MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Virtual Reality
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=104&t=43087
Strona 9 z 18

Autor:  kamilus [ 10 cze 2014, 17:30 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

Aldatha napisał(a):
nie oszukasz tego bo organizm wie jaka masz pozycje w przestrzeni

pierwsze krwiaki w mozgu i sie skonczy wasze VR HEHE

specjalista od tańców wypowiada się o biologii człowieka...

Autor:  Atherius [ 10 cze 2014, 17:50 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

A do stwierdzania oczywistych faktów trzeba ukończyć jakiś konkretny kurs czy szkołę ? :>

Autor:  Mark24 [ 10 cze 2014, 18:07 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

no w Polsce bez wyższego specjalistycznego wykształcenia to przecież nawet kasa w Tesco człowieka przerasta ;)

Autor:  kamilus [ 10 cze 2014, 19:47 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

Atherius napisał(a):
A do stwierdzania oczywistych faktów trzeba ukończyć jakiś konkretny kurs czy szkołę ? :>

Oczywiście przy technologii pracują ludzie zbyt głupi, aby pracować nad rozwiązaniami problemów, a wszystkie osoby, które się oculusem już bawiły po kilka godzin kłamią twierdząc, że problemów tych nie ma...

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 11 lip 2014, 09:23 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

http://www.wired.com/2014/07/alien-isolation-oculus/

Jedyna rzecz, która mnie jeszcze kręci w gamingu. Niech dają wersję konsumencką w końcu OR. :/

Autor:  Nyx [ 11 lip 2014, 09:42 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

Dla mnie to jest insta buy do Oculusa. Brązowa kreska na 100%

Autor:  candidoser [ 11 lip 2014, 10:47 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

Przeczytalem ten artykul i ok Oculus pewnie bedzie zajebisty. Ale cos mi sie wydaje, ze nie bedzie nawet w polowie tak zajebisty jak to opisuja.

Autor:  Mark24 [ 11 lip 2014, 12:25 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

osobiscie sie obawiam, ze bedzie to tymczasowa moda jak na kontrolery ruchowe, ktora w sumie zacznie juz przemijac gdy pierwsze wersje helmikow retail ujrza swiatlo dzienne. Potem to ewentualnie gospodyni domowe - helmik na leb i facebookowe party.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 11 lip 2014, 13:01 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

Kontrolery ruchowe to są pierdolety dla dzieci i tatusiów po pracy. Potencjał VR to zupełnie inna bajka i potencjał tej technologii jest olbrzymi nie tylko w sferze rozrywki.

Autor:  Atherius [ 11 lip 2014, 13:03 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

Widziałem już kilka recek wersji deweloperskiej i jakoś srania ogniem nie było, taki zabawki są już od lat na rynku także szału jak z move/kinect nie będzie raczej. Ja sam nie zamierzam sobie tym "zawracać głowy", pewnie fajne jako zabawka z doskoku -> https://www.youtube.com/watch?v=NEKPhjE9Mfo#t=223

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 11 lip 2014, 13:12 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

Ja sobie powoli przestaję zawracać głowę zwykłymi grami bo do niczego się nie nadają. ;) Masy tytułów bym się nie spodziewał, przynajmniej nie w najbliższych latach, więc to zabawka z doskoku będzie czy tego chcemy czy nie.

Autor:  Atherius [ 11 lip 2014, 14:15 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

Ale to jak z filmami, uwielbiam oglądać tylko nie za bardzo jest co. A do kina na debilny film 3d/4d nie będę szedł tylko dla samych efektów..

Autor:  Mark24 [ 11 lip 2014, 17:22 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Kontrolery ruchowe to są pierdolety dla dzieci i tatusiów po pracy. Potencjał VR to zupełnie inna bajka i potencjał tej technologii jest olbrzymi nie tylko w sferze rozrywki.


potencjał jest na razie taki, ze się fajnie rzyga. Wyobrażasz sobie hardcorowe dynamiczne zastosowanie VR przy tej niedogodności? Bo ja nie bardzo. Dlatego piszę, że pewnikiem bedzie się to najlepiej sprawdzało w facebookowych party - błędnik nie powinien zbyt mocno protestować przy zwykłym popijaniu kawy.
Już fanbojowałem 3d - obraz super, w żadnym salonie mnie oczy nawet nie zaswędziały, kupiłem do domu 2 lata temu, obejrzałem dwa filmy w 3D i mam dosyć.

Autor:  Razoth [ 1 mar 2015, 23:57 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

No to mamy już 3 wielkich graczy na polu VR.

Bardzo ciekawi mnie jak zostanie rozwiązany kontroler od Valve i HTC. Osobiście preferowałbym coś na kształt rękawiczek (ale nie tak gigantycznego jak power glove lol) no ale zobaczymy.

W każdym razie machina ruszyła. Zobaczymy, co z tego wszystkiego wyniknie. Na razie imo będzie niszowo, bo technologia w powijakach ale jest potencjał na coś na prawdę niesamowitego w miarę rozwoju softu i sprzętu.

Autor:  TobiAlex [ 2 mar 2015, 04:12 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

tczewiak napisał(a):
Aldatha napisał(a):
nie oszukasz tego bo organizm wie jaka masz pozycje w przestrzeni

pierwsze krwiaki w mozgu i sie skonczy wasze VR HEHE

specjalista od tańców wypowiada się o biologii człowieka...


Ale ma rację. To odwieczny problem symulatorów wszelkiego rodzaju (i mam na myśli profesjonalne symulatory do np. nauki latania itp.). Tak jak napisał Aldatha - w łopatologicznym tłumaczeniu - wzrok podaje info do mózgu, że się ruszasz, natomiast wszystko pozostałe, że stoisz w miejscu. Stąd m.in. częste bóle głowy po kilkunastu minutach przy pracy z takimi urządzeniami (mózg po prostu "głupieje").

tczewiak napisał(a):
Oczywiście przy technologii pracują ludzie zbyt głupi, aby pracować nad rozwiązaniami problemów, a wszystkie osoby, które się oculusem już bawiły po kilka godzin kłamią twierdząc, że problemów tych nie ma...


http://niezgrani.natemat.pl/85531,oculu ... cie-dziala

http://calypteaviation.com/2015/01/ocul ... ba-morska/

To tylko pierwsze lepsze przykładu z brzegu.

Autor:  Xanth [ 2 mar 2015, 13:08 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=90607

X.

Autor:  candidoser [ 5 mar 2015, 08:21 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

HTC Vive i pclab
http://pclab.pl/art62363.html

Autor:  kamilus [ 5 mar 2015, 13:39 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

Project morpheus ma rzekomo dawać 1920x180 w 120Hz z PS4 :D

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 5 mar 2015, 14:18 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

I 30FPS na konsoli? Gdzieś czytałem, że do zabawy w VR to jednak trzeba pompować więcej FPS. Ale nie znam tych technologii, może na 30FPS też się da generować obraz stereoskopowy.

Autor:  kamilus [ 5 mar 2015, 14:21 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

No potrzeba 90FPS - sony obiecuje 120Hz :P Czyli logicznym jest, że muszą wygenerować 120FPS ;)

Strona 9 z 18 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team