Miło nam poinformować, iż już w styczniu 2018, Legends Of Aria na serwerze MoonGate wkroczy w fazę developerską Beta 1.
Wejście w ten etap, oznaczać będzie spore urozmaicenia w świecie gry. Wprowadzenie dwóch nowych dużych miast - Helm i Pyros, nie tylko zwiększy pojemność serwera, ale wzbogaci ogólny charakter obszarów Południowych Obrzeży i Wschodniej Granicy. Wraz z Citadel Studios koncentrujemy się na podziale świata na mniejsze obszary o zróżnicowanych wizualnie strefach. Wspólnie z administratorami z całego świata opracowujemy koncepcje charakterystyk dla każdego z tych obszarów, aby ożywić nasz wspólny świat na zupełnie nowe sposoby.
Beta 1 to również kilka nowych inicjatyw po stronie mechaniki gry. Trwają prace optymalizacyjne w zakresie ruchu postaci i NPC, aby sprawiał on wrażenie bardziej płynnego. Nowy System Rozgłosu powinien zachęcać graczy do angażowania się w różnego rodzaju zachowania - w sposób wciągający i satysfakcjonujący. Planowane są daleko idące ulepszenia w obszarze walki konnej, przy jednoczesnym rozwoju możliwości walki wręcz. Zmodernizowana zostanie metodyka rozwoju postaci aby zapewnić łagodniejszy progress, zachęcający jednocześnie do potyczek z stworami bliżej własnego poziomu umiejętności w miejsce walk z przeciwnikiem, nie wymagającym większego wyzwania.
Przemiany w grze, obejmą również interfejs postaci. Kontynuujemy dążenia do stworzenia minimalnego graficznie interfejsu użytkownika, który zapewni szerokie spektrum możliwości. W listopadzie zakończone zostały m.in. prace nad graficzną koncepcją nowych skórek LoA UI, co umożliwia podjęcie prac nad przekształceniem okien gry w sposób zapewniający ich bardziej atrakcyjny wygląd.
W oczekiwaniu na betę 1,zachęcamy już teraz do logowania się i testowania gry w fazie Final Alpha. Więcej szczegółów pod adresem
http://www.legendsofaria.eu ( alternatywny adres
http://www.legendsofaria.pl)
Mapa Drogowa Bety 1:
[*]Nowe, rozległe obszary gry w strefach Południowych Obrzeży i Wschodniej Granicy
[*]Wzbogacenie geografii świata gry
[*]Dwa nowe, duże miasta Helm i Pyros
[*]Zmodyfikowane katakumby
[*]Modyfikacje poruszania się postaci gracza i NPC, zmiany w zakresie ścieżek rozwoju
[*]Wzbogacenie warstwy fabularnej świata gry
[*]Nowy System Rozgłosu
[*]Rozbudowa mechaniki UI HUD i nowe skórki LoA UI