mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 669 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 34  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 gru 2015, 14:01 
 
t5 cisna dla skilli.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 3 gru 2015, 17:33 
 
Mendol napisał(a):
t5 cisna dla skilli.


4.2 tez daja nowe skille.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 4 gru 2015, 09:23 
 
Ja po dluzszej, prawie tygodniowej przerwie przysiadlem dzisiaj, skupilem sie na harvescie/craftu i moge juz robic t5 i t4.2 luki :wink:
Obrazek
Obrazek


do tego juz w miare samowystarczalny do tego jestem, choc musze jeszcze poprzerabiac kilkaset sztuk Pine, bo T5 drzewek nie moge processowac, a mam juz ich sporo nazbieranych


PS. niestety T4.2 luk pod wzgledem skilli nie rozni sie od T4
T5 luk moze miec zamiennie Q - zmiast nuke'a channelowanego przez 1.5s mozna zamienic na DoT ktory da sie stackowac.

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 4 gru 2015, 10:58 
 
Nie wiem czy już było, z forum albiona post deva:

Kod:
We have been rebalancing the spells and testing them internally. The balancing changes will go live with the next content update. We have tackled a lot of the problems you posted, especially looked into the aoe dominance right now. I feel that the wombo combo with the pull and root into aoe fest is the main problem. But we have also been rebalancing a lot of other spells and listened to community feedback.

Some of the changes involve:
-AoE Pull range is decreased and has a hit delay.
-AoE Root range is decreased and cleansing spells will make you immune to it.
-The AoE Root and Pull deal minor damage, so that the focus fire kicks in, when used in a combo.
-Meteor deals less damage and knocks back, so you can't chain meteors
-And mobs will run through fire walls after the first hit
-Some AoEs where nerved in damage (like the icestorm)
-improved damage for healer spells, to make leveling less painful.
-Axe has more damage spells, Bow has less stun, Hammer has more stun

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 gru 2015, 11:14 
 
eh Artur opierdalaczu :)
przez ciebie tez musialem wyskillowac bow crafting na alcie :P

samowystarczalny nie bede, bo jednak harvest/refining/crafting jest nie do zrobienia na jednej postaci.
do tego powolutki leveluje food/alchemy.


https://albiononline.com/en/news/aurelius-announcement

troche jestem w szoku, ze chlopaki tak zapierdalaja i sluchaja.
no ale w koncu to niemcy, a nie grecy.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 4 gru 2015, 13:49 
 
Ja zamierzam olać kompletnie combat na tym etapie i tylko craftowac i szukać miejscówek, wiecej mi sie nie chce grindowac :(

Aurelius bardzo pozytywny!

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 gru 2015, 20:07 
 
cały czas mi mówili że farma w albionie to pikuś w porównaniu do wurm, jednak tak bezmyślnej farmy jak w albion to nie spotkałem jeszcze w grze

no i zajebiste community z kurwappl na czele


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 gru 2015, 22:10 
 
obudz sie albo skoncz sie wypowiadac.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 6 gru 2015, 00:16 
 
farma jest gigantyczna nie ma co zaprzeczać.
Co do community to pewnie kiepsko trafiłeś embe.
Beta jest płatna, więc jakiś poziom powinien być - ja tam absolutnie nie narzekam. Gorzej będzie potem - zlot fanów "bo za darmo" przeróżnej maści.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 gru 2015, 07:43 
 
nie wiem co mial na mysli tosiek piszac o bezmyslnej farmie. no ale moze cos mu sie przysnilo.
ja sobie farmie w ciagu dnia bo mi sie to podoba w ao.
ale moglbym juz dawno przestac, skupiajac sie na crafcie i sprzedazy przedmiotow/surowcow z farm.
do tego pvp i jest fajnie, jest z czego zyc.

co do community to embe jest przyzwyczajony do 50 osobowego community na serwerze w wurmie, wiec moze faktycznie mial pecha i cos zobaczyl na youtubie.

tez obawiam sie, ze teraz gra sie super, ale po releasie i napadzie graczy f2p moze byc masakra.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 gru 2015, 10:39 
 
