MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Vikings - Wolves of Midgard
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=45175
Strona 1 z 1

Autor:  yabaddi [ 25 mar 2017, 22:44 ]
Tytuł:  Vikings - Wolves of Midgard

Obrazek

Steam: http://store.steampowered.com/app/404590/
GOG: https://www.gog.com/game/vikings_wolves_of_midgard

Nowy hack&slash w klimatach nordyckich. Obawiałem się, że gierka będzie mindless siekaniną rodem z konsolek ale nie jest źle. Przeciwnicy są różnych typów i trudności. Potrafią blokować tarczą, potrafią robić uniki. Starcia z bossami odbywają się na zamkniętych arenkach skąd nie można dać dyla. Na szczęście postać ma do dyspozycji unik (ściąga staminę). Jest też ładowany rage, który zwiększa moc i szybkość.

Niby nie ma klas ale .. faktycznie o klasie decyduje wybór broni. Jest więc 1h i 2h melee, jest łuk, jest nawet magia (trzeba wziąć postać z 2h staff). Drzewko skilli jest dość proste, oferuje umiejętności aktywne i pasywne. Do dyspozycji gracza jest crafting - prosty bo prosty ale jest. Zbieramy kilka rodzajów surowców, które w mieście można przerobić na sprzęty. Itemizacja jest ok, występują sprzęty zwykłe, magiczne, unikaty, legendarne i artefakty (w kolejności rzadkości, te ostatnie to odpowiednik setów). W sprzętach trafiają się sockety, w które można wkładać runy.

Gra ma kilka nowości w klimacie h&s: 1) nie ma expa, jest blood, który wymienia się w kapliczkach na poziomy. 2) trzy typy zbroi, a każdy ma własne moce i ograniczenia 3) brak atrybutów charakterystycznych dla gatunku, zamiast nich przy level-up'ie zwiększamy zależnie od preferencji np. % health, damage, resistance itp. 4) podczas gry trzeba pilnować aby postać nam nie zamarzła - w niektórych miejscach temperatura gwałtownie spada, ogrzać można się przy ogniskach lub nosząc cieplejsze ciuchy.

Gierka ma ładną oprawę graficzną i animacyjną. Żadnych baboli podczas 3 godzinnej rozgrywki nie uświadczyłem. Na i7 6700k , 16GB ram i gtx 1070 w 2k max chodzi bardzo płynnie.

TLDR: Semi-klon Diablo z ok grafika, combosami, unikami i kolorowym lootem. Clickfest ale fajny i odprężający.

Polecam sprawdzić tym bardziej, że na Steam jest bezpłatne demo.

Autor:  Piszpan [ 26 mar 2017, 12:38 ]
Tytuł:  Re: Vikings - Wolves of Midgard

straszna bieda, straszne bieda drzewko, ten mroz z dupy, itemy tez z dupy, calosc jakas toporna, lucznik to wogole masakra, granie nim przypomina paralityka (click to move plus strzelanie, czasem stoi w miejscu i strzela za ekran i musisz klikac obok zeby sie ruszyc). wzialem maga mysle moze bedzie fireball a tu lol. maga fajnie napeirdala z mele z kostura ale na 1 czar spuscmy zaslone milczenia :) 44 euro? lol.

Autor:  yabaddi [ 26 mar 2017, 14:01 ]
Tytuł:  Re: Vikings - Wolves of Midgard

Czemu 1 czar? W drzewku bóstwa od staffa jest ich kilka, a możesz przecież brać też ataki z drzewek innych bóstw. Ja mam dopiero 6 poziom ale z tym podmuchem ognia i lodową lanca całkiem dobrze sobie radzę. Poza tym widać że gra nastawiona jest głównie na melee i czary to raczej dodatek.

A co do ceny to się w 100% zgadzam, przegięcie.

Autor:  Gokulo [ 26 mar 2017, 17:48 ]
Tytuł:  Re: Vikings - Wolves of Midgard

No kurcze odpaliłem demo i graficzka i animacje bardzo przyjemne, ale cena zbyt zaporowa :P

Autor:  yabaddi [ 26 mar 2017, 17:56 ]
Tytuł:  Re: Vikings - Wolves of Midgard

Parę dni i spadnie. Tym bardziej, że dostępna jest drm free wersja z Goga, która rozejdzie się błyskawicznie nieoficjalnymi kanałami dzięki obecnej cenie.

Autor:  Zaratul [ 26 mar 2017, 19:31 ]
Tytuł:  Re: Vikings - Wolves of Midgard

Odpaliłem demo i to może było by przyjemne,ale ta mechanika zimna i ognisk jest tak z dupy że bardziej się nie da.Takie coś to w survival sanboxie niech będzie ale nie w gierce action RPG...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team