Isengrim napisał(a):
Savage coast to nazwa zony w Nowej Anglii.
Zawiera miasto Kingsmouth atakowane przez zombie, dungeon Polaris -wrak transportowca z którego "coś" się wylęgło, Innsmouth Academy - szkołę dla
utalentowanej młodzieży,Motel "Overlook",opuszczony park rozrywki,mroczny las. Słowem kanoniczne dla horroru lokacje.
gameplay prezentujący zwykłego questa1 część gameplaya z wejściem do dungeonu2 część pokazująca mechanikę i trashe w dungeonie3 część z final bossem i przykładem misjiOk spoko dzięki. Filmik z questa spoko , tylko wydaje się standowczo zbyt prosty , mam nadzieję ,że to tylko dlatego ,że na potrzeby prezentacji , bo już żygam tym poziomem trudności questów i mobów w open world stworzonym dla średnointeligentnej małpy. Widać ,że próbują questy zrobić ciekawsze i na pewno wymaga to większego wysiłku i kasy , także dobrze by było ,aby nie było to tak proste jak "podbiegnij do moba naciśnij ikonkę skilla dopóki mob nie umrze , nie bój się i tak nie zginiesz bo i na autoataku go zabijesz. "
Choć ten zarzut można do prawie każdego nowszego mmorpg zastosować , także nie robię z tego wielkiego zarzutu , tylko mówię ,że byłoby szkoda zmarnować bardziej rozbudowane / inaczej przedstawiane questy robiąc je idiotycznie prostymi (w kwestii walki) jak w WoW/ Rift/ Lotro / "twoim ulubionym themearku".
Cytuj:
Nie wiadomo jakiej wielkości będą lokacje czy zony w TSW. Na razie widziałem jeden loading screen - przy wejściu do dungeonu, co jest standardem.
Zresztą wielkość jest sprawą względną - fizycznie mała lokacja, ale wypakowana zawartością ,jest lepsza niż olbrzymia, ale pusta. Przynajmniej moim zdaniem.
No mam nadzieję ,że będą większe niż w AoC.
"Co do małych i napakowanych zawartością" - tu już wiadomo kwestia gustu , wiadomo dużo zawartości to dobrze , choć ja "muszę" mieć przestrzeń w takim, bo np. w Rift szlag mnie trafiał bo gdzie dwóch kroków nie zrobiłem to złapałem agroo moba , albo jakiś NPC z questami albo jeszcze coś. Ja lubię żeby trochę przestrzeni było , no ale to wiadomo kwestia gustu.
Cytuj:
Braki w animacji i grafice postaci są znane, devsi przyznają się że muszą nad tym popracować, zatrudniają do tego ludzi. Wygląda, że wszystko jest na dobrej drodze.
No to dobrze , mam nadzieję ,że będzie lepiej - bardzo uboga ilość animacji to niby pierdoła ,bo są ważniejsze rzeczy ,ale chcąc nie chcąc zauważam to i byłoby to mocno irytujące tym bardziej ,że cały czas bym to widział.
Cytuj:
Wiele rozwiązań w TSW jest nowatorskich, np do rozwiązania questa konieczna jest pomoc wujka googla (albo szeroka wiedza
), mechanika nie jest typowa, seting to nie fantasy. Marketing też jest taki trochę cichy. Gra powstaje już kilka lat, ale devsi nie boją się podejmować dość kontrowersyjnych decyzji, jak np. usunięcie oPvP zony, bo źle działała.To daje nadzieję że nie pójdą drogą AoC wydając niedokończony produkt bo "jakoś to będzie". Na gamesconie będzie prezentowane demko Polaris, może pojawią się nowe informacje i więcej opinii graczy.
Tak z marketingiem to wiem, jak wspominałem pamiętam początki marketingu TSW , stronka na której bodajże był tylko test na to "do której frakcji ci najbliżej" i 1-2 CGI (zresztą b. dobre ) i chyba małe forum.
Zmiana podejścia w stosunku do AoC jeżeli rzeczywiście w momencie release okaże się prawdą jest spoko.
Narazie przyciąga setting i potrzeba pogłówkowania w czasie questów.
Muszę przyznać ,że nieco odnowiłeś moje zainteresowanie tym tytułem, choć nadal jestem sceptyczny.
Mimo wszystko mam oczywiście nadzieję ,że gra okaże się dobra jako ,że takich nigdy nie za wiele.