MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 50 z 343

Autor:  Kaban [ 4 sie 2012, 21:45 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Tutaj nie ma co dyskutować. Tak jak Żabolek wychwala pod niebiosy D3 tak samo Kabra mało się nie zesra na temat PoE. Krótko - szału nie ma, ale gierka spoko.

Autor:  candidoser [ 4 sie 2012, 21:51 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Kabraxis napisał(a):
Zmiana bazowego movement speeda i attack speeda postaci wymagalaby rebalansu calej gry wiec to sie raczej nie stanie.
(...)Jesli ktos nie ma nawet tyle attention span zeby pograc te pare 'wolnych' leveli i kupic/rolnac/wydropic takie buty to to naprawde nie jest gra dla niego.

balans gry to nie moj problem:)
widzisz zawsze jest to samo:
-cos wolna ta gra
-e tam, wbij pierwsze 10 lvl i gra bedzie szybsza
-ok
tylko za ktoryms razem czlowiek zaczyna sie zastanawiac: "to po chuj jest te pierwsze 10lvli, jak dopiero od 10tego jest fajnie?"
gra jest po to, zeby dawac fun, a nie zeby sie szczycic tym, ze "mamy sryliard cech do rozwiniecia"
W poe sobie popykam, bo jestem w stanie sie przebic przez poczatkowe, wolne levele. Ale samo zalozenie jest z gruntu zle.
i tyle, jasniej juz sie chyba nie da.

Autor:  iniside [ 4 sie 2012, 21:55 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Roziwajnie cech z kalkulatorem to jest Fun. Get over it.

Autor:  Kabraxis [ 4 sie 2012, 22:02 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

iniside napisał(a):
Roziwajnie cech z kalkulatorem to jest Fun. Get over it.


A owszem jest. Min/maxing i rozbudowana matematyka postaci i combatu to podstawy HnS.
Jak pozbawisz tego elementu HnSa to wychodzi Diablo 3 wiec swoj sakrazm mozesz sobie w dupe wsadzic i wracaj do tematu o Gw2 bo tutaj nie zablysniesz. :) Serio. To ze ciebie boli glowa jakl trzeba poczytac i pomyslec, to nie znaczy ze kazdego.

A candioserowi poraz kolejny powtorze, ze jesli cos sie jemu nie podoba to nie znaczy ze to cos jest zepsute. Niestety od 5 postow w kolko powtarza to samo "to jest zepsute bo ja uwazam ze jest za wolno" tymczasem zostalo wyzej udowodnione ze gra wcale wolniejsza niz krolowie gatunku nie jest i wcale nie musi byc szybsza. Zostalo tez podane ze to jest intentional zeby pierwsze levele bylo wolniejsze i jest to w 100% zgodne z designem i wizja tworcow.
Chcesz szybciej i bez uzycia mozgu i matematyki - masz D3. Nie widze problemu.

Pomine juz fakt ze pewnie znowu dzieki takiemu pierdoleniu zaczna grzebac w balansie i cala gra sie rozsypie znowu na dwa miesiace bo zmienia running speed o 5% (a takie to bedzie mialo skutki). :/

Autor:  iniside [ 4 sie 2012, 22:05 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Kabraxis napisał(a):
iniside napisał(a):
Roziwajnie cech z kalkulatorem to jest Fun. Get over it.


A owszem jest. Min/maxing i rozbudowana matematyka postaci i combatu to podstawy HnS.
Jak pozbawisz tego elementu HnSa to wychodzi Diablo 3 wiec swoj sakrazm mozesz sobie w dupe wsadzic i wracaj do tematu o Gw2 bo tutaj nie zablysniesz. :) Serio. To ze ciebie boli glowa jakl trzeba poczytac, to nie znaczy ze kazdego.

A candioserowi poraz kolejny powtorze ze jesli cos sie jemu nie podoba to nie znaczy ze to cos jest zepsute. Niestety od 5 postow w kolko powtarza to samo "to jest zepsute bo ja uwazam ze jest za wolno" tymczasem zostalo wyzej udowodnione ze gra wcale wolniejsza niz krolowie gatunku nie jest i wcale nie musi byc szybsza. Zostalo tez podane ze to jest intentional zeby piwrsze levele bylo wolniejsze.
Chcesz szybciej i bez uzycia mozgu i matematyki - masz D3. Nie widze problemu.

Pomine juz fakt ze pewnie znowu dzieki takiemu pierdoleniu zaczna grzebac w balansie i cala gra sie rozsypie znowu na dwa miesiace. :/

WEz czlowieku opanuj, bo ja tu zadnego sarkazmu nie pisałem :wtf:
Juz ci slonce i komputer mozg chyba do reszty zlasowały ;/.

