mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6822 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 342  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 29 paź 2015, 23:20 
Cytuj  
horizon zero dawn w tym nowym gameplayu ledwo zipie, przy i tak widocznym downgradzie, moze cos sie zmieni do premiery ale wątpie

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 paź 2015, 23:24 
Cytuj  
a w forza to po czym sie jezdzilo? nie po torach?
i jak zwykle, grafika w takich grach nie jest super wazna - np. w gt wkurzal brak uszkodzen na poczatku. potem jakies dodali ale szalu nie bylo.
JEDNAK gt to gt i nie ma co sie klocic.

halo jedynka to byla miazga i totalny wypas.
a potem juz nuda.

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 29 paź 2015, 23:25 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
Czy GT pozamiata to bym polemizował :P Dla mnie jest ważny jest Forza Horizon, dla mnie jedna z lepszych ścigałek arcadowych.


Dla mnie gt zawsze wymiatało, jak jeszcze miałem x360 to grałem w forze bodajże 3-kę i jednak wolałem gt5, pewnie kwestia gustu jak zwykle. ;>
DC nawet nie próbowałem, odstraszyły mnie negatywne recki po premierze, poczekam spokojnie na gt, jakiś wielkim fanem ścigałek nie jestem także tym bardziej. Swoją drogą ma być jakiś dodatek z motocyklami do DC.
A i nowy ratchet też się fajnie zapowiada, jedna z lepszych platform na ps.


Dodatek do DC z motocyklami już jest, wyszedł w momencie zapowiedzi, funkcjonuje też jako oddzielna gra (tzn bez podstawki możesz kupić).

No i DC naprawdę mocno polecam, jest to świetna arcadowa ścigałka, a jak ktoś ma PS+ to może DC kupić w sensownej cenie. No i kurwa, ta grafika, poważnie, jazda o świcie/zmierzchu lub w deszczu u mnie cały czas wywołuje opad szczęki:
Spoiler:

BTW, krople deszczu na przedniej szybie są w pełni symulowane

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 paź 2015, 00:09 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
a w forza to po czym sie jezdzilo? nie po torach?


Ja mówię o Forza Horizon a nie Forza Motorsport :)


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 paź 2015, 00:14 
Cytuj  
a to jakas roznica? dla mnie forza to forza :)

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 paź 2015, 00:20 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
a to jakas roznica? dla mnie forza to forza :)


Forza Horizon - otwarty świat, festiwal, techno, tunning itp. itd., Forza Motorsport - tory.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 paź 2015, 00:59 
Cytuj  
a, to dobrze, ze skonczylem na moto ;)

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 30 paź 2015, 09:22 
Cytuj  
Ta Horizon też mi się nie podoba. Takie The Crew, do tego sama mechanika jazdy, grafika etc. imho ucierpiała w porównaniu z motorsport. Nigdy nie zrozumiem, po co w grach wyścigowych otwarty świat - przecież sedno gry to i tak wyścigi, a otwarty świat jest jedynie po to by dojechać od jednego wyścigu do drugiego.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 paź 2015, 09:22 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
standardowe pitolenie inside.

Nie wiem jak ty, ja uzywalem VR do grania, i jest to zwyczajnie gowniane.
Tak pierwsza wrazenie jest "o ja pierdole" a pozniej jest "no w sumie to wyglada jak gra z PS2, tylko gorzej".


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 30 paź 2015, 09:25 
Cytuj  
inside po prostu na ciebie od czasów cross-game-chatu na PS3 biorę zajebistą poprawkę.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 30 paź 2015, 09:31 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Nigdy nie zrozumiem, po co w grach wyścigowych otwarty świat - przecież sedno gry to i tak wyścigi, a otwarty świat jest jedynie po to by dojechać od jednego wyścigu do drugiego.

Pierwsze TDU pokazalo ze wyscigi z otwartym swiatem moga byc zajebiste i dawac fun, dwojka wyszla slabo przez chujowy model jazdy. Podobnie w sumie wyszlo z Horizon, do tej pory nikt nie potrafi zrozumiec czemu zmienili system jazdy, mieli wszystko gotowe to zrobili to co zrobili.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 paź 2015, 09:32 
Cytuj  
calkowicie niestety musze sie zgodzic :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 paź 2015, 09:33 
Cytuj  
mareczku, ale to, że sony się nie chciało wprowadzić x-game chatu nie oznacza, że się nie dało. Udowodnili to chociażby kolesie z hack sceny, którzy przerabiali firmware dla złamanych konsol.
To co iniside pisze o VR to niezaprzeczalne fakty. Im bliżej ekran oka tym większa częstotliwość potrzebna, aby głowa nie bolała. Więc wiadomo, że na ziemniaku nie pogramy w nic o grafice chociażby na poziomie skyrima.
Będą tylko jakieś popierdółki.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 paź 2015, 09:36 
Cytuj  
nikt sie wiecej nie spodziewa.
chociaz jakbys popatrzyl na dc i to co napisal goatus to moze bys sie ogarnal.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 30 paź 2015, 09:39 
Cytuj  
cross-game-chatu fizycznie nie dało się dodać bo w systemie zamkniętym jakim jest konsola po prostu nie było wolnego miejsca by tą funkcjonalność wcisnąć, tak by zachować kompatybilność z całą biblioteką softwarową. Do dzisiaj widzę tego nie kumacie - pseudo-nerdy informatyczne.
Co do VR to za 2-3 lata zobaczę organoleptycznie jak to wygląda bo dla mnie osobiście pitolenia inside to zwykłe pitolenia inside.

