Cytuj:
Zresztą obydwoje graliśmy w GW2 , także pomyśl ,jakbyś dołożył do obecnego GW2 statystykę i mechanikę np. parry czy / i evade chance , to byś nagle mógł stać jak kołek w miejscu? Nie.
To nie od tego zależy.
Jakby dolozyl takie statystyki do GW2 to juz nie byłby Action Combat, bo mechanika gry siłą rzeczy musiałaby zostać zbudowana dookoła tych statystyk.
Cytuj:
Po pierwsze kiting , po drugie chowanie się za drzewem /budynkiem przed ranged mobami , nałożenie cc na moba /moby i odbieg z mobem /mobami bez tego aby rozciągnąć grupę , ucieczka z rejonu aoe , ucieczka ,unik przed skillami mobów typu 'szarża byka' , positioning aby być frontem do jak największej grupy mobów aby móc korzystać z parry i block ,etc
No. Tylko, ze to co wymieniłeś to jest już w theme parkach od ilu ? 10 lat ? Ja takich rzeczy na klasyfikuje jako action combat. W dalszym ciagy w TSW jest sticky target, w dalszym ciagu zacheca do stania w miejscu, w dalszym ciagu jest "no target selected". Jak pograsz to zobaczysz jaką przepaść dzieli pod tym względem TSW od GW2 czy nawet TERY. Bo takie opisywanie to jak mówienie jak się powinno grać w FPSa.
Cytuj:
Prawdą jest ,że trzeba się mniej ruszać (szczególnie tankami) , prawda ,że większość themeparków jest tak prosta i ma tak słabe moby ,że olewając ruszanie i tak miażdżysz wszytko ,ale nie prawdą jest ,że sama mechanika w typowym Themeparku nie przewiduje movementu podczas combatu.
No. W większości nie przeiwduje, bo albo sie ruszasz, albo używasz skili ;p. W TSW co prawda możesz używać skili w czasie ruszania się, ale nie czuć, że ma to jakiś wpływ na przebieg walki.
I jeszcze te nieszczesne walki z bosami gdzie potrzebny jest tank i healer.
Najprosciej można opisać te różnice tak:
TSW - zachęca cie do stania i tankowania dmg
GW2 - albo sie ciągle ruszasz i uniekasz tankowania dmg albo jesteś trupem.
Tak wiem. Jak sie czyta to roznica moze nie jest duza, ale wystarczy pograć ;s.
edit:.
Zeby oddać grze sprawiedliwość to powie, że jest lepsza niż AoC, chociaż niestety powiela niektóre jego uciążliwości.