Mendol oczywiście wszystko wiesz lepiej.

moje wczesne obserwacje

minusy:
- skilowanie craftu oparte o masową produkcje
- ceny itemków niższe od surowców ( pomijam top osiągalne itemki )
- spam na chacie, kurwappl, gold sellerzy
- random party
- monotonia grindu i lvlowania
- jeden lepszy itemek = win w pvp

plusy:
- mimo wszystko grafika
- prosty system itemki/spelle/skille
- proste rozwijanie postaci
- gildie, siege, pvp ( tylko z opowieści ale podoba mi się )
- grupowy balans w walce


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 6 gru 2015, 11:09 
 
embe napisał(a):
minusy:
- skilowanie craftu oparte o masową produkcje
- ceny itemków niższe od surowców ( pomijam top osiągalne itemki )
- spam na chacie, kurwappl, gold sellerzy
- random party
- monotonia grindu i lvlowania
- jeden lepszy itemek = win w pvp


ad1. a o co ma byc oparte? Zrobisz jeden luk na tier i cisniesz kolejne?

ad2. nizsze ceny itemkow niz surowcow to zajebista sprawa, bo idzie sie niezle dorobic i po taniosci rozwijac craft. Ludzie tego nie ogarniaja - ich problem. Ja sie ciesze z kazdego luku wystawionego za 100srebra, a po przerobieniu go na deski jestem 2x tyle do przodu ;)

ad3. dolacz do gildii, to gra mmo, solo nic nie zdzialasz. Gildia, czat gildyjny i problem spamu na czacie znika. Brakuje tylko mozliwosci ignorowania gold sellerow i jakiejs blokady przeciw spamerom. Teraz taki zjeb moze stac w miescie przed 24h i na makro spamowac link do swojej strony.

ad.4 j/w - dolacz do jakiegos klanu.

ad.5. ta gra to jeden wielki grind - czego sie spodziewales? Nie bedzie tutaj dodatkow, DLC po miesiacu itd Gra ma starczyc na lata zabawy, wiec musi byc wymagajaca i zabierac mase czasu.

ad.6. Tu akurat nie wiesz co mowisz. Stawiam. ze nie walczyles jeszcze z nikim w pvp. Nie raz da sie wygrac z gosciem o tier wyzej. Kwestia poznania swoich i jego mozliwosci. Z drugiej strony wiadomo, ze kilkadziesiat godzin farmienia na wyzszy tier musi dawac przewage, bo inaczej jaki sens grindowania?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 gru 2015, 11:12 
 
Oczywiscie, ze wiem lepiej. Co do levelowania craftu to masz racje. I to tyle. Zapominasz, ze ludzie graja juz 2 tygodnie wiec dziwne by bylo zeby itemy t3 kosztowaly nie wiadomo ile. Od t4 nie ma problemu z zarabianiem. Nie wiem co sie dzieje ma czacie bo korzystam tylko z gildiowego. Ale gm pojawia sie dosc czesto. Nie wiem o co ci chodzi z random party ale moze za stary jestes. Ludzie pomagaja sobie na spotach, invituja do party i jest git.
Ciekaw jestem ile pracy wymaga craft w wurmie. Poza tym w ao wszystko z czego korzystasz robia gracze, do tego masz full loot pvp wiec nie spodziewaj sie, ze bedziesz mogl crafcic t5 po 2h.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 gru 2015, 11:44 
 
ojej napisałem przecież że to początkowe obserwacje i pvp/gildie/siege itd to fajne mimo że znam tylko z opowieści.
pvp jak do tej pory jedynie spotkałem jak mnie zabili trzy razy próbując wejść do żółtej strefy, czterech gości one hitowało wszystkich, popsuli mi jakiś złom i musiałem kupić nowy zestaw za grosze na markecie.