Ravushimo napisał(a):
Mark24 napisał(a):
Nigdy nie zrozumiem, po co w grach wyścigowych otwarty świat - przecież sedno gry to i tak wyścigi, a otwarty świat jest jedynie po to by dojechać od jednego wyścigu do drugiego.

Pierwsze TDU pokazalo ze wyscigi z otwartym swiatem moga byc zajebiste i dawac fun, dwojka wyszla slabo przez chujowy model jazdy. Podobnie w sumie wyszlo z Horizon, do tej pory nikt nie potrafi zrozumiec czemu zmienili system jazdy, mieli wszystko gotowe to zrobili to co zrobili.


imho coś za coś - albo jedziesz po "nitce" masz najlepszą grafikę, efekty pogodowe i dobry model jazdy, albo rzucasz kartonowy samochodzik w otwarty świat, wielka mapa, przechodnie, światła, random ruch drogowy etc.
Generalnie kwestia gustu - dla mnie jazda z miejsca na miejsca by wziąć udział w innym wyścigu to taki niepotrzebny zapychacz czasu. Dlatego jak gram np. w The Crew to i tak korzystam z "teleporta" jak tylko mam taką możliwość ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 paź 2015, 09:54 
Cytuj  
nie cos za cos, tylko wynika to z tego, ze w grach rzadko powstaja juz zgrane community, ktore same organizowalyby eventy.

jesli chodzi o 'wolna jazde' to tdu, a z singlowych burnout paradise wypas.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 30 paź 2015, 09:56 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
cross-game-chatu fizycznie nie dało się dodać bo w systemie zamkniętym jakim jest konsola po prostu nie było wolnego miejsca by tą funkcjonalność wcisnąć, tak by zachować kompatybilność z całą biblioteką softwarową. Do dzisiaj widzę tego nie kumacie


Ja ci powiedzieli, że 30FPS (czasem 20) w 720p to best ekspirjens, to też do dzisiaj wierzysz.


_________________
Χ Ξ Σ

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 30 paź 2015, 11:51 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
imho coś za coś - albo jedziesz po "nitce" masz najlepszą grafikę, efekty pogodowe i dobry model jazdy, albo rzucasz kartonowy samochodzik w otwarty świat, wielka mapa, przechodnie, światła, random ruch drogowy etc.
Generalnie kwestia gustu - dla mnie jazda z miejsca na miejsca by wziąć udział w innym wyścigu to taki niepotrzebny zapychacz czasu. Dlatego jak gram np. w The Crew to i tak korzystam z "teleporta" jak tylko mam taką możliwość ;)

No wlasnie nie do konca cos za cos. Pierwsze TDU pokazalo ze sie da, oczywiscie nie bylo tam jakiegos wypasionego modelu jak w iRacingu czy Assetto Corsa, ale jezdzilo sie bardzo przyjemnie, nie za prostu, nie jakos mega ciezko i gralo sie swietnie zarowno na padzie jak i kierownicy. Do tego jak na tamte czasy wygladala naprawde dobrze, po O'ahu jezdzilo sie po prostu przyjemnie dla samego jezdzenia, odkrywania nowych salonow, eventow itd. takie wyscigi jak ten dookola wyspy za milion (jak dobrze pamietam zajmowalo to zaleznie od auta 45-55min) to bylo cos pieknego. No i oczywiscie ze uzywalo sie insta portow do innych lokacji, ale nie zmienia to faktu ze w gra dawala po prostu mase funu... i to mowi osoba ktora hejtowala ten tytul kilka pierwszych miesiecy bo bylem ostrym fanbojem pierwszego GRID'a. ;) Dodam jeszcze moze ze w gre wciagnela sie nawet moja zona i do dzisiaj nie ma tytulu w ktory grala by dluzej. W TDU2 mieli w chuj duzo dobrych pomyslow np te 'gildie', nowa wyspa tez byla swietnie zrobiona, ale jak pisalem juz wczesniej - niepotrzebnie majstrowali przy fizyce jazdy do tego w sumie jeszcze kupa niepotrzebnych simsowych rozwiazan i chujowy zajezdzajacy mocno konsola interface (i nie chce tu hejtowac konsol, po prostu duzo przestazalych rozwiazan znanych glownie z menusow na konsolach, zupelnie niepotrzebne to bylo).


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 paź 2015, 12:29 
Cytuj  
Jaka w tej chwili jest najlepsza strzelanka FPS bo zastanawiam sie by kupic PS4


_________________



*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 paź 2015, 13:05 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Jaka w tej chwili jest najlepsza strzelanka FPS bo zastanawiam sie by kupic PS4


Na PS4 to chyba Killzone.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6822 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 342  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.