MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Albion Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=110&t=42556
Strona 16 z 34

Autor:  Mark24 [ 28 lis 2015, 18:08 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

dungeony z PvP niepotrzebne, tu PvP jest wszędzie poza startowymi zonami.
Miasta jak najbardziej są - masz własną wyspę, miasta gildowe, miejscówki na mapie gdzie możesz postawić swoje warsztaty i czerpać z nich zyski.
Z POI kiepsko - to nie jest gra oparta na fabule, questów chyba nikt nie robi bo są jeszcze nudniejsze niż ścinanie drzewek (chociaż zrobiłem jedynie dwa - i już miałem dość). Ta gra to farma i PvP, które jako, ze jest full loot nadaje sens farmie.
Kopalni się chyba nie przejmuje, aczkolwiek na mapie są zony do przejęcia przez gildie. Nie wiem co dają - bo moja gildia zony żadnej nie ma.

btw. jakby ktoś znał rodzimą gildię z aktywnym CHATEM, na serio nie chce mi się siedzieć po kilka godzin dziennie ze słuchawkami na uszach słuchając pitolenia 16-latków...

Autor:  vilhelm [ 28 lis 2015, 22:03 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Deshroom napisał(a):
Kupujecie ten najtańszy pakiet?
Chyba się skuszę.

Ta gra chodzi na tablecie też? Może coś źle zrozumiałem ale chyba to działa jak HS że i PC i mobilnie tak?

Tak chodzi na tabletach telefonach.
Ja na Note3 sobie farmię bez problemów.
Pakiet albo najtańszy albo najdroższy tego środkowego się nie opłaca.

tomugeen napisał(a):
O, gracie w to?

Nakurrwiaaaamy

Autor:  Mendol [ 28 lis 2015, 22:46 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

srodkowy sie oplaca jak najbardziej.
za 3 miechy zrobisz upgrade do legendary.

Autor:  Templair [ 28 lis 2015, 23:24 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Mozna zrobic upgrade kazdego tiera do legendary? Czy tylko epic->legendary, veteran->epic? ...

T.

Autor:  Lowell [ 29 lis 2015, 00:10 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Transporcik towarów do wioski gildiowej ;)
https://www.youtube.com/watch?v=d3UzJ9FYPOY

PS. Ja robiłem uprade z epic do legendy. Watpie aby byly jakies trudnosci ze zmiana veterana na legende. Powinna byc odpowiednia pozycja w sklepie.

Autor:  vilhelm [ 29 lis 2015, 01:57 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Templair napisał(a):
Mozna zrobic upgrade kazdego tiera do legendary? Czy tylko epic->legendary, veteran->epic? ...

T.

Tak można dopóki będą Founder Packi dostępne.

Autor:  Mark24 [ 29 lis 2015, 10:11 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

zarzućcie jakimiś poradnikami jak najefektywniej można wykorzystać własną wyspę please.

Drugie pytanie o co chodzi z journalem i w jaki sposób mam go zapełnić? Zrobiłem sobie stonecuttera, zakupiłem od niego journalla, pociachałem trochę różnych kamieni, journall mam częściowo zapełniony (fame, tak?) ~1500/5000 i mam mały zonk, bo aktualnie kamienie lądują w moim inventory, rzadko kiedy trafiając do journala. Czy to jakiś procent, random, czy potrzebuję inny rodzaj kamieni? Nie ogarniam tego totalnie.

Autor:  Lowell [ 29 lis 2015, 10:40 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Przy tym pierwszym journalu powinieneś wydobywać surowce T2 lub wyższe. Zapełniasz journal, oddajesz robotnikowi i po 8h on oddaje ci pusty journal + surowce. I zabawa od nowa. Wypełnione (puste też) journale można kupić/sprzedać w markecie.

Autor:  Mark24 [ 29 lis 2015, 11:10 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

dzięki lowell.

Autor:  Teo [ 29 lis 2015, 11:13 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Lowell napisał(a):
Transporcik towarów do wioski gildiowej ;)
https://www.youtube.com/watch?v=d3UzJ9FYPOY

Nie ma czasu obecnie na nolifowanie i żeby by się przekonać na własnej skórze ale kurde takie filmiki zniechęcają troszkę do tej gry.

Autor:  Mark24 [ 29 lis 2015, 12:04 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

próbuję oddać ten journall i mam info "not enough yield to start a job". Pasek yield mam na 38%.
journall z koleji jest na full zapełniony 5000/5000.
Co z tym zrobić?

Autor:  Mark24 [ 29 lis 2015, 14:35 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

to chyba jest powiazane z happines człowieczka. Mój nie ma łóżka ani stołu i nie chce pracować. Skasowałem go, kupiłem nowego, odczekałem 30min i wziął ten journall. Nie mogłem dojść o co chodzi z tym yield, zresztą dalej nie jestem pewien :/

btw. jest gdzieś jakieś guide odnośnie tego całego housingu - kurcze wygląda to zajebiście, całkiem ładnie rozbudowane i skomplikowane. Obsadziłem właśnie pierwsze pole. Tu generalnie można się bawić w simsy, produkująć na rzecz gildii potionki lub hodując zwierzynę.

Mam masę pytań, a na ogólnym mało kto odpowiada. W gildii tez mało kto ogarnia.
1. jak odblokować ability - by hodować baby Ox. Dostaję jedynie info - "you have not unlocked ability.."
2. stawiam Kennel - co tam będę mógł hodować?

Autor:  darkadii [ 29 lis 2015, 15:09 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Przeciez ta gra to tibia 2.0 dla tibijczykow.

Autor:  Szamotula [ 29 lis 2015, 17:57 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Sie smiejesz, a Tibia miala zajebiste core mechaniki. Sam za czasow gimnazjum sie w Tibie zagrywalem i do dzis nie znalazlem gry z hardcpre pvp, ktora by dzialala na podobnych zasadach. Najwieksza zaleta Tibii bylo to, ze tam glowne zrodlo mocy postaci(lvle, czy skille) zdobywalo sie w 1-3 osoby, wiec bedac solo randomem mogles ubic kolesia z czolowej gildii(to ze 5min po scigalo cie 50 osob i nie mogles wyjsc z miasta to inna sprawa). Nie to co te wszystkie darkfalle i mortale, gdzie ludzie sie zamykaja w swoich wioskach, scinaja drzewa na altach, skilluja w bezpiecznych miejscach, craftuja w domkach i potem biegaja w 50 - gowno a nie hardcore.

W Albiona nie gralem, ale wlasnie czekam na jakies dokladne recenzje z 'end game'u' co by sie dowiedziec czy to jest faktycznie hardkorowa gra, czy moze zergrush dla gowniakow. Na chwile obecna wiem, ze walki o zamki/tereny(?) i dungi maja miec sztywna ilosc graczy na strone co jest mega zachecajace.

Autor:  Mark24 [ 29 lis 2015, 18:27 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

mnie akurat takie sztywne zasady co do ilości osób zniechęcają. Bardziej to wtedy przypomina meczyk o ustalonych z góry zasadach niż walkę. No ale jeżeli to ma zlikwidować zergowanie to w sumie...

Co do samej gry to sam rozwój postaci jest kurewnie hardcorowy. Mi się wydaje, że to po prostu jest gra dla totalnych nolife'ów, biorąc pod uwagę ile czasu/pieniędzy/zachodu potrzeba by wbić jeden punkcik do rozwoju postaci w midgame (T3-T4).

Niektóre mechniki crafterskie są mocno przegięte:
by przerobić drzewa T4 potrzebujesz przerobionych drzewek T3, by przerobić T3 potrzebujesz T2, by przerobić T2 -> T1. W ten sposób skillując na poziomie T4 albo wydajesz morze, ba ocean kasy, albo wracasz po kolei do poprzednich lowlvl zon by nazbierać określoną ilość materiałów.

