mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 31 lip 2012, 23:13 
Cytuj  
Te rozwiązania itemowo/skillowe wymiatają, zwłaszcza skill tree.

Jedyne co bardzo boli to jakość animacji i powolność (wiem, że to ponoć tylko na początku), ponadto mapa z TAB ssie na maxa.

Gra ma potencjał, a jak na indie projekt to kawał dobrej roboty. Nie będę na razie grał, zapłacilem 10S żeby chłopaki mieli więcej "motywacji" do pracy. Może jakby ktoś zainwestował trochę więcej siana, to kto wie...

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 31 lip 2012, 23:30 
Cytuj  
No mape muszą zmienić imo jakoś.

Chciałbym choć opcje aby ją zmniejszyć i abym mógł ją przesunąć w jakiś róg.

Z obecną gra gorzej 'wygląda' a bez niej się gorzej gra.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 1 sie 2012, 09:03 
Cytuj  
gra niby fajna i wogole ale nudzi sie baaardzo szybko.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 sie 2012, 09:56 
Cytuj  
sula napisał(a):
No mape muszą zmienić imo jakoś.

Chciałbym choć opcje aby ją zmniejszyć i abym mógł ją przesunąć w jakiś róg.

Z obecną gra gorzej 'wygląda' a bez niej się gorzej gra.


Taka opcja jest juz od ~dwoch miesiecy. W opcjach mozesz zmienic sposob wyswietlania mapy/minimapy.


_________________
Obrazek

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 1 sie 2012, 11:12 
Cytuj  
Hmm to coś musiałem przeoczyć w opcjach. W sumie ich nie przeglądałem jakoś porządnie od pół roku :|

Dzięki w każdym razie - obczaję.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 3 sie 2012, 16:59 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):

A combat na poczatku musi taki byc - po to zeby czuc progres postaci i pacing gry

dla mnie to przyklad kiepskiego designu gry wlasnie. Zepsuc poczatkowa rozgrywke tylko po to, zeby byl kolejny skill do wylevelowania. Kompletnie bledne zalozenie.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2012, 00:01 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
Kabraxis napisał(a):

A combat na poczatku musi taki byc - po to zeby czuc progres postaci i pacing gry

dla mnie to przyklad kiepskiego designu gry wlasnie. Zepsuc poczatkowa rozgrywke tylko po to, zeby byl kolejny skill do wylevelowania. Kompletnie bledne zalozenie.


Nic tu nie jest "zepsute". To jest wlasnie "pacing" i progres postaci. Dokladnie to samo bylo w D2 i niczego wiecej tu nie oczekuje. Tak to dziala w HnS i koniec.

Kiepski design gry to jest wlasnie w D3, gdzie juz na poczatku masz to co na koncu. A nawet na poczatku masz de facto wiecej niz na koncu.

Po raz kolejny powtorze - pracuja nad przyspieszenim poczatkowych faz gry ale cudow sie nie spodziewajcie, bo ich nie bedzie i nie sa tbh potrzebne.


_________________
Obrazek

*

Posty: 100
Dołączył(a): 10.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2012, 10:19 
Cytuj  
Pograłem już całkiem sporo. Gierka naprawdę daje radę, jednak raczej nie zabawię tutaj za długo. Combat po prostu mi nie leży, nie wciąga tak jak w Diablo, a że jest to główny punkt programu takich gier, gra mi się nudzi. Jednak będę dawać szanse i do samej gry będę co jakiś czas wracać.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 4 sie 2012, 12:50 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
candidoser napisał(a):
Kabraxis napisał(a):

A combat na poczatku musi taki byc - po to zeby czuc progres postaci i pacing gry

dla mnie to przyklad kiepskiego designu gry wlasnie. Zepsuc poczatkowa rozgrywke tylko po to, zeby byl kolejny skill do wylevelowania. Kompletnie bledne zalozenie.


Nic tu nie jest "zepsute".

oczywiscie, ze jest - gdyby postac poruszala sie szybciej na dzien dobry, to gralo by sie lepiej.
A to czy ktos akceptuje taki stan rzeczy, czy nie to zupelnie inna sprawa.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2012, 13:10 
Cytuj  
Nie jest. Wszytko dziala tak jak zostalo zdesignowane i tak jak dzialalo to w D2 (wolny poczatek - imba postacie pod koniec). Powtorze jeszcze raz ze zepsute to jest D3 w ktorym jest odwrotnie.
To ze ty nie akceptujesz rozwiazan w PoE, to nie znaczy ze sa zepsute.

Zmiana bazowego movement speeda i attack speeda postaci wymagalaby rebalansu calej gry wiec to sie raczej nie stanie. Przypuszczam ze mody IAS i move speed beda latwiej dostepne na poczatku gry i tyle sie zmieni. Moze bo powiedzieli ze beda sie zastanawiac czy to zrobic (np w budowany move speed w buty). Choc i tak as dostepne bardzo latwo juz teraz i na lvl 5 mozna juz miec +15% move speed na butach.
Jesli ktos nie ma nawet tyle attention span zeby pograc te pare 'wolnych' leveli i kupic/rolnac/wydropic takie buty to to naprawde nie jest gra dla niego.
I tak jak dadza IAS i MS na poczatku wiekszy to juz widze ten whine jest gra jest za latwa... bo poprawna implementacja takiej zmiany to w chuj roboty i ja doskonale rozumiem czemu nie chca tego robic.

No i last but not least.... dwa najlepsze HnS w historii czyli D2LOD i TQ sa dokladnie tak samo wolne na poczatku by moc byc szybkimi na koncu i miec cos takiego jak pacing oraz progres zajebistosci i szybkosci zabijania mobow przez postac.
D3 nie jest ZADNYM wyznacznikiem jak powienien wygladac i byc zdesignowany HnS.. wrecz przeciwnie im bardziej gra sie bedzie od D3 roznila (rowniez pacingiem i szybkoscia) to bedzie lepsza.
A D3 biore jako przyklad bo jak widze niektorzy nadal pragna aby w PoE postac zapierdalala jak z mortorkiem w dupie i walczyla jak koles na fecie i z zawansowanym ADHD juz na lvl1. To sie nie stanie. Pare postow wczesniej jest min cytat do devsow dlaczego.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2012, 14:12 
Cytuj  
Omg chcialem odpalic PoE a zaczalem przypadkiem w D3 grac ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2012, 14:22 
Cytuj  
Niesamowite. Ja chcialem zagrac w D3 a kliknalem "unistall Diablo3". Jakos tak wyszlo.

Pozatym napisz to w swoim dziale - napewno ta masa ludzi, ktora wciaz gra ci odpisze i pogracie sobie razem. ;) Dzial D3 az tetni zyciem.. nie rozumiem co tutaj robisz.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2012, 14:32 
Cytuj  
Ja jako newbie w PoE (pograłem te 3 dni) napiszę, że tempo walki jest czasami wolne, ALE miałem skille, z których mogłem korzystać a które były szybkie od wczesnych leveli. Czyli miałem wybór i nie uważałem tego za coś kiepsko zrobionego.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2012, 18:38 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):

No i last but not least.... dwa najlepsze HnS w historii czyli D2LOD i TQ sa dokladnie tak samo wolne


Diablo 2 jest znacznie szybsze na początku, nie ma nawet porównania. Mobki biegają wolno ale postać zapierdala żwawo i żwawo bije. W TQ nie grałem.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2012, 18:46 
Cytuj  
No zapomniales tylko o tym ze w D2 jest stamina i na poczatku mozesz zwawo przebiec jakies 10 metrow. :)
I nie, nie jest znacznie szybsze. Moze troszke szybsze jest. Mam na dysku to wiem. Ja bym nawet powiedzial ze zadnej roznicy nie ma ale niech ci juz bedzie.

Z MEDIANem jest szybsze ale median zwiekszyl base speed postaci o jakies 50% chyba.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2012, 18:49 
Cytuj  
Diablo II wydaje sie dynamiczniejsze ze wgledu na znacznie lepszy kat kamery i mniejsza postac. W chuj szkoda, ze GGG uparlo sie na tak udziwniony rzut izometryczno-pionowy.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2012, 18:57 
Cytuj  
Raganarok ma racje. Z tym ze ja sie do kamery w PoE juz przyzwyczailem. :) Robi nieziemski klimat w dungeonach takich jak prison czy ruiny w akcie 2gim :)

A kazdemu kto mysli ze D2 jest dynamiczniejsze to polecam zrobic sobei np. lvl1 paladyna i wyjsc ponapierdalac zombie na Blood Moor a potem porownac np z duelista. Srsly jest dokladnie tak samo.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2012, 19:03 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
No zapomniales tylko o tym ze w D2 jest stamina i na poczatku mozesz zwawo przebiec jakies 10 metrow. :)
I nie, nie jest znacznie szybsze. Moze troszke szybsze jest. Mam na dysku to wiem.


Ja też mam na dysku i specjalnie przed chwilą założyłem postać, by sprawdzić.

I dla mnie jest zdecydowanie szybsze, nawet jeżeli tylko sprawia takie wrażenie.

Kabraxis napisał(a):
Z MEDIANem jest szybsze ale median zwiekszyl base speed postaci o jakies 50% chyba.


Aha, bo ja właśnie mam Mediana. ;l


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2012, 19:13 
Cytuj  
Dla mnie jest to samo. :)
Plusem PoE tutaj jest natomiast to ze o wiele latwiej jest o IAS i run speed niz w D2 od razu na poczatku gry (pierwszy run/walk speed pojawia sie w D2 na butach od dopiero lvl 12ego i jest to 10% - w POE jest unikat na lvl5 co ma +15%, a juz lvl1 buty moga miec +10%. Podobnie jest z IAS jest dostepny od lvl 1, w D2 nie jest).

Cytuj:
Aha, bo ja właśnie mam Mediana. ;l


aawww... fail ;) W Medianie kazda postac chodzi szybciej niz w VanillaLOD biega zabojczyni (najszybsza postac).
A chodzi sie dlatego bo w D2 jak postac biegnie to defense wynosi 0 i to jest hardcoded w engine i Laz zrobil megaspeed na chodzeniu zeby ludzie chodzili. :)
Zreszta kedys Median byl jeszcze szybszy (nie wiem jaka masz wersje) ale ludzie juz zaczeli narzekac ze jest za szybki i robi sie z tego nie HnS a gra akcji jak wlasnie pozniejsze D3. Szybkosc Mediana byla parokrotnie zmniejszana. :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2012, 19:22 
Cytuj  
Mam najnowszą dostępną.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.