embe napisał(a):
No właśnie endgame powinien być najlepiej opisywany bo to ile trwa i jak wygląda t2,t3,t4 to jest mało istotne.
W grach z full lotem zawsze jest problem psychologiczny, jak latasz w przeciętnym sprzęcie w grupie to nie boli strata, jak jesteś ubrany w "świecące" itemki to zaczyna się kalkulacja, która zabija ruch w pvp, zanika small pvp i skupia się w zerg vs mniejszy zerg.
Chciałbym wiedzieć jak to wygląda w albionie, a raczej do czego dążą twórcy bo przypuszczam że sporo się zmieni w tej grze po betach ?
Problem w tym, ze w Albionie tak naprawde nie ma engame'u.
A przynajmniej nie takiego, jak w innych grach.
Tutaj w ostatnich alfach ludzie mieli maks t6, i to nieliczni. Na dzien dzisiejszy najwiekszy tier to t8 i watpie, ze ktos w becie bedzie w tym biegal.
Do tego dochodza tiery posrednie, t4_2, t4_3, t5_2 itd, na ktore potrzeba chyba z 3x wiecej expa niz normalnie miedzy zwyklymi tierami.
W koncu to osiagasz, idziesz na czerwona mape pofarmic, giniesz, tracisz wszystko i musisz na nowo ogarnac caly set