MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Albion Online https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=110&t=42556 |
Strona 16 z 34 |
Autor: | Mark24 [ 28 lis 2015, 18:08 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
dungeony z PvP niepotrzebne, tu PvP jest wszędzie poza startowymi zonami. Miasta jak najbardziej są - masz własną wyspę, miasta gildowe, miejscówki na mapie gdzie możesz postawić swoje warsztaty i czerpać z nich zyski. Z POI kiepsko - to nie jest gra oparta na fabule, questów chyba nikt nie robi bo są jeszcze nudniejsze niż ścinanie drzewek (chociaż zrobiłem jedynie dwa - i już miałem dość). Ta gra to farma i PvP, które jako, ze jest full loot nadaje sens farmie. Kopalni się chyba nie przejmuje, aczkolwiek na mapie są zony do przejęcia przez gildie. Nie wiem co dają - bo moja gildia zony żadnej nie ma. btw. jakby ktoś znał rodzimą gildię z aktywnym CHATEM, na serio nie chce mi się siedzieć po kilka godzin dziennie ze słuchawkami na uszach słuchając pitolenia 16-latków... |
Autor: | vilhelm [ 28 lis 2015, 22:03 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
Deshroom napisał(a): Kupujecie ten najtańszy pakiet? Chyba się skuszę. Ta gra chodzi na tablecie też? Może coś źle zrozumiałem ale chyba to działa jak HS że i PC i mobilnie tak? Tak chodzi na tabletach telefonach. Ja na Note3 sobie farmię bez problemów. Pakiet albo najtańszy albo najdroższy tego środkowego się nie opłaca. tomugeen napisał(a): O, gracie w to? Nakurrwiaaaamy |
Autor: | Mendol [ 28 lis 2015, 22:46 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
srodkowy sie oplaca jak najbardziej. za 3 miechy zrobisz upgrade do legendary. |
Autor: | Templair [ 28 lis 2015, 23:24 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
Mozna zrobic upgrade kazdego tiera do legendary? Czy tylko epic->legendary, veteran->epic? ... T. |
Autor: | Lowell [ 29 lis 2015, 00:10 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
Transporcik towarów do wioski gildiowej ![]() https://www.youtube.com/watch?v=d3UzJ9FYPOY PS. Ja robiłem uprade z epic do legendy. Watpie aby byly jakies trudnosci ze zmiana veterana na legende. Powinna byc odpowiednia pozycja w sklepie. |
Autor: | vilhelm [ 29 lis 2015, 01:57 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
Templair napisał(a): Mozna zrobic upgrade kazdego tiera do legendary? Czy tylko epic->legendary, veteran->epic? ... T. Tak można dopóki będą Founder Packi dostępne. |
Autor: | Mark24 [ 29 lis 2015, 10:11 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
zarzućcie jakimiś poradnikami jak najefektywniej można wykorzystać własną wyspę please. Drugie pytanie o co chodzi z journalem i w jaki sposób mam go zapełnić? Zrobiłem sobie stonecuttera, zakupiłem od niego journalla, pociachałem trochę różnych kamieni, journall mam częściowo zapełniony (fame, tak?) ~1500/5000 i mam mały zonk, bo aktualnie kamienie lądują w moim inventory, rzadko kiedy trafiając do journala. Czy to jakiś procent, random, czy potrzebuję inny rodzaj kamieni? Nie ogarniam tego totalnie. |
Autor: | Lowell [ 29 lis 2015, 10:40 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
Przy tym pierwszym journalu powinieneś wydobywać surowce T2 lub wyższe. Zapełniasz journal, oddajesz robotnikowi i po 8h on oddaje ci pusty journal + surowce. I zabawa od nowa. Wypełnione (puste też) journale można kupić/sprzedać w markecie. |
Autor: | Mark24 [ 29 lis 2015, 11:10 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
dzięki lowell. |
Autor: | Teo [ 29 lis 2015, 11:13 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
Lowell napisał(a): Nie ma czasu obecnie na nolifowanie i żeby by się przekonać na własnej skórze ale kurde takie filmiki zniechęcają troszkę do tej gry. |
Autor: | Mark24 [ 29 lis 2015, 12:04 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
próbuję oddać ten journall i mam info "not enough yield to start a job". Pasek yield mam na 38%. journall z koleji jest na full zapełniony 5000/5000. Co z tym zrobić? |
Autor: | Mark24 [ 29 lis 2015, 14:35 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
to chyba jest powiazane z happines człowieczka. Mój nie ma łóżka ani stołu i nie chce pracować. Skasowałem go, kupiłem nowego, odczekałem 30min i wziął ten journall. Nie mogłem dojść o co chodzi z tym yield, zresztą dalej nie jestem pewien :/ btw. jest gdzieś jakieś guide odnośnie tego całego housingu - kurcze wygląda to zajebiście, całkiem ładnie rozbudowane i skomplikowane. Obsadziłem właśnie pierwsze pole. Tu generalnie można się bawić w simsy, produkująć na rzecz gildii potionki lub hodując zwierzynę. Mam masę pytań, a na ogólnym mało kto odpowiada. W gildii tez mało kto ogarnia. 1. jak odblokować ability - by hodować baby Ox. Dostaję jedynie info - "you have not unlocked ability.." 2. stawiam Kennel - co tam będę mógł hodować? |
Autor: | darkadii [ 29 lis 2015, 15:09 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
Przeciez ta gra to tibia 2.0 dla tibijczykow. |
Autor: | Szamotula [ 29 lis 2015, 17:57 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
Sie smiejesz, a Tibia miala zajebiste core mechaniki. Sam za czasow gimnazjum sie w Tibie zagrywalem i do dzis nie znalazlem gry z hardcpre pvp, ktora by dzialala na podobnych zasadach. Najwieksza zaleta Tibii bylo to, ze tam glowne zrodlo mocy postaci(lvle, czy skille) zdobywalo sie w 1-3 osoby, wiec bedac solo randomem mogles ubic kolesia z czolowej gildii(to ze 5min po scigalo cie 50 osob i nie mogles wyjsc z miasta to inna sprawa). Nie to co te wszystkie darkfalle i mortale, gdzie ludzie sie zamykaja w swoich wioskach, scinaja drzewa na altach, skilluja w bezpiecznych miejscach, craftuja w domkach i potem biegaja w 50 - gowno a nie hardcore. W Albiona nie gralem, ale wlasnie czekam na jakies dokladne recenzje z 'end game'u' co by sie dowiedziec czy to jest faktycznie hardkorowa gra, czy moze zergrush dla gowniakow. Na chwile obecna wiem, ze walki o zamki/tereny(?) i dungi maja miec sztywna ilosc graczy na strone co jest mega zachecajace. |
Autor: | Mark24 [ 29 lis 2015, 18:27 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
mnie akurat takie sztywne zasady co do ilości osób zniechęcają. Bardziej to wtedy przypomina meczyk o ustalonych z góry zasadach niż walkę. No ale jeżeli to ma zlikwidować zergowanie to w sumie... Co do samej gry to sam rozwój postaci jest kurewnie hardcorowy. Mi się wydaje, że to po prostu jest gra dla totalnych nolife'ów, biorąc pod uwagę ile czasu/pieniędzy/zachodu potrzeba by wbić jeden punkcik do rozwoju postaci w midgame (T3-T4). Niektóre mechniki crafterskie są mocno przegięte: by przerobić drzewa T4 potrzebujesz przerobionych drzewek T3, by przerobić T3 potrzebujesz T2, by przerobić T2 -> T1. W ten sposób skillując na poziomie T4 albo wydajesz morze, ba ocean kasy, albo wracasz po kolei do poprzednich lowlvl zon by nazbierać określoną ilość materiałów. |
Autor: | Szamotula [ 29 lis 2015, 18:57 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
Ja osobiscie nic do zegow nie mam poki nie jest to glowna czesc gry. W Tibii to wlasnie byla dla mnie magia gry - w innych 'sandbox' grach progresowaniem bylo bezmyslne zbieranie solo skalek biegajac na golasa, a w Tibii progresem bylo bezmyslne bicie mobkow w PELNYM sprzecie. Niby to samo z ta roznica, ze w innych grach jak cie ktos uwalil to traciles to co nazbierales, a w Tibii to co nazbierales + czesto drogi sprzet. Akcje gdzie podczas expa przybiegalo do ciebie 3 kolesi z tekstem wyskakuj z butow(doslownie, bo o buty 'szybkobiegajace' chodzilo), albo wpierdol byly norma. Jesli miales gildie, czy znajomosci to minute pozniej 20 osob juz tych delikwentow scigalo i dopiero wtedy tworzyla jakas masowa potyczka. I to wlasnie bylo dla mnie piekne - mass pvp jako nastepstwo tego co sie dzialo podczas 'gry wlasciwej', a nie mass pvp jako gra wlasciwa. Mam nadzieje, ze w Albionie bedzie w jakims stopniu podobnie. |
Autor: | Teo [ 29 lis 2015, 19:12 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
No właśnie endgame powinien być najlepiej opisywany bo to ile trwa i jak wygląda t2,t3,t4 to jest mało istotne. W grach z full lotem zawsze jest problem psychologiczny, jak latasz w przeciętnym sprzęcie w grupie to nie boli strata, jak jesteś ubrany w "świecące" itemki to zaczyna się kalkulacja, która zabija ruch w pvp, zanika small pvp i skupia się w zerg vs mniejszy zerg. Chciałbym wiedzieć jak to wygląda w albionie, a raczej do czego dążą twórcy bo przypuszczam że sporo się zmieni w tej grze po betach ? |
Autor: | D3jviD [ 29 lis 2015, 20:15 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
embe napisał(a): No właśnie endgame powinien być najlepiej opisywany bo to ile trwa i jak wygląda t2,t3,t4 to jest mało istotne. W grach z full lotem zawsze jest problem psychologiczny, jak latasz w przeciętnym sprzęcie w grupie to nie boli strata, jak jesteś ubrany w "świecące" itemki to zaczyna się kalkulacja, która zabija ruch w pvp, zanika small pvp i skupia się w zerg vs mniejszy zerg. Chciałbym wiedzieć jak to wygląda w albionie, a raczej do czego dążą twórcy bo przypuszczam że sporo się zmieni w tej grze po betach ? Problem w tym, ze w Albionie tak naprawde nie ma engame'u. A przynajmniej nie takiego, jak w innych grach. Tutaj w ostatnich alfach ludzie mieli maks t6, i to nieliczni. Na dzien dzisiejszy najwiekszy tier to t8 i watpie, ze ktos w becie bedzie w tym biegal. Do tego dochodza tiery posrednie, t4_2, t4_3, t5_2 itd, na ktore potrzeba chyba z 3x wiecej expa niz normalnie miedzy zwyklymi tierami. W koncu to osiagasz, idziesz na czerwona mape pofarmic, giniesz, tracisz wszystko i musisz na nowo ogarnac caly set ![]() |
Autor: | vilhelm [ 29 lis 2015, 20:36 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
D3jviD napisał(a): W koncu to osiagasz, idziesz na czerwona mape pofarmic, giniesz, tracisz wszystko i musisz na nowo ogarnac caly set ![]() Dlatego się robi zapasy i chodzi w tym na co Cię stać stracić ![]() |
Autor: | Teo [ 29 lis 2015, 20:38 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
Czyli teoretycznie zorganizowane grupy mogą mocno trząść pvp, a to przyciąga do zergu, tego się obawiam ![]() |
Strona 16 z 34 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |