MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 48 z 343

Autor:  Razoth [ 29 lip 2012, 22:47 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Sobtainer napisał(a):
Razoth chcesz pograć na moim koncie?


Nah, jestem bardziej zainteresowany kontynuowaniem postaci na swoim koncie, bo akurat dobre mi dropnęły mieczyki na Meele Witch, i gra się na prawdę przyjemnie.

Dzięki za ofertę tho. :) Sam lepiej pograj, bo gra zajebista, trzeba przeboleć mało rozbudowany początek, potem pokazuje pazury.

Kabra jak byś miał i chciał sprezentować, to byłbym bardzo wdzięczny. :)

Autor:  Sobtainer [ 29 lip 2012, 22:48 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Ja tera gram w Tere i mi się podoba lOL ;p

Autor:  siled [ 30 lip 2012, 07:03 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

ten invite beta timer to taki na powaznie czy tylko swieci jajkami, zeby ludzie co chwile wchodzili na strone? rozsylany klucz co 5 minut daje 288 kluczy dziennie, a ten timer widnieje na stronie juz jakis czas. dlaczego ja nadal nie dostalem, kurwajegomac;[

[ninja edit: na poczatku policzylem, ze kluczy rozdawanych dziennie jest 720. lel[/ninja edit]

Autor:  Ravushimo [ 30 lip 2012, 07:11 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Razoth napisał(a):
Nah, jestem bardziej zainteresowany kontynuowaniem postaci na swoim koncie, bo akurat dobre mi dropnęły mieczyki na Meele Witch, i gra się na prawdę przyjemnie.

Wbij na forum gry, napisz jakiegos posta - lekko zwiekszy to szanse na dostanie klucza.

siled napisał(a):
ten invite beta timer to taki na powaznie czy tylko swieci jajkami, zeby ludzie co chwile wchodzili na strone? rozsylany klucz co 5 minut daje 288 kluczy dziennie, a ten timer widnieje na stronie juz jakis czas. dlaczego ja nadal nie dostalem, kurwajegomac;[

Dziala, tyle ze userow bez bety jest jeszcze "troche", a w ostatnich tygodniach mocno ich przybylo przez open bete i streamy Kungena i Krippa. :P

Autor:  Razoth [ 30 lip 2012, 08:39 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Ravushimo napisał(a):
Wbij na forum gry, napisz jakiegos posta - lekko zwiekszy to szanse na dostanie klucza.



Done. ;)

Autor:  lordyp [ 30 lip 2012, 09:52 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

dokładnie- ja napisałem 3 posty i jakos na drugi dzień po tym 3 dostałem :)

tak czytam i czytam co piszecie i zdecydowałem się na powrót- w sumie tylko jakoś 1 rozdział nawet nie kończyłem, a skoro zabawa zaczyna się później to trzeba to obejrzeć

Autor:  Moldar [ 30 lip 2012, 12:39 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Pograłem trochę ( nie wiedziałem ze dostałem klucz już jakiś czas temu :) ) i jest naprawdę spoko, gra się fajnie, męczy mnie trochę mały inwentarz, naprawdę nie dało się dać więcej miejsca ? Musze pograć więcej, ale samo bicie stworów póki co bardziej podoba mi się w D3 i to pewnie się nie zmieni, ale grze dam szansę.

Autor:  raggnarok [ 30 lip 2012, 12:52 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Tia, naprawde szkoda, ze ten combat jest taki, a nie inny, bo sporo osob odrzuca on przy pierwszym podejsciu. No ale nad animacjami w GGG pracuje zdaje sie 1 czlowiek, wiec tak czy siak - respect :)

Autor:  Kabraxis [ 30 lip 2012, 13:02 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Exacly.. do tego tak jak mowie... pograsz do tego 30lvl... na samych butach masz 15-20% runing speed (do tego hyba jeszce moze wystapic an bizuterii), zestakujesz troche IAS i gra sie zmienia nie do poznania.

A combat na poczatku musi taki byc - po to zeby czuc progres postaci i pacing gry. W D3 np tego nie ma. Od razu masz dostepne skille robiace duze pew, pew - postac zapierdala jak maly kaziu, zombie lataja po calej mapie po 1 hicie... i to samo caly czas przez 60 lvli plus w endgame twoja postac jest de facto slabsza niz na poczatku (inferno, onehitting, itd..). Zero progressu, zero satysfakcji z rozwoju postaci, zero 'attachmentu'. Designerski blad na designerskim bledzie.
Podobny problem moze zreszta wystapic w T2 gdzie juz na poczatku jest maga sieczka. No ale zobaczymy.

W POE jest tak jak w D2, postac zaczyna slabiutka i wolna aby wraz z rozwojem i itemami zmieniac sie nie do poznania gry progresujemy przez gre.

Co nie znaczy ze nie mogloby byc na poczatku troche dynamiczniej - zgodze sie. Ja juz sie poprostu przyzwyczailem bo wiem co jest dalej.

A animacje maja byc poprawiane kazda jedna po kolei (doslownie kazda - koles napisal ze ma roboty na pare miechow nadgodzin :))
min. zostana one skrocone i postaraja sie wyeliminowac 'deadzone' miedzy animacjami skilli (co jest przycyna 99,9% narzekan na brak responsywnosci etc.... Jak zmienia to, to jest 100% win. Bo same animacje sa bardzo dobre.

