MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
WURM 1.1 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=42871 |
Strona 17 z 30 |
Autor: | Teo [ 16 lut 2014, 15:24 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Highlander napisał(a): Ja pisalem ogolnie, nie wiem na czym polega to 'zdobywanie' roznych rzeczy w Wurm, niestety combat i ogolny feeling gry nie pozwolil mi za bardzo by ją poznac. Ale jak polega chociaz troche to na chodzeniu do lasu 500x by zbudowac 1 scianeto juz niefajnie ;p Wybudowanie małej wioski łącznie z terraformingiem i ogrodzeniem to dla jednej osoby od dwóch do kilku godzin zależnie od terenu i materiału na budowę, oczywiście na freedom spędzają przy budowaniu cale życie, na epic buduje sie obronnie by mieć gdzie spać, hodować konie na pvp i mieć bezpieczne ogólnie miejsce, taka twierdza dla pięciu osób to nawet i miesiąc budowy ale łącznie z terraformingiem całej góry, budowaniem portu w jaskini, tuneli, usypywaniem wielkich fundamentów pod mury itd. Jakby to było nudne to bym grał tyle samo co w inne gry, nie ma tu większej filozofii. |
Autor: | Teo [ 16 lut 2014, 15:36 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Oyci3C napisał(a): Oj dobra dobra Tosiek, zewrzyj poślady bo klapią, dajcie znać jak zapowiadany od miesięcy patch w końcu uderzy Dla grających patch 1.2 wnosi wiele, dla kogoś z zewnątrz raczej nie ponieważ nie zna gry. |
Autor: | Kuciak [ 16 lut 2014, 15:38 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
embe napisał(a): Oyci3C napisał(a): Oj dobra dobra Tosiek, zewrzyj poślady bo klapią, dajcie znać jak zapowiadany od miesięcy patch w końcu uderzy Dla grających patch 1.2 wnosi wiele, dla kogoś z zewnątrz raczej nie ponieważ nie zna gry. Tosiek napisał że combat się nie zmienia. Zmienia się crafting. |
Autor: | vilhelm [ 16 lut 2014, 16:31 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Oyci3C napisał(a): Nie, trzeba mieć bardzo małe wymagania odnośnie estetyki. No dlatego grasz w Rusta gdzie postacie latają z chujem do kolan na wierzchu Wielce estetyczna gra. Odnośnie Wurma to wtorkowy patch 1.2 raczej nic nie zmieni dla "nie przekonanych" chodź może nowy crafting UI i kilka nowych ficzerów będzie zachęcające. Dopiero patch w wakacje będzie dotykał combat-u. I proszę nawet nie porównujcie dev's z DFO do Wurma... my tu mamy kilka mniejszych patchy w miesiącu, a gra zrobiła w rok skok świetlny. Cos około rok temu: http://www.youtube.com/watch?v=HPebtVbQV1c vs obecnie: http://www.youtube.com/watch?v=qgoRsOgom4s |
Autor: | Oyci3C [ 16 lut 2014, 16:39 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
No ja cały czas odnoszę się od zapowiadanych tutaj wielokrotnie zmian odnośnie dynamiki PvP. Stąd miałem nadzieję, że ten patch dotyczy combat ;-) |
Autor: | vilhelm [ 16 lut 2014, 16:41 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Dopiero w grudniu 2013 zapowiedzieli, że combat jest ich następny celem po łatce 1.2 |
Autor: | Highlander [ 16 lut 2014, 18:18 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
to lepiej, zeby to wypalilo http://lifeisfeudal.com/ |
Autor: | vilhelm [ 16 lut 2014, 19:40 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Goście od Feudal Life zbiorą kasę z Kickstartera i się zawiną ;=) jak nie to czeka ich kilka ciężkich lat developmentu. |
Autor: | Teo [ 16 lut 2014, 19:54 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Highlander napisał(a): to lepiej, zeby to wypalilo http://lifeisfeudal.com/ może będzie z tego fajna gra, trzeba poczekać, myślę że dwa lata na dopracowanie mechanika wystarczy, trzymajmy kciuki |
Autor: | vilhelm [ 18 lut 2014, 08:04 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
[08:03:37] The server is shutting down in 3600 seconds. Reason: Going down for update to version 1.2. Expected downtime 1-2 hours. |
Autor: | Teo [ 18 lut 2014, 15:23 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Patch już jest, pierwsze wrażenia takie że nowi gracze będą mieli łatwiej by zrozumieć grę od strony craftu i UI, dla starych graczy spora wygoda i komfort. |
Autor: | vilhelm [ 19 lut 2014, 22:12 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Chaos Life - Całkiem niezły filmik http://www.youtube.com/watch?v=E0TNDGWn13Q#t=0 |
Autor: | ShadorVD [ 20 lut 2014, 09:20 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
http://www.polygon.com/2014/2/19/542631 ... dos-attack nie wiedzialem ze Wurm jest wspoltworzony przez Notcha |
Autor: | Teo [ 20 lut 2014, 15:51 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
http://www.bbc.co.uk/news/technology-26272526 |
Autor: | Oyci3C [ 20 lut 2014, 16:18 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Widzę, że nowy trend ma się dobrze wszędzie :/ Pierdoleńcy. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 20 lut 2014, 16:28 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Jest masa botnetów, cena za ddos pewnie już rzędu kilku tysi maks. |
Autor: | Oyci3C [ 20 lut 2014, 16:39 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Jakich tysi, kilkudziesięciu dolarów. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 20 lut 2014, 16:49 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Ok, give m4 albo masz ddos na serwa. :< |
Autor: | vilhelm [ 20 lut 2014, 16:52 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Shador von Dal napisał(a): http://www.polygon.com/2014/2/19/5426310/wurm-online-dev-offers-reward-to-track-ddos-attack nie wiedzialem ze Wurm jest wspoltworzony przez Notcha Był. Notch odszedł kilka lat temu i zrobił Minecrafta. |
Autor: | vilhelm [ 20 lut 2014, 19:49 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
http://forum.wurmonline.com/index.php?/ ... -features/ |
Strona 17 z 30 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |