MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Albion Online https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=110&t=42556 |
Strona 18 z 34 |
Autor: | Mendol [ 3 gru 2015, 14:01 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
t5 cisna dla skilli. |
Autor: | D3jviD [ 3 gru 2015, 17:33 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
Mendol napisał(a): t5 cisna dla skilli. 4.2 tez daja nowe skille. |
Autor: | Arturnik [ 4 gru 2015, 09:23 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
Ja po dluzszej, prawie tygodniowej przerwie przysiadlem dzisiaj, skupilem sie na harvescie/craftu i moge juz robic t5 i t4.2 luki ![]() ![]() ![]() do tego juz w miare samowystarczalny do tego jestem, choc musze jeszcze poprzerabiac kilkaset sztuk Pine, bo T5 drzewek nie moge processowac, a mam juz ich sporo nazbieranych PS. niestety T4.2 luk pod wzgledem skilli nie rozni sie od T4 T5 luk moze miec zamiennie Q - zmiast nuke'a channelowanego przez 1.5s mozna zamienic na DoT ktory da sie stackowac. |
Autor: | Ossur [ 4 gru 2015, 10:58 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
Nie wiem czy już było, z forum albiona post deva: Kod: We have been rebalancing the spells and testing them internally. The balancing changes will go live with the next content update. We have tackled a lot of the problems you posted, especially looked into the aoe dominance right now. I feel that the wombo combo with the pull and root into aoe fest is the main problem. But we have also been rebalancing a lot of other spells and listened to community feedback.
Some of the changes involve: -AoE Pull range is decreased and has a hit delay. -AoE Root range is decreased and cleansing spells will make you immune to it. -The AoE Root and Pull deal minor damage, so that the focus fire kicks in, when used in a combo. -Meteor deals less damage and knocks back, so you can't chain meteors -And mobs will run through fire walls after the first hit -Some AoEs where nerved in damage (like the icestorm) -improved damage for healer spells, to make leveling less painful. -Axe has more damage spells, Bow has less stun, Hammer has more stun |
Autor: | Mendol [ 4 gru 2015, 11:14 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
eh Artur opierdalaczu ![]() przez ciebie tez musialem wyskillowac bow crafting na alcie ![]() samowystarczalny nie bede, bo jednak harvest/refining/crafting jest nie do zrobienia na jednej postaci. do tego powolutki leveluje food/alchemy. https://albiononline.com/en/news/aurelius-announcement troche jestem w szoku, ze chlopaki tak zapierdalaja i sluchaja. no ale w koncu to niemcy, a nie grecy. |
Autor: | Arturnik [ 4 gru 2015, 13:49 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
Ja zamierzam olać kompletnie combat na tym etapie i tylko craftowac i szukać miejscówek, wiecej mi sie nie chce grindowac ![]() Aurelius bardzo pozytywny! |
Autor: | Teo [ 5 gru 2015, 20:07 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
cały czas mi mówili że farma w albionie to pikuś w porównaniu do wurm, jednak tak bezmyślnej farmy jak w albion to nie spotkałem jeszcze w grze no i zajebiste community z kurwappl na czele |
Autor: | Mendol [ 5 gru 2015, 22:10 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
obudz sie albo skoncz sie wypowiadac. |
Autor: | Mark24 [ 6 gru 2015, 00:16 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
farma jest gigantyczna nie ma co zaprzeczać. Co do community to pewnie kiepsko trafiłeś embe. Beta jest płatna, więc jakiś poziom powinien być - ja tam absolutnie nie narzekam. Gorzej będzie potem - zlot fanów "bo za darmo" przeróżnej maści. |
Autor: | Mendol [ 6 gru 2015, 07:43 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
