MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Wolcen: Lords of Mayhem https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=45099 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | tiomor [ 29 lis 2016, 16:37 ] |
Tytuł: | Wolcen: Lords of Mayhem |
Steam: http://store.steampowered.com/app/424370/ Homepage: https://wolcengame.com/home/ Grał ktoś? Widzę, zę Yabaddi ma, ale on ma chyba wszystkie H&S jakie wskakują na steama Open World : Discover the world and enjoy it at your own convenience Exploration and experimentation is rewarded with new powers, attributed according to your play style! Free character development - No class limitation. You have three resources: Rage, Stamina and Mana, and they all interact with each other in order to balance gameplay. Apocalyptic Form: According to your play style, you will develop special powers for your character, changing their abilities and look. Fierce melee warriors may gain a third arm to equip with a new weapon; a fire caster will have their skin turn into lava, healing from fire. Even wings and horns might appear depending on your actions! Tons of Loot: Weapons, Armor, Potions and randomly generated magic effects for more gameplay diversity! Semi procedural Weaponry: Blades, pommel and guard details can be randomized for more unique gear in the game! Advanced Crafting mini-game: Build your own weapons and armors thanks to a complex and challenging module in Wolcen: Lords of Mayhem Tons of Destructible environments: From small walls to complete parts of an area. We hope you enjoy it! Housing: Create your own house and proudly showcase your special gear! Mature story full of secrets to discover exploring the world Kythera AI system: The automatic real time navigation adaptation of Kythera adapts to any change in the physics of the world, allowing us to create exciting scenes including large portion of levels collapsing or moving and fighting on the back of giant creature, creating never seen before gameplay situations! Dungeon challenge (Stretch goal): Transform a special part of your house into a dungeon and challenge other players to survive the onslaught! Multiplayer mode (stretch goal): Multiplayer is an ambitious goal we would love to achieve, but it must be done correctly. We plan to have different interesting stretch goals for you that will allow us to build the foundation of the multiplayer. In the best case scenario, we would like to have the following modes: Dungeon Challenge, Co-Op, and Competitive Plaver vs Player vs AI. |
Autor: | tomugeen [ 29 lis 2016, 16:42 ] |
Tytuł: | Re: Wolcen: Lords of Mayhem |
Na tym etapie dalem refunda szybko, robia to i robia, ale tbh nic ciekawego nie widac. Generic do bolu, najbardziej sie podniecali od paru lat mozliwosciami kupnego enginu. |
Autor: | yabaddi [ 29 lis 2016, 19:28 ] |
Tytuł: | Re: Wolcen: Lords of Mayhem |
No ja trochę w Wolcena pograłem i .. nie robiłem refunda. Zapewne przemawia przeze mnie niepoprawny optymista ale chciałem dać francuzom szansę. Gra, tak jak pisze Tomu, rozwija się bardzo powoli niemniej jednak jakiś progres widać. Goście zgapili wybór pasywek z Path of Exile - wielka plątanina nodów rozpisanych w okręgach, z tym, że w Wolcenie można te kręgi obracać dostosowując do naszej ścieżki rozwoju inne gałęzie (np. połączyć drzewo Thief'a z Magiem etc.). Sama gra to rąbanka ze zbieraniem lootu, skilli które znajdujemy w księgach i wykonywaniem prostych zadań NPCów. Gra działa na Cry