No tak, tempo decki wlasnie polegaja na narzuceniu tempa, grania coraz silniejszym minionem, ale jak przegrywasz tez sie nie przejmuj, po pierwsze deckiem trzeba sie nauczyc grac a do tego po prostu trzeba przegrywac.
Co do Piloted Shredder to jest atm najlepszym 4 mana minionem. jest bardzo "przyczepny" bo nawet jesli przeciwnik ci go zabije to zostaje ci z niego 2 mana random minion. Jest to o tyle wazne, ze przeciwnik na shreddera
najczesciej musi zareagowac minimum 2 kartami zeby sie go pozbyc.
Co do Clockwork Gnome no to nie jest juz az tak waznym minionem jak shredder, mysle ze zamysl tutaj byl ze jest to 1 mana minion, czyli jak masz w rece na poczatku gry mozesz juz tempo narzucic, a ten 1 mana spare part ktory dropuje jak ginie dziala idealnie z Mana Wyrmem, Flamewalkerem oraz Archmage Antonidasem - dziala to jak normalny czar za 1 many
Mad Scientist absolutnie niezbedny 2 drop,
co do Azure Drake to zamysl byl glownie to zeby za 5 many wystawic 4/4 miniona i wziac karte. poza arcane intellect x2 nie masz za duzo rzeczy co ci pomaga brac wiecej kart wiec najczesciej do deckow pakuje sie wlasnie azure drake'i, loot hoardery albo gnomish inventorow no i acolyte of pain, ale z tych wszystkich kart najwieksze tempo nadaje wlasnie Azure Drake.
Z gory mowie, ze Jaina gram malo, do tego jest niedzielnym graczem Hearthstone i ogolnie karcianek, nie gram turniejow ani nie dochodze do legendy, ale staram sie tlumaczyc co ten kto stworzyl ten deck mial na mysli