nie wiem co mial na mysli tosiek piszac o bezmyslnej farmie. no ale moze cos mu sie przysnilo. ja sobie farmie w ciagu dnia bo mi sie to podoba w ao. ale moglbym juz dawno przestac, skupiajac sie na crafcie i sprzedazy przedmiotow/surowcow z farm. do tego pvp i jest fajnie, jest z czego zyc. co do community to embe jest przyzwyczajony do 50 osobowego community na serwerze w wurmie, wiec moze faktycznie mial pecha i cos zobaczyl na youtubie. tez obawiam sie, ze teraz gra sie super, ale po releasie i napadzie graczy f2p moze byc masakra. |
Autor: | Teo [ 6 gru 2015, 10:39 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
Mendol oczywiście wszystko wiesz lepiej. moje wczesne obserwacje minusy: - skilowanie craftu oparte o masową produkcje - ceny itemków niższe od surowców ( pomijam top osiągalne itemki ) - spam na chacie, kurwappl, gold sellerzy - random party - monotonia grindu i lvlowania - jeden lepszy itemek = win w pvp plusy: - mimo wszystko grafika - prosty system itemki/spelle/skille - proste rozwijanie postaci - gildie, siege, pvp ( tylko z opowieści ale podoba mi się ) - grupowy balans w walce |
Autor: | D3jviD [ 6 gru 2015, 11:09 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
embe napisał(a): minusy: - skilowanie craftu oparte o masową produkcje - ceny itemków niższe od surowców ( pomijam top osiągalne itemki ) - spam na chacie, kurwappl, gold sellerzy - random party - monotonia grindu i lvlowania - jeden lepszy itemek = win w pvp ad1. a o co ma byc oparte? Zrobisz jeden luk na tier i cisniesz kolejne? ad2. nizsze ceny itemkow niz surowcow to zajebista sprawa, bo idzie sie niezle dorobic i po taniosci rozwijac craft. Ludzie tego nie ogarniaja - ich problem. Ja sie ciesze z kazdego luku wystawionego za 100srebra, a po przerobieniu go na deski jestem 2x tyle do przodu ![]() ad3. dolacz do gildii, to gra mmo, solo nic nie zdzialasz. Gildia, czat gildyjny i problem spamu na czacie znika. Brakuje tylko mozliwosci ignorowania gold sellerow i jakiejs blokady przeciw spamerom. Teraz taki zjeb moze stac w miescie przed 24h i na makro spamowac link do swojej strony. ad.4 j/w - dolacz do jakiegos klanu. ad.5. ta gra to jeden wielki grind - czego sie spodziewales? Nie bedzie tutaj dodatkow, DLC po miesiacu itd Gra ma starczyc na lata zabawy, wiec musi byc wymagajaca i zabierac mase czasu. ad.6. Tu akurat nie wiesz co mowisz. Stawiam. ze nie walczyles jeszcze z nikim w pvp. Nie raz da sie wygrac z gosciem o tier wyzej. Kwestia poznania swoich i jego mozliwosci. Z drugiej strony wiadomo, ze kilkadziesiat godzin farmienia na wyzszy tier musi dawac przewage, bo inaczej jaki sens grindowania? |
Autor: | Mendol [ 6 gru 2015, 11:12 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
Oczywiscie, ze wiem lepiej. Co do levelowania craftu to masz racje. I to tyle. Zapominasz, ze ludzie graja juz 2 tygodnie wiec dziwne by bylo zeby itemy t3 kosztowaly nie wiadomo ile. Od t4 nie ma problemu z zarabianiem. Nie wiem co sie dzieje ma czacie bo korzystam tylko z gildiowego. Ale gm pojawia sie dosc czesto. Nie wiem o co ci chodzi z random party ale moze za stary jestes. Ludzie pomagaja sobie na spotach, invituja do party i jest git. Ciekaw jestem ile pracy wymaga craft w wurmie. Poza tym w ao wszystko z czego korzystasz robia gracze, do tego masz full loot pvp wiec nie spodziewaj sie, ze bedziesz mogl crafcic t5 po 2h. |
Autor: | Teo [ 6 gru 2015, 11:44 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
ojej napisałem przecież że to początkowe obserwacje i pvp/gildie/siege itd to fajne mimo że znam tylko z opowieści. pvp jak do tej pory jedynie spotkałem jak mnie zabili trzy razy próbując wejść do żółtej strefy, czterech gości one hitowało wszystkich, popsuli mi jakiś złom i musiałem kupić nowy zestaw za grosze na markecie. Mi tam grind i farma nie jest straszna, jednak przyzwyczaiłem się do miliona możliwości, tu jest to takie prostolinijne i monotonne, co mam zrobić by zacząć nosić tier4, wybór nie jest wielki ![]() |
Autor: | Mendol [ 6 gru 2015, 11:48 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
W ao na mozliwosci tez nikt nie narzeka. Widocznie ao nie jest dla ciebie i juz. Na poczatku tez mi sie mniej podobalo ale wystarczylo pare wycieczek po red zonie, fajny loocik i chce sie grac. Ogromnym plusem jest zaangazowanie devsow wiec moze byc tylko lepiej. Combat jest zajebisty w porownaniu do takiego wurma, a to jest wazne w takich grach. |
Autor: | Teo [ 6 gru 2015, 12:41 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
Proszę cie nie odnoś się do wurm, przecież to całkowicie inne gry, ja nie znam albiona ty nie znasz wurma i sobie możemy porównywać zajebiście. Układ mapy i całego świata bardziej kojarzy mi się z eve online niż z innymi grami, szkoda że wyspa prywatna jest instancją, a nie w otwartym świecie. Ja liczę jedynie na to że męczący grind zostanie wynagrodzony fajnym pvp, tyle, nie ma co rozkminiać więcej. Jeśli devsi ogarną inflacje i ekonomia jakoś będzie się trzymać to tym bardziej może być ok. Jakie konsekwencje są dla tych co latają zabijać w żółtej strefie newbie graczy ? edit: AO czyli Anarchy Online ![]() |
Autor: | Postal [ 6 gru 2015, 13:26 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
ma by jakis wipe? bo nie wiem czy farmic matsy na t5 czy poczekac na wipe |
Autor: | Lowell [ 6 gru 2015, 13:45 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
Tak, na koniec CBT ma być wipe. Teoretycznie, możliwy jest też wipe w trakcie CBT. |
Autor: | Ossur [ 6 gru 2015, 14:02 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
to dziwne bo devsie zapowiadali że przed releasem będzie tylko jeden wipe... |
Autor: | Mark24 [ 6 gru 2015, 14:24 ] |
Tytuł: | Re: Albion Online Sandbox MMO |
embe napisał(a): Proszę cie nie odnoś się do wurm, przecież to całkowicie inne gry, ja nie znam albiona ty nie znasz wurma i sobie możemy porównywać zajebiście. Układ mapy i całego świata bardziej kojarzy mi się z eve online niż z innymi grami, szkoda że wyspa prywatna jest instancją, a nie w otwartym świecie. Ja liczę jedynie na to że męczący grind zostanie wynagrodzony fajnym pvp, tyle, nie ma co rozkminiać więcej. Jeśli devsi ogarną inflacje i ekonomia jakoś będzie się trzymać to tym bardziej może być ok. Jakie konsekwencje są dla tych co latają zabijać w żółtej strefie newbie graczy ? edit: AO czyli Anarchy Online ![]() Nie jest to do końca Eve Online głownie z powodu, że ilość zon jest dużo mniejsza. PvP u mnie stoi pod znakiem zapytania - jest fajne, bo jest loot, jest niefajne, bo aktualnie to totalny chaos. Ekonomia moim zdaniem będzie się trzymać - np. ceny działek są "ruchome", podejrzewam, ze wyliczane co jakiś czas ze średnich ilości kasy lub coś w tym stylu. Tuż po starcie działeczki kosztowały po 8-30k, kilka dni potem ceny szły w miliony. AH to w ogóle nie problem - bo tu ceny kształtuje popyt - podaż. Konsekwencje żadne - ot jesteś oflagowany, i by się odflagować (wejść do miasta) musisz poczekać ~15 minut. Zysk z zabijania newbe w żółtych zonach jest zerowy - tam nie ma lootu. Ja tam nie wiem czy zagram w retailu - ta gra jest za bardzo hardcorowa, przypomina wyścig szczurów i wymusza spędzenie pierdylionów godzin na powtarzalnych i mało fajnych czynnosciach. PvP też jest mało satysfakcjonujące - liczyłem na możliwości gry nawet solo - tu totalnie się nie da w ten sposób. Małe 3-4 osobowe grupki też mają znikomy sens. Bieganie w 10-30-osobowym zergu klikając na wszystko co czerwone w open PvP jest takie sobie. Nawet mimo full lootu. |
Strona 18 z 34 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |