MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Secret World
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=34411
Strona 63 z 85

Autor:  candidoser [ 13 paź 2012, 09:28 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Isengrim napisał(a):

Free target, ktory jest a little bit sticky;)
wyglada jak mod do GW2 i nie robi to zbyt dobrego wrazenia. Zreszta mechanika mobow sie nie zmienia (dalej maja sticky target?), wiec tak na prawde jest to kosmetyczna zmiana.

Autor:  Isengrim [ 13 paź 2012, 09:59 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Nie no, sticky jest sticky, a ten nie jest :)
Ale wielka zmiana to faktycznie nie jest, dobre jak jest sporo celów, nie trzeba tabować/klikać.
Bardziej interesująco wyglądał teatr, tylko ciekawe co z tego wyjdzie. Kiedyś wspominali że pracują nad dodaniem contentu tworzonego przez graczy, ale myślałem że chodzi raczej o misje, a nie występy artystyczne.

Autor:  candidoser [ 13 paź 2012, 10:12 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

troche jest sticky, to byly slowa jednego z devsow. Ale to akurat najmniejszy problem w tym systemie.

Autor:  Isengrim [ 13 paź 2012, 10:55 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

No to nie wiem co on widzi sticky, chyba to że target się nie zdejmuje jak celuje w ziemię...

Autor:  Isengrim [ 14 paź 2012, 02:47 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

http://www.youtube.com/watch?v=XT94tCKHVfI&feature=player_embedded#!
Właśnie dlatego warto.

Autor:  candidoser [ 14 paź 2012, 10:47 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

znaczy warto grac w mmo dla cinematic'ow?

Autor:  sula [ 14 paź 2012, 11:09 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Nie polubiłem tej gry przez te kilka dni, w których grałem, nie lubię też wrzucania CS do gry z subem, ale ciekawi mnie jak ona sobie da radę na dluższą metę.
Słyszę przeciwne opinię. Jedni mówią, że gra świeci pustkami, inni, że populacja jest niezła, a gracze dość lojalni.
Jak to jest z punktu widzenia osób tu z forum co grają? Po prostu zastanawiam się czy w tych czasach jakieś mmoprg ma szansę (nie robiąc dramatycznych zmian w koncepcji gry) na utrzymanie populacji na dłuższą metę.

Autor:  TobiAlex [ 14 paź 2012, 17:36 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

sula napisał(a):
Nie polubiłem tej gry przez te kilka dni, w których grałem, nie lubię też wrzucania CS do gry z subem, ale ciekawi mnie jak ona sobie da radę na dluższą metę.
Słyszę przeciwne opinię. Jedni mówią, że gra świeci pustkami, inni, że populacja jest niezła, a gracze dość lojalni.
Jak to jest z punktu widzenia osób tu z forum co grają? Po prostu zastanawiam się czy w tych czasach jakieś mmoprg ma szansę (nie robiąc dramatycznych zmian w koncepcji gry) na utrzymanie populacji na dłuższą metę.


Od samego początku było wiadomo, że TSW będzie grą niszową. I takową jest. Jest to i zaleta i wada. Zaleta wiadomo - wszystkie neokidy, które nie mogły sobie poradzić z głupim kodem w Kingsmounth niedaleko kościoła odpadły. Wada, bo wiadomo mniej graczy. Ja gram dość dużo (jestem w fajnej polskiej gildii), i szczerze to trochę ludzi gra. Na pewno częściej ktoś koło mnie przebiega niż w WoW w strefach 1-50lvl nawet po MoP.

Autor:  Isengrim [ 17 paź 2012, 17:01 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

sula napisał(a):
Nie polubiłem tej gry przez te kilka dni, w których grałem, nie lubię też wrzucania CS do gry z subem, ale ciekawi mnie jak ona sobie da radę na dluższą metę.
Słyszę przeciwne opinię. Jedni mówią, że gra świeci pustkami, inni, że populacja jest niezła, a gracze dość lojalni.
Jak to jest z punktu widzenia osób tu z forum co grają? Po prostu zastanawiam się czy w tych czasach jakieś mmoprg ma szansę (nie robiąc dramatycznych zmian w koncepcji gry) na utrzymanie populacji na dłuższą metę.

Nie wiem ile osób tu z forum gra, na pewno mało. W TSW gra mniej osób niż przy starcie, ale ile dokładnie to nie wiadomo. Raz że wielu siedzi w Agharcie i tylko skacze na dungeony, dwa że GW2/MoP/ "i finished endgame" przetrzebiły populację. Ale pod wejściami do inst zawsze ktoś stoi, pod portalami do zon zawsze ktoś jest, w zonie zawsze kogoś spotkasz. Tłoku nie ma, ale i zawsze ktoś jest w zasięgu wzroku. Praktycznie nie ma ludzi bez cabal, bo endgame wymusza granie grupowe i nikt się nie będzie męczył z LFG i potem wipeował na byle bossiku, bo pug nie skumał jaka jest mechanika. Stąd wiele głosów "nikt nie chce ze mną grać" - bo to też prawda. Albo farmerzy na LFG dają takie wymagania, że 99% odpada.

candidoser napisał(a):
znaczy warto grac w mmo dla cinematic'ow?

Jeśli są fajne i trzymające się klimatu gry oraz wnoszą coś do gry - to tak, jest to jeden z powodów.

Autor:  Isengrim [ 20 paź 2012, 13:31 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Halloween w TSW. Filmik i lista zmian:
Cytuj:
Update 1.3.2 - October 18th
NEW

Three new Halloween missions are available. A phone call from Madame Rogêt will get you started.

The Meowling
Crossing the Black Path
The Cat God

General

Blue Mountain: Hrapp, Fog-Cloaked is now lurking around the Quarry.
New Seasonal achievements and rewards added for the Halloween event.
Fixed a localization issue in Fusang.
Added a missing door decal to the Modern Prometheus building.
Fixed an issue where Gear Manager builds could not be switched due to an item being on cooldown. The Gear Manager will now only check for active abilities being on cooldown.
London: Pangaea now offers a selection of new Streetwear and Footwear for men and women. This includes athletic sweater hoodies, baggy trousers with straps, and skate sneakers for men, and includes fur collar leather vests, sneaker heels, and two new miniskirts for women.
London: In the spirit of Halloween, Ealdwic station headwear vendors now offer a crown and pirate hat for men and women. They also carry a new set of wide and slim glasses for women.
Gear Manager now updates correctly if the build name is also updated.
Nightmare monsters Pit Dweller, Piston Predator and Xibalban Bloodhound now drops bind on pickup items instead of bind on equip.
Removed some wayward filth from Agartha.
Added audio to Dr. Aldini's flesh sawing animation.
Fixed a potential server crash with the Red Revere Lair Boss.
The Karma ability will now correctly cause the target to heal the next target it hits.
The visual effect for the Rocket Launcher ability Big Red Button now occurs correctly.
The raid GUI is now easier to notice, changes states when toggling the window, and is clearly draggable and movable.

Missions
Kingsmouth

Men in Black Vans - Tier 2: The journal text should appear again.

Blue Mountain

Homeland Insecurity: Fireteam Charlie members can now be healed during Tier 3 of the mission.
Strangers from a Strange Land: Adjusted the volume of the dialog for Huginn and Muninn.

City of the Sun God

The Binding - Tier 1: The Falcon should no longer get locked while no one is interacting with it.
The Binding - Tier 9: Fixed an issue where busts did not spawn.

The Shadowy Forest

The Drăculeşti: Flares will now fire even if an offensive target is selected.
Reduced the sound effects of the Wisps around Anastasia's caravan.

Combat

Eruption should now work properly on Relentless enemies.

Lairs

Blue Mountain: Deconstructed Workers and Filth-Changed will now drop loot.
Egypt: Tweaked the environmental effects in the Egypt Lairs to improve detail level and visibility during daytime.
Shadow of Depravity no longer summons adds during the fight.

PvP

Fusang: Players now receive achievements for capturing facilities.
Fusang: You can now once again respawn a Custodian in a facility your faction owns if it was destroyed by an enemy faction, that did not manage to capture the facility.
Fixed an issue with the El Dorado battlefield game.

Autor:  Dygi [ 28 paź 2012, 23:24 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

TobiAlex napisał(a):
Od samego początku było wiadomo, że TSW będzie grą niszową. I takową jest. Jest to i zaleta i wada. Zaleta wiadomo - wszystkie neokidy, które nie mogły sobie poradzić z głupim kodem w Kingsmounth niedaleko kościoła odpadły. Wada, bo wiadomo mniej graczy. Ja gram dość dużo (jestem w fajnej polskiej gildii), i szczerze to trochę ludzi gra. Na pewno częściej ktoś koło mnie przebiega niż w WoW w strefach 1-50lvl nawet po MoP.


Zamierzam również rozpocząć przygode z TSW, w związku z tym mam pytanie czy Twoja gildia obecnie prowadzi nabór?
pozdrawiam.

Autor:  TobiAlex [ 29 paź 2012, 14:11 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Dygi napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
Od samego początku było wiadomo, że TSW będzie grą niszową. I takową jest. Jest to i zaleta i wada. Zaleta wiadomo - wszystkie neokidy, które nie mogły sobie poradzić z głupim kodem w Kingsmounth niedaleko kościoła odpadły. Wada, bo wiadomo mniej graczy. Ja gram dość dużo (jestem w fajnej polskiej gildii), i szczerze to trochę ludzi gra. Na pewno częściej ktoś koło mnie przebiega niż w WoW w strefach 1-50lvl nawet po MoP.


Zamierzam również rozpocząć przygode z TSW, w związku z tym mam pytanie czy Twoja gildia obecnie prowadzi nabór?
pozdrawiam.


Tak

http://www.tswo.pl/forum/index.php

http://hot.tswo.pl/index.php

Autor:  Ultr4 [ 4 lis 2012, 12:52 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Jak dla mnie gra świetna. Levelowanie bardzo przyjemne + często trzeba się zastanowić nad qestami co w nowych mmo jest rzadkością.
Przestałem grać z powodu zrobienia wszystkich master planów na nm i zbliżającej się premiery gw2/dfo:uw. Przez dłuższą część gry grałem solo
i nie miałem problemu z znalezieniem grupy (4300 hr chyba pomagało). W ogóle nie grałem pvp więc się nie wypowiem. Nie wiem jak jest teraz bo przestałem grać jakieś
3 miechy temu ale zachęcam wszystkich do tego tytułu. Po graniu w gw2 muszę stwierdzić, że pve i rozwój postaci w tsw jest jakieś 152.6 x lepsze.

Autor:  Isengrim [ 5 lis 2012, 17:15 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

W 1.4 szykują się spore zmiany w PvP, szczególnie na Fusangu.
Cytuj:
** Fusang has been merged into 3 battlegroups for higher player population:
* Group A: Cerberus, Arcadia, Leviathan
* Group B: Drac, Kobold
* Group C: Daemon, Grim, Huldra
** Fusang Reward scheme changed into a tick-based system.
* 63 white marks for an outer facility
* 126 white marks for a center facility
* 7 white marks for an anima well
** Fusang PvP-missions no longer reward you with black marks.
* PvP vendors with upgrades for your faction's turrets and custodians are available near your faction home base anima well.
** A new PvP mission, The Underdogs is available for factions that are outmatched in Fusang.
* All PvP vendors now allow you to convert 100 white marks into 1 black mark.
** PvP-gear can now be upgraded to 10.4.
** The pricing of PvP-gear has been tweaked, so the time it takes to get a full set of PvP 10.4 gear is in line (but not equal to) the amount of time it takes to get a full set of 10.4 Nightwatch gear.

Wygląda to bardzo obiecująco.
White marks będą wipeowane z wejściem 1.4, więc jeśli ktoś je ma, to warto zakupić pvp bag, przynajmniej jakieś potki będą.

Plus w 1.4 oczywiście kolejne dodatki:
Piła łańcuchowa jako aux weapon
Teatr w Londynie
Reticule targeting
Slaughterhouse Nightmare

Jako ciekawostka: Fan filmik Orochi Corp pokazujący ciężką dolę tych biednych frajerów :D

Autor:  TobiAlex [ 6 lis 2012, 16:12 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Isengrim napisał(a):
W 1.4 szykują się spore zmiany w PvP, szczególnie na Fusangu.
Cytuj:
** Fusang has been merged into 3 battlegroups for higher player population:
* Group A: Cerberus, Arcadia, Leviathan
* Group B: Drac, Kobold
* Group C: Daemon, Grim, Huldra
** Fusang Reward scheme changed into a tick-based system.
* 63 white marks for an outer facility
* 126 white marks for a center facility
* 7 white marks for an anima well
** Fusang PvP-missions no longer reward you with black marks.
* PvP vendors with upgrades for your faction's turrets and custodians are available near your faction home base anima well.
** A new PvP mission, The Underdogs is available for factions that are outmatched in Fusang.
* All PvP vendors now allow you to convert 100 white marks into 1 black mark.
** PvP-gear can now be upgraded to 10.4.
** The pricing of PvP-gear has been tweaked, so the time it takes to get a full set of PvP 10.4 gear is in line (but not equal to) the amount of time it takes to get a full set of 10.4 Nightwatch gear.

Wygląda to bardzo obiecująco.
White marks będą wipeowane z wejściem 1.4, więc jeśli ktoś je ma, to warto zakupić pvp bag, przynajmniej jakieś potki będą.

Plus w 1.4 oczywiście kolejne dodatki:
Piła łańcuchowa jako aux weapon
Teatr w Londynie
Reticule targeting
Slaughterhouse Nightmare

Jako ciekawostka: Fan filmik Orochi Corp pokazujący ciężką dolę tych biednych frajerów :D


Białe będa wiepowane? Przecież będą rewardami za zdobywanie baz. Do tego, lepiej je zamienić na czarne marki niż wydawać na jakiś syf.

A ten nowy system celowanie, też wejdzie z 1.4?

Autor:  Isengrim [ 6 lis 2012, 16:17 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Czarne są za misje na facility, białe to te dawane z automatu co tydzień.
Wymiana bialych na czarne będzie w 1.4
Reticule target jest planowany na 1.4

Autor:  TobiAlex [ 7 lis 2012, 19:34 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Isengrim napisał(a):
(...)białe to te dawane z automatu co tydzień.


Białe miałeś jeszcze za zabicie 10 innych graczy i za zdobywanie wellsów (co za nazwę wymyśliłem :o :lol:

Autor:  Dygi [ 11 lis 2012, 15:48 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

hej, mam pytanie czy można zwiększyć ilość slotów na skille ( więcej niż 7 ) tzn. włączyć nowy pasek. Szukałem takiej opcji ale nigdzie nie moge tego znaleść.
pozdrawiam

Autor:  Arturnik [ 11 lis 2012, 17:14 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

nie.

Autor:  Piaskowy [ 14 lis 2012, 19:12 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

The Secret World - Issue #4 Preview Video

http://www.youtube.com/watch?v=PTLRfotK8Ek

Strona 63 z 85 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team