MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Albion Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=110&t=42556
Strona 22 z 34

Autor:  Szamotula [ 11 gru 2015, 16:54 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Embe madrze prawi.
Serio chcecie gre, w ktorej jedynym celem jest nawalanie sie bez powodu? Zeby gra typu Albion dzialala z normalna iloscia graczy to MUSZA byc gracze 'pve', ktorzy graja solo i sobie zbieraja matsy/crafca i zapelniaja rynek. Inaczej skonczy sie jak kazda inna gra tego typu gdzie sa 2-3 gildie wymaksowane z czego z czasem robi sie jedna wielka gildia dominujaca i druga mniejsza cos tam probujaca. Co z automatu oznacza puste serwery po kilku miesiacach bo nowy gracz ma wybor dolaczyc do molocha, albo zbierac wpierdol(nawet wpierdolu godnie zbierac nie moze, bo AH bylo by puste a caly transfer highlvl matsow odbywal by sie w kregu gildijnym).
Ja nie wiem czy to sa jakies kompleksy, ale co to za wyzywanie ludzi od kerberow? Co jest hardkorowego w siedzeniu w 200 osobowej gildii i bieganiu w 50 osobowym zergu?
Przypominam, ze to gra wideo, gdzie sie respisz po smierci i zadnych moralnych przezyc po zabiciu kogos brak. Dupa, a nie hardcore.

Autor:  Lowell [ 11 gru 2015, 17:30 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Nowe wieści w gorącym temacie :)
https://forum.albiononline.com/index.ph ... post275327

Kod:
5) What about my progression if I am gatherer?
High tier ressources will stay exclusive to red and black zones. However, we are thinking about providing special gear or abilities aimed at gatherers that offer some extra protection against being ganked, either with some stealth options and/or some better escape tools. Of course, you will never be invulnerable.

Autor:  Mendol [ 11 gru 2015, 17:35 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

bez sensu :(
przestaje mi sie to podobac.

Autor:  Lowell [ 11 gru 2015, 17:43 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

ale co konkretnie mendol? W sumie te założenia nie wydają się aż takie złe.

Autor:  Mendol [ 11 gru 2015, 17:46 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

'However, we are thinking about providing special gear or abilities aimed at gatherers that offer some extra protection against being ganked, either with some stealth options and/or some better escape tools.'
ida w zla strone i maja coraz gorsze pomysly.
sorry, jak chcesz zbierac materialy to znajdz gildie, zrob gathering na main charze z combatem, zarabiaj i kupuj materialy na ah.
dodawanie extra protekcji dla zbieraczy to najgorszy pomysl jaki moze byc - biorac pod uwage, ze juz w tej chwili mozna zrobic postac, ktora jest w stanie uciec w wiekszosci sytuacji.

Autor:  Lowell [ 11 gru 2015, 17:55 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

To tylko kwestia jak/czy zrealizują te pomysły. Są przecież sposoby aby zmniejszyć ryzyko aby zostać zgankowanym ale zwiększyć diametralnie koszt śmierci jeśli jednak zostaniemy zabici mając te "magiczne" itemki. Liczę na kreatywność tej ekipy :)

Autor:  Ossur [ 11 gru 2015, 17:58 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

otóż to, właśnie o tym mówiłem, że pod wpływem kerbirków zaczynają rozważać pomysły z dupy, które zabiją sens pvp, lokalnych rynków i ekonomii w ogóle...

Autor:  Teo [ 11 gru 2015, 18:01 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Pomysł zły ale trzeba poczekać jak będzie to wyglądało, nie wiem jak ta gra się rozwijała od wczesnej alfy ale to co widzę to rozsądnie podchodzą ze zmianami.
Jest tendencja żeby ułatwiać progress i zwiększać ilość safe terenów ale... ta mapa obecna to nie jest finalna z tego co wiem.
Najgorsze jest to że jak zachwieją balans pve-pvp i spieprzą pvp to odpadnie garstka graczy, a jak spieprzą pve to mogą się zwijać z rynku :(

Ogólnie za mało znam gre żeby coś tu wróżyć, wpadajcie na TS bo ja jestem na etapie newbie i mam milion pytań zawsze :)

Autor:  Mendol [ 11 gru 2015, 18:03 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

lowell problem w tym, ze w ogole maja takie pomysly.
moge sie zgodzic z przesunieciem t5 do green zon, ale nie ulatwiania zycia zbieraczom.
bedzie fail i tyle, bo powazni gracze patrza na ao jak na gre z pvp i full loot'em.
juz teraz jak dla mnie wszystko jest ok, w siegach biegasz w t5 (ktore jest do zrobienia w green zonach), materialy zbierasz w yellow - balans jest.
nie wiem po ki chuj to zmieniac.

embe: to nie ma znaczenia jak to bedzie wygladalo, tak jak napisalem, maja coraz gorsze pomysly - a mialem nadzieje, ze jednak sa ogarnieci, po ich dlugim poscie, ktory napisali na forum.

Autor:  Szamotula [ 11 gru 2015, 18:04 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Czy na obecna chwile sa jakies kary za nieuzasadnione zabijanie? Moim zdaniem dobry system kar to jest wlasnie sposob na zadowolenie graczy wszelkiej masci.
Jakis areszt domowy(nie mozesz opuszczac miasta) na x czasu po smierci jako kryminalista czy cos w ten desen. Jednoczesnie dodac mozliwosc wypowiadania wojny gildiom, czy nawet pojedynczym graczom co rowna sie bezkarnemu zabijaniu czlonkow tych grup + inne systemy ktore w jakims sensiu znormalizuja pvp.
Tak jak jestem za tym, aby polityka i ekonomia byla w rekach graczy, tak 'policja' moim zdaniem powinna byc systemem kierowanym przez tworcow gry. Oczywiscie w idealnym swiecie powinny byc gildie graczy skupione na oferowaniu ochrony slabszym i 'policjowaniu', ale chyba w zadnej grze cos takiego nie dzialalo na dluzsza mete, ze wzgledu na to, ze srednio to sie oplaca.

Autor:  Mendol [ 11 gru 2015, 18:07 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

to jest proste do wprowadzenia w takiej grze jak albion.
gildia bierze 'questa' na zlikwidowanie xx red graczy i za to dostaje konkretna ilosc srebra czy jakis inny bonus.
wedlug mnie calkiem fajny system dzialal w archeagu - mogliby to wprowadzic z odpowiednimi zmianami.

Autor:  Teo [ 11 gru 2015, 18:11 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

ale kary za zabijanie to bezsens
mnie tylko dziwi że w yellow zonach zabijający nie ma żadnych korzyści, więc sprowadza się to do głupkowatego pvp, chyba ze chodzi o wkurwe ludzi tam latających i zniechęcanie części pve graczy, więc jak dla mnie albo dać jakiś częściowy loot albo to zblokować ale wtedy czerwone tereny ffa i to dla mnie było by genialne.

Autor:  TobiAlex [ 11 gru 2015, 18:16 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

embe napisał(a):
ale kary za zabijanie to bezsens
mnie tylko dziwi że w yellow zonach zabijający nie ma żadnych korzyści, więc sprowadza się to do głupkowatego pvp, chyba ze chodzi o wkurwe ludzi tam latających i zniechęcanie części pve graczy, więc jak dla mnie albo dać jakiś częściowy loot albo to zblokować ale wtedy czerwone tereny ffa i to dla mnie było by genialne.


Kary za zabijanie to bezsens, ale już brak korzyści za zabijanie to nie bez sens? :roll:

Autor:  Teo [ 11 gru 2015, 18:21 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

brak nagrody w postaci części lootu uważam za bezsens podobnie jak karanie za zabicie, nie lubię pośrednich rzeczy, albo nie można zabijać albo ffa, jest to uczciwe i proste

Autor:  Szamotula [ 11 gru 2015, 18:26 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Nie rozumiem dlaczego kary za DUZE ilosci zabijania mialy by byc zle. Samo w sobie zabijanie bez powodu nie powinno byc praktycznie glownym featurem gry, a mozliwoscia, ktora niesie duze konsekwencje. Zwyczajnie nie da sie zyc w anarchii realnie jak i wirtualnie. W realu ludzie sie wybijaja, a w virtualu takie gry umieraja.

Mozliwosci na kary jest od groma. Od zmiany systemu lootu na: giniesz niewinny to tracisz plecak + % na drop sprzetu, a giniesz winny to leci wszystko, az po wprowadzenie jakiegos bounty. Massive PK ginie to pojawia sie bounty na nim wynoszace X srebra. Bounty questy mozna zbierac z 'tablicy ogloszen' i jesli ktos zabije tego gracza majac na niego questa to ubywa temu PK z banku srebro na pokrycie bounty.
Ja osobiscie nie wierze, ze moze powstac i przede wszystkim sie utrzymac gra w ktorej nie ma zadnych zasad

Autor:  Teo [ 11 gru 2015, 18:35 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

jakieś info na temat możliwości zmiany emaila ?

Autor:  Ossur [ 11 gru 2015, 18:52 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

@Mendol
Pisząc tu nic nie zmienisz, trzeba pisać na forum Albiona, może cos dotrze do zakutych łbów.

Przykład gracza który wybrał hardcore pvp game... kurwa rence opadajo...

Hello, iam an Green,Yellow non PvP-Player and have one Question.
Why should the Redzone and Blackzone Owners sell their valuable Recources? Its their Advantage over the other Players, and help them to secure their Zones? So why should they sell them?

Autor:  Mark24 [ 11 gru 2015, 18:54 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

embe napisał(a):
ale kary za zabijanie to bezsens
mnie tylko dziwi że w yellow zonach zabijający nie ma żadnych korzyści, więc sprowadza się to do głupkowatego pvp, chyba ze chodzi o wkurwe ludzi tam latających i zniechęcanie części pve graczy, więc jak dla mnie albo dać jakiś częściowy loot albo to zblokować ale wtedy czerwone tereny ffa i to dla mnie było by genialne.


yellow zony są tuż przy miastach - aktualnie PvP na dłuższą metę nie ma tam sensu. Raz, że trzeba sie oflagować, dwa, ze po oflagowaniu się jesteś Red dla każdego i każdy Cię bezkarnie leje, trzy, że aby zdjąć flagę PvP trzeba czekać z pół godziny od ostatniej walki skitrany gdzieś po krzakach, no zero loot-a.
Imho nikt tam nie bedzie się pvp-ował.

Autor:  Mendol [ 11 gru 2015, 18:55 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

jestem juz za stary na takie przepychanki ;)
udalo sie raz w rifcie, teraz juz mi sie nie chce.
chyba, ze spierdola to na maxa, to wtedy znowu trzeba bedzie robic glosowania i zbierac ludzi.

wez marek skoncz juz pieprzyc bo nie da sie tego czytac.

Autor:  Mark24 [ 11 gru 2015, 19:24 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

mendol - nikt cie nie zmusza. Jestem w gildii PvP z Eve i praktycznie wszyscy zgodnie doszli do wniosku, ze PvP-owanie w żóltych zonach nie ma żadnego sensu. Z jakiego powodu - opisałem powyzej.

Strona 22 z 34 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team