MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WURM 1.1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=42871
Strona 2 z 30

Autor:  Drusek [ 17 cze 2013, 12:06 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Jest tu jakaś mapa? Bo nie wiem gdzie jestem ;)
No i jakiegoś koguta "biłem" chyba z 5 min...
Poza tym cały ten kraft to aż się prosi o proste makra czy bota.

Autor:  Quetzacotl [ 17 cze 2013, 13:24 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Mendol napisał(a):
biorac pod uwage, ze wurm dziala od jakiegos 2006 roku, to juz dawno powinien umrzec.
ale nie ma to jak zwykle pierdolenie zabolka.

w 2006 to wyszła z bety dopiero, a działa chyba od 2003. Ja myslalem ze tacy wyjadacze MMO i sandbaxow na tym forum juz dawno o Wurmie slyszeli. Musze przyznac ze fun mialem bardzo duzy jak gralem w becie, szczegolnie na open pvp serverze, full loot itp.
W grze towarzyszy nam ciągły niepokój ze wzgledu na zarówno moby (wielkie pająki nagle wyskakują zza drzew) jak i innych graczy ktorzy mogą nam zasunać towar ktory craftowalismy cały dzień.
Drusek napisał(a):
Jest tu jakaś mapa? Bo nie wiem gdzie jestem
No i jakiegoś koguta "biłem" chyba z 5 min...
Poza tym cały ten kraft to aż się prosi o proste makra czy bota.

makrować można, ale trzeba być przy komputerze, bo czasem sprawdzają GMi czy jesteś aktywny

Autor:  Mendol [ 17 cze 2013, 13:26 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

tez gralem w becie ale bylo to tak dawno temu, ze moglo mi sie juz popierdolic, wiec sie szczeniaku nie czepiaj :P

Autor:  gosugamer1 [ 17 cze 2013, 17:33 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

zaboleq napisał(a):
Highlander napisał(a):
Combat to na razie wola o poprawe. Lepiej się skupic na czyms innym i poczekać az cos z tym zrobia.


Czyli pewnie kolejne 5 lat i potem gra umrze śmiercią naturalną.


Nie ma to jak wróżba na 5 lat do przodu. :P

Nisza, nie nisza - gra się trzyma od 10 lat, przy realiach gdzie dużo większe mainstreamowe/casualowe produkcje potrafią nie wytrzymać roku.

Autor:  Teo [ 17 cze 2013, 17:56 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

ingame nie ma map, wurmpedia jeśli wiesz gdzie jesteś :)

makrować to jedynie można chyba mining ale czy to akurat tak ważna rzecz to wątpię, cała reszta jest tak przemyślana że nie da się botować i makrować, wystarczy pograć chwile by się przekonać jak działa wszystko

Autor:  Mendol [ 17 cze 2013, 18:04 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

wurm to gra idealna dla embe/huragana.
co 2 minuty lmb zeby wykopac troche skalki, zbudowac sobie murek, posadzic pszenice, nakarmic osla.
powolutku ale do przodu.
nikt ci nic nie zabierze, nikt cie nie zabije, mmo paradise normalnie :)

Autor:  Teo [ 17 cze 2013, 18:11 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

dokładnie, ale z tym nikt nic nie zabierze czy nie zabije to masz złe info, no i Huragan nie gra :)

Autor:  vilhelm [ 17 cze 2013, 18:48 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Mendol napisał(a):
nikt ci nic nie zabierze, nikt cie nie zabije, mmo paradise normalnie :)


Nie tam gdzie gramy Mendol ;-)

Server Epic po stronie Mol-Rehan:
to Full Loot / Full PvP ;-) Więc bitwy są.

http://www.wurmpedia.com/index.php/Servers

Featerów i contentu nie barkuje, a charakter gry pozwala znleźć swoją niszę hardkorom i causalom.
Combat jest póki co ulepszany od strony graficznej, ale na koniec roku wstępnie zapowiedzieli małą rewolucje w tej kwestii. (Bloki kierunkowe, większa kontrola na bronią itp)
W przeciwieństwie do innych firm tutaj nie obiecują gruszek na wierzbie jak w MO i ogarniają swój kod ;-)
Patche są kilka razy w miesiącu z mniejszymi zmianami, a obecnie wprowadzili zasadę: 2x w roku duże łatki które są naprawdę obszerne w content i ulepszenia.

