mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6822 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 342  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 22 lut 2013, 16:47 
Cytuj  
Ravushimo napisał(a):
Aldatha napisał(a):
skoro ps4 jest takie dev-friendly to mozecie skonczyc z bzdurami typu " devsi sie ucza platformy "

Jeszcze przez jakis czas bedzie to aktualne, specyfikacja zostala zamknieta wzglednie niedawno. Dla czesci developerow - i to w zasadzie tej wazniejszej, czyli od exow sony - pisanie pod ta architekture to nowosc.


Pisanie pod x86 to dla zadnego kodera nowosc bo pod na tej architekturze zawsze powstawaly pierwsze prototypy. Duzym problemem poprzednich konsol brak odpowiedniego wsparcia i narzedzi od sony. Pierwsze devkity ps3 skladaly sie ze sprzetu i szczatkowej dokumentacji po japonsku, oraz cieplych slow wsparcia w stylu "jakos sobie poradzicie". Czasy sie zmienily sony kupilo jedna z lepszych firm ktore produkuja takie narzedzia i wszyscy sie zachwycaja devkitem do vity. Raczej nie ma przeslanek zeby podejrzewac zeby w przypadku ps4 bylo gorzej.

Szkoda ze to wszystko na prozno bo w koncu jak napisali w PC Gamerze mozna miec nie do konca ten sam sprzet za wiecej pieniedzy w ATXowej budzie z 300W zasilaniem i szumiacymi wiatrakami. Ale za to z antichamber i ps2.

Zaskakujacy jest brak EA, Take2 i Ubi (WD lecial z pieca).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 22 lut 2013, 20:34 
Cytuj  
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 23 lut 2013, 00:47 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
Za to można mieć pewność, ze na PS4 nie zagramy w gry z PS3. Cella emulować poki co, sie nie da ;)

X.


Przeciez sony zapowiedzialo ze gry z PS3 beda dostepne via gaikai. Nie wiem na ile plynne to bedzie, ale takie sa zalozenia ;-)


_________________
Nestor#1522

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 23 lut 2013, 13:01 
Cytuj  
Z tego co widzę, to na ten moment potwierdzone są 4 tytuły na start konsoli (z tych zaprezentowanych na konferencji):

- Nowy Killzone
- DriveClub
- Watch Dogs
- The Witness

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 23 lut 2013, 13:10 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... dks#t=173s <- te kilka sec to esencja grania w shootery na padzie :P


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 23 lut 2013, 13:12 
Cytuj  
Ravushimo napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rGlu3e9kdks#t=173s <- te kilka sec to esencja grania w shootery na padzie :P


Im dalej tym lepiej. Trafienie to cud, tak samo nie celowanie w sufit ;-)


_________________
Nestor#1522

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 lut 2013, 13:14 
Cytuj  
Podobno to jest poziom Hard. ;)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2013, 13:20 
Cytuj  
Śmiech na sali.


Co do tytułów startowych, to oprócz miałkiego Killzone zapowiadają się zajebiście.

Nie mogę się doczekać Watch_Dogs, DriveClub też na pewno będzie ciekawe. :) The Witness to nie do końca moja działka, ale klimatu odmówić nie można.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 lut 2013, 13:33 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Razoth napisał(a):
Bahamut napisał(a):
To plus to
http://www.kickstarter.com/projects/152 ... o-the-game
i mamy prawdziwy next-gen.



Raczej monstrualny ból głowy po 15 minutach i rzyganie po 25.



Typowa 'pro' wypowiedz osoby, ktora nie ma zielonego pojecia o czym gada i opiera sie na wiedzy o tego typu urzadzeniach sprzed 15 lat. N/C...


Ragnarook - osobiscie Razotha nie lubie i bylem zagorzalym fanem 3D, do czasu az sobie sam TV 3d nie sprawilem. I niestety w tym przypadku musze mu przyznac racje. Tzn. rzygac raczej nikt nie bedzie - ale szczesliwiej i uradowanej miny po nawet 2h sesji grania tez nie zobaczysz.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 lut 2013, 13:35 
Cytuj  
Nestor napisał(a):
Ravushimo napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rGlu3e9kdks#t=173s <- te kilka sec to esencja grania w shootery na padzie :P


Im dalej tym lepiej. Trafienie to cud, tak samo nie celowanie w sufit ;-)


to nie mysz - ale jak ktos ogarnia pada to jebie headshota za headshotem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 lut 2013, 13:35 
Cytuj  
a to problem kupic sobie move'a i ss'a do kz i skonczyc pierdolic o padzie?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 23 lut 2013, 13:36 
Cytuj  
Są też ploty, że na E3 pokażą Uncharted 4, nowego Finala (to akurat potwierdzone) i Gran Turismo 6.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2013, 13:38 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
a to problem kupic sobie move'a i ss'a do kz i skonczyc pierdolic o padzie?


Nom. :/


Robo napisał(a):
Są też ploty, że na E3 pokażą Uncharted 4, nowego Finala (to akurat potwierdzone) i Gran Turismo 6.



Kompletnie nowego Finala czy milkfest tragicznej trzynastki?


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 23 lut 2013, 13:43 
Cytuj  
Ano, się okaże.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 lut 2013, 13:48 
Cytuj  
lutus napisał(a):
Mark24 napisał(a):
nie ma znaczenia ktory hardware jest teoretycznie mocniejszy. Konsole to zamkniety ekosystem i mozesz na nie pisac aplikacje odwolujac sie bezposrednio do warstwy sprzetowej. To dlatego grafika taka jak w Gears of War 3 jest mozliwa na X360 z zaledwie 512MB RAMu i dziala to plynnie, a nawet kilkukrotnie mocniejszy PC dostalby to czkawki.
Osobiscie wiec nie porownuje PC do konsol bo nie ma to zadnego sensu. Pierwsze gry to beda graficzne potworki (niech ktos sobie odpali teraz tytuly startowe z PS3: Resistance, Motorstorm - o kurwa, a ludzie tym sie jarali..) - klepane na szybko. Po 2-3 latach zaczely sie pokazywac doszlifowane cudenka korzystajace z zalet zamknietego ekosystemu i identycznego hardware przebijajace to co wtedy mozna bylo zobaczyc na 2-3 razy mocniejszym PC o glowe.



Pierdolisz. A dokladniej , troche mijasz sie z racja. Roznica pisania na konsole a na PC jest taka, ze gry na PC piszesz dla srednich konfiguracji, a masz ich dwa tysiace roznych, gdzie na konsolach mozna sie skupic na tej jednej i nie tracisz czasu na optymalizacje dla slabszych gowienek, bo to ma kupic wiekszosc ludzi, a nie tylko ci z kompami za 5k zl +. PC ty mogly by pewnie wszystko pociagnac, tylko ze pisanie takich gier nie jest w jakikolwiek sposob uzasadnione ekonomicznie.


Nie pierdole, jestem przekonany ze przynajmniej czesc kodu takich tytulow jak God of War czy Uncharted 3, ewentualnie Gears of War 3 byla pisana w oparciu o warstwe sprzetowa w jakims jezyku niskiego poziomu. Na PC by zapewnic dzialanie naszego kodu na wszystkich konfiguracjach jest to po prostu niemozliwe i tyle.
To ze na PC pisze sie gry na przecietnego PC a nie na Highendowe konfiguracje to zupelnie inna para kaloszy.
Zreszta podobnie sam OS - podejrzewam, ze OS PS4 bedzie duzo mniej zasobozerny niz Windows. I tu sobie jeszcze raz przeczytaj pierwszy akapit - bo przy projektowaniu OS wydajnosc i jak najmniejsza zasobozernosc jest tym bardziej wazna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 lut 2013, 15:24 
Cytuj  
Twoje przekonanie nie zmieni rzeczywistosci, asemblerów do gier nie używa sie od lat.

X.


_________________
http://zaginiony.net

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 23 lut 2013, 15:38 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
Twoje przekonanie nie zmieni rzeczywistosci, asemblerów do gier nie używa sie od lat.

X.


Nie, ale kod "optymalizuje" się pod bardzo konkretną konfiguracje i możliwości sprzętu, przez co przeniesienie gry na PC gdzie tych kombinacji sprzętowych jest bardzo wiele nie jest wcale prostą sprawą. Nawet jeżeli przykładowo i na konsoli i na PC miał byś takie samo API do grafiki.

http://www.gdcvault.com/play/1277/HALO- ... Terrain-of

Bardzo ciekawa prezentacja, dająca lekki wgląd w to jak wygląda pisanie na konsole. Warto obejrzeć.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 23 lut 2013, 19:35 
Cytuj  
PS3 np ma phyre engine, autorstwa sony, zeby developerzy nie musieli od zera cisnac rzeczy na cellu. Z tego co bylo widac na konferencji sony, ich nowy engine jest lepszy i latwiejszy do uzycia. To co komplikuje pisanie gier na konsole to wlasnie niedorobione api, albo koniecznosc pisania bezposrednio pod sprzet.

Mialem kiedys 'szczescie' nadzorowac produkcje gry na wii, tyle co developerzy sie naklęli nad tym api i wspolpraca z devkitem, to bysmy dwie gry na unrealu w tym samym czasie zrobili. Z API na DSa jest podobnie, z tego co slyszalem. Tutaj nintendo wlasnie ma tyly. To co ratuje developerow w takich momentach to uzycie gotowych produktow typu gamebryo czy unity.


_________________
Nestor#1522

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 lut 2013, 20:24 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
Twoje przekonanie nie zmieni rzeczywistosci, asemblerów do gier nie używa sie od lat.

X.


daj linka pls, albo nie pierdol glupot. Gdzie ja napisalem, ze cala gra zastala napisana w assemblerze? Zacytuj prosze.
Low-level programming i dostep do hardwaru jest dostepny z poziomu C czy C#.
Jak jest mozliwosc zbudowania prigramistycznych bibliotek w jezyku szybszym i w oparciu bezposrednio o hardware to dlaczegoby z tego nie skorzystac? Tylko dlatego, ze Xanth z mmorpg.pl twierdzi inaczej?
rotfl - z tego co widze pojechali Cie jak mlodego Xanth ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 23 lut 2013, 21:07 
Cytuj  
Nestor napisał(a):

Mialem kiedys 'szczescie' nadzorowac produkcje gry na wii, tyle co developerzy sie naklęli nad tym api i wspolpraca z devkitem, to bysmy dwie gry na unrealu w tym samym czasie zrobili. Z API na DSa jest podobnie, z tego co slyszalem. Tutaj nintendo wlasnie ma tyly. To co ratuje developerow w takich momentach to uzycie gotowych produktow typu gamebryo czy unity.


Ash kurwil strasznie na Wii , zwlaszcza zeby cos upchac sensownego w pamieci tego pudeleczka


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6822 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 342  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.