Autor:  Szamotula [ 29 lis 2015, 18:57 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Ja osobiscie nic do zegow nie mam poki nie jest to glowna czesc gry. W Tibii to wlasnie byla dla mnie magia gry - w innych 'sandbox' grach progresowaniem bylo bezmyslne zbieranie solo skalek biegajac na golasa, a w Tibii progresem bylo bezmyslne bicie mobkow w PELNYM sprzecie. Niby to samo z ta roznica, ze w innych grach jak cie ktos uwalil to traciles to co nazbierales, a w Tibii to co nazbierales + czesto drogi sprzet. Akcje gdzie podczas expa przybiegalo do ciebie 3 kolesi z tekstem wyskakuj z butow(doslownie, bo o buty 'szybkobiegajace' chodzilo), albo wpierdol byly norma. Jesli miales gildie, czy znajomosci to minute pozniej 20 osob juz tych delikwentow scigalo i dopiero wtedy tworzyla jakas masowa potyczka.
I to wlasnie bylo dla mnie piekne - mass pvp jako nastepstwo tego co sie dzialo podczas 'gry wlasciwej', a nie mass pvp jako gra wlasciwa.

Mam nadzieje, ze w Albionie bedzie w jakims stopniu podobnie.

Autor:  Teo [ 29 lis 2015, 19:12 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

No właśnie endgame powinien być najlepiej opisywany bo to ile trwa i jak wygląda t2,t3,t4 to jest mało istotne.
W grach z full lotem zawsze jest problem psychologiczny, jak latasz w przeciętnym sprzęcie w grupie to nie boli strata, jak jesteś ubrany w "świecące" itemki to zaczyna się kalkulacja, która zabija ruch w pvp, zanika small pvp i skupia się w zerg vs mniejszy zerg.

Chciałbym wiedzieć jak to wygląda w albionie, a raczej do czego dążą twórcy bo przypuszczam że sporo się zmieni w tej grze po betach ?

Autor:  D3jviD [ 29 lis 2015, 20:15 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

embe napisał(a):
No właśnie endgame powinien być najlepiej opisywany bo to ile trwa i jak wygląda t2,t3,t4 to jest mało istotne.
W grach z full lotem zawsze jest problem psychologiczny, jak latasz w przeciętnym sprzęcie w grupie to nie boli strata, jak jesteś ubrany w "świecące" itemki to zaczyna się kalkulacja, która zabija ruch w pvp, zanika small pvp i skupia się w zerg vs mniejszy zerg.

Chciałbym wiedzieć jak to wygląda w albionie, a raczej do czego dążą twórcy bo przypuszczam że sporo się zmieni w tej grze po betach ?


Problem w tym, ze w Albionie tak naprawde nie ma engame'u.
A przynajmniej nie takiego, jak w innych grach.
Tutaj w ostatnich alfach ludzie mieli maks t6, i to nieliczni. Na dzien dzisiejszy najwiekszy tier to t8 i watpie, ze ktos w becie bedzie w tym biegal.
Do tego dochodza tiery posrednie, t4_2, t4_3, t5_2 itd, na ktore potrzeba chyba z 3x wiecej expa niz normalnie miedzy zwyklymi tierami.
W koncu to osiagasz, idziesz na czerwona mape pofarmic, giniesz, tracisz wszystko i musisz na nowo ogarnac caly set ;)

Autor:  vilhelm [ 29 lis 2015, 20:36 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

D3jviD napisał(a):
W koncu to osiagasz, idziesz na czerwona mape pofarmic, giniesz, tracisz wszystko i musisz na nowo ogarnac caly set ;)

Dlatego się robi zapasy i chodzi w tym na co Cię stać stracić ;-)

Autor:  Teo [ 29 lis 2015, 20:38 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Czyli teoretycznie zorganizowane grupy mogą mocno trząść pvp, a to przyciąga do zergu, tego się obawiam :(

Strona 16 z 34 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team