mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6822 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 342  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 23 lut 2013, 22:07 
Cytuj  
Rzeczywiście pisanie pod konsole może być mniej abstrakcyjne.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 23 lut 2013, 23:47 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Jak jest mozliwosc zbudowania prigramistycznych bibliotek w jezyku szybszym i w oparciu bezposrednio o hardware to dlaczegoby z tego nie skorzystac? Tylko dlatego, ze Xanth z mmorpg.pl twierdzi inaczej?
rotfl - z tego co widze pojechali Cie jak mlodego Xanth ;)


Dlatego ze napisanie pelnego silnika w assemblerze z obsluga HDR to nie jest napisanie prostego raytracera czy blittera 2d, co sie robilo w demoscenowych czasach AD'95. Taka jest roznica.

Nie mowie juz o tym, ze przy biezacej technologii, trudno jest napisac bardziej wydajny kod niz ten generowany przez kompilator. Oczywiscie przy zalozeniu ze nie tracisz cykli, a sam algorytm jest zblizony do optymalnego.

Nikt nie pisze bezposrednio na sprzet, bo szkoda na to czasu, kasy i nerwow.


_________________
Nestor#1522

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 24 lut 2013, 20:55 
Cytuj  
Cytuj:
_phil_ from BY3D has posted that most of the devkits used to make the PlayStation Meeting demos like KillZone Shadow Fall & others only had 1.5GB of ram usable for Graphics.

If true 2nd Gen PS4 games are going to be miles ahead of anything that we have seen so far.


Ciekawe, czy prawda.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 25 lut 2013, 13:03 
Cytuj  
Bedzie xgame chat.
Obrazek


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2013, 14:09 
Cytuj  
Robo napisał(a):
Cytuj:
_phil_ from BY3D has posted that most of the devkits used to make the PlayStation Meeting demos like KillZone Shadow Fall & others only had 1.5GB of ram usable for Graphics.

If true 2nd Gen PS4 games are going to be miles ahead of anything that we have seen so far.


Ciekawe, czy prawda.


Przeciez to zadna nowosc, ze pierwsze gry podczas kazdej nowej generacji konsol wygladaja najgorzej, a im dalej w las tym jest lepiej. Nie wiem dlaczego ludzie basjuja chociazby wyglad tego nowego Killzone - przeciez to jest pewnie wersja gry sprzed kilku miesiecy, a sama gra wyjdzie za jakies pol roku, dlatego na tytul bedacy na tym etapie produkcji wyglada on imho swietnie. Zreszta mnie np. bardziej od grafy interesuje jakie bedzie AI w tych nowych grach.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 25 lut 2013, 14:51 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Przeciez to zadna nowosc, ze pierwsze gry podczas kazdej nowej generacji konsol wygladaja najgorzej, a im dalej w las tym jest lepiej. Nie wiem dlaczego ludzie basjuja chociazby wyglad tego nowego Killzone - przeciez to jest pewnie wersja gry sprzed kilku miesiecy, a sama gra wyjdzie za jakies pol roku, dlatego na tytul bedacy na tym etapie produkcji wyglada on imho swietnie. Zreszta mnie np. bardziej od grafy interesuje jakie bedzie AI w tych nowych grach.


No wiadomo, ale stawiałem, że mimo wszystko działali na nieco lepszym sprzęcie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 lut 2013, 15:02 
Cytuj  
Obrazek
Kamerka nowa. Czyli chyba jednak kinekt, a nie move :(


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 lut 2013, 15:11 
Cytuj  
mowili o tym na konferencji.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 lut 2013, 15:13 
Cytuj  
Tak apropo sprzętu, to nie pamietam czy to było jasno na prezentacji powiedziane. PS4 używa APU. W uproszczeniu chodzi o to, że grafa i proc to fizycznie jeden chip.
Oczywiście AMD i Intel robią to od dawna, ale jednak do tej pory ze słabszymi GPU. Intel ze swoimi słabymi Intel HD, a AMD z Radkami mocniejszymi niż Intelowskie, ale jednak do tej pory nie z tak silnymi GPU jak to w PS4.
Do tej pory najsilniejsze na rynku PC miały oznaczenie Radeon 76** (lub 77** nie pamiętam) , a w PS4 jest GPU o mocy odpowiadającej ok doładowanemu Radkowi 7850-7870 ( z tym, że z dostępem do dużo większej ilości pamięci i 'bliżej CPU'), ewentualnie nieco mocniejszej bo to ponoć PS4 GPU używa rozwiązań, które się znajdą w serii 8xxx (która będzie rozwinięciem 7xxxx).

http://blogs.amd.com/fusion/2013/02/21/amd/
http://www.anandtech.com/show/6770/sony ... are-inside

To przyszłość raczej imho. Intel i Nvidia musi się pośpieszyć, bo AMD ich na tym polu mocno przegania. Mocniej niż sądziłem. Dodatkowo Jaguar przynajmniej w tabelkach wygląda na lepszą niż można się spodziewać architekturę. Ofc daleko do poziomu i5/i7, ale postęp jest zarówno w energooszczędności per rdzeń jak i wydajności. Jak się uda AMD zrobić do tego płyty z jednym bankiem pamięci dla CPU+GPU oraz soft / narzędzia developerski do tego (co rozwijają i promują z kilkoma firmami) to mają win w rękach.

@up

To Sony rozwijało jakiś swóją wersją Kinecta kamerkowy? Bo chyba nie kupili bezpośrednio produktu od MS?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2013, 16:20 
Cytuj  
Kinect był innowacją i dobrym kierunkiem (pomijamy problemy wieku dziecięcego), a move... spóźniony klonik Wii. Sony chyba się obudziło w tej generacji w końcu.


_________________
Χ Ξ Σ

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2013, 16:43 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
Czyli chyba jednak kinekt, a nie move :(


Ta kamerka współpracuje z move, myślę że move dostanie dużo lepsze wsparcie w nowej generacji.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 lut 2013, 16:46 
Cytuj  
z tego co zrozumialem ma wspoldzialac tez z nowym padem.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 25 lut 2013, 18:04 
Cytuj  
Trochę newsów, spekulacji:

Cytuj:
Frank Gibeau z Electronic Arts potwierdził oficjalnie, że Battlefield 4 zmierza na konsolę nowej generacji.


W sumie było oczywiste, ma wyjść jeszcze w tym roku.

Cytuj:
Według analityków rynku gier wideo, konkretnie Pana Billy’ego Pidgeon’a, cena za konsolę Playstation 4 w podstawowej formie powinna wynosić 299 dolarów, taką cenę chcą klienci i za taką cenę konsola będzie się sprzedawała, im wyżej tym może być gorzej dla Sony.


Serio, 299 dolarów? Przecież to będzie cud jak tańsza wersja będzie kosztować 399$, choć i w to nie wierzę.

Cytuj:
Według serwisu Digital Foundry który przeanalizował gameplay z Killzone: Shadow Fall, gra chodzi w 30kl/s. Co więcej, serwis sugeruje, że 30kl/s będzie standardem w grach na PS4. Prawdopodobnie Killzone: Shadow Fall używa tylko 1.5GB Ramu z dostępnych 8GB w konsoli.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 25 lut 2013, 18:21 
Cytuj  
Pan Billy Pidgeon buja w obłokach i pierdoli głupoty.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 25 lut 2013, 18:34 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Xanth napisał(a):
Twoje przekonanie nie zmieni rzeczywistosci, asemblerów do gier nie używa sie od lat.

X.


daj linka pls, albo nie pierdol glupot. Gdzie ja napisalem, ze cala gra zastala napisana w assemblerze? Zacytuj prosze.
Low-level programming i dostep do hardwaru jest dostepny z poziomu C czy C#.
Jak jest mozliwosc zbudowania prigramistycznych bibliotek w jezyku szybszym i w oparciu bezposrednio o hardware to dlaczegoby z tego nie skorzystac? Tylko dlatego, ze Xanth z mmorpg.pl twierdzi inaczej?
rotfl - z tego co widze pojechali Cie jak mlodego Xanth ;)


Na PC nie ma mozliwosci tzw "coding to the metal". Sam sterownik + API powoduje ze te same operacje sa wolniejsze 30%-70%.
Jest mozliwosc zbudowania mniej stratnych bibliotek natomiast odbiloby sie to niekorzystnie na kompatybilnosci.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2013, 18:50 
Cytuj  
To jest 3d kamera do obczajania move'a, a nie nowy kinect. Taka roznica.

Kinect niby tez jest 3d kamera, ale ma kawal oprogramowania, ktore potrafi robic analize obrazu. Tutaj na szybko bedzie 3d positioning swiecacych kulek. Taka. Sytuacja. Najbardziej to mnie w tym wsztystkim chema irytuje i inne mistyfikacje.


_________________
Nestor#1522

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 26 lut 2013, 08:35 
Cytuj  
Wracajac do tematu:
The website asked Yoshida, "Is it fair to say that all of the first-party studios are working on PS4 games?" To which the executive responded, "Is it fair or not fair? It is fair to say."

Sony ma ich 12 - wszyscy juz klepia na PS4. Dorzucic do tego duze studia 3rd party ii mozemy miec na start nawet ze 20 tytulow. Sony sie nie pierdoli - zadnych polsrodkow, zadnego "moze sie uda".

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 26 lut 2013, 11:00 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Kinect był innowacją i dobrym kierunkiem (pomijamy problemy wieku dziecięcego), a move... spóźniony klonik Wii. Sony chyba się obudziło w tej generacji w końcu.


rotfl, innowacja jak cholera. Jak sie pominie fakt, ze kinect to tak naprawde podrasowany Eye Toy.
Widze, ze 500mln USD wydanych na promocje tego sprzetu podzialaly.

Dobry kierunek? Aktualnie sprzet nadaje sie jedynie do bardzo waskiego typu gier - generalnie maksymalne casualowki, gdzie ani precyzja ani szybkosc dzialania nie jest potrzebne. Jezeli microsoftowi nie uda sie tego poprawic to raczej bedzie to slepa uliczka.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 26 lut 2013, 11:57 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Wracajac do tematu:
The website asked Yoshida, "Is it fair to say that all of the first-party studios are working on PS4 games?" To which the executive responded, "Is it fair or not fair? It is fair to say."

Sony ma ich 12 - wszyscy juz klepia na PS4. Dorzucic do tego duze studia 3rd party ii mozemy miec na start nawet ze 20 tytulow. Sony sie nie pierdoli - zadnych polsrodkow, zadnego "moze sie uda".

Studia Sony pracujące w tej chwili nad grami na PS4:
Guerrilla Games (Killzone: Shadow Fall)
SCE Japan Studio (Knack)
Sucker Punch (inFamous: Second Son)
Evolution Studios (Drive Club)
Polyphony Digital (Gran Turismo 6)
Naughty Dog (Uncharted 4)
SCE Santa Monica (God of War IV)
SCE San Diego
SCE Bend
SCE London
Media Molecule
SCE Liverpool
SCE Cambridge
Plus wiele niezależnych.


_________________
Obrazek


Posty: 27
Dołączył(a): 5.01.2010
Offline
PostNapisane: 26 lut 2013, 19:46 
Cytuj  
Perrin napisał(a):
SCE Liverpool


Zamknęli je w zeszłym roku, tak z gry nie zrobią.


_________________
Obrazek

Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6822 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 342  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.