Jeśli chodzi o Macra to poza jakąś niewielką ilością profesji jest to niby możliwe, ale wymaga to bardzo zaawansowanego podejścia do tematu, bo UI mocno to utrudnia.
A GM mają bardzo dobry system logów i szybko wyłapują delikwentów. Reagując w razie czego banami.


Tak jak mówiłem opcji w grze jest masa co mówi sama wikipedia:

http://www.wurmpedia.com/i

Autor:  Mendol [ 17 cze 2013, 19:03 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

z huraganem to byl taki zarcik, kazdy wie, ze on nie moze grac w mmo bo sie martwi o pixele.

ale prawda taka, ze embe znalazl sobie safe spocik, zbudowal 4 bramy i moze siedziec w stodole, gdzie go nikt nie zabije ;p



a tak calkiem serio, to kurwa doceniam wasz zapal i cierpliwosc do budowy oraz grania, ja przerabialem to jak w wurma gralo pare osob.

Autor:  Teo [ 17 cze 2013, 19:39 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Pierwsza gra od bardzo dawna gdzie mija juz drugi miesiąc zabawy i nadal jest zapał do gry.
Darkfall, Mortla Online, Xsyon i jakies crapy jeszcze reklamowane jako sandbox nie dały razem tyle funu co wurm.

Autor:  Mendol [ 17 cze 2013, 19:46 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

zalezy na co sie patrzy.
jesli chodzi o mozliwosci to oczywiscie, ze wurm wygrywa.
ale combat to niestety fail w tym wydaniu.
wurm + combat z dfo = gram do 2050 roku :)

Autor:  Teo [ 20 cze 2013, 17:00 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Wurm V1.1 Summer Update
http://www.wurmonline.com/images/mail130614/Web.HTML

Autor:  vilhelm [ 20 cze 2013, 22:46 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Generalnie jakby ktoś chciał zacząć to chętnie pomożemy.
Nie koniecznie musi dołączać do naszej twierdzy jak chce zakosztować surwiwal mode ;-)

A warto, trudno opisać ile rzeczy zostało poprawionych wraz z 1.1: Bardzo udany patch.

Autor:  Quetzacotl [ 21 cze 2013, 00:05 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

ja wroce jak w koncu zmienią combat

Autor:  vilhelm [ 5 lip 2013, 08:06 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Wurm PvP 1.1 Video
Polecam włączyć HD

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... h3WOxNziE0

Autor:  Highlander [ 5 lip 2013, 08:12 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Dla mnie pvp to na razie antyreklama dla tej gry.

Autor:  vilhelm [ 5 lip 2013, 08:34 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Tak czy inaczej warto porównać do filmów z przed roku czy wcześniej ;-)
Dlatego jestem ciekawe jak będą wyglądały kolejne filmy za rok.

Autor:  Mendol [ 5 lip 2013, 09:07 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

daj spokoj vil.
tego sie nie da ogladac :)
ale sama gra jest na pewno warta uwagi, dla kogos kto ma duzo czasu i lubi grzebanie w ziemi :)

Autor:  Teo [ 15 lip 2013, 17:29 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

nasza mała wiocha powolutku rośnie

Obrazek


W grze mamy cały czas patche, drobnostki jak i różne większe zmiany zachodzą cały czas, ilość graczy trzyma się na stałym poziome ze wskazaniem na delikatny wzrost, jak na ta porę roku to jest całkiem ok.

Co ciekawe, w tej grze jak wiemy wszystko tworza gracze, więc stare wioski i wszelkie konstrukcje z czasem sie rozsypują, koło naszej wiochy trzech sasiadów już "zintegrowało" się z naturą :) ale gra żyje, na jednym miejscu odbudowa przez nowych, w innym miejscu powstaje nowy projekt, pierwsza gra gdzie świat żyje dzięki nie bzdurnym zasadom tylko dzięki graczom, istotne że nie odczuwa się tego co w większości gier ( poza eve ) że gra zmierza w kierunku pustki i olania przez devsów.
Elevation czyli wyspa/serwer ffa przy granicy, którego jesteśmy tez zmienia, wprowadzone zmiany odnośnie zakładania królestw przez graczy plus zwiększona aktywność wrogiego królestwa powodują że fortyfikacje stolicy rosną, a do tej pory pewni swego zaczynają dostawać w dupsko, gra od strony pvp żyje.

Co do walki, QQmore tym co nie grają bo ci co ogarniają wiedzą że nie jest to take proste jak sie wydaje z yt :)

Autor:  Mendol [ 15 lip 2013, 17:45 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

ale wyglada na maxa chujowo niestety.

Strona 2 z 30 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team