Mi tam grind i farma nie jest straszna, jednak przyzwyczaiłem się do miliona możliwości, tu jest to takie prostolinijne i monotonne, co mam zrobić by zacząć nosić tier4, wybór nie jest wielki :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 gru 2015, 11:48 
 
W ao na mozliwosci tez nikt nie narzeka. Widocznie ao nie jest dla ciebie i juz. Na poczatku tez mi sie mniej podobalo ale wystarczylo pare wycieczek po red zonie, fajny loocik i chce sie grac. Ogromnym plusem jest zaangazowanie devsow wiec moze byc tylko lepiej. Combat jest zajebisty w porownaniu do takiego wurma, a to jest wazne w takich grach.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 gru 2015, 12:41 
 
Proszę cie nie odnoś się do wurm, przecież to całkowicie inne gry, ja nie znam albiona ty nie znasz wurma i sobie możemy porównywać zajebiście.

Układ mapy i całego świata bardziej kojarzy mi się z eve online niż z innymi grami, szkoda że wyspa prywatna jest instancją, a nie w otwartym świecie.
Ja liczę jedynie na to że męczący grind zostanie wynagrodzony fajnym pvp, tyle, nie ma co rozkminiać więcej.
Jeśli devsi ogarną inflacje i ekonomia jakoś będzie się trzymać to tym bardziej może być ok.

Jakie konsekwencje są dla tych co latają zabijać w żółtej strefie newbie graczy ?

edit: AO czyli Anarchy Online :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 6 gru 2015, 13:26 
 
ma by jakis wipe? bo nie wiem czy farmic matsy na t5 czy poczekac na wipe

**
Avatar użytkownika

Posty: 251
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 gru 2015, 13:45 
 
Tak, na koniec CBT ma być wipe. Teoretycznie, możliwy jest też wipe w trakcie CBT.

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 6 gru 2015, 14:02 
 
to dziwne bo devsie zapowiadali że przed releasem będzie tylko jeden wipe...

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 6 gru 2015, 14:24 
 
embe napisał(a):
Proszę cie nie odnoś się do wurm, przecież to całkowicie inne gry, ja nie znam albiona ty nie znasz wurma i sobie możemy porównywać zajebiście.

Układ mapy i całego świata bardziej kojarzy mi się z eve online niż z innymi grami, szkoda że wyspa prywatna jest instancją, a nie w otwartym świecie.
Ja liczę jedynie na to że męczący grind zostanie wynagrodzony fajnym pvp, tyle, nie ma co rozkminiać więcej.
Jeśli devsi ogarną inflacje i ekonomia jakoś będzie się trzymać to tym bardziej może być ok.

Jakie konsekwencje są dla tych co latają zabijać w żółtej strefie newbie graczy ?

edit: AO czyli Anarchy Online :)


Nie jest to do końca Eve Online głownie z powodu, że ilość zon jest dużo mniejsza.
PvP u mnie stoi pod znakiem zapytania - jest fajne, bo jest loot, jest niefajne, bo aktualnie to totalny chaos.
Ekonomia moim zdaniem będzie się trzymać - np. ceny działek są "ruchome", podejrzewam, ze wyliczane co jakiś czas ze średnich ilości kasy lub coś w tym stylu. Tuż po starcie działeczki kosztowały po 8-30k, kilka dni potem ceny szły w miliony. AH to w ogóle nie problem - bo tu ceny kształtuje popyt - podaż.

Konsekwencje żadne - ot jesteś oflagowany, i by się odflagować (wejść do miasta) musisz poczekać ~15 minut. Zysk z zabijania newbe w żółtych zonach jest zerowy - tam nie ma lootu.

Ja tam nie wiem czy zagram w retailu - ta gra jest za bardzo hardcorowa, przypomina wyścig szczurów i wymusza spędzenie pierdylionów godzin na powtarzalnych i mało fajnych czynnosciach. PvP też jest mało satysfakcjonujące - liczyłem na możliwości gry nawet solo - tu totalnie się nie da w ten sposób. Małe 3-4 osobowe grupki też mają znikomy sens. Bieganie w 10-30-osobowym zergu klikając na wszystko co czerwone w open PvP jest takie sobie. Nawet mimo full lootu.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 669 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 34  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.