MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Virtual Reality
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=104&t=43087
Strona 2 z 18

Autor:  Aldatha [ 15 lis 2013, 11:19 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

hahah o kurwa

Autor:  sula [ 15 lis 2013, 13:24 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

Dokształcaj się Alda. Za parę lat będziesz takimi rzeczami handlował ;p

Autor:  kamilus [ 23 sty 2014, 11:26 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

Ma ktoś z naszych OR? Bo zastanawiam się czy nie zamówić sobie devkita. Jak wrażenia?

Autor:  Highlander [ 2 lut 2014, 13:16 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

https://www.youtube.com/watch?v=k7n5kRRHDpw
Skyrim in VR - Cyberith Virtualizer + Oculus Rift + Wii Mote = Full Immersion


OMFG, DO WANT!

Autor:  Mark24 [ 2 lut 2014, 14:05 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

jedyny minus - strasznie dużo miejsca to zajmuje. Trzeba oddzielny pokój na gaming room przeznaczyć w całości i się w nim zamykać grając w trosce o zdrowie własne i współdomowników..

aaa zapomniałbym fail - bo nie klawiatury i myszy... :lol: Shining PC-gamer sprowadzony do poziomu konsolowego peasanta najgorszego rodzaju bo bawiacego się kontrolerami ruchowymi. OMG!!!

Autor:  sula [ 2 lut 2014, 14:15 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

Miejsce jak miejsce - zakładając, że się go da składać łatwo to nie powinno być tak wielkiego problemu. Do grania teraz przy użyciu Kinecta, Move czy kontrolera Wii też miejsca przecież potrzeba. Ciekawe ile taki "chodzik" będzie kosztować, no i kwestia jego wytrzymałości / napraw heh

Autor:  Oyci3C [ 2 lut 2014, 14:16 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

Sam chodzik jest bardzo tani, nie pamiętam dokładnie ale nie przekracza 300usd.

Autor:  sula [ 2 lut 2014, 14:18 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

No to nie najgorzej rzeczywiście.

Tak w ogóle to wiadomo kiedy ma finalna wersja 1080p Occulus RIFT mieć premierę?

Autor:  Mark24 [ 2 lut 2014, 14:21 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

i tak imho trzeba czekać aż Sony/Microsoft/Google/Apple się tym zainteresują. Tylko wtedy trafi to do masowego odbiorcy. Jak trafi do masowego odbiorcy to okularki dostaną normalne wsparcie devsów.
W innym przypadku imho zostanie to zmarginalizowane.

Autor:  sula [ 2 lut 2014, 14:24 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

Już jest wsparcie od wielu firm i tytułów zapowiedziane, a nawet już trochę tytułów z dodanym wsparciem. Poza tym projekt ma już finansowe i osobowe wsparcie z branży. Koleś, który stworzył RIFT-a i te osoby, które się najwcześniej dołączyły / zainteresowały (np. Carmack) zarobią fajną kasę na tym.

Sony będzie próbowało robić konkurencję, ale dopóki nie zniżą znacznie cen swoich binokli to nie mają szans, mimo wsparcia ze swoich tytułów i eko-systemu konsoli.

No, ale rynek się dopiero tworzy, także się jeszcze bardzo dużo może stać.

Autor:  Highlander [ 2 lut 2014, 14:44 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

Mark - padem nie jestem zainteresowany, powyzsza technologia akurat tak, ale nie ma to porownania do pada.

Autor:  kamilus [ 2 lut 2014, 14:50 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

Oyci3C napisał(a):
Sam chodzik jest bardzo tani, nie pamiętam dokładnie ale nie przekracza 300usd.

300$ okularki, chodzik 500-800$ zależnie od modelu i miejsca zamieszkania (juropa oczywiście ponad 800$ za vacik).

Autor:  sula [ 2 lut 2014, 14:57 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

@up

No to już znacznie gorzej. Poza tym ciekawe jaki to wszystkie będzie miało narzut i w związku z tym jak wymagania sprzętowe zwiększy.


Z VR ciekawe jeszcze jest to "CastAR"
http://www.youtube.com/watch?v=AOI5UW9khoQ

choć raczej nie jako zastępstwo RIFT i podobnych, a coś trochę innego.

Autor:  Mark24 [ 2 lut 2014, 16:06 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

Highlander napisał(a):
Mark - padem nie jestem zainteresowany, powyzsza technologia akurat tak, ale nie ma to porownania do pada.


a gdzieś napisałem, ze ma?
w każdym bądź razie powodzenia w tym chodziku z klawiaturą i myszką, bo przecież to jedyny słuszny sposób sterowania.

Autor:  Highlander [ 2 lut 2014, 16:11 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

Jebnij sie w łeb i nie psuj dyskusji. Nigdzie nie napisalem, ze do tego nadaje sie klawa i mysz. Zreszta pad tez nie.

tak to jest w pelni naturalnie:
https://www.youtube.com/watch?v=qpHWJMytx5I

tu w wersji dla Oyca http://www.youtube.com/watch?v=T_QxRk04J_E ;p

Autor:  tomugeen [ 2 lut 2014, 16:33 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

Highlander napisał(a):


Prawie jak w Strange Days https://www.youtube.com/watch?v=x2X08HzfS8s

Autor:  Mark24 [ 2 lut 2014, 16:41 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

za wolno - ja tam widzę anemików i noskilli. Gdzie ta precyzja myszy, gdzie ta szybkość, a jak się robi jump rockety tfu rocket jumpy? :lol:
Nabijaliście się, teraz ja się ponabijam.

Autor:  Xender [ 2 lut 2014, 16:44 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

Co do wszystkich pokazów Oculusa, jedna rzecz mnie cały czas boli. Brak niezależnych ruchów broni i głowy.

Autor:  kamilus [ 2 lut 2014, 16:53 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

@Debil: odróżniasz celowanie za pomocą analogowych drążków od sposobu rozgrywki na przedstawionym wideo?

Autor:  Highlander [ 2 lut 2014, 18:25 ]
Tytuł:  Re: Oculus Rift i inne VR okularki

Drogi Marku, mialem nie odpisywac, bo to co wygadujesz powoli staje sie szczytem debilizmu, ale postanowilem sprobowac wytlumaczyc.
Co ma piernik do wiatraka? Co ma pad do oculus rifta itp. + chodziki itp. ?

Mamy kilka różnych sterowań:
1. mysz - klawa - siedzimy na krzesle przy biurku
2. pad i siedzimy na kanapie, gdzie sterowanie padem kompletnie mi nie odpowiada
3. wynalazki typu move, kinecty itp., które imo są fajne ale dalej czegos dla mnie brakuje i będą rozwijane.

4. Oculus rift, ktory imo z klawą/myszką/padem jest retardowy. Do zajebistosci imo wlasnie potrzeba odpowiedni kontroler jak w move pistol (lub cos co dobrze odwzoruje ruchy rąk) + chodzik. Cos co sprawi, ze może powoli poczujemy się jak wewnątrz gry. Co żadne z powyższych kontrolerów nam dotychczas na to nie pozwalało. Jak moglbym tego nie docenic?

I tak sądze, że jest to technologia dopiero raczkująca i troche czasu upłynie nim będzie lepiej odpowiadać na nasze ruchy itp. Na razie specjalnie nie widze np. by ktoś skakał w tym chodziku. Albo by mialo wplyw jak szybko biegniemy irl. Czy to co wspomniał Koleś. Mam nadzieję, że bedzie to dalej rozwijane i tak widze 'konsole przyszlosci'

http://www.youtube.com/watch?v=LPyqGQYNspk

http://www.youtube.com/watch?v=B9ioVceVlvI przy bf3 takie cos pokazywali

Strona 2 z 18 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team