mmorpg.pl

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6822 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 342  Następna strona
Autor Wiadomość

PostNapisane: 6 kwi 2016, 09:05 
Mendol napisał(a):
oczywko

W Łodzi widzę łykaja teksty poznańskie szybciutko.

PostNapisane: 6 kwi 2016, 09:13 
Mendol napisał(a):
idiota jestes tylko ty, pograj w cos na konsoli, potestuj, potem oceniaj.

wczoraj odpalilem znowu batmana, calkiem klimatyczny musze przyznac.
cos wiadomo o kolejnej czesci, czy to byla ostatnia? tzn. batman arkham knight

Dla mnie top 3 zeszłego roku mimo, że na pc mi się z 15 razy gra wyjebała. Najlepsza część serii także nadrabiaj. ;>

PostNapisane: 6 kwi 2016, 09:23 
no akcje sa dobre, za pierwszym razem mnie tak nie wciagnelo :)

PostNapisane: 6 kwi 2016, 09:32 
Jest multi w tym Batmanie?

PostNapisane: 6 kwi 2016, 10:39 
Sobtainer napisał(a):
Mendol napisał(a):
oczywko

W Łodzi widzę łykaja teksty poznańskie szybciutko.

zasada poznaniaka, jak najwiecej za piataka :)

PostNapisane: 6 kwi 2016, 10:40 
Huragan napisał(a):
Jest multi w tym Batmanie?

nie ma.
w ds3 jest. kupuj huragan i nie marudz.

PostNapisane: 6 kwi 2016, 10:50 
Mendol napisał(a):
oczywko

Kakaowe oczywko

PostNapisane: 6 kwi 2016, 13:44 
Już jest patch, testowaliscie streaming na pc?

PostNapisane: 6 kwi 2016, 17:36 
O FF7 Remake:

Cytuj:
Looking at the FFXIII saga as a model of release (three full-fledged games). Each game will be the size of a FFXIII game is specifically stated. In other words full scale 30+ hour RPG, and they also say plot wise nothing is off the table in terms of changes. They clarify they aren't changing everything but Kitase, Nomura, and Nojima feel since they were involved with the original game that they have the liberty to add / change what they want while still making fans happy. They also state they want FFVII Remake to gave a much shorter development cycle than FFXV.

I trochę info o FFXV

Cytuj:
-Weapon types includes: swords, daggers, lances, firearms, shields, royal arms, spells, and something called "machines" which weren't revealed yet;

-One of the screenshots has Ignis with a spear;

-You can improve and forge weapons from materials you collect;

-The game have magic synthesis to create new spells;

-When you call a summon they won't always do the same thing. They are entities that exist in the world itself. So depending on the situation they will do different things. Examples given Titan sometimes will run up and melee hit an enemy, sometimes he will throw boulders at the enemy and its possible he will even give up and leave the battle. They will also act differently in a dungeon than they will in the overworld. Its a huge focus for the staff for Summons to feel exciting and a major event when they show up, not just some random monster that swoops in. They want a sense of awe with them;

-There will be a growth system where you can spend ability points on weapon skills, Noctis, the party, bonuses etc. ;

-Each party member has their own "special talent" that improves with use. One example given is Prompto will ask the crew to take pit stops with the car where everyone gets out, goes to a spot and he takes photographs. You can then share these photo's on social media. The more you do it the better his pictures will be. These are in the game for both character development and will have real consequences for the game. Prompto is photography, Noctis is fishing, Ignis is cooking, and Gladiolus is survival instincts;

-The trunk of the Regalia acts as party storage;

-You can make branching decisions. Similar to older FFs dialogue choices;

-Four quest types: for fun (mini games:fishing/chocobo race/JusMon5 etc.), main story, monster hunts and regional quests. Currently over 200 quests and they're working on more;

-GI has this to say, "FFXV isn't Witcher 3 or Dragon Age Inquisition in terms of your to-do list. That isn't necessarily bad because your quest log isn't bloated by insignificant or uninteresting tasks.....inspires a feeling similar to pre-PS2 Final Fantasies where there were huge overworld maps that made the setting seem authentic and enormous - even if you didn't find a quest every step.";

-GI says there's a instrumental version of this in the game: https://www.youtube.com/watch?v=pO8kTRv4l3o;

-Tabata: "We have no intention to create sequels out of this";

-Kingsglaive has existed from 2013;

Story related info (SPOILERS):

Spoiler:

PostNapisane: 6 kwi 2016, 18:01 
Ok. Odpalilem ten streaming na pc. Jest ok. Responsywnosc ok tylko grafika zdecydowanie gorsza od tej ktora jest na TV.

PostNapisane: 6 kwi 2016, 18:02 
Shador von Dal napisał(a):
Już jest patch, testowaliscie streaming na pc?

No i powiem tak - dupa. Głównym problemem jest input lag z pada (zauważalny w DriveClub) i kiepska rozdziałka. Niestety ale w 720p na fHD monitorze wygląda to kiepsko...

PostNapisane: 6 kwi 2016, 18:03 
o jak dziala to git.
w koncu w pracy ogarne swoje sklady w myclub.

PostNapisane: 6 kwi 2016, 18:06 
zaboleq napisał(a):

No i powiem tak - dupa. Głównym problemem jest input lag z pada (zauważalny w DriveClub) i kiepska rozdziałka. Niestety ale w 720p na fHD monitorze wygląda to kiepsko...

Nie grałem co prawda w nic co by pozwoliło dobrze przetestować, ale ogólnie żadnego laga nie odczułem na padzie.

PostNapisane: 6 kwi 2016, 18:08 
No ja specjalnie sprawdzałem i kurde był lag. Mały ale był (przynajmniej w Drive Club). Nic innego nie testowałem bo wolę podpiąć konsolę pod monitor niż oglądać gry w 720p...

PostNapisane: 6 kwi 2016, 18:10 
Dla mnie i tak bajer bezużyteczny.

PostNapisane: 6 kwi 2016, 18:11 
z vita dziala to wysmienicie.

PostNapisane: 6 kwi 2016, 18:28 
Gokulo napisał(a):
Dla mnie i tak bajer bezużyteczny.

A ja tam się cieszę :) żona siedzi coś ogląda na TV a ja mogę pograć w uncharted bez potrzeby przepinania kabli. Te 720p to jakoś przeżyje. Jak kogoś stać to zawsze może kupić sobie grabber i splitter, na to samo wyjdzie a nawet lepiej bo gra będzie w ładnej rozdzialce.

PostNapisane: 6 kwi 2016, 19:47 
Kurde myślałem że sobie wieśka dokończę bo ciężko mi się zebrać przed Tv, a tu ni ma remot'a na win7 :v

PostNapisane: 6 kwi 2016, 20:12 
Ja w Wiedzminie dopiero mam 18 lvl a oni chca juz wydac dodatek, który wymaga 40lvl....chamstwo ;(

PostNapisane: 6 kwi 2016, 20:36 
Mendol napisał(a):
o jak dziala to git.
w koncu w pracy ogarne swoje sklady w myclub.

To nie ma apki na andka? Fifa ma takie coś, można handlować, robić składy itp.

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6822 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 342  Następna strona