MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Playstation 4
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=104&t=42504
Strona 304 z 342

Autor:  TobiAlex [ 11 mar 2017, 02:10 ]
Tytuł:  Re: Playstation 4

Hehe, takiego ustawiania jasnosci ekranu oraz glosnosci dzwiekow to w grach jeszcze nie widzialem :lol: I podoba mi sie online ficzer - mozemy pomodlic sie za "cialo" zabitego gracza, co jego przywroci do zycia, mozemy wyssac z niego resztki i dostaniemy kase plus jakies bonusy. Mozemy tez je naprawic i bedziemy miec bota, ktory bedzie walczyl po naszej stronie.

Autor:  Mark24 [ 11 mar 2017, 08:59 ]
Tytuł:  Re: Playstation 4

nawet nie rozfoliowuję Nier-a, muszę trochę odpocząć :P

Autor:  Huragan [ 11 mar 2017, 10:10 ]
Tytuł:  Re: Playstation 4

looknalem na tego Niera...odrzucil mnie wygląd postaci...fuuujj.... :( nie da sie w takie cos grac

Autor:  TobiAlex [ 11 mar 2017, 12:09 ]
Tytuł:  Re: Playstation 4

Huragan napisał(a):
looknalem na tego Niera...odrzucil mnie wygląd postaci...fuuujj.... :( nie da sie w takie cos grac


Da się da się. Ruch tej postaci podczas walki > wszystkie inne gry. Zresztą jest demo na PS Store (no chyba, że było ono dostępne tylko przez jakiś czas). No i Huragan - świat by Cię wciągnął, bo do coś podobnego jak w Horizon Zero Down.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 11 mar 2017, 12:09 ]
Tytuł:  Re: Playstation 4

To Horizon rozkręca się jakoś? Mam ze 3h gry za sobą, zrobiłem jakiś słaby quest poboczny z szalonym bratem i wieje nudą z tej gry. Dialogi i animacje są drętwe, całość przypomina to głupkowate Fable.

Autor:  TobiAlex [ 11 mar 2017, 12:11 ]
Tytuł:  Re: Playstation 4

Tor-Bled-Nam napisał(a):
To Horizon rozkręca się jakoś? Mam ze 3h gry za sobą, zrobiłem jakiś słaby quest poboczny z szalonym bratem i wieje nudą z tej gry. Dialogi i animacje są drętwe, całość przypomina to głupkowate Fable.


Oczywiście, że się rozkręca.

Autor:  Mark24 [ 11 mar 2017, 12:48 ]
Tytuł:  Re: Playstation 4

Tor-Bled-Nam napisał(a):
To Horizon rozkręca się jakoś? Mam ze 3h gry za sobą, zrobiłem jakiś słaby quest poboczny z szalonym bratem i wieje nudą z tej gry. Dialogi i animacje są drętwe, całość przypomina to głupkowate Fable.



początek jest lipny na max-a.

Odpaliłem tego Nier-a. Nawer kuźwa musiałem sprawdzić, czy ten Nier w którego nie dawałem rady grać na PS3 to przypadkiem nie zupełnie inna gra i coś mi się poplątało - jednak nie ;)

Autor:  Kaban [ 11 mar 2017, 13:10 ]
Tytuł:  Re: Playstation 4

Tor-Bled-Nam napisał(a):
To Horizon rozkręca się jakoś? Mam ze 3h gry za sobą, zrobiłem jakiś słaby quest poboczny z szalonym bratem i wieje nudą z tej gry. Dialogi i animacje są drętwe, całość przypomina to głupkowate Fable.


Czy tylko mi się początek podobał? Fajne wprowadzenie do świata, zbudowanie relacji z główną bohaterką i ostry, soczysty rozpierdol podczas/po próbie. W takim Wiedźminie 3 początek był bardzo podobny, jak nie znacznie wolniejszy. Kaer Morhen a potem Biały Sad. A taki Final Fantasy XV. Pchanie samochodu na stację benzynową przez pierwsze 30 minut, a potem fetch-quest po części. To tylko moje zdanie, ale tempo prowadzenia akcji w Horizon : Zero Dawn jest póki co idealne i nie wiem czego można więcej oczekiwać.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 11 mar 2017, 13:18 ]
Tytuł:  Re: Playstation 4

W Wiedźminie do razu czułem, że gram w dojrzałą grę, skierowaną do dorosłych graczy. Tutaj mam wrażenie, że to adaptacja bajki Disneya, chodzi o ogólne wrażenia z początku.

Autor:  TobiAlex [ 11 mar 2017, 13:32 ]
Tytuł:  Re: Playstation 4

Mark24 napisał(a):
Odpaliłem tego Nier-a. Nawer kuźwa musiałem sprawdzić, czy ten Nier w którego nie dawałem rady grać na PS3 to przypadkiem nie zupełnie inna gra i coś mi się poplątało - jednak nie ;)


Wierz mi, że ten stary Nier nie jest taki zły. Pewnie, walka nie jest tak dobra jak w Automata, ale historia i świat są ciekawe. I fakt, że akcja dzieje się po starym Nierze (zakończenie nr 4) dodaje smaczku Automacie.

Autor:  Mark24 [ 11 mar 2017, 13:53 ]
Tytuł:  Re: Playstation 4

Tor-Bled-Nam napisał(a):
W Wiedźminie do razu czułem, że gram w dojrzałą grę, skierowaną do dorosłych graczy. Tutaj mam wrażenie, że to adaptacja bajki Disneya, chodzi o ogólne wrażenia z początku.



Dla mnie Horizon jest o klasę lepszy od Wieśka.
Można się przyczepiać do questów, animacji twarzy czy innych pierdułek.
Świeży świat
przepiękna oprawa graficzna
nowatorski taktyczno-skillowy combat
autorskie story które potrafi wciągać
niezła gra na uczuciach gracza, genialne budowanie nastroju bezsilności, skazania na wymarcie.

Autor:  WinterS [ 11 mar 2017, 18:52 ]
Tytuł:  Re: Playstation 4

Tor-Bled-Nam napisał(a):
To Horizon rozkręca się jakoś? Mam ze 3h gry za sobą, zrobiłem jakiś słaby quest poboczny z szalonym bratem i wieje nudą z tej gry. Dialogi i animacje są drętwe, całość przypomina to głupkowate Fable.


dialogi od początku do końca są drętwe, animacja twarzy tak samo, jedynie odkrywanie przyczyn apokalipsy jest w miarę ok, side questy są przeważnie chujowe

horizon to przede wszystkim grafika, ładny świat i gameplay

Autor:  Razoth [ 11 mar 2017, 19:16 ]
Tytuł:  Re: Playstation 4

Rozpierdala mnie to Nier.

Autentycznie rozpierdala.

Jest to bardzo specyficzna gra, autentycznie jedna z tych które albo komuś bardzo podejdą albo bardzo nie podejdą. Cieszy mnie, że takie produkcje powstają, bez kitu AAA w tym roku są świeże w ch...

Jedyne do czego mogę się przyjebać to czytelność ataków przeciwnika i konieczność uników w takich warunkach na hardzie. Gra jest przez to znacznie trudniejsza niż Soulsy czy Bloodborne ale nie jest to uczciwa trudność jak w tych grach.

Aha i odkryłem drugie zakończenie (pierwsze po zginięciu w prologu) - autodestrukcja w bunkrze. :D

Autor:  TobiAlex [ 11 mar 2017, 19:26 ]
Tytuł:  Re: Playstation 4

Final Fantasy XII: The Zodiac Age - oficjalnie 11 lipca 2017

Autor:  Mark24 [ 11 mar 2017, 19:37 ]
Tytuł:  Re: Playstation 4

WinterS napisał(a):

horizon to przede wszystkim grafika, ładny świat i gameplay


no dokładnie soczysty gameplay, bogaty pełen szczegółów świat i bardzo dobry combat który w wieśku był po prostu beznadziejny. Czekam na DLC.

