mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 85  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 19 maja 2012, 18:13 
Cytuj  
Hmm nie mogę grac. :-?

Probuje zalogowac sie na konto pod ktore dalem beta cd-key z gamespota i cos nie dziala. "Authentication failure", mimo ze na strone loguje sie normalnie. Jestem niedopuszczony do bety? jak tak moge pozyczyc czyjes konto na ~2 godziny zeby sie dehypnac przed premiera?

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 25 maja 2012, 10:58 
Cytuj  
przenieśli datę premiery

http://www.thesecretworld.com/news/the_ ... p_revealed


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 25 maja 2012, 11:15 
Cytuj  
beda na szybko przerabiac combat system?;)


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 maja 2012, 11:22 
Cytuj  
"Funcom has secured a standby equity facility of up to USD 22 million which can be
used at the Company’s discretion and can be drawn upon in tranches."

"The launch date of The Secret World has been adjusted by 2 weeks for market
reasons."

http://l3cdn.funcom.com/funcomportal/pd ... tation.pdf

Marketing i kampanie reklamową chcą pewnie zwiększyć.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 26 maja 2012, 00:06 
Cytuj  
sula napisał(a):
"Funcom has secured a standby equity facility of up to USD 22 million which can be
used at the Company’s discretion and can be drawn upon in tranches."

"The launch date of The Secret World has been adjusted by 2 weeks for market
reasons."

http://l3cdn.funcom.com/funcomportal/pd ... tation.pdf

Marketing i kampanie reklamową chcą pewnie zwiększyć.

albo nie wydawać gry w czasie Euro 2012 ;)


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 maja 2012, 16:59 
Cytuj  
sula napisał(a):
Ok próbowałem naprawdę.

Po prostu - "nie chcę mi się w to grać , nawet jak już się zaloguje".

Właśnie wyszedłem po 30 min bo już nie mogłem ,a to już kolejny raz tak :/

I ok, są inne gry. Ja mam dobrych pare dni /played na betach, robiąc w sumie znany content. Gra trafiła w mój gust.
Cytuj:
Modern setting spoko , ale te wszystkie questy i ogólnie fabuła z którą się stykam w tej grze jest słaba. Tym bardziej, że przedstawianie absolutnie wszystkiego w formie cutscenki / monologu jest weak.
Zresztą wkurwia mnie nawet w single rpg-ach, dużo bardziej wolałem sposób z Fallout 1 & 2 lub Baldur's Gate.

Fabuła(storyline) nie porywa, bo wydarzenia w Kingsmouth to popierdułka, a gracz to kompletny peon. Natomiast składanie elementów jest fajne. O co tu kurwa chodzi i dlaczego?
Cytuj:
Tylko ja wolę tekst (tak ja akurat czytałem tekst i czytam jeżeli są dialogi tekstowe - pod warunkiem, że są dobre - w takim Rifc-ie to nie było co czytać, bo tam było dno fabularne - zresztą często nie było żadnej fabuły) a cutscenki ograniczone ew. do najważniejszych rzeczy?

Są subtitles, ale co ważniejsze są raporty do bazy. W nich jest masa informacji o świecie TSW. Cutscenki to takie tam gadanie dla klimatu. Misje i raporty dają więcej klimatu IMO.
Cytuj:
Combat - ok ja nie potrzebuję super combatu gra może nadrobić innymi rzeczami.

Mi kombat bardzo pasuje - da się przejść trudne moby na dobrym decku i nieupośledzonym ruchu, niczego więcej nie chcę od MMO.
Cytuj:
Dwa poroblemy :

a) TSW nie nadrabia za bardzo niczym (modern setting , dzinsy i spluwy + spoko ambient to za mało sorry)
b) można nadrobić średni combat , nawet trochę poniżej średniej jak gra jest b.dobra w innych aspektach - tu niestety ten combat jest poniżej krytyki.

modern setting , dzinsy i spluwy + spoko ambient i wystarczy.
Combat mi się podoba. Dobrze wyważony między staniem w miejscu w WoW i skakaniem jak pchła w japońskich kreskówkach. Ale ja bardzo lubiłem WAR i SH/SW granie.
Cytuj:
Ograniczenie ilości skilli przy pozostaniu przy standardowym combacie = fail.

LoL, mechanika na tym polega. Tak samo jest w EvE, standardowy combat z chomątem dla cwaniaków.
Cytuj:
Naprawdę dużo więcej funu już mi combat w takim Lotro dawał mimo, że wolny i też tab-based.
Cholera Swtor ma lepszy combat.

Możesz w te tytuły grać.
Cytuj:
Poza tym gra mi się w TSW jak w single player mix przygodówki z elementami rpg , nie czuć, że to mmo.

A ja dopiero w TSW poczułem klimat mmo z WoW i WAR. Jak szukałem kitów to minuta osiem sformowala się grupa. Szybko ustaliliśmy kto co robi i hajda na golemy!


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 26 maja 2012, 17:13 
Cytuj  
No ja kupuje na pewno, liczylem na dehype podczas beta weekendu (dzięki sula za użyczenie konta), ale sie milo zaskoczylem i choc nie ukrywam, wolalbym zeby to byl jakis single-player coop niz mmo, to na pewno miesiaczek sobie pogram, "przejde fabule" w miare mozliwosci i jak zacznie nudzic to bez problemu odstawie.