Engine ale na razie to tego za bardzo nie widać - prawdę mówiąc spodziewałem się większych fajerwerków graficznych ale widocznie jest to "under construction" - tzn. źle nie jest ale do perfekcji daleko. Nad animacją też mogli by popracować. Na plus odnotowuję, że mimo wczesnego etapu na jakim znajduje się ta produkcja to skille są fajne i miło się nimi rozpieprza moby. Przeciwnicy są dość zróżnicowani jeśli chodzi o stopień trudności. Większe postacie zawsze okazują się mocniejsze i mają nietypowe ataki. Na szczęście gra oferuje opcję uniku, który ładuje się z jednego z zasobów naszego bohatera. Na razie gry radzę nie kupować bo contentu jest bardzo mało - właściwie to jedna, choć dość rozległa mapa plus jeden loch składający się z kilku poziomów (niewielkich niestety). |
Autor: | lordyp [ 24 kwi 2017, 13:51 ] |
Tytuł: | Re: Wolcen: Lords of Mayhem |
@yabaddi Wzorcowy opis i zachęta. Co jakiś czas włąsnie przeglądam co tam nowego, ale na razie nie kupuje - trochę sparzyłem sie na Guardians Of Ember( bardzo podobna gierka) Mała prośba- jakby pojawiła się jakaś przecena- daj tu znać |
Autor: | yabaddi [ 24 kwi 2017, 15:28 ] |
Tytuł: | Re: Wolcen: Lords of Mayhem |
Dzięki Jak zauważę promocję to oczywiście napiszę ale może mi to umknąć bo Wolcen "zniknął" z mojej listy życzeń i obecnie siedzi w bibliotece Jutro postaram się napisać drugą część informacji o Wolcenie, a w szczególności poruszyć temat monstrów bo są dość ciekawe. |
Autor: | Piszpan [ 24 kwi 2017, 16:53 ] |
Tytuł: | Re: Wolcen: Lords of Mayhem |
a jak wyglada jak dobijasz max lvl? dopieszczasz itemy czy cos? jakies wyzwania? grales w poe to daj jakies porowananie. swoja droga wyglada to zacnie no i guide 1 klasa |
Autor: | raggnarok [ 24 kwi 2017, 17:10 ] |
Tytuł: | Re: Wolcen: Lords of Mayhem |
Wyglada smakowicie. Ciekawe czy wyrobia sie z premiera w tym roku. Na pewno wyglada bardziej obiecujaco niz zasrany W40K: Inquisitor. |
Autor: | yabaddi [ 24 kwi 2017, 17:49 ] |
Tytuł: | Re: Wolcen: Lords of Mayhem |
Piszpan napisał(a): a jak wyglada jak dobijasz max lvl? dopieszczasz itemy czy cos? jakies wyzwania? grales w poe to daj jakies porowananie. swoja droga wyglada to zacnie no i guide 1 klasa Trudno powiedzieć bo gra jest nadal w produkcji i przez ciągłe wipe'y zaczynam ciągle od nowa. Teraz mam i tak najstarszą dotąd postać i 16 poziom na karku. Mapa jest ogromna, i tryb gry jaki jest obecnie dostępny to World Exploration. Jest to generalnie zwiedzanie świata w poszukiwaniu kolejnych ruin, lochów i innych miejscówek. Jak wrzucą nowy content to od razu napiszę co i jak. W trybie Online gdzie save postaci przechowywany jest w chmurze jest jeszcze Leaderboard więc można się ścigać. Zarówno Offline jak i Online mają dostęp do Bounties (coś trochę jak Adventure z D3 ale tutaj loch lub miejscówka jest randomowa, a nie w kółko to samo). No i na koniec jest też możliwość szlifowania własnej chacjendy i znoszenia do niej gratów (i ponoć w przyszłości także trofeów). Generalnie wszystko jest jeszcze przed Wolcenem ale progress jest i odnotowuję to pozytywnie (w przeciwieństwie np do takiego syfu jak Shroud of the Avatar, który mimo któregoś roku rozwoju i patchy nadal wygląda i działa jak cię mogę..). Francuzi postawili sobie za cel co najmniej 2 update'y na miesiąc i się tego trzymają, a wprowadzane zmiany są widoczne. Podejrzewam, że większość trudności może im sprawiać niełatwy silnik gry ale po tym jak gra wygląda widzę, że radzą sobie nieźle. Ponadto cena gry nie jest astronomiczna, niecałe 20 euro w porównaniu do tego co życzył sobie Blizzard za D3 to niewiele, a tak jak wspominałem Wolcena idzie dostać w promocji na Steam. Sam kupiłem jak była 20% zniżka. |
Autor: | yabaddi [ 24 kwi 2017, 17:52 ] |
Tytuł: | Re: Wolcen: Lords of Mayhem |
raggnarok napisał(a): Wyglada smakowicie. Ciekawe czy wyrobia sie z premiera w tym roku. Na pewno wyglada bardziej obiecujaco niz zasrany W40K: Inquisitor. Chciałbym bardzo aby im się udało ale ponieważ z natury jestem realistą to powiem - 2018. A ten W40K Martyr to bardziej action RPG i nie bardzo wiem czy pasuje do tego działu. Tomu go zostawił ale osobiście zastanawiam się czy go nie wrzucić do Pozostałych. Na razie niech leży ;] |
Autor: | Nyx [ 24 kwi 2017, 21:10 ] |
Tytuł: | Re: Wolcen: Lords of Mayhem |
Setting bardzo ladny, oby tak dobrze sie w to gralo jak to wyglada. |
Autor: | Piszpan [ 25 kwi 2017, 13:06 ] |
Tytuł: | Re: Wolcen: Lords of Mayhem |
yaba ale co czyli bardziej takie diablo na dzien dzisiejszy? nie nudzi sie po kilku ranach? fajny feeling z tlcuzenia mobow? jak cos wypada to och i ach? mozna pograc w grupie? |
Autor: | yabaddi [ 25 kwi 2017, 13:40 ] |
Tytuł: | Re: Wolcen: Lords of Mayhem |
Piszpan napisał(a): yaba ale co czyli bardziej takie diablo na dzien dzisiejszy? nie nudzi sie po kilku ranach? fajny feeling z tlcuzenia mobow? jak cos wypada to och i ach? mozna pograc w grupie? Ma w sobie cechy Diablo bo to mimo wszystko ten sam typ. Klonem klatka w klatkę nie jest, widać wpływy innych gier z gatunku. Feeling jest bardzo fajny, tak jak już pisałem. W grupie ponoć można grać i daje to opcja Online ale z niej jeszcze nie korzystałem. Z tego co czytałem są jeszcze z nią problemy i często ludzi rozłącza. Offline w zupełności zaspokaja na razie moje potrzeby. Niemniej jednak.. To nadal jest Alpha, a co z tym idzie ilość contentu jest bardzo ograniczona. Jeśli nie przeszkadza wam to i olbrzymia mapa plus random dungeonki z Bounties są wystarczające, a chcecie wspomóc twórców i (zapewne) przyczynić się do szybszego release'u gry to kupujcie. Żeby nie było, uprzedzałem że to nadal Alpha |
Autor: | tiomor [ 28 kwi 2017, 15:48 ] |
Tytuł: | Re: Wolcen: Lords of Mayhem |
Wow, yabaddi. Jakość jakbym czytał coś zupełnie innego, a nie 'najstarsze polskie forum o grach mmorpg" |
Autor: | yabaddi [ 28 kwi 2017, 15:56 ] |
Tytuł: | Re: Wolcen: Lords of Mayhem |
tiomor napisał(a): Wow, yabaddi. Jakość jakbym czytał coś zupełnie innego, a nie 'najstarsze polskie forum o grach mmorpg" Thx. Jak w coś się wkręce to nie potrafię po łebkach, a w Wolcenie widze autentycznie szansę na następce Diablo. Zobaczymy co z tego wyjdzie. |
Autor: | Piszpan [ 28 kwi 2017, 17:14 ] |
Tytuł: | Re: Wolcen: Lords of Mayhem |
no ja sie zastanawiam co sobie kupic na weekend wolcena czy vikingow |
Autor: | yabaddi [ 28 kwi 2017, 17:19 ] |
Tytuł: | Re: Wolcen: Lords of Mayhem |
Piszpan napisał(a): no ja sie zastanawiam co sobie kupic na weekend wolcena czy vikingow Wolcena bierz tylko jeśli chcesz wesprzeć twórców, contentu do grania atm za dużo nie ma. Level cap jest 20 i jak dobrze przysiąść to zrobisz w jeden dzień. Na razie tytuł ten można traktować wyłącznie jako inwestycję. |
Autor: | Piszpan [ 28 kwi 2017, 18:04 ] |
Tytuł: | Re: Wolcen: Lords of Mayhem |
ale co 20 lvl i nic dalej nawet wyfarmic sobie najlepszy set? chyba kupie i tak tak jak kiedys gd i bedzie na zapas jak bedzie dobra gra:) |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |