Mendol napisał(a):
e, ze co? anty-socjalna?
dungeony robi sie w 4-5 bo latwo spotkac inna grupe, ktora latwiej spizgac w 5 niz solo.
Taa zwłaszcza w dungeonach T6 gdzie nikt Ci nie może wejść poza Tobą
Chodzi o to, że robisz w gildii te 3 stałe grupy 5tek i co robi reszta ? Moby outdoor w red i black są ale farma ich jest nie zbalansowana ryzyko-zysk.
Zwłaszcza po tych zmianach w drzewie, gain fame itp.
Mendol napisał(a):
jak patrzysz na to tylko pod wzgledem ilosci silvera/fame, ktore dostajesz to bedziesz narzekal (tez mamy takiego w gildii) - ja nie widze z tym problemu, bo przy okazji zawsze jest jakies pvp.
ale tak jak napisali w poscie, maja zamiar to poprawic.
Jest to problem dla wielu graczy - aż ta chciwość
Tak mają to zmienić i wielki + dla devsów
Mendol napisał(a):
5v5 jest bardzo fajne, jak czlonkowie gildii czuja sie niepotrzebni, to niech zbiora kase i robia siege'a w 5. to jakis problem jest czy ki chuj?
Taa ciekawe ile taki gracz bot do farmy silvera pogra ^^ nawet miesiąca nie.
Mendol napisał(a):
balans stref idealny moze i nie jest, chociaż ja tu nie widze powodu do narzekan.
Jest słabo zwłaszcza, że mapa jest za mała. Będzie większa zobaczymy.
Mendol napisał(a):
mnie wkurwia totalne zjebanie 'levelowanie' craftingu/gatheringu i combatu - po zmianach jest to tak niezbalansowane i zjebane, ze momentami sie odechciewa.
To jest ściśle związane z tym co pisałem wyżej.
Muszą to przemyśleć, ale jest odzew i Roadmap-a jest kompletna.
Jest tam dokładnie to co mnie wkurwia i trzeba zmienić.
Ale pewny nie jestem czy 7 miesięcy im wystarczy