mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 85  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 14 maja 2012, 09:48 
Cytuj  
wodny napisał(a):
candidoser napisał(a):
a pod wzgledem wydajnosci jak wyglada porownanie tsw vs gw2?

Na moim kompie dużo gorzej. Jak był ten event pod koniec BW w "GW2" gdzie zabijało się te elitarne zwierzaki to przy kilkudziesięciu graczach było wolno, ale jakoś dało się grać. W "TSW" gra na najwyższych detalach męczy mi kompa niemiłosiernie. Cięło jak cholera. Lekko zatłoczone miejsce i już szatkownica. Po zmniejszeniu detali również nie obyło się bez problemów. Loadingi trwały bardzo długo. Jest ich masa. Włączanie i wyłączanie mapy również było koszmarem. Na dodatek po wyjściu z gry system zachowywał się dziwnie i trzeba było poczekać chwilę aż chyba przetrawi ten niestrawny posiłek o nazwie "TSW". Może nie mam tak mocnego kompa jak niektórzy tutaj, ale wydajność "TSW" mnie przeraziła. Naprawdę.

Musi być zupełnie nie optymalizowane pod twoją kartę graficzną czy coś nie wiem jakiś inny problem jest u ciebie.

U mnie wydajność nie jest powalająca ,ale spokojnie pozwala na relatwynie komfortową grę ,a gra chodzi 2x lepiej niż GW2.

Mój laptop to uwaga - GF8600 gt i procek C2D oraz 4 GB ramu.
Także konfiguracja przedpotpowa ,lapek ma 4 lata i pewnie wszyscy tu mają silniejsze.

Oczywiście gram na LOW.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 maja 2012, 09:51 
Cytuj  
No mam Radeona. Także to może dlatego. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 maja 2012, 10:05 
Cytuj  
Ja tez mam i chodzi ok. Wszystko na ultra, nawet tesselacja ktora chyba nie dziala jak trzeba bo poza spadkiem ilosci fps nie widac roznicy ;p.
To ten sam silnik co w aoc. Niestety. Bo grafika w aoc kilka razy cofała sie w rozwoju :lol:


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 14 maja 2012, 10:19 
Cytuj  
tak, wiemy, ze ci sie silnik w AoC/TSW nie podoba. Nie musisz pisac o tym w kazdym poscie:P


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**

Posty: 238
Dołączył(a): 15.04.2009
Offline
PostNapisane: 14 maja 2012, 15:14 
Cytuj  
wodny napisał(a):
No mam Radeona. Także to może dlatego. :)


Nah, u mnie na radku śmiga aż miło. Z doświadczenia wiem że przy tym silniku graficznym ram to podstawa, 8 GB ramu i wiele z problemów samo zniknie.

@inside

Szczególne zastrzeżenia mam do teselacji "ziemi", która jedyne co powoduje to -30 fps.


Cytuj:
Tutaj jest klasyczny system levelowania. Tylko ze nie wali cie on prosto w twarz i udaje ze go nie ma.


Jakoś ci nie wierzę :D Co prawda liczyłem bardziej na system że używam jakiejś broni/umiejętności i wzrasta mi jej "poziom", ale tutaj jest ewidentnie "levelowanie" wzorowane na AA z AoC.

Nie zgadzam się że jest to klasyczny system. Może nie wywraca do góry nogami wszystkich ustalonych standardów ale ma w sobie trochę odmienności. I cóż, nie zmusza do zgłaszania się co 2 levele u "trenera" żeby wyłożyć kasę na nowe skille.

Do tego sam decydujesz w jakim kierunku się rozwijasz, czyli powiedzmy jakaś konkretna broń czy dwie, a do tego odpowiedni sprzęt (tutaj nie mamy przecież żadnych ograniczeń co do rodzaju armoru, tylko wybieram co nam pasuje).


_________________
"Ludzie, którzy pilnują tęczy, nie lubią takich, którzy zasłaniają słońce" T.P.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 maja 2012, 16:06 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
Pozostaje jeszcze kwestia pvp. Nie probowalem, bo wychodzi na to, ze w tym BWE pvp nie bylo.

Właściwie to było, ale mało intuicyjne. W Londynie, w Haitańskiej dzielnicy jest ffa arena pvp. Nie jest to WZ, ale można zobaczyć co i jak.
iniside napisał(a):
Tutaj jest klasyczny system levelowania. Tylko ze nie wali cie on prosto w twarz i udaje ze go nie ma.

Od dawna wiadomo że jest system ranków i progres pionowy. Tyle że ranków jest 10, wychodząc z Kingsmouth masz ~3, wchodząc do Egiptu ~6, wchodząc do Transylwani ~10, czyli w 2/3 gry jesteś zmaxowany (w jednej broni i talikach oczywiście). Wcześniej spokojnie można z kolegą robić "za trudny" content, bo zwiększa się linearnie, a nie skokowo.
Widzę że nikt nie pisze o crafcie, nie podobał się czy raczej nikt nie testował?
No i lore&achi, imo rozwiązane bardzo sensownie.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 maja 2012, 16:53 
Cytuj  
Cytuj:
Od dawna wiadomo że jest system ranków i progres pionowy. Tyle że ranków jest 10, wychodząc z Kingsmouth masz ~3, wchodząc do Egiptu ~6, wchodząc do Transylwani ~10, czyli w 2/3 gry jesteś zmaxowany (w jednej broni i talikach oczywiście). Wcześniej spokojnie można z kolegą robić "za trudny" content, bo zwiększa się linearnie, a nie skokowo.

Polemizowałbym z tym linarnym progressem, bo w GW2 mogłem robić content o wyzszym levelu poprostu umiejetnie uzywajac skili i dogde.
W TSW na takie coś nie ma szans, bo skile zadaja jakis smieszny dmg w porownaniu do hp mobow, a dogde nie ma wcale ;o.


Ogólnie dla mnie to jest bardzo klasyczny level system bazowany na statach, z tym, ze zamiast cyferki pokazujace twoj level masz kilkanascie statystyk, ktore zwieksza glownie poprzez itemy. LAWL. IMO to jest krok wstecz i upodobnienie sie do WoWa..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 14 maja 2012, 17:13 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Polemizowałbym z tym linarnym progressem, bo w GW2 mogłem robić content o wyzszym levelu poprostu umiejetnie uzywajac skili i dogde.
W TSW na takie coś nie ma szans, bo skile zadaja jakis smieszny dmg w porownaniu do hp mobow, a dogde nie ma wcale ;o.

Nie do końca.

Moby w TSW strasznie dużo walą obszarówkami i robią ataki typu 'szarża' , doskok ,etc . I je mozna unikać po prostu odpowiednio szybko je zauważając i spierdalając / zmieniając kierunek biegu - mimo braku dodge i jest to akurat istotne. Z tym ,że przekonałem się o tym dopiero pod koniec Kingsmouth.

Akurat bycie cały czas w ruchu i ułożenie odpowiedniego decka pozwoliło mi trzaskać moby "z wyższego levelu" , czyli takie z 4 czaszkami (z 5 czaszkami nie spotkałem po prostu) a miały 2 x HP co ja i jak spróbowłem stać nie ruszać się i tylko wciskać skille to ze mnie robiły kotlety mielone w 15 sekund.

Róznica jest taka ,że mimo tego ten combat system jest mniej satysfakcjonujący. Dużą w tym role ma dla mnie : ograniczenie ilości skilli do 7 tylko (nuda) oraz tragiczne animacje , brak poczucia uderzania w cokolwiek ,etc

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 maja 2012, 17:16 
Cytuj  
@iniside
Trochę przesadzasz. Trudność mobów wypływa raczej z ilości ich skili (leczenie, interrupty, bloki, zmniejszenia dmg danego typu o kilkadziesiąt procent), HP nie rośnie im bardzo. W Transylwanii mają coś ok. 8k, w Kingsmouth ok. 2,5k. U gracza to powiedzmy skok z 2k na 4k. Ważniejszy jest dobór właściwych abi, unikanie ataków (teraz jest łatwiej, bo rysują linie krawędzi ataku. Wcześniej musiałem uciekać "na czuja")choć sprzęt oczywiście też ma znaczenie. Ale bez porównania mniejsze niż w WoW.
18.V nowy BWE linkzor
Nic wielkiego, ale pewnie odblokują zewnętrzne koło abi i może dadzą Polaris.
W zewnętrznych kołach znajdują się zazwyczaj finishery do heala czy bardziej przydatne buildery. Nie jest to reguła, z niektórych podstawowych korzysta się zawsze, ale są no... podstawowe.
A jak już edytuję, to są głosy ludzi którzy pograli w PvP i o ile animacje im się nie podobały przed, to w PvP byli zadowoleni - są bardo czytelne, nie ma tego skilllaga, ogólnie feeling, twierdzili, mają lepszy.
Mi one nie przeszkadzają, animacje to dla mnie sprawa drugorzędna, ale rozumiem że niektórym mogą nie pasować.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 maja 2012, 17:29 
Cytuj  
sula napisał(a):
iniside napisał(a):
Polemizowałbym z tym linarnym progressem, bo w GW2 mogłem robić content o wyzszym levelu poprostu umiejetnie uzywajac skili i dogde.
W TSW na takie coś nie ma szans, bo skile zadaja jakis smieszny dmg w porownaniu do hp mobow, a dogde nie ma wcale ;o.

Nie do końca.

Moby w TSW strasznie dużo walą obszarówkami i robią ataki typu 'szarża' , doskok ,etc . I je mozna unikać po prostu odpowiednio szybko je zauważając i spierdalając / zmieniając kierunek biegu - mimo braku dodge i jest to akurat istotne. Z tym ,że przekonałem się o tym dopiero pod koniec Kingsmouth.

Akurat bycie cały czas w ruchu i ułożenie odpowiedniego decka pozwoliło mi trzaskać moby "z wyższego levelu" , czyli takie z 4 czaszkami (z 5 czaszkami nie spotkałem po prostu) a miały 2 x HP co ja i jak spróbowłem stać nie ruszać się i tylko wciskać skille to ze mnie robiły kotlety mielone w 15 sekund.

Róznica jest taka ,że mimo tego ten combat system jest mniej satysfakcjonujący. Dużą w tym role ma dla mnie : ograniczenie ilości skilli do 7 tylko (nuda) oraz tragiczne animacje , brak poczucia uderzania w cokolwiek ,etc

To trafiasz na jakieś dziwne moby, bo te które ja biłem to albo mnie powalały pierdnięciem, albo miały ataki obszarowe które byłby w stanie uniknąć nawet paralityk.

I nie przesadzam. Bo pojscie do Blue Mountain, to bylo praktycznie samobojstwo z moją postacią.

Cytuj:
Mi one nie przeszkadzają, animacje to dla mnie sprawa drugorzędna, ale rozumiem że niektórym mogą nie pasować.

Animacje mają kluczowe znaczenie, zeby rozpoznać co przeciwnik będzie robił.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 14 maja 2012, 17:43 
Cytuj  
iniside napisał(a):
To trafiasz na jakieś dziwne moby, bo te które ja biłem to albo mnie powalały pierdnięciem, albo miały ataki obszarowe które byłby w stanie uniknąć nawet paralityk.

I nie przesadzam. Bo pojscie do Blue Mountain, to bylo praktycznie samobojstwo z moją postacią.

Miałem dostęp tylko do Kingmouth w BWE.

Nie wypowiadałem się na temat trudności uniknięcia tych ataków , szczególnie dla kogoś kto jest przyzwyczajony do gier mocniej / mocno zręcznościowych. Tylko ,że takie są.

Ta gra jest adresowana między innymi do właśnie ludzi ,którzy są słabi manualnie w grach. Z wyboru albo nie.
Oczywiście jeżeli Funcom ma trochę oleju w głowie i ich plan biznesowy się na tym opiera. Bo jak sobie założyli inaczej to dupa zbita lol

Oni będą mieli radochę z unikania tych ataków , gdy ty nie bardzo ,bo jesteś przyzwyczajony do szybszych gier ,a ta gra dostarcza ci za słabe bodźce co powoduje nudę.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 maja 2012, 17:47 
Cytuj  
@iniside (za szybko odpowiadasz sula :wink: )
Wiesz, wcześniej pisałeś że dotarłeś do Kingsmouth, co oznacza zrobienie chyba dwóch questów. Nie ma co się oszukiwac, że kompletny świerzak(rank powiedzmy 0,1) będzie miał start do rank 4 mobów (Blue Mountain to ostatnia mapa Nowej Angli). Ja na rank~4 dawalem sobie radę z mobami ~rank6. Szlo wolno, trzeba było uważać, ale jak najbardziej wykonalne. Ludzie na rank 1 łączyli się w party i w miarę spokojnie expili w BM.
Jak już przy action combat jesteśmy, to przeglądając opinie o BWE trafiłem na coś ciekawego. Otóż ktoś zarzucał TSW że ma fatalną walkę, bo nie da się jednocześnie biegać i wciskać 1 na klawiaturze, no i nie ma standardowego w MMO auto ataku. Do tej pory myślałem że powiedzenie "stoisz w miejscu i wciskasz 1" to taka figura retoryczna, nie mająca dużego związku z rzeczywistością. A tu proszę...
Mnie w każdym razie takie unikanie ataków, jak jest w TSW wystarczy. Akurat tyle zręczności, ile oczekuję od mmo, mam pewnie skrzywienie, bo dlugo gralem SH/SW w warku.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

**

Posty: 238
Dołączył(a): 15.04.2009
Offline
PostNapisane: 14 maja 2012, 17:49 
Cytuj  
Wyczytałem że animacje mają być zmienione/ulepszone.

Cytuj:
We are constantly tweaking and polishing player abilities, both in terms of adding more utility, changing effects and animations, and for balance purposes


source:
http://forums.thesecretworld.com/showthread.php?t=29187

Zresztą w to jestem skłonny uwierzyć bo pamiętam dziesiątki jak nie setki zmienionych animacji z AoC (na początku wiele miało "biedny" i niewyrazisty wygląd by potem zmienić się w takie że nie ma wątpliwości kto, czego i dlaczego używa).


_________________
"Ludzie, którzy pilnują tęczy, nie lubią takich, którzy zasłaniają słońce" T.P.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 maja 2012, 18:00 
Cytuj  
bandytaz napisał(a):
Wyczytałem że animacje mają być zmienione/ulepszone.

Cytuj:
We are constantly tweaking and polishing player abilities, both in terms of adding more utility, changing effects and animations, and for balance purposes


source:
http://forums.thesecretworld.com/showthread.php?t=29187

Zresztą w to jestem skłonny uwierzyć bo pamiętam dziesiątki jak nie setki zmienionych animacji z AoC (na początku wiele miało "biedny" i niewyrazisty wygląd by potem zmienić się w takie że nie ma wątpliwości kto, czego i dlaczego używa).

Obawiam się, że magia już ma zmienione animacje. No i wyglądają przeciętnie (i żrą FPSy jak diabli, szczególnie blood magic z tymi shieldami), blades też, chyba broń palna jest na placeholderach. Skok mam nadzieję poprawią, bo wygląda bardzo słabo.
Fakt, że zgrzyty zawsze będą, bo nogi są niezależnie animowane od reszty ciała ze względu na uzywanie skili w ruchu.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 maja 2012, 18:03 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
@iniside (za szybko odpowiadasz sula :wink: )
Wiesz, wcześniej pisałeś że dotarłeś do Kingsmouth, co oznacza zrobienie chyba dwóch questów. Nie ma co się oszukiwac, że kompletny świerzak(rank powiedzmy 0,1) będzie miał start do rank 4 mobów (Blue Mountain to ostatnia mapa Nowej Angli). Ja na rank~4 dawalem sobie radę z mobami ~rank6. Szlo wolno, trzeba było uważać, ale jak najbardziej wykonalne. Ludzie na rank 1 łączyli się w party i w miarę spokojnie expili w BM.
.

No. Zrobiłem praktycznie całe KM. Może pare questow zostało, bo jak widziałem kolejny quest idz.. i sprawdz co sie stało to mi sie odechciewało. I poprostu zaczełem robić main story questa. I po dotarci do BM za story questem, poprostu już nie dałem rady.

Szczerze ? Oczekiwałem czegoś zupełnie innego. Ze skilem i graniem będe wstanie rozjechać cały content. A okazało się, że skilem to i owszem, ale tylko tym wyrażonym w cyferkach..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 maja 2012, 18:21 
Cytuj  
Story prowadzi do savage coast, nie BM...chyba coś przeskoczyłeś. w KM w tej becie było 48questów plus zablokowanych chyba 9. Tak około 20h grania.
Ja przeszedłem całe story na ~4ranku, ale w BM to głównie uciekałem mobom, bo walka zazwyczaj kończyła się z nadejściem patrolu i zgonem. Albo trwała długo. No i sporo biegania duchem do reza bliżej punktu docelowego. W sumie szkoda, że pierwsze questy z całkowitą ciemnością są dopiero w BM i to pod koniec story, powinny być w Kingsmouth, choćby jako zwykła jaskinia (btw - "Idol of Nergal" quest - polski akcent :lol: )
Nie wiem skąd te spostrzeżenia, że są głównie questy przynieś,zabij, pozamiataj - one w sumie są w mniejszości, chyba 2 są czysto "zabij x czegoś". Zazwyczaj nawet nie trzeba niczego zabijać, choć faktycznie, zombi na ulicach jest sporo i utrudniają podróż.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 14 maja 2012, 18:27 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Szczerze ? Oczekiwałem czegoś zupełnie innego. Ze skilem i graniem będe wstanie rozjechać cały content.