Setting jest super
Combat wystarczajacy + podoba mi sie ten system skilli

dla mnie wystarczy zeby pograc ten miesiac przynajmniej.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 maja 2012, 17:33 
Cytuj  
No własnie ciekawa sprawa, minimalny dehype na forach, za to sporo hejters in for lifetime.

A propos grania w grupie. jest 9 dungów, każdy po 3 stopnie trudności...bla,bla,bla, kity dropują moby w jednym miejscu mapy i robi się je grupie. Kity to sprzęt, więc wiadomo co się robi.
No i TSW jest pierwsza grą od czasu Perpetuum z trudnymi mobami. Ginie się w Kingsmouth, Insmouth Academy, Blue Mountain, Egipcie i Transylwani. Chyba że z kumplem+, wtedy łatwiej. Ale też bad pull się zdarza.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 26 maja 2012, 17:55 
Cytuj  
Nie no spoko, naprawdę bez ironii życzę wam dużo mile spędzonego czasu skoro wam się podoba.

Standardowego combatu, ale ograniczonego w każdej chwili do max. 7 skilli nie jestem w stanie przeboleć niestety.
Duża liczba skilli do wyboru jest fajna, ale 7 w każdej chwili to stanowczo za mało.

Dla mnie archetypem mmorpg-a i tytułem gdzie najmocniej czułem mmorpg jest UO. (w SWG nie grałem niestety)
W War nie grałem, w WoW oprócz seamless świata, który ratował ten tytuł - to mmorpg-a nie czułem.

Aha sorry jeszcze w WoW-ie są 'dymki' podstawa, której nie rozumiem jak nie może być (jako opcji do ew. wyłączenia dla tych co nie lubią) w 99% dzisiejszych mmorpg.

==========

Mimo, to życzę wam dużo fajnej zabawy, bo wiem jak to jest jak się trafi tytuł w który chcę się grać.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 maja 2012, 19:11 
Cytuj  
Co ci Sula mam powiedzieć... TSW to najlepszy mmorpg w który grałem, gram i grać będę.
Historia w TSW jest lata świetlne dalej niż infantylne gry dla 12 latków.
Grałem w prawie wszystkie mmorpgi - oczywiście poza azjatyckim ścierwem - i TSW jest najlepsze. Nawet bez ludzi, nawet samemu... bo zawsze są bracia i siostry.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 maja 2012, 15:36 
Cytuj  
http://www.gamersbook.com/scene/news/th ... d-delayed/ dilej


_________________
.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 27 maja 2012, 21:11 
Cytuj  
Chcą owinąć kupę w sreberko? :wink:


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 maja 2012, 20:41 
Cytuj  
Heh, dodali doge :)


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 31 maja 2012, 06:45 
Cytuj  
"Additionally they added the tech for dodging, (you can double-tap strafe button to dodge) but disabled it again to tweak the animation of dodging."

zrodlo: komentarze na betacake.com

ciekawe, czy jeszcze uratuja ta gre. Ponoc poprawiaja tez pozostale animacje.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 12 cze 2012, 08:27 
Cytuj  
Ciekawe ja jeszcze raz potestuje. Podobno bedzie zmieniony combat system i obsluga DX11.

Czekajac na GW2, znudzony D3 dam jeszcze raz becie szanse

The game has received significant enhancements since the last Beta Weekend, with improved content, gameplay mechanics and performance. In addition you will get to experience the updated combat system as well as full DirectX 11 graphics! We are very excited to share all this with you.


Teraz oddaje glos hejterom


_________________
Turbot

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 12 cze 2012, 09:07 
Cytuj  
pieniek82 napisał(a):
Teraz oddaje glos hejterom

Na mmorpg.pl nikt nie "hejtuje", tylko co najwyżej ocenia krytycznie.
A to, że ludziom nie spodobał się combat i teraz devsi próbują na szybkiego to naprawić to jest fakt.
Nie spodziewaj się tylko, że nagle dostaniesz action-combat jak w GW2 czy TERA - prędzej wyjdzie coś jeszcze bardziej kalecznego niż było.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 12 cze 2012, 09:11 
Cytuj  
pieniek82 napisał(a):
Ciekawe ja jeszcze raz potestuje. Podobno bedzie zmieniony combat system i obsluga DX11.

Czekajac na GW2, znudzony D3 dam jeszcze raz becie szanse

The game has received significant enhancements since the last Beta Weekend, with improved content, gameplay mechanics and performance. In addition you will get to experience the updated combat system as well as full DirectX 11 graphics! We are very excited to share all this with you.


Teraz oddaje glos hejterom


Jeszcze zobaczymy jak w praniu, pisac to sobie moga :p

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 14 cze 2012, 09:15 
Cytuj  
http://www.mmorpg.com/giveaways.cfm/off ... ndout.html
Jako ze mnie gra kompletnie nie interesuje to tu klucz z mojego konta: KM4E5SJVB763PQMN (http://register.thesecretworld.com/)


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 cze 2012, 20:27 
Cytuj  
Mam ciągle Authentication Failure. Dobre. :D


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*

Posty: 193
Dołączył(a): 22.10.2007
Offline
PostNapisane: 18 cze 2012, 09:05 
Cytuj  
ile zajmuje ten klient(ver 1.0), bo sciagalem wczoraj do 29GB i sie nie chce skonczyc ....

tnx,
Ez.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 85  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.