A jesli kogos gra odrzuca przy pierwszym podejsciu (podczas gdy np pierszy akt w D2 normal jest podobnie 'anemiczny') to i tak pewnei ma za ktotki attention spam i jest zbyt podjarany modern kiczem i plytka napierdalanka bez sensu i celu w grach ala D3, zeby zostac w PoE na dluzej wiec /whatever. :)

Autor:  TobiAlex [ 30 lip 2012, 13:07 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Już nie przesadzaj z tym D3.

Autor:  raggnarok [ 30 lip 2012, 13:12 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Dziwne, ze nikogo nie zatrudnia do tych animacji chociazby, z tego co wiem zebrali naprawde sporo kasy od ludzi...

Autor:  iniside [ 30 lip 2012, 13:20 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Bo to naprawde nie jest kwestia zatrudnienia kogoś tylko wynajęcia studia do mocapu.
Istnieje fizyczna granica tego co można zrobić zręcznie ;s.

Autor:  TobiAlex [ 30 lip 2012, 13:41 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

iniside napisał(a):
Bo to naprawde nie jest kwestia zatrudnienia kogoś tylko wynajęcia studia do mocapu.
Istnieje fizyczna granica tego co można zrobić zręcznie ;s.


Bez przesady, po co tam mocap? To nie gra TPP.

Autor:  Razoth [ 30 lip 2012, 14:00 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

No animacje jak na pracę JEDNEGO kolesia są boskie imo. Oprócz tego biegu nie mam większych zastrzeżeń, mogłyby być bardziej zróżnicowane ale jeżeli chodzi o ich płynność, to są na prawdę bardzo dobre. Takie żywe.

Dodać ze 2 dodatkowe warianty do skilla, żeby postać np. cięła mieczem trochę inaczej i będzie na prawdę świetnie, trzeba dać im czasu. Z drugiej strony ważne też, żeby nie przebajerowali w stronę Diablo 3, bo nie pasowałoby to kompletnie do tego świata.

Co oni tak w ogóle zapowiedzieli w tym sklepiku oprócz dodatkowych slotów?

Autor:  Kabraxis [ 30 lip 2012, 14:27 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Cytuj:
What can I Spend Points on?

As a test of our microtransaction system, we’re initially offering two small purchases:
Extra Stash Tab (30 Points): Your quota of stash tabs is increased in all leagues. The number of stash tabs is not reset when we enter Open Beta.
Extra Character Slot (30 Points)

At Open Beta, we will have a range of different microtransactions for sale, including many of the following:
Public stash tabs (viewable to other players for trade purposes)
Cosmetic pets
Alternate skill effects
Special animations (for example, taunts or PvP victory animations)
Special paid leagues (with custom game rules)
Guild storage
Alternate item skins and visual effects
Special cosmetic item properties such as “extra gore”
Item dyes


Jak dla mnie to bosko o ile to bedzie wiekszosc account wide/bound. Np kupuje sobie "extra gore sword enchantment" i moge przekladac do woli miedzy moimi mieczami jak progresuje albo "fireball throws green 'fel' skull instead of ball of red fire." i moge sobie przekladac miedzy postaciami. Ewentualnei jakies UI z tym co kupieles i wybierasz do czego ma byc dany efekt przypisany a czego ma byc zdjety itd....
Jesli zas to wszystko bedzie soulbound i trzeba bedzie dla kazdj postaci kupowac extra gore itd... to troche chujnia ale martwie sie z wlasnie tak bedzie.
W sumie na czyms zarabiac musza.
Thready na ten temat na forum nie doczekaly sie dev response niestety.

Autor:  tomugeen [ 30 lip 2012, 14:37 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Raczej celuje w jednorazówki, w koncu musza zarabiac przez X czasu - a to taka gra gdzie dopieścic bedzie sie chciało kilka postaci.

Autor:  Kabraxis [ 30 lip 2012, 15:01 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Hit dnia:

Po beta weekendzie beda sie zastanawiac czy nie umiescic running speed jako wbudowanego moda w buty aby ulepszyc poczatkowa 'slamazarnosc" postaci. Niewiadomo czy to przejdzie ale beda testowac. Ogolnie Chris mowil ze beda testowac poczatke gry bo maja duzo feedbacku ze jest rzeczywiscie za wolny.
Niemniej jednak na pewno zmiany nie beda duze bo (i tu cytat z Chrisa): "We dont want to give you the lvl 80 combat feeling at lvl1". czyli dokladnie to o czym pisalem we wczesniejszym poscie.

Zrodlo: stream Krippariana.

Tak wiec lekki spamik na forum ze to dobry pomysl z tymi butami pewnie nie zaszkodzi. :)

Autor:  raggnarok [ 31 lip 2012, 11:24 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Kripp's Path of Exile First Impression (PoE)

Autor:  lucky [ 31 lip 2012, 12:28 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Holy COW !!

Ja jako fanboy Krippa sie podjarałem ;))).

Są gdzieś jakieś klucze?

Autor:  tomugeen [ 31 lip 2012, 14:38 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

W sumie zrobiłbym sobie rangerke znow (pewnie nie jest juz tak slaba jak te ponad pol roku kiedy nia gralem). Assasina z trapami probowalem, ale to meczarnia na poczatku bez itamz.

Ogolnie pierwsza postac to musi być typowy non-gear based farmer tak zeby reszte po premierze ubrac.

Strona 48 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team