Ja w TSW grać nie będę prawie na pewno i też się zawiodłem w wielu kwestiach ,ale nie rozumiem skąd to oczekiwanie?

Bo wynika ,że się spodziewałeś gry dużo mocniej zręcznościowej niż GW2 czy nawet DFO.
Nie wiem skąd ci się to wzieło.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 maja 2012, 18:34 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Story prowadzi do savage coast, nie BM...chyba coś przeskoczyłeś. w KM w tej becie było 48questów plus zablokowanych chyba 9. Tak około 20h grania.
Ja przeszedłem całe story na ~4ranku, ale w BM to głównie uciekałem mobom, bo walka zazwyczaj kończyła się z nadejściem patrolu i zgonem. Albo trwała długo. No i sporo biegania duchem do reza bliżej punktu docelowego. W sumie szkoda, że pierwsze questy z całkowitą ciemnością są dopiero w BM i to pod koniec story, powinny być w Kingsmouth, choćby jako zwykła jaskinia (btw - "Idol of Nergal" quest - polski akcent

Doszedłem do Tier13 w kopalni. Może faktycznie było to Savage Coast. Tak czy inaczej - wymiękłem ;s.

Cytuj:
Ja w TSW grać nie będę prawie na pewno i też się zawiodłem w wielu kwestiach ,ale nie rozumiem skąd to oczekiwanie?

Z braku leveli i systemu mocy.

Cytuj:
Bo wynika ,że się spodziewałeś gry dużo mocniej zręcznościowej niż GW2 czy nawet DFO.
Nie wiem skąd ci się to wzieło.

Moze nie tyle dużo bardziej zrecznosciowej, co takie w której bym czuł, ze mam realny wpływ na przebieg walki. IMO dodanie zwykłego dogde, sytuacyjnych mocy (typu uniki, CC) od poczatku napewno by zupelnie inaczej wplynelo na moja ocene. Nie wiem. Moze takie moce sa pozniej. Ale ja nie mam siły, zeby je odblokować.
Rzecz typu active block i dogde to nie sa wymagania wziete z kosmosu imo ;p.

Cytuj:
Nie wiem skąd te spostrzeżenia, że są głównie questy przynieś,zabij, pozamiataj - one w sumie są w mniejszości, chyba 2 są czysto "zabij x czegoś". Zazwyczaj nawet nie trzeba niczego zabijać, choć faktycznie, zombi na ulicach jest sporo i utrudniają podróż.

Takie odniosłem wrażenie, kiedy zeby zrobić questa musiałem sie przebijać przez dziesiatki mobow.

Do listy zarzutów moge dodać brak waypointow na mapie. Bieganie po mapie bardzo szybko przestało być fun a stało sie uciążliwe, bo mapy nie sa jakieś szczególnie cikawe i mnie nie zachęciły do eksploracji. W egipcie jak przypuszczam wygldało by inaczej, bo mam sałbość do tej miejscówki.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 maja 2012, 18:47 
Cytuj  
Akurat mapa z otwierającym się okienkiem do wbicia waypointa jest jednym z bugów bety, do 13story nie byłeś w stanie dojść bez przejścia kilku tire w savage coast, a sama kopalnia dla story nie jest bardzo trudna, bardziej polega na orientacji w terenie. Jest trudna dla innych questów, ale story ogranicza się do dobiegnięcia we wskazane miejsce.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 maja 2012, 18:52 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Akurat mapa z otwierającym się okienkiem do wbicia waypointa jest jednym z bugów bety, do 13story nie byłeś w stanie dojść bez przejścia kilku tire w savage coast, a sama kopalnia dla story nie jest bardzo trudna, bardziej polega na orientacji w terenie. Jest trudna dla innych questów, ale story ogranicza się do dobiegnięcia we wskazane miejsce.

No. TAka orientacja w terenie ze na kazde sciezce stoja shade ktore mie scinaly z nog ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 85  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.