MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
WURM 1.1 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=42871 |
Strona 2 z 30 |
Autor: | Drusek [ 17 cze 2013, 12:06 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Jest tu jakaś mapa? Bo nie wiem gdzie jestem ![]() No i jakiegoś koguta "biłem" chyba z 5 min... Poza tym cały ten kraft to aż się prosi o proste makra czy bota. |
Autor: | Quetzacotl [ 17 cze 2013, 13:24 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Mendol napisał(a): biorac pod uwage, ze wurm dziala od jakiegos 2006 roku, to juz dawno powinien umrzec. ale nie ma to jak zwykle pierdolenie zabolka. w 2006 to wyszła z bety dopiero, a działa chyba od 2003. Ja myslalem ze tacy wyjadacze MMO i sandbaxow na tym forum juz dawno o Wurmie slyszeli. Musze przyznac ze fun mialem bardzo duzy jak gralem w becie, szczegolnie na open pvp serverze, full loot itp. W grze towarzyszy nam ciągły niepokój ze wzgledu na zarówno moby (wielkie pająki nagle wyskakują zza drzew) jak i innych graczy ktorzy mogą nam zasunać towar ktory craftowalismy cały dzień. Drusek napisał(a): Jest tu jakaś mapa? Bo nie wiem gdzie jestem No i jakiegoś koguta "biłem" chyba z 5 min... Poza tym cały ten kraft to aż się prosi o proste makra czy bota. makrować można, ale trzeba być przy komputerze, bo czasem sprawdzają GMi czy jesteś aktywny |
Autor: | Mendol [ 17 cze 2013, 13:26 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
tez gralem w becie ale bylo to tak dawno temu, ze moglo mi sie juz popierdolic, wiec sie szczeniaku nie czepiaj ![]() |
Autor: | gosugamer1 [ 17 cze 2013, 17:33 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
zaboleq napisał(a): Highlander napisał(a): Combat to na razie wola o poprawe. Lepiej się skupic na czyms innym i poczekać az cos z tym zrobia. Czyli pewnie kolejne 5 lat i potem gra umrze śmiercią naturalną. Nie ma to jak wróżba na 5 lat do przodu. ![]() Nisza, nie nisza - gra się trzyma od 10 lat, przy realiach gdzie dużo większe mainstreamowe/casualowe produkcje potrafią nie wytrzymać roku. |
Autor: | Teo [ 17 cze 2013, 17:56 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
ingame nie ma map, wurmpedia jeśli wiesz gdzie jesteś ![]() makrować to jedynie można chyba mining ale czy to akurat tak ważna rzecz to wątpię, cała reszta jest tak przemyślana że nie da się botować i makrować, wystarczy pograć chwile by się przekonać jak działa wszystko |
Autor: | Mendol [ 17 cze 2013, 18:04 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
wurm to gra idealna dla embe/huragana. co 2 minuty lmb zeby wykopac troche skalki, zbudowac sobie murek, posadzic pszenice, nakarmic osla. powolutku ale do przodu. nikt ci nic nie zabierze, nikt cie nie zabije, mmo paradise normalnie ![]() |
Autor: | Teo [ 17 cze 2013, 18:11 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
dokładnie, ale z tym nikt nic nie zabierze czy nie zabije to masz złe info, no i Huragan nie gra ![]() |
Autor: | vilhelm [ 17 cze 2013, 18:48 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Mendol napisał(a): nikt ci nic nie zabierze, nikt cie nie zabije, mmo paradise normalnie ![]() Nie tam gdzie gramy Mendol ![]() Server Epic po stronie Mol-Rehan: to Full Loot / Full PvP ![]() http://www.wurmpedia.com/index.php/Servers Featerów i contentu nie barkuje, a charakter gry pozwala znleźć swoją niszę hardkorom i causalom. Combat jest póki co ulepszany od strony graficznej, ale na koniec roku wstępnie zapowiedzieli małą rewolucje w tej kwestii. (Bloki kierunkowe, większa kontrola na bronią itp) W przeciwieństwie do innych firm tutaj nie obiecują gruszek na wierzbie jak w MO i ogarniają swój kod ![]() Patche są kilka razy w miesiącu z mniejszymi zmianami, a obecnie wprowadzili zasadę: 2x w roku duże łatki które są naprawdę obszerne w content i ulepszenia. Jeśli chodzi o Macra to poza jakąś niewielką ilością profesji jest to niby możliwe, ale wymaga to bardzo zaawansowanego podejścia do tematu, bo UI mocno to utrudnia. A GM mają bardzo dobry system logów i szybko wyłapują delikwentów. Reagując w razie czego banami. Tak jak mówiłem opcji w grze jest masa co mówi sama wikipedia: http://www.wurmpedia.com/i |
Autor: | Mendol [ 17 cze 2013, 19:03 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
z huraganem to byl taki zarcik, kazdy wie, ze on nie moze grac w mmo bo sie martwi o pixele. ale prawda taka, ze embe znalazl sobie safe spocik, zbudowal 4 bramy i moze siedziec w stodole, gdzie go nikt nie zabije ;p a tak calkiem serio, to kurwa doceniam wasz zapal i cierpliwosc do budowy oraz grania, ja przerabialem to jak w wurma gralo pare osob. |
Autor: | Teo [ 17 cze 2013, 19:39 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Pierwsza gra od bardzo dawna gdzie mija juz drugi miesiąc zabawy i nadal jest zapał do gry. Darkfall, Mortla Online, Xsyon i jakies crapy jeszcze reklamowane jako sandbox nie dały razem tyle funu co wurm. |
Autor: | Mendol [ 17 cze 2013, 19:46 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
zalezy na co sie patrzy. jesli chodzi o mozliwosci to oczywiscie, ze wurm wygrywa. ale combat to niestety fail w tym wydaniu. wurm + combat z dfo = gram do 2050 roku ![]() |
Autor: | Teo [ 20 cze 2013, 17:00 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Wurm V1.1 Summer Update http://www.wurmonline.com/images/mail130614/Web.HTML |
Autor: | vilhelm [ 20 cze 2013, 22:46 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Generalnie jakby ktoś chciał zacząć to chętnie pomożemy. Nie koniecznie musi dołączać do naszej twierdzy jak chce zakosztować surwiwal mode ![]() A warto, trudno opisać ile rzeczy zostało poprawionych wraz z 1.1: Bardzo udany patch. |
Autor: | Quetzacotl [ 21 cze 2013, 00:05 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
ja wroce jak w koncu zmienią combat |
Autor: | vilhelm [ 5 lip 2013, 08:06 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Wurm PvP 1.1 Video Polecam włączyć HD http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... h3WOxNziE0 |
Autor: | Highlander [ 5 lip 2013, 08:12 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Dla mnie pvp to na razie antyreklama dla tej gry. |
Autor: | vilhelm [ 5 lip 2013, 08:34 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Tak czy inaczej warto porównać do filmów z przed roku czy wcześniej ![]() Dlatego jestem ciekawe jak będą wyglądały kolejne filmy za rok. |
Autor: | Mendol [ 5 lip 2013, 09:07 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
daj spokoj vil. tego sie nie da ogladac ![]() ale sama gra jest na pewno warta uwagi, dla kogos kto ma duzo czasu i lubi grzebanie w ziemi ![]() |
Autor: | Teo [ 15 lip 2013, 17:29 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
nasza mała wiocha powolutku rośnie ![]() W grze mamy cały czas patche, drobnostki jak i różne większe zmiany zachodzą cały czas, ilość graczy trzyma się na stałym poziome ze wskazaniem na delikatny wzrost, jak na ta porę roku to jest całkiem ok. Co ciekawe, w tej grze jak wiemy wszystko tworza gracze, więc stare wioski i wszelkie konstrukcje z czasem sie rozsypują, koło naszej wiochy trzech sasiadów już "zintegrowało" się z naturą ![]() Elevation czyli wyspa/serwer ffa przy granicy, którego jesteśmy tez zmienia, wprowadzone zmiany odnośnie zakładania królestw przez graczy plus zwiększona aktywność wrogiego królestwa powodują że fortyfikacje stolicy rosną, a do tej pory pewni swego zaczynają dostawać w dupsko, gra od strony pvp żyje. Co do walki, QQmore tym co nie grają bo ci co ogarniają wiedzą że nie jest to take proste jak sie wydaje z yt ![]() |
Autor: | Mendol [ 15 lip 2013, 17:45 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
ale wyglada na maxa chujowo niestety. |
Strona 2 z 30 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |