Kruzer napisał(a):
na 1.1.1 na pewno gear menagment nie dzialał, nie zmieniał itemow na postaci (mod to zmienił i działa w pełni), AH można było przeglądać, ale nie można było kupić , przy użyciu moda dało sie kupować. podsumowując, moderzy mają większe pojęcie od failcomu, żal mi tylko tych co wydali niemałą kasę na wersje bez wersje live czy jak to tam się zwie. chyba dwa tygodnie im zajęło (tydzień napewno) żeby ostatni boss (hell fallen) w trakcie walki nie uciekał poza mapę, nie dało się go zabić, przynajmniej w legalny sposób. następny bag to czasem w ankh nie działa block, robiac tanka w młotkach dostawałem takie hity że healer nie był w stanie mnie utrzymać, potem sprawdziłem i na całej walce nie było ani jednego blocka na 3 minuty.
Ja na dzień dzisiejszy przeszedłem cały kontent, a nie grałem wyjątkowo Hardkorowo.
Nie piszę tego żeby kogoś zniechęcić, gra jest warta kupna i na pewno zapewni miesiąc dobrej zabawy, a czy więcej to zależy tylko od failcomu, puki co miesiąc to max.
Ja wydałem na live i jak na razie nie żałuję ani grosza (tym bardziej, że już ok. 60 zł się zwróciło
. Ja mam jakieś 13 dni played (czyli bardzo dużo) i jestem dopiero w Egipcie. Wszystko zależy od tego jak się gra i z kim się gra
(należę do świetnej polskiej cabal). Zgadza się, są błędy, ale i tak jest dobrze w porównaniu z innymi mmo w miesiąc po premierze. I cieszę się, że gear management został naprawiony w późniejszym czasie, były ważniejsze błędy do naprawy.