Razoth - nie ma to jak wjebanie ustawienia brightness jako elementu gry czy tam tutorialu. Po raz kolejny zostałem zaskoczony upierdliwością azjatów ;)

Autor:  raggnarok [ 11 mar 2017, 20:02 ]
Tytuł:  Re: Playstation 4

A mi nie podeszlo. System walki zaczal mnie dosyc szybko wkurwiac. Wystawione na sprzedaz w trade :)

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 11 mar 2017, 20:11 ]
Tytuł:  Re: Playstation 4

Ranged/stealth jest ok, ale melee to porażka. Dam jej jeszcze ze 3-4h z uwagi na świat, ale nie jest to dobra gra raczej. :/

Autor:  Razoth [ 11 mar 2017, 20:40 ]
Tytuł:  Re: Playstation 4

Mark24 napisał(a):

Razoth - nie ma to jak wjebanie ustawienia brightness jako elementu gry czy tam tutorialu. Po raz kolejny zostałem zaskoczony upierdliwością azjatów ;)


Ja miałem już kilka popierdolonych momentów w grze i aż się boję, co będzie później, bo ludzie piszą, że prawdziwa jazda zaczyna się dopiero przy kolejnych routach.

Autor:  Mark24 [ 11 mar 2017, 21:06 ]
Tytuł:  Re: Playstation 4

raggnarok - system walki trzeba wyczuć. Cały combat został dopasowany do stylu ranged - feeling strzelania z łuku jest zajebisty. Nie widzę tam absolutnie nic co można by poprawić. No może żeby damage zależał od czasu (a więc siły) w jakim naciągamy cięciwę, bo aktualnie zależy jedynie celność. No i oprócz tego, że z naprawdę wielkimi madafakami wraz z postępem walki walczy się nie coraz trudniej a coraz łatwiej - pokaleczone moby, z postrącanymi działkami i płytami pancerza są coraz bardziej bezbronne i łatwiejsze. Co w sumie jest naturalne, ale gry przyzwyczaiły nas, że jest dokładnie odwrotnie.
Stealth przydaje się jedynie na początku - przy trashach, szczególnie jak ktoś ma problemy z celowaniem na padzie - bo te maleństwa najczęściej można one-two shotnąć, tylko trzeba przycelować w odpowiednie miejsce.
Kopia/lanca, a więc melee służy jedynie dobijaniu (critic w czasie gdy rozłożymy przeciwnika), override, otwieraniu drzwi, mostów, no i przydaje się do story. W samej walce jest totalnie bezużyteczna.

Walka polega na przeskanowaniu przeciwnika, w tym odpowiednich partii jego ciała. Sprawdzeniu które części są na jaki żywioł podatne i piżganiu odpowiednią amunicją w odpowiednie miejsca. Upraszczając można też po prostu walić w najbardziej wkurwiające działka dopóki się ich nie zniszczy. Sub bossy i bossy co jakiś czas muszą się przestudzić - walimy wtedy w ich wysunięte na tą okazję radiatory.

Walka z dużymi bestiami to typowa taktyka hit & run. Przygotowujemy odpowiednią amunicję. Podkradamy się. Skanujemy. Walimy w upatrzony cel na ciele moba (wkurwiające działko) tak by je "zbić". Ucieczka, chowamy się w krzaczorach dopóki mob nie straci zainteresowania. I tak w kółko. Innej opcji nie widzę ;)


Razoth - dla mnie średniak. A jak mnie azjaci wkurzą to pewie znów się poddam.
Zresztą ja jestem 100% typem "przechadzacza" - nie interesuje mnie przechodzenie tej samej gry po kilka razy dla jakichś tam smaczków czy alternatywnych zakończeń.

Autor:  raggnarok [ 11 mar 2017, 21:20 ]
Tytuł:  Re: Playstation 4

No ja wracam do grania na konsoli gdzies po 6-7 latach dlatego wkurwia mnie ten ranged combat :) Tym bardziej, ze kamera jest zdeka spierdolona i czasem trudno sie zorientowac co sie dzieje. Oczywiscie musi byc blisko postaci, bo cinematic experience. Bylaby ze 2 metry dalej i byloby o niebo lepiej. Moze kiedys wroce jak bedzie reka bardziej przyzwyczajona do celowania na padzie :P

Strona 304 z 342 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team