Zdjęli NDA z CB, jest od metra filmików i streamów z pvp.
W grze jest mail, bank i AH. Mail jest w dowolnym miejscu, bank i AH w Londynie.
Działa vanity shop, ceny za element ubrania 1€-2€, ale bywa i drożej.
Poza tym peciki, tytuly. Najbardziej kontrowersyjne są sloty w gear menagment (takie cuś, gdzie zapisuje się gotowe zestawy gearu i abi). W grze jest 5, za następne trzeba płacić. IMO 5 to wystarczająca ilość.
Jestem pod sporym wrażeniem płynności massPvP - wczoraj zrobili stress test, 300 luda na WZ, bez laga. Za to sprzętowo to trochę nie wyrabiałem, brakuje opcji do całkowitego wyłączenia efektów. Nie ma co się oszukiwać, procek sprzed 3 lat masówki nie uciągnie. Niby nie trzeba zergować, bo jest sporo taktycznych punktów do zrobienia przez party, ale wiadomo jak to jest.
Pograłem kilka dungeonów i są ciekawie zrobione - praktycznie nie ma trashu, starcia polegają na znalezieniu właściwego sposobu na minibossa i jest różnie - czasem trzeba się cały czas ruszać, kiedy indziej stać w miejscu, bić, nie bić, skakać, uciekać... ogólnie całkiem fajnie i dynamicznie. Bardzo duże znaczenie ma obserwacja otoczenia. Co jakiś czas są czekpointy z opcją naprawy sprzętu i streamem z podglądem jak sobie radzą towarzysze, którzy jeszcze nie padli. Starcia zazwyczaj nie są zbyt uzależnione od roli, jak tank padnie, to da się wywinąć od wipe, ale latwe to nie jest. Heal jest niezbędny.
candidoser napisał(a):
cytat z forum: "Yay! We can bind mouse buttons in this build, thank you!". Az sie wierzyc nie chce...
I do tego dodge:
"We tried to cover the full range of options on this one.
Dodge can be bound to a key (default shift)
Dodge can be done by doubletapping strafe.
Double tapping can be disabled for those who hate it."
To trochę zabawne, bo przyciski myszy można było bindować od dawna, jeśli ktoś korzystał z myszy gamingowej i oprogramowania do niej. Natomiast MB3 czy 4(jako mb3 czy 4) był faktycznie przypisany na sztywno chyba pod autorun. JA dodatkowe przyciski mam przypisane pod litery i problemów nie miałem.
Mówiąc szczerze, to większość zarzutów które pojawiają się na forach, jest nieco wydumanych, takie flekowanie garbatego, że dzieci ma proste.
Dodge zasadniczo działa, ale nie jestem pewien czy faktycznie pozwala uniknąć ataku, czy tylko daje speeda. W każdym razie ma maly cooldown widoczny na ekranie. Z dodge jest taki dowcip, że większość mobów stanie w miejscu nagradza waleniem mocniejszymi bombami, więc tak czy siak postać jest cały czas w ruchu.