 miechy voiceover a przez ten czas mogliby zrobic z pol aktu, 100 unikatow i 20 skilli i drugie tyle supportow i passive. No ale VO, ktorego poslucham raz i potem bede skipowal jest wazniejsze. /rence
I potem przez jebany VO bedziemy na content czekac nie miesiac a trzy bo przeciez jak to bez VO!. Najwazniejsza rzecz w HnS - zaraz po animacji robionej pol roku. I nic to, ze to jest gra indie - Vo musi byc. Chuj ze bedzie slaby i nagrany amatorsko i bedzie to wyrzucenie kasy i resources w bloto - musi byc, bo ludzi w 2012 roku boli w glowe jak czytaja.

Autor:  Szamotula [ 20 lip 2012, 18:41 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

iniside napisał(a):
Pozatym w GW2 nie ma żadnego pływania przy strafowaniu. Jest animacja biegania w bok. A co jest w WoW ? Postać sie cała odwraca i biegnie w bok. No to faktycznie w tak doskonałym przypadku nie ma problemu z blendowaniem animacji, bo nie za bardzo jest co blendować..
Bo mam kurwo wrażenie, że wy wogóle nie czytacie tego co ktoś pisze tylko patrzycie na avatar względnie czasem czytacie nicka i odrazu odpisujecie.


RLY?

http://www.youtube.com/watch?v=ZyCjPOsB ... age#t=381s

Sprawdz sobie jakikolwiek gameplay z GW1 - jest identycznie tak samo zjebanie. Postaci poprostu nie dotykaja podloza i przy zmianie kierunku nienaturalnie slizga sie postac.


http://www.youtube.com/watch?v=18OMwkhv5bU&feature=plcp - zobacz doslownie pierwsze sekundy tego. Plynny movement i plynne przejscie na zmianie kierunkow

Autor:  Ravushimo [ 20 lip 2012, 21:06 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Kabraxis napisał(a):
Maja wyjebane. Poczytaj forum. Znaja swoj target i pod niego gre robia. oczywiscie pzrejaskrawiam ale forum Poe jest pelne postow devsow ze wcale nie maja zamiaru zmieniac swojej filozofii designu ani o jote zeby zwiekszyc potencjalne grono odbiorcow na casuali czy wowloverow. A byly placze i o combat, i o respec, i o dzrewko skilli i o wszytko.

Jak sie do tego ma ostatni redesign drzewka passive skilli i wspomniane przez ciebie wyzej dodanie VO? :D

Autor:  Kabraxis [ 20 lip 2012, 21:12 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Redesign drzewka jest widoczny tylko przez peirsze 10-15 lvli i tbh jest ok. Nie zabiera nic z complexity gry i samego drzewka a daje wiecej charakteru klasom i to byl w sumie glowny cel. To ze nobki skorzystaja to niech sie ciesza :)
Dodatkowo redesign taki byl potrzebny bo juz niedlugo bedziemy robic buildy nie na 70pt tylko na 110. A juz na 70 byl rozkurw na maxa. Musieli troszke smycz zapiac ciasnej :) Sam bym to zrobil. Lepiej tak niz nerfowac wszytko w pizdu.
Tutaj akurat nie ma zbyt wiele ulatwiania - jedynie balans.

Co do VO to juz sie wypowiedzialem - dla mnie to strata czasu. dla wielu ludzi widocznie czytanie w 2012 roku to wrecz potwarz.

Nie ma tu zbyt wiele 'zmieniania fizlozofii" co inengo jakby dali nagle zloto albo crafting uproscili czy cos w tym stylu. A byly placze. Sam troche plakalem na niektore rzeczy ale przywyklem :)

Strona 44 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team