Kaban napisał(a):
Nie podoba mi się ten pomysł z wciskaniem R1 po każdym combo, aby oczyścić KI. Jakoś nie mogę złapać rytmu.
To jest podstawowa mechanika w tej grze. Jeśli komuś to nie podpasuje, to raczej skazany jest na męczarnie... Z drugiej strony, jeśli opanuje się Ki Pulse, możliwości i kombinacje są nieskończone (żadne tam kółko, kółko, trójkąt), bo Ki Pulse pozwala też na płynną zmianę z jednego stance na drugi i kontynuacje sekwencji.
Zgadzam się, że samouczek jest w tej materii wybrakowany. Sam nauczyłem się tego zupełnie przypadkiem.
Podoba mi się to, że dla prawie każdej broni znalazłem zastosowanie. I tak łatwiej walczyło mi się toporem z Muneshigem, łatwiej Dual Katana z Ogress, łatwiej zwykła Katana z niektórymi Yokai.
Ograłem wszystkie dema i to ostatnie uważam, za najsłabsze. Poziom trudności został mocno obniżony (w złym tego stopnia znaczeniu), ale teraz dużo bardziej przypomina DS.
Złe zarządzanie staminą nie jest już tak bezpardonowo karane przez przeciwników. Nie ma tylu walk jeden vs wielu no i można zawsze uciec z walki odbiegając parę metrów. Być może, tak jak w Ninja Gaiden, będą różne poziomy trudności...
Loot system to loot system. Biorąc pod uwagę jak dobrze odbierany jest/był taki system w Diablo czy w Borderlands, nic dziwnego, że na coś takiego postawiono. Mi się też podoba, aczkolwiek uważam, że zbyt mało informacji gra podaje na temat niektórych cech przedmiotów (albo jest tych cech zbyt wiele). Zakładam, że to wszystko ma sprawić, że build'ów będzie nieporównywanie więcej niż w DS.
Ja raczej kupię
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)