Autor:  Kabraxis [ 4 sie 2012, 22:08 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Jesli to nie byl sarkazm to sry.. my bad.
Poprostu wyszedlem z zalozenia ze jako czlowiek, ktory uwaza fabule w RPG czy w MMORPG za zbedna itd... uwazasz tez tak jak niektorzy tutaj ze PoE to "excel z doczepiona gra" i rozniez matematyka w HnS jest zbedna i napisales to sarkastycznie jako komentarz do tego ze gra ma "dawac fun" a nie miec pierdyliard statystyk.

/sry

PS. Swoja droga misiu ja cie nie obrazam, wiec tez sie pohamuj bo co tobie sie tam lasuje to juz nie bede wnikal. A moglbym. ;)

Autor:  iniside [ 4 sie 2012, 22:11 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Jestem tu na tyle dlugo ze powiniens juz zauwazyc, ze dla mnie w RPG liczy sie przedewszystkim mechanika ;>, a to czy to action rpg, rpg, HnS czy inne rozroznienie to juz dla mnie nie ma wiekszego znaczenia.

Autor:  candidoser [ 5 sie 2012, 07:27 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

ech kabra...
ja ci pisze, ze zalozenie jest zle, a ty mi na to, ze nie bo takie tworcy mieli zalozenie. Maslo maslane.

Autor:  sula [ 5 sie 2012, 09:27 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

No, ale czego ty oczekujesz? Tobie się to założenie nie podoba. Kabrze się podoba.
Niektórzy lubią powoli budować i patrzeć jak rośnie postać i tak mają z tego fun od pierwszych leveli.

Niektórzy inni wolą aby dynamizm i rozpierducha była od początku.

Lubicie podobne rzeczy skoro gracie w H&S, ale dajecie im inny priorytet. Dla ciebie szybka rozwałka od początku,a rozwijanie postaci trochę mniej dla Kabry fun z rozwijania postaci, testowania buildów, etc a walka nawet ta wolniejsza daje mu wystarczająco dużo funu aby grać dalej.


Teraz więcej gier masz i będziesz miał candidoser robione w taki sposób jak ty chcesz. Taki okres w branży gier,a jeszcze się nasili patrząc na zapowiedziane gry.

Nie podoba się PoE to nie graj. Nie wszystkie gry danego typu powinny iść według jednego 'wzorca'.

Autor:  Razoth [ 5 sie 2012, 10:19 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

candidoser napisał(a):
ech kabra...
ja ci pisze, ze zalozenie jest zle, a ty mi na to, ze nie bo takie tworcy mieli zalozenie. Maslo maslane.


No bo za przeproszeniem - pierdolisz głupoty z tym złym założeniem.

To tak jak byś się wjebał do tematu Starcrafta 2 i napisał, że rozpoczynanie każdej gry od początku, budowa bazy itd. to złe założenie i że powinno to być wszystko zrobione jak w Dawn of War 2 gdzie od razu jest rozpierducha i człowiek martwi się tylko jednostkami.

Owszem, poruszanie się i atakowanie na początku powinni trochę przyspieszyć, bo atm jest to anemia w chuj, która jest WOLNIEJSZA niż gdyby ktoś z tego forum sam obudził się na plaży i wziął kij w ręce, ale później robi się już całkiem spoko i gra daje dużo funu.

Autor:  candidoser [ 5 sie 2012, 10:31 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

napisalem jasno, ze wg mnie to bledne zalozenie. To dostalem odpowiedz; nie, jest ok, bo tak samo bylo w D2 (no to co?), to tylko twoje widzimisie, spierdalaj do D3.
Jak widac to nie tylko moje widzimisie skoro zmieniaja poczatek gry.
Czy gdyby poe zaczynalo sie od 10lvl z butami +10 procent do speeda, to nagle ze skomplikowanej stalaby sie gra dla idiotow?

dokladnie kabra o tym pisze - ze poczatkowy speed gry jest zjebany. zalozenie bylo takie, ze progress bedzie bardziej widoczny dzieki temu. Ale jak widac byl to blad.

Autor:  Moldar [ 5 sie 2012, 10:47 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Kabraxis napisał(a):
A candioserowi poraz kolejny powtorze, ze jesli cos sie jemu nie podoba to nie znaczy ze to cos jest zepsute.


Kabraxis napisał(a):
Nie jest. Wszytko dziala tak jak zostalo zdesignowane i tak jak dzialalo to w D2 (wolny poczatek - imba postacie pod koniec). Powtorze jeszcze raz ze zepsute to jest D3 w ktorym jest odwrotnie.


:wtf:

Autor:  Postal [ 5 sie 2012, 10:56 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

dojebalem do 35 lvl mailem ias mialem szybsze bieganie ale nadal nie czulem przyjemnosci z zabijania mobow. nadal wszystko bylo powolne i toporne ;/ gameflow byl po prostu chujowy i bez polotu

Autor:  Razoth [ 5 sie 2012, 10:57 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

W D3 jest z kolei przegięte w drugą stronę, gdzie potem postać atakuje tak szybko, że wygląda to groteskowo jak z taniego koreańskiego slashera / serialu anime.

Trzeba znaleźć złoty środek.

Autor:  Morgul [ 5 sie 2012, 13:52 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Ja dobilem 42lvl w poe i walka nadal jest dretwa, tak naprawde jak ostatnio zrobilem 1lvl chara to nie widze duzej roznicy - a mam iasa i buty ze speedem na tym 42lvl charku.

W ogole jump(nie pamietam jak sie nazywa ten skill) w poe to chyba zostal zrobiony by zdobyc nagrode w konkursie "najbardziej anemiczny atak ever", az zal patrzec. To samo takie machniecie aoe (gram wojem)... strasznie ta powolnosc meczy. Zeby zginac trzeba odejsc od kompa, na normal/cruel to najprostszy hsn w jakiego gralem, d3 bylo trudniejsze, a to wlasnie przez ta predkosc - jakbym gral w slowmo. Chce wbic na ruthless ale cos nie mam samozapracia. Chociaz cos tam zwiekszyli trudnosc bo mobki ktore wczesniej padaly po 2ciosach padaja teraz po ~2,5.

A co mi sie jeszcze przez ta powolnosc nie podoba, grajac mauraderem jak podbiegasz do moba ktory wali na dystans, to zanim sie zamachniesz on zdazy sie odwrocic i odejsc - wtf.

btw. jak wzialbym blood magic, to mana znika czy wartosc many dodaje sie do hp?

Autor:  raggnarok [ 5 sie 2012, 13:58 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Trza czekac az skorca te animacje, wywala delay miedzy skillami etc. W open becie moze juz to bedzie.

Autor:  raggnarok [ 7 sie 2012, 00:34 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Dziwny w chuj error mialem dzisiaj z 4 czy 5 razy. Przy zmianie mapy crashowal mi sie klient i automatycznie wylaczalo polaczenie z netem, lol. Musialem restartowac kompa zeby przywrocic polaczenie, pierwszy raz takie cos widzialem :)
Zaczalem sobie tez robic Dueliste z 2Handerem - Glacial Hammer na single target, Ground Slam na AOE, idzie pieknie na razie, z passivow mam pare +attack speed i na 26lvl napierdala sie na razie bardzo przyjemnie :) Mam tylko nadzieje, ze dropna mi zaraz jakies buty z chociaz 15-20% +Movement speed...

Autor:  Kabraxis [ 7 sie 2012, 00:54 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Obrazek
1 Red Socket

Za free ofc, tylko mnie zlap w grze. Nie wiem kiedy bede ale pewnie jutro wieczorkem poznym bede na chwile chociaz (a moze wczesniej).

IGN: Zirrael

Autor:  tomugeen [ 7 sie 2012, 07:16 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

raggnarok napisał(a):
Trza czekac az skorca te animacje, wywala delay miedzy skillami etc. W open becie moze juz to bedzie.


Tak jak pisalem wrocilem do nowej rangerki (archerki czy jak jej tam). Co do szybkosci to nie ma problemu imho, szyje z luku na tyle szybko ze na 15lvl gra sie juz plynnie.

Ale prawda jest z tymi delayami, dorzucilem sobie tauntujacy totem i przy malym zasiegu wzroku + szybkosc potworów dobiegajacych zwykle sekundowe rzucanie tego prawie sie nie oplaca. Chociaz merveil dostawal totema za sciane i biegal do niego dostaja w twarz strzalami.
Przy tego typu skillach mogliby rzeczywiscie to skrocic, najwyzej wiecej delay aktywacyjnego dodac. Wtedy bardziej liczyloby sie zaplanowanie uzycia skilla.


Btw, nie macie wrazenia ze mapy loaduja sie coraz wolniej? Kiedys bylo to meczace, teraz jest wrecz dobijajace. Moze to wina wszystkich patchy ktore przyjal moj klient przez 9 miesiecy. Czy reinstal pomaga? Raz nawet komp mi sie zwiesil przy pierwszym wejsciu do drugiego campa.

Autor:  iniside [ 7 sie 2012, 07:47 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Napewno laduje sie wolniej. Do tego stopnia ze uruchomienie samej gry trwa kilka minut czasami.